Audi mărește producția înainte de WLTP: înmatricularea mașinilor noi în UE va fi mai dificilă după intrarea în vigoare a noului standard de emisii

Publicat luni, 06.08.2018 09:48 de Paul Cosma

Audi a anunțat majorarea producției sale înainte de intrarea în vigoare a WLTP, de la 1 septembrie. Noul standard va face ca înmatriculările de mașini noi să fie mai dificile, din cauza testelor de emisii mai dure în Uniunea Europeană.

După data de 1 septembrie, la nivel european va intra în vigoare noul standard WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test), ce presupune teste mai dure privind emisiile mașinilor noi ce urmează să fie înmatriculate pe Bătrânul Continent.

Noul WLTP dă mari bătăi de cap producătorilor auto, care trebuie să-și revizuiască unele modele din gamă și să ajusteze producția.

Audi a anunțat creșterea producției până la data de 1 septembrie, când intră în vigoare noul standard de emisii. Mașinile noi care sunt înregistrate ca fiind de vânzare până la acea dată pot fi trimise către dealeri și după 1 septembrie.

Astfel, Audi susține că această mișcare va menține livrările la un nivel constant, fără “pierderi” pe durata acestui an.

“Compania se așteaptă la fluctuații semnificative în acest an în ceea ce privește producția, stocurile și livrările, precum și la nivelul indicatorilor financiari cheie. În acest context, creșterea semnificativă a producției a fost făcută anticipat pentru creșterea stocurilor, a transmis Audi într-o declarație oficială.

Via Automotive News

  • Audi, luni, 06.08.2018 10:23

    Ha ha ha...cu alte cuvinte, o sa ne fie greu sa mai inselam clientii. Asa ca bagati mare cu motorizarile "rezolvate" din soft, dupa introducerea noilor standarde s-a terminat cu joaca.

  • kid, luni, 06.08.2018 10:39

    Din cate vad eu pe aici, de plans se plang doar cei care fac parte din grupul VAG. Baietii jmecheri, in loc sa investeasca in motoare, au facut un softulet jmecheras cu 1000 Euro si gata... Acum se dau de ceasul mortii, mama lor de golani

  • kid, luni, 06.08.2018 10:42

    Daca VAG isi avea originea in Japonia sau Korea si nu in Jermania, dispareau de mult de pe piata din Europa, daca faceau jmecherii cu noxele

  • xxx, luni, 06.08.2018 10:53

    Știrea este aiurea in tramvai suntem in 6 august, pana faci comanda si avansul, se fabrica si o plătești definitiv ai trecut lejer de 1 septembrie! Daca o dădeau acum 5 luni poate era o știre!

  • Snow, luni, 06.08.2018 17:20

    Ambitia Uniunii Europene de a reduce noxele la nivele imposibil de atins cu tehnologia actuala si/sau costurile obisnuite va duce la perturbari grave ale economiei Europene.Cum s-ar spune reglamentari care servesc la ... business-prevention. Ce face America intre timp ? Relaxeaza normele de poluare tocmai pentru a nu-si distruge industria si pentru a-si stimula cosnumatorii ! Care dintre cele doua super-puteri economice a apucat oare calea cea buna aici ? Vom vedea in lunile si anii urmatori ...

  • mircea badea, luni, 06.08.2018 17:34

    deci cine isi cumpara audi diesel anul asta..la anu afla ca si-a luat afumatore defapt. si banabila prin orase europene, posibil in cativa ani.

  • VJ, luni, 06.08.2018 20:58

    @kid Vezi ca nu numai cei de la VAG sunt baieti jmecheri, ci si cei de la Daimler, ba chiar ei sunt si mai jmecher... ei n-au au facut doar un softuleti jmecheras, ci ba chiar mai multe... Dar e usor sa arunci cu noroi doar intr-o singura directie, atunci cand esti un HATER!

  • VJ, luni, 06.08.2018 21:07

    @Snow Asta e diferenta intre conducerea Trump si cea a UE! In America lui Trump, conteaza industria si implicit stimularea consumatorilor... in schimb in UE, nu conteaza ca se va distruge industria, ci conteaza ipocrizia! In Uniunea Europeana ipocrita, cica trebuie redus poluarea ca nu cumva oamenii sa se imbolnaveasca, parca oamenii doar de la fumul masinii se imbolnavesc, nu si de la aditivii din alimente si alte chimicale, care sunt mult mai nocive decat fumul masinii....

  • Audi & VAG, miercuri, 08.08.2018 12:03

    Worsprung druch technik!!!* *pentru fraieri care pun botu, cand vine vorba de tehnologii care reduc emisiile se pisa kia pe noi cu bolta