Audi RS5 Coupe: o nouă filosofie de design, 450 de cai putere și 3.9 secunde pentru a ajunge la 100 km/h
Audi RS5 Coupe introduce o nouă filosofie de design în gama RS și generează 450 de cai putere prin intermediul noului motor biturbo V6 TFSI de 2.9 litri, cu care modelul ajunge la 100 km/h în 3.9 secunde.
Salonul Auto de la Geneva găzduiește lansarea celei de-a doua generații Audi RS5 Coupe, care marchează și un eveniment important pentru constructorul german: acesta este primul RS care introduce o nouă filosofie de design, pe lângă performanțele îmbunătățite furnizate de nouă unitate de propulsie.
Audi R5 Coupe: date esențiale
● Designul noului Audi RS5 Coupe este inspirat din Audi 90 quattro IMSA GTO și include o grilă semnificativ mai lată decât în cazul modelului de bază. În plus, lângă blocurile optice au fost amplasate noi prize de aer, iar pe flancuri arcadele de deasupra pneurilor sunt cu 15 milimetri mai late;
● Noua generație are 4.723 de milimetri și este cu 74 de milimetri mai lungă decât generația precedentă, în timp ce masa a coborât cu 60 kg, la 1.655 kg. În standard, RS5 Coupe este echipat cu jante de 19 inch, însă opțional poți alege și jante de 20 inch;
● Sistemul de propulsie este asigurat de un motor biturbo TFSI de 2.9 litri care este disponibil și pe noul Porsche Panamera. În cazul lui RS5 Coupe, agregatul generează 450 de cai putere și un cuplu de 600 Nm între 1.900-5000 rpm, iar accelerația 0-100 km/h se realizează într-un interval de numai 3.9 secunde. Viteza maximă este de 278 km/h;
● Cutia de viteze este tiptronic automată cu 8 trepte, iar sistemul de tracțiune integrală distribuie puterea în mod asimetric asupra celor două axe (40:60), cu scopul de a permite o abordare mai dinamică;
● Suspensiile față și spate sunt de tip multilink cu cinci brațe, astfel că Audi a renunțat la suspensia spate trapezoidală disponibilă pe generația anterioară, pentru a îmbunătăți confortul. Opțional, Audi oferă și suspensia sport RS cu Dynamic Ride Control (DRC), frâne din ceramică și direcție dinamică;
● Consumul de carburant a fost calculat la 7.23 litri/100 km conform standardului european NEDC, iar emisiile de dioxid de carbon se opresc la 197 grame pe kilometru;
● Interiorul este predominant negru și include scaune sport RS broșate opțional cu diamante, iar volanul este de asemenea multifuncțional;
● Deja tradiționalul Audi virtual cockpit include ecrane speciale RS cu informații despre presiunea în pneuri, cuplu și forțele g, iar pachetul de design RS este roșu pentru a oferi un contrast puternic cu restul interiorului;
● Consola centrala include un touchpad pentru zoom, scroll și introducerea de caractere;
● Audi oferă conexiune la internet printr-un hotspot Wi-Fi cu viteze 4G prin sistemul Audi connect, care permite utilizarea unei cartele SIM cu acces gratuit în roaming timp de 3 ani. Sistemul este compatibil cu Apple Car Play și Android Auto.
Via Audi
Mi se pare mie sau bara fata arata ca un plug, Cu alta bara cred ca ar arata bine masina, in rest nu am ce sa-i reprosez