Audi RS7 Sportback facelift: restilizarea lui A7 a ajuns şi la versiunea de performanţă
Cel mai puternic model din gama A7, RS7 Sportback, a primit o restilizare subtilă, inspirată din cea aplicată gamei pe care este bazată.
Audi RS7 Sportback, cea mai performantă versiune a coupe-ului cu patru uşi oferit de marca din Ingolstadt, a primit şi el o restilizare. După cum a fost cazul gamei A7, vorbim despre o nouă grilă frontală, un set de blocuri optice cu o grafică modificată, fante de aerisire noi pentru bara de protecţie faţă şi posibilitatea comandării unui set de ornamente în trei finisaje diferite: aluminiu mat, negru lucios şi carbon.
Audi A7 Sportback a primit un facelift
Motorizarea 4.0 V8 bi-turbo TFSI îşi păstrează nivelul de putere şi cuplul maxim asigurate înainte de facelift, respectiv 560 CP şi 700 Nm. Asta înseamnă că acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în 3.9 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h. Comandarea pachetului dinamic opţional ridică limitarea la 280, respectiv 305 km/h. Conform ciclului de testare european, modelul anunţă un consum mediu de 9.5 litri la sută şi emisii CO2 de 221 grame pe kilometru. Transmisia standard este un tiptronic cu opt trepte, cuplat unui sistem quattro de tracţiune integrală. Opţional, Audi oferă un diferenţial sport pentru puntea spate, pentru cei care doresc să maximizeze dinamismul lui RS7 Sportback. Motorizarea V8 cu două turbosuflante realizează aceste valori datorită unui sistem "Cylinder on Demand", care dezactivează până la patru cilindri în timpul mersului pentru a economisi carburant. După cum este de aşteptat de la un model premium, această dezactivare este imperceptibilă pentru utilizator.
Facelift-ul i-a adus lui RS7 Sportback jante forjate din aliaj cu diametrul de 20 de inch în standard. Opţional, clienţilor lise oferă jante din aliaj cu diametrul de 21 de inch, disponibile în trei versiuni de culoare. Tot în standard, RS7 prezintă discuri ventilate cu cu un design special, pentru reducerea la maximum a masei acestora, iar clienţii pot comanda un sistem carbon-ceramic pentru performanţe maxime. Suspensia standard este pneumatică adaptivă cu posibilitatea reglării amortizării, dar clienţii exigenţi pot comanda şi o suspensie RS Sport cu sistem dinamic de control al modului de rulare. Tot opţională este direcţia sport dinamică, echipată cu un raport variabil.
Via Audi
Un model foarte reusit din punctul meu de vedere. Nota 10 pentru design si motor.