Bentley ia în considerare o divizie de caroserii la comandă

Publicat joi, 10.07.2014 14:07 de Sebastian Toma

Englezii de la Bentley vor reînvia tradiţia caroseriilor construite la comandă, spun colegii de la Autocar citând şeful departamentului de vânzări şi marketing al mărcii din Crewe.

Bentley vrea să readucă la viaţă o tradiţie veche încă de la începuturile automobilului: caroseriile la comandă. Informaţia publicată de englezii de la Autocar vine de la şeful departamentului de vânzări şi marketing al mărcii Bentley, Kevin Rose, care declară că este încântat de această idee. În cadrul companiei este discutată posibilitatea deschiderii unei divizii speciale de construcţie a caroseriilor speciale pentru clienţii care doresc un design personalizat. Respectivele caroserii ar împărţi şasiul, o parte din interior, tehnologia şi sistemul de propulsie cu modelul de serie pe care sunt bazate, dar ar putea avea forme complet noi, atât pentru Bentley, cât şi pentru industria auto.

Bentley va lansa cinci telefoane mobile de lux împreună cu Vertu

Marca din Crewe oferea acest serviciu încă de la începuturi, dar lucra la vremea respectivă cu mai mulţi carosieri care aplicau propriile design-uri, personalizate după gusturile fiecărui client în parte. De data aceasta, divizia Mulliner de la Bentley s-ar putea ocupa de realizarea respectivelor caroserii. La rândul său, numele diviziei de personalizare de la Bentley este inspirat de un carosier dedicat al mărcii din Crewe, care lucra îndeaproape cu uzina în anii '20. După cum este de aşteptat de la un model unicat, costurile nu vor fi o problemă pentru clienţii care visează un Bentley personalizat, aşa că provocările tehnologice şi tehnice nu ar trebui să fie o piedică mare pentru specialiştii companiei.

O vizită la Bentley: perfecţiunea mâinilor muncite

Posibilităţile de personalizare ale modelelor Bentley ar putea să crească exponenţial odată cu inaugurarea diviziei de caroserii la comandă.

Divizia de caroserii personalizate de la Bentley nu a fost analizată din scoarţă în scoarţă de directorii mărcii, dar ideea le-ar putea aduce venituri importante britanicilor fără a reduce exclusivitatea modelelor din gamă. Mărcile Ferrari, Aston Martin şi McLaren au divizii care realizează lucrări similare, deşi încă mai există suficienţi carosieri independenţi în Europa care ar putea să construiască maşini la comandă bazate pe modele de serie.

Fabrica Bentley se pregăteşte să producă primul SUV al mărcii: 140 de angajaţi noi, investiţie de un miliard de euro

Via Autocar

  • Scorpionul.negru, joi, 10.07.2014 19:00

    Excelent. O marca care se respecta !

  • LR, joi, 10.07.2014 20:37

    Ar fi si mai fain daca s-ar vinde, ca pe vremuri, sasiuri. Apoi sa-ti faci caroseria unde vrei. Din cate stiu, Lotus ofera unor constructori un sasiu usor din aluminiu, asamblat prin lipire cu o rasina speciala. Dar nu cred ca vinde si unui simplu client final, care ar dori sa mearga apoi la un carosier.