Bentley prezintă noul Flying Spur Speed: motor W12 cu 635 de cai putere

Publicat marţi, 06.09.2022 17:40 de Alexandru Monenciu

Constructorul britanic de automobile își extinde portofoliul de modele oferite clienților odată cu lansarea noului Flying Spur Speed. Acesta vine echipat cu un motor W12, de 6.0 litri, care dezvoltă 635 de cai putere.

Bentley Flying Spur, nava amiral a producătorului din Crewe, a primit acum o versiune care oferă și mai multă sportivitate. Este vorba despre noul Flying Spur Speed, o mașină care aduce rețeta deja cunoscută de la Bentayga Speed și Continental GT Speed.

Din punct de vedere estetic, Bentley Flying Spur Speed vine cu o grilă frontală neagră, faruri și stopuri cu tentă închisă, jante cu diametrul de 22 de inch (opțional un alt set de 22 de inch) și emblemele specifice unui model din familia Speed.

Pachetele Styling Specification (o serie de elemente din fibră de carbon) și Blackline Specification sunt, de asemenea, opționale.

Și la interior regăsim câteva elemente specifice, inclusiv o grafică modificată pentru ceasurile digitale de bord. Apoi, clienții pot alege una dintre cele 15 culori pentru tapițeria din piele, iar ornamentele Piano Black sunt standard.

Lista include și alte alternative, oferite fără niciun cost suplimentar: Crown Cut Walnut, Dark Stained Burr Walnut și Dark Fiddleback Eucalyptus.

Ca motorizare, noul Flying Spur Speed vine echipat cu un propulsor W12 de 6.0 litri care dezvoltă 635 CP și 900 Nm, un surplus de 85 CP și 130 Nm comparativ cu Flying Spur S. Transmisia automată ZF cu 8 rapoarte livrează puterea ambelor punți.

În aceste condiții, limuzina atinge 100 de km/h în 3.8 secunde și o viteză de top de 333 km/h.

Sistemul de direcție integrală și sistemul Bentley Dynamic Ride sunt standard.

via Bentley

  • Dutz, marţi, 06.09.2022 19:04

    Cat de elegant arată un cockpit fără invazia de ecrane… frumoasă “creatura”

  • Seriff, miercuri, 07.09.2022 10:38

    @Dutz, exact, deci se poate face masina in 2022 fara 10 tablete si cu un motor ca lumea, problema e ca va fi accesibila doar celor super bogati care oricum nu dau 2 lei pe ecologie, mediu etc. Omul de rand sa isi ia Spring, Zoe si alte laptopuri cu roti.

  • @dutz si seriff, miercuri, 07.09.2022 12:17

    lasati ipocrizia!!

    Dutz, miercuri, 07.09.2022 16:20

    Am aștepta 6 luni pentru o masina ca nu am vrut virtual cockpit… este cam opusul bănuielii tale ;)

  • pipo, miercuri, 07.09.2022 12:22

    Display-ul este acolo , in spatele celor 3 ceasuri din mijlocul bordului. Doar ca apare prin rabatare cand vrei tu sau cand ai nevoie . Mi-as dori mai mult ca orice si eu o "minunatie" din asta, mai ales ca nu cred ca ar fi ceva chiar asa de scump de implementat. Un display media in mijlocul bordului este 90% din timp degeaba, nu face decat sa te bombardeze cu mesaje cretine gen "nu vrei sa te conectezi ?" , "cine este utilizatorul principal ?", etc. si sa iti distraga atentia . La altceva de la acest model nici nu imi permit sa visez si oricum nu m-as vedea in el nici de ar fi sa am disponibil atata banet , de fapt nu ma vad in nimic din clasa asta. Dar ca orice model de la Bentley ,ramane o "bijuterie" la care imi place oricand sa privesc , e mult mai digerabil decat un RR.

  • Mike, miercuri, 07.09.2022 16:55

    La un mixt 50% aer, avem 3 litri la 2000 rpm... avem vreo 360.000 litri de aer arşi pe oră Papă oxigenul la bebeluşi pe bandă rulantă

  • Seriff, joi, 08.09.2022 13:03

    https://autolatest.ro/stiri/francezii-spun-ca-masinile-care-sunt-alimentate-cu-etanol-e85-sunt-mai-putin-poluante-decat-cele-electrice/ https://autolatest.ro/editorial-auto/vezi-ce-zice-un-inginer-american-despre-masina-electrica-poluare-sa-reala-cu-co2-si-fortarea-electrificarii-parcului-auto/ Ia Mike spalatule pe creier aici stiri cu argumente.

  • Mircea Badea, vineri, 09.09.2022 02:42

    o manelarie de afumatoare retro si maronie...