BMW isi va mari reteaua de dealeri din tara noastra

Publicat marţi, 03.11.2009 17:01 de Sebastian Toma

Noul director BMW Group Romania are intentia de a mari reteaua de dealeri din tara noastra si de a aduce brandul BMW Premium Selection pe plaiurile mioritice. Mai mult decat atat, solutiile de leasing operational vor deveni o realitate de zi cu zi pentru cei de la BMW.

Stephan Breschan, noul director al Grupului BMW in Romania are planuri clare pentru divizia pe care o conduce. Desi vanzarile de automobile din Romania nu au fost in crestere, noul director al BMW Romania vrea sa extinda reteaua de dealeri a marcii bavareze si sa extinda afacerile BMW. Grupul BMW Romania doreste sa vanda masini second-hand cu rulaj certificat si sa mareasca amploarea programelor de leasing operational.

O reprezentanta BMW noua costa intre 2.5 si 7 milioane de euro, iar pretul difera in functie de locatie, marime, dotari, teren.

Discount-urile oferite de BMW in Romania in ultima perioada sunt catalogate ca fiind "nesanatoase" de catre noul director BMW Group Romania si vor fi eliminate treptat. Stocurile producatorului german sunt aproape terminate, asa ca toate masinile care vor fi cumparate in urmatoarele luni vor fi luate pe comanda. Exemplarele ramase pe stoc ar putea sa nu mai beneficieze de discount-uri atat de insemnate, pentru a nu imprima o imagine gresita clientilor.

BMW isi va imbunatati serviciile de leasing operational si le va promova mai bine pe piata din Romania. Scopul celor de la BMW Group Romania este de a creste numarul de masini vandute in leasing prin propria companie de leasing deoarece acest lucru atrage mai multi bani. Totodata, aceasta metoda de finantare are numeroase alte avantaje, care pot fi valorificate la o revanzare ulterioara. Mai mult decat atat, brand-ul BMW Premium Selection va fi si in Romania.

BMW Premium Selection inseamna un brand special pentru masini second-hand, care au un rulaj certificat si primesc o garantie de doi ani, printre alte facilitati. Acest lucru ii ajuta pe dealerii BMW sa vanda mai multe unitati si aduce mai multi clienti in service-urile autorizate ale marcii bavareze. Increderea in brandul BMW ar putea sa creasca si ea in timp, deoarece clientii de automobile rulate din Romania vor fi dori sa aleaga un automobil cu rulaj cat mai mic, dar certificat, iar garantia de doi ani va fi un plus pentru multi clienti.

Via | MoneyExpress

  • 07wxe, miercuri, 04.11.2009 10:05
    degeaba

    In opinia mea era mult mai util sa extinda si sa perfectioneze reteaua de service autorizate pentru ca de asta ducem lipsa in Romania si nu reteaua de dealeri. Oricum sunt dezamagit de ambele pe parcursul ultimilor 8 ani, iar unul dintre criteriile alegerii altei marci va fi, pe langa fiabilitatea masinii seriozitatea si profesionalismul service garantie si post garantie.

  • Johnny, joi, 25.11.2010 15:59
    Service auto BMW

    Daca e sa ne luam dupa numarul de masini BMW cred ca si in municipiul Bistrita ar trebuie infiintat unul.Motivul este ca ar avea,orasul, cea mai mare densitate pe cap de posesor de automobil BMW.Se impune ,deci,aparitia nu a dealerilor ci a unui service cu oameni meseriasi in domeniu.Pacat de atatea masini care incap pe mana unor diletanti mai mult sau mai putin pregatiti!Reflectati si miscati mai rapid!