BMW oferă gratuit manualul utilizatorilor în limba română pentru toţi clienţii mărcii
Posesorii de autoturisme BMW şi Mini second-hand din ţara noastră care nu deţin un manual al utilizatorului vor putea primi versiunea digitală a acestuia prin intermediul unei campanii a celor de la BMW Group România.
Cei de la BMW Group România au decis să vină în ajutorul celor care şi-au achiziţionat autovehicule BMW sau MINI din afara ţării prin intermediul unei campanii inedite. Aceştia vor oferi gratuit un CD cu manualul utilizatorului pentru toate modelele BMW şi MINI produse începând cu anul 2006 şi pentru modelele BMW X5 produse începând cu 1999, precum şi pentru BMW Seria 7, modelul produs din 2001. Cd-ul respectiv va fi oferit gratuit şi este integral în limba română.
Pentru a putea intra în posesia manualului, utilizatorii trebuie să completeze un formular de pe site-ul BMW – CLICK AICI PENTRU A ACCESA DIRECT ACEST FORMULAR. Odată accesat formularul, proprietarul trebuie să îşi indice numele, adresa, seria şasiului autovehiculului BMW şi informaţii de contact. Cei de la BMW Group România vor expedia gratuit manualul transpus pe CD prin curier, la adresa menţionată în formularul de înscriere. Alegerea unui mediu digital pentru această campanie îi conferă o notă ecologică, deoarece imprimarea manualelor respective ar fi consumat o cantitate ridicată de hârtie, iar clienţii ar fi citit doar câteva zeci de pagini care i-ar fi interesat la momentul respectiv. Ca sa nu mai vorbim de manualele originale care au fost tipărite şi distribuite la momentul vânzării, ca apoi să fie pierdute de unul dintre proprietari, sau de avarierea acestora din cauza hârtiei din care sunt fabricate şi a locurilor în care sunt depozitate.
"Vrem să fim alături de toţi posesorii modelelor mărcii noastre. Considerăm că manualul de utilizare în format digital poate fi un instrument extrem de util. Este esenţial pentru toţi cei care vor să descopere toate beneficiile pe care le poate oferi un model BMW sau MINI.", a explicat Ingo Reitz, After Sales Manager în cadrul BMW Group România.
În urmă cu ceva vreme, americanii de la Chrysler au derulat o campanie de înlocuire a manualelor tradiţionale de hârtie cu echivalentul lor în format digital. Decizia respectivă se aplica doar pentru vehiculele noi şi nu avea caracter retroactiv – cum este decizia luată de cei de la BMW România. Totodată, această campanie vizează proprietarii de automobile second-hand ce aparţin mărcilor BMW şi MINI într-un mod mai puţin agresiv decât alte campanii ale unor producători care activează pe piaţa din România prin caracterul său gratuit.
Via | BMW
Mori de ras........