Brabus 800 Roadster - cel mai puternic Mercedes SL65 AMG din lume vine la Geneva

Publicat joi, 28.02.2013 12:35 de Bogdan Mirică

Brabus a anunţat că va prezenta în cadrul Salonului Auto de la Geneva cea mai puternică reinterpretare a actualului Mercedes SL65 AMG. Roadsterul german ajunge până la pragul de 800 de cai putere.

Brabus va dezvălui în cadrul Salonului Auto de la Geneva cea mai puternică interpretare a actualului Mercedes SL65 AMG din lume. Tunerul, dedicat modelelor constructorului din Stuttgart, şi-a botezat creaţia 800 Roadster şi a publicat deja un comunicat oficial, însoţit de o galerie foto.

Kit aerodinamic din fibră de carbon

La primul contact vizual, Brabus 800 Roadster impresionează prin caracterul sportiv, subliniat de noul pachet aerodinamic, dezvoltat în tunelul de vânt. Toate componentele sunt construite din fibră de carbon şi vin să sporească apăsarea aerodinamică şi răcirea motorului şi a frânelor.

În acest sens, capota a primit o priză masivă de aer, în vreme ce aripile frontale şi fragurile laterale se bucură acum de fante generoase. Spoilerul a fost şi el modificat pentru a mai bună admisie a aerului. În partea posterioară, Brabus a gândit un deflector, de asemenea din fibră de carbon, în care au fost înglobate patru ţevi de eşapament. Jantele standard, de 19 inch, au fost înlocuite cu unele forjate, de 20 de inch, botezate Brabus Monoblock R Platinum Edition, capabile să ofere rezistenţă, dar şi o masă extrem de scăzută.

Pentru interior, Brabus oferă numeroase posibilităţi de personalizare. De la pragurile laterale din aluminiu şi tapiţeria exclusivistă din piele şi alcantara, până la vitezometrul care indică o valoare de 360 km/h şi inserţiile de lemn nobil.

Reţeta succesului: 800 de cai putere şi 1420 Nm

Principalele noutăţi se găsesc însă sub capotă, acolo unde germanii au căutat să oglindească cât mai bine spiritul sportiv. Motorul V12 a primit o serie de modificări importante, care au urcat puterea totală la 800 de cai, de unde şi numele. Puterea este disponibilă la 5500 de rotaţii, în vreme ce cuplul motor, de-a dreptul impresionant, de 1420 Nm, este resimţit chiar de la 2100 de rotaţii. Pentru siguranţa celui de la volan, cuplul motor este limitat la 1100 Nm.

Motorul funcţionează împreună cu transmisia AMG Speedshift Plus 7G-Tronic şi asigură un sprint de la 0 la 100 de km/h în 3.7 secunde şi de la 0 la 200 de km/h în 9.8 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 350 de km/h.

Din dotarea tehnică nu lipsesc diferenţialul cu alunecare limitată şi nici modulul de ajustare a suspensiei, care poate reduce garda la sol cu 25 de mm.

Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013

Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.

via Brabus

  • ?, joi, 28.02.2013 12:55

    practic aceasta bestie poate sta umar la umar cu un sls sau slr ...ce ma surprinde insa este faptul ca acceleratia 0-100 se face in doar 3.7 secunde ceea ce este mult pentru o masina de 800 de cai, mai ales tinand cont ca noul e 63 amg care este o masina cu 4 usi, un sedan masiv face suta in 3.6 secunde avand mai mult de 200 de cai in minus. mi se pare o ciudatenie.

  • tzenu_bmw, joi, 28.02.2013 13:19

    si cand te gandesti la vorba aia.......banii n'aduc fericirea.......:))

  • wizard, joi, 28.02.2013 13:43

    acest SL e foarte dotat si deaici are si o masa foarte mare...evident ca-i mai lent putin ca fratii sai...

  • Adrian, joi, 28.02.2013 14:12

    @?- da e adevarat ce zici tu, dar asta se intampla pt ca E 63 AMG are tractiune integrala. modelul cu 2 roti motrice face suta in peste 4 sec. adevarata putere a lui BRABUS 800 se vede la timpul pana la 200km/h, unde problemele cu aderenta din prima suta sunt recuperate in a doua suta.

  • CCC, joi, 28.02.2013 14:43

    @tzenu_bmw Mda....masina asta e unul din motivele pt. care iti doresti sa ajungi bogat.

  • Razvan, joi, 28.02.2013 15:12

    Daca ai o masina de 2000 CP nu o sa imbunatatesti foarte mult acceleratia 0-100. Diferenta se simte la viteze mai mari. La viteze mici mai importanta este masa redusa, pentru a avea o inertie foarte mica. E ca la motociclete. Si cele de 600 si cele de 1,000 cc demareaza similar pana la 100 Km/h. Diferenta de demaraj creste odata cu viteza.

  • inexorabil, vineri, 01.03.2013 00:46

    O masina dublu tunata, la o adica: o data de tunerul oficial si inca o data de cel neoficial. Totusi, nu inteleg de ce Merz nu incearca un hypercar de serie; a dovedit inca din anii '30 ca este capabila de performante uluitoare. MB si GM au avut cele mai aerodinamice viziuni din istoria auto.

  • zarnesteanu, vineri, 01.03.2013 00:59

    Nu accelereaza sub 3.7 din mai multe motive. In primul rand n-are tractiune integrala. In al doilea rand, e o decapotabila cu acoperis metalic. O decapotabila, fata de sora coupe, are o structura mai putin rigida din cauza lipsei plafonului. Pentru asta trebuie ranforsata suplimentar sa aibe aceeasi resistenta la torsiune, vibratii, socuri, etc. Ranforsarile cresc masa masinii si implicit afecteaza performantele. Indiferent de puterea motorului, va fi mereu o zecime - doua mai lenta decat varianta coupe. In plus SL are acoperis metalic, care adauga kilograme, plus un mecanism de pliere mai solid si mai greu. Una peste alta, o masina de genul asta se cumpara si pentru performante dar si pentru raritate si gradul de personalizare. 0-100 km/h nu e aproape niciodata un factor de decizie. Chiar credeti ca unul care isi permite asa ceva e si pilot in acelasi timp? Not likely :) In majoritatea covarsitoare a cazurilor, 3.7 secunde sunt mai mult decat suficiente.

  • ?, vineri, 01.03.2013 02:16

    multumesc pentru imiplicare si informatii, eu voiam doar sa subliniez aceasta "chestie" si bineinteles ca 3.7 secunde sunt arhisuficiente , iar in cazul de fata mi-e greu sa cred ca cineva va peste 200 de mii de euro pe acesta bijuterie doar pentru a o forja la liniute fiind mai mult , cum zice si zarnesteanu o raritate o masina de colectie , pe de alta parte insa cand dai sute de mii de euro pe o masina ii dai pentru ca poti :d si iti place masina dar vrei sa ai si crema cremeleor cum s-ar zice... ideea e in final ca nu mi se pare spectaculos timpul 0-100 care este oarecum mai irelevant intr-adevar decat 80-130 sau 0-200 . Cu toate ca este o masina foarte grea ma asteptam la Brabus sa coboare sub 3.5 s in ciuda faptului ca e tractiune spate . asta e tot :D pana la urma sunt 2 amarate de sutimi in rest ..fara cuvinte ! pielea si capitonajul de la pedalier te fac sa-ti fie mila sa te urci in ea