Bugatti se chinuie să vândă ultimele exemplare Veyron rămase pe stoc

Publicat luni, 17.02.2014 15:50 de Bogdan Mirică

Bugatti nu reuşeşte să vândă şi ultimele exemplare Veyron rămase pe stoc. Este vorba despre 40 de unităţi decapotabile, Veyron Grand Sport, a căror valoare totală este estimată la peste 60 de milioane de euro.

Deşi este, probabil, cel mai popular supercar al ultimului deceniu, Bugatti Veyron pare să îşi fi pierdut din priza pe care a avut-o în rândul clienţilor cu foarte mulţi bani. Constructorul exclusivist are dificultăţi în a găsi clienţi pentru ultimele exemplare decapotabile din producţia modelului care costă peste un milion de euro.

Potrivit unor surse din interiorul Bugatti, au mai rămas 40 de unităţi Veyron Grand Sport nevândute, toate însumând o valoare de 62.5 milioane de euro.

Pentru a reuşi să vândă restul exemplarelor rămase, Bugatti a organizat Dynamic Drive Experience în Statele Unite. Este vorba despre un eveniment care adună în fiecare weekend între 20 şi 25 de potenţiali clienţi pentru Veyron Grand Sport. Aceştia au ocazia de a testa mai multe exemplare Grand Sport pe mai multe şosele din zonă, dar şi pe o pistă închisă a unui aeroport. În acest ritm, subsidiarul Volkswagen estimează că va reuşi să vândă şi restul de 40 de unităţi în maxim 12 luni.

Bugatti a lansat Veyron în anul 2005. A fost o adevărată revoluţie în segmentul supercarurilor, performanţele sale fiind unele impresionante. Cu toate acestea, şi preţul a fost unul pe măsură, fiind printre puţinele automobile etichetate la peste un milion de euro. Bugatti a reuşit să vândă toate cele 300 de exemplare propuse pentru producţie.

A aprobat însă şi dezvoltarea unei variante decapotabile, botezată Grand Sport, programată să ia naştere în doar 150 de unităţi. Din fericire, ea nu s-a mai bucurat de un succes similar şi acum oamenii de vânzări trebuie să caute din răsputeri 40 de clienţi.

  • mm, luni, 17.02.2014 16:01

    de fapt sufera de un design prea cuminte, la performantele lui ar fi trebuit sa arate ca ceva proaspat iesit din iad

  • Scorpionul.negru, luni, 17.02.2014 16:15

    E si normal la ce supercar-uri au aparut in ultimul timp. Multi au ales si aleg in continuare Pagani Huayra, McLaren P1 etc....de unde atatia miliardari in euro dispusi sa isi cumpere un supercar ? Trebuie sa iti placa prea mult sa dai banii pe el tinand cont ca are niste ani in spate iar concurenta de la Pagani, Mc Laren e tentanta pt. ca arata mai extravanagt.... De vandut le vor vinde...dar mai greu acum. Sper ca viitorul Bugatti sa nu mai aiba faruri de Audi ! (asta e nu m-am putut abtine :)))

  • mishazaitev, luni, 17.02.2014 16:49

    Este foarte interesant de vazut cum va arata succesorul lui Veyron, cu atat mai mult cu cat se va miza tot pe o masina supersport, managerul general al firmei declarand de curand ca proptotipul Galiber (4 usi) nu se va concretiza intr-un model de serie. Probabil ca asta e si motivul pentru care ultimele modele se vand atat de greu, potentialii clienti mergand pe premiza ca, daca tot platesc, macar sa-si cumpere modelul nou.

  • vianu, luni, 17.02.2014 19:06

    pai din cate am mai citi azi despre "viitorul" veyron asta nu va apare pana nu se va vinde restul stocului si in urmatorii 2 ani vor intra intr-un fel de meditatie conceptuala...moamaaaa ce termeni! Asa cum a spus si Scorpionul exista pe piata masini care arata si bine si care si pot. Cum ar trebui sa arate viitorul veyron? Lamborghini rupe gura targului printr-un design extrem de incisiv, Pagani tehnic e un pur sange iar designul (mai ales cel interior) parca e un baroc post-modernist, Mc Laren (in nici un caz extravagant asta poti spune despre pagani) e mai degraba desenat simplu sub imperiul limitarilor aerodinamice dar fara sa-si uite originile incepute cu F1. Deci? sa faci cea mai puternica masina numai este destul. Cea mai rapida? E o cifra care a ajuns a produce orgasm doar prepubertarilor. Poate ca viitorul vw va trebui sa combine toate aspectele ce caracterizeaza un hipercar: design, tehnica iesita din comun, manevrabilitate, acceleratie si viteza. Si poate sa fie o tzara mai practica.

  • andrei, luni, 17.02.2014 19:59

    Ar fi trebuit sa arate ca imaginea 3 din randul 1:https://www.google.ro/search?hl=ro&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=800&bih=485&q=bugatti+veyron&oq=bugatti+&gs_l=img.1.0.0l10.1392.3884.0.5082.8.7.0.1.1.0.111.705.3j4.7.0....0...1ac.1.35.img..0.8.711.6xpMy6xvpac#hl=ro&q=bugatti+veyron+concept&tbm=isch

  • xxx, luni, 17.02.2014 20:07

    #autmarket. Corectati odata slider-ul ala "autovit 2014" sa nu consume 100% din procesor, chiar nu aveti un programist ?

  • lorinczi.thomas, luni, 17.02.2014 21:17

    De ce nu le-au fabricat pe comanda? Asa, vor ramane masinile pe stoc si Bugatti va da faliment, deoarece vor ramane fara bani, din cauza stocurilor nevandute. Mai bine le vand la muzee, le amaneteaza sau le dau la sarantoci.

  • 1, luni, 17.02.2014 22:43

    Cu 50% la suta reducere per bucata vor mai gasi vreun cumparator.

  • Scorpionul.negru, marţi, 18.02.2014 00:09

    @1 Nu cred ca vor reduce pretul la ele....ar fi putin umilitor pt. ei sa faca reducere la Veyron...dar cum nimic nu e imposibil pe lumea asta, nu exclud nici aceasta posibilitate :)

  • Dacia Plant, marţi, 18.02.2014 09:07

    Aveti toti un plus de la mine. Interesante comentarii. @lorinczi.thomas: Bugatti nu va da faliment ca au in spate gigantul VAG plin de bani. PS: Poate il prindem la reducere de ,,BLAC FRAIDI" la bani de Logan si ne luam toti cate unul :))))

  • Scorpionul.negru, marţi, 18.02.2014 11:30

    @Dacia Plant No thanks. :)...un schimb de anvelope speciale pt. el si anume Michelin PAX costa 25 de mii de $ :))...

  • Dacia Plant, marţi, 18.02.2014 12:19

    @Scorpionul.negru: Da de unde... ca am prieteni care imi aduc din Jermania sh-uri cu 500lei bucata :))). Sau mai nou am vazut ca iti aduc ce model doresti de cauciuc/janta, lasa masina suspendata in aer pe ceva si iti aduc :))

  • Dacia Plant, marţi, 18.02.2014 12:21

    @Scorpionul.negru: Sau ca sa nu le strici, mergi batraneste la ,,consum" cu max 100km/h pe ora.

  • dan, marţi, 18.02.2014 14:00

    Sunt tare curios care a fost desteptul care a luat sau a aprobat decizia de a face o masina exotica pe stoc, mai ales una care costa cat tot parcul auto pe nivel national al unei societati de curierat. Se pare ca prostia umana nu cunoaste limite nici la nivelul asta de business.

  • vianu, marţi, 18.02.2014 19:47

    @dan.....ai auzit de Ferdinand Piech?

  • alo vag!, miercuri, 19.02.2014 10:18

    Oamenii s-au trezit la realitate ! E URATA CU CRENGI !!!