Chinezii de la Great Wall ar urma să închidă sediul din Europa, din cauza vânzărilor slabe
Potrivit celor mai recente informații, chinezii de la Great Wall Motors ar urma să închidă sediul din Europa, mai exact din Munchen. Motivul este simplu: vânzările tot mai scăzute.
Chinezii de la Great Wall Motors au venit cu planuri mari în Europa. Comercializează modele ca Ora 03, Wey 03 și Wey 05 în piețe ca Germania, Marea Britanie, Irlanda și Suedia, în la finalul anului trecut au anunțat că vor să se extindă.
Mai exact, pe parcursul anului 2024, marca asiatică voia să ajungă în Spania, Italia, Portugalia, Belgia, Luxemburg, Olanda, Austria, Elveția, Danemarca, Islanda și Bulgaria.
Numai că planurile de acasă nu se potrivesc cu cele din târg, după cum spune o vorbă din popor. În 2023, Great Wall a vândut 316.018 mașini în afara Chinei, dar doar 6.300 de unități au ajuns în Europa.
Tocmai din acest motiv, presa germană susține că Great Wall Motors ar urma să închidă sediul din Europa, mai exact din Munchen. Cei 100 de angajați ar fi fost deja informați despre această decizie.
Pe lângă închiderea sediului, Great Wall ar fi abandonat și planurile de extindere a operațiunilor în țările menționate mai sus. În schimb, mașinile chinezilor vor fi comercializate în continuare pe piețele unde sunt deja prezenți.
via Carscoops
-
dan_grc, miercuri, 29.05.2024 17:24
Great news from Great Wall . La ce puzderie de mărci au lansat, vor dispărea multe si-n China, imposibil sa reziste toate .
-
@dan_grc, miercuri, 29.05.2024 21:36
La cate chinezarii vinde BMW in Europa acum, nu au cum sa mai fie si marci chinezesti pe aici.
-
@dan_grc, miercuri, 29.05.2024 21:43
Si BMW scoate din productie Z4, tot chinezarie.
-
George Simion, joi, 30.05.2024 00:01
ne considera probabil prea de la tara, vor vinde pe alte continente..
-
Alin, joi, 30.05.2024 00:48
A vandut 6000 de masini in europa? Pe bune? Au fost 6000 de retardati mintal care au platiti sumele fantastice pretinse de ciumpalacii astia?! Te doare captul. .. Putin context. Neica nimeni GWM astia, se considere brand premium, si drept urmare, ora03 se pretind 40.000 euro. Fi fi lu lu. Pret comparabil cu un peugeot e208, care si asa este overpriced ca dracu. Apoi avem wey 03 care se vinde cu vreo 50.000 euro, ca suv premium domne. Wey 05 si mai sus. Chinezarii ordinare vandute la preturi comparabile cu bmw, audi si mercedes. Dar au fost 6000 de persoane. Aia sunt problema. Aia ar trebui sa li se rupa degetele cu care au dat banii, cu care au semnat, luand decizia respectiva, au dat impresia ca europenii vor asa ceva, ca sunt tampi. Si uite cum piata s-a stricat, cand o mana de indivizi cu deficit de intelect au creat un trend. Daca luam cazul lui vw id3 dimensiuni si performante, al carui pret de vanzare este 20.000 euro (pt chinezi ca la prostii de europeni pret 2x), un peugeot e208 ar trebui sa fie gen 17.000 euro, iar ora03 sa isi revina la normalitate cu pret maximal de 10-11.000 euro, nu 40.000
-
PMC, joi, 30.05.2024 11:09
Uh, oh, shie marie durierie... :))) Pleaca din iuropa minunatul producator de care n-a auzit nimeni pana saptamana trecuta. :)) Sau, cum spune o mare vorba din batrani, "paguba-n ciuperci". Duca-se. Si ei si altii ca ei. Daca europenii ar avea un pic de demnitate nu ar trebui sa cumpere nicio masina chinezeasca. Eu n-o sa cumpar nici la juma de pret. O sa prefer la orice ora un SH. Cred ca mai mult decat oricand ar trebui sa tinem la identitatea noastra europeana, la banii nostri, la bunastarea noastra, la locurile de munca si la brandurile noastre, asa imperfecte si cu bube cum sunt. Dar n-ai sa vezi. Pentru ca Europa n-o sa se comporte niciodata ca o tara, ca un tot unitar. O sa ne tradam produsele si o sa ne vindem pielea pentru cativa gologani. Deja vag si stellantis au inceput, au facut pactul cu diavolul. So... there you go...
-
@PMC, joi, 30.05.2024 11:16
Daca europenii ar avea demnitate nu ar minti si face aliante ilegale. Si nu ar produce in China. Dar VAG, Daimler si BMW s-au dus la chinezi si au facut aliante cu ei si le-au dat tehnologie moca. De asemenea, cel mai probabil tu postezi comentarii de pe un calculator Made in China, ai tastatura si mouse Made in China si folosesti 90% produse Made in China. Asa ca te dai rotund cu mașinile sh proaste, dar care crezi ca sunt Made in Germany... In timp ce voi faceti valuri cu mașinile Made in China, se pare ca ele iau 5 stele la siguranta, in timp ce europenii incep sa dea rateuri. In viitorul apropiat jumatate din piata europeana de mașini va fi Made in China. Asa cum au luat oamenii telefoanele, calculatoarele, jucariile chinezesti.
-
PMC, joi, 30.05.2024 11:59
@11:16 - asa e, daca ar avea demnitate nu ar avea comportament de bijnitari smecheri. Lucrurile sunt mult mai complexe decat aia cu "laptopul si tastatura chinezesti". Lacomia industriasilor din US si Europa e de vina in mare masura. Dar nu trebuie uitat rolul politicului cu statul asistential, cu incurajarea nemuncii si putorilor. Costul tot mai ridicat al vietii de zi cu zi. Lucrurile sunt legate si interconectate. Daca piata ramanea libera, daca sindicatele nu deveneau atat de puternice, sa ceara tot timpul salarii mai mari, drepturi tot mai multe si obligatii tot mai putine, acum eram cu totii intr-un loc mult mai bun. Daca politicienii nu dadeau tot mai multe ajutoare sociale fara justificare reala, care trebuie platite tot de cei care produc, daca statul era parcimonios cu banul cetateanului, cu bunastarea cetateanului, daca tinteau ajutoarele acolo unde chiar e nevoie de ele, daca daca daca.... (Cel mai la indemana exemplu e programul Rabla, care a fost implementat prost si nu a facut decat sa indese teancuri de bani in buzunarul producatorilor auto. Care le-au acceptat plini de amaraciune :) S-a vazut ca tot ce a facut a fost sa denatureze preturile: producatorii practic au umflat preturile cu echivalentul ajutorului de stat. Dupa ce banii s-au epuizat, preturile au fost reduse cu acelasi quantum. :) Oare de ce? :) Regula de aur e ca statul nu are ce sa caute sa subventioneze aiurea sectoare economice, decat cu o justificare extrem de serioasa, acolo unde e vb de sectoare strategice, unde pur si simplu nu se poate altfel. Or, nu era cazul idustriei auto, nu era cazul sa platim cu totii din taxele noastre milioane pentru masini electrice si alte bazaconii.) Asa s-a ajuns ca mana de lucru sa fie f scumpa in Europa si US asa ca producatorii s-au dus in alte zari. Chinezii au furat tehnologie, asa ar fi facut orice alta tara. Lucrurile au fost facute pe repede inainte, profituri mari, cheltuieli mici samd samd. E o discutie f lunga, dar in momentul asta, europenii ar putea sa dea dovada de nationalism. Din ala bun si sanatos.
-
., joi, 30.05.2024 13:36
Eu zic că e bine să intre mașinile chinezești pe piața europeană. Un plus de concurență mai taie din nesimțirea și indolența producătorilor auto europeni. Mercedes, un etalon al calității în urmă cu vreo 30 de ani, e acum pe locul 23 la fiabilitate și premiant la rechemări. În plus, vreo 20% din acțiunile acestora aparțin chinezilor (la fel Pirelli care a fost cumpărat de aceeași asiatici, ș.a.m.d.). Nu prea mai există mărci auto în Europa care să nu folosească componente importante din China. Orice mașină europeană ai cumpăra, o (bună) parte din banii tăi tot în China ajung.
-
@So... there you go..., joi, 30.05.2024 14:13
ipocritule cu identitatea ta cu tot. daca ai avea un minim de bun simt in ce debitezi si nu doar fascism tembel, ai vorbi integral romaneste, ca ne-ai spart cu englezismele pe care le tot bagi in fiecare comentariu. te crezi mai interesant sau ce? care e de fapt identitatea ta, daca tot o fluturi pe aici? mie mi-ai lasat impresia ca trumpist-putinista ar fi, zic bine? numai idiotenii ai insirat acolo, care n-au nicio baza economica, ci doar frustrari. blamezi lacomia industriasilor si visezi nationalism. Din ala bun si sanatos. se vede ca esti paralel cu realitatea unei economii capitaliste si nu intelegi mersul afacerilor. de asta esti sarac si naiv, vei ramane sarac si naiv si o sa ne mai zici cum "preferi" tu sh. in acelasi timp ne-ai facut capul calendar cum iti doresti tu sa dea vw faliment. ai macar idee ce-ar insemna sa pice un colos precum vw, care numai in romania, indirect are zeci de mii de angajati in plata, la furnizorii din ro care produc subansable pt vw? potoleste-te si ocupa-ti timpul cu ceva de lucru sau de studiu. te va ajuta si la inteligenta si la treaba cu sh-ul, plus ca n-o sa te mai simti vizat cand vine vorba de talpa, aia multi si prosti. talpa care, stiu ca nu-ti place s-o auzi, dar repet, nu trebuie si nu merita sa detina ce nu-si permite sa intretina.
-
@dan_grc, joi, 30.05.2024 16:29
Nu au nicio sansa chinezii in fata BMW in Europa. Pai in primul rand trebuie sa stie sa minta. https://www.dw.com/en/german-authorities-order-bmw-to-recall-11000-cars-over-diesel-emissions/a-43199870 https://www.theguardian.com/money/2019/nov/16/how-can-my-bmw-burst-into-flames-despite-regular-servicing Politia engleza a renuntat la BMW-uri DIZAL cu motorizarea 3.0 pentru ca luau foc des si chiar a murit un politist, desi au fost multiple reclamatii: https://www.telegraph.co.uk/news/2022/01/26/police-withdraw-bmws-impose-speed-restrictions-engine-concerns/ https://www.bbc.com/news/uk-england-cumbria-64471386 https://www.manchestereveningnews.co.uk/news/uk-news/police-officer-killed-after-bmw-25797598 Cum sa faca cineva fata unei asemenea concurente?
-
Clique, joi, 30.05.2024 20:07
Băi.. voi ăștia cu replicile "să-și i-a chinezăriile și să plece" Unde sunt produse telefoanele voastre? Unde sunt produse televizoarele voastre? Unde sunt produse laptopurile si pc-urile? Unde vă sunt produse Iphoanele cu care vă rupeți pe la terase? Aoleoo.. Made in China ca să vezi.
-
@dan_grc, vineri, 31.05.2024 20:55
Nu cred ca se supara prea tare chinezii pentru ca nu vand in Europa. Ei vand destul prin alte parti. Oare pe ce loc e grupul BMW la vanzari de mașini electrice? https://ev-volumes.com/news/ev/global-ev-sales-for-2023/
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
Oh, so sorry...NOT!!! Sa-si ia chinezariile si sa plece!