Noul Renault Master poate fi comandat în România: start de la 36.300 de euro

Publicat joi, 30.05.2024 10:33 de Alexandru Monenciu

Constructorul francez de automobile deschide comenzile pentru noul Master în România. Sunt disponibile 4 motorizări diesel și două versiuni electrice, iar prețurile încep de la 36.300 de euro cu TVA inclus.

Noul Renault Master a debutat la finalul lunii noiembrie 2023. Produs în Franța, la uzina Batilly, modelul poate fi comandat acum în România.

Clienții au la dispoziție patru motorizări diesel, dar și două versiuni electrice, acestea din urmă fiind disponibile până la finalul anului. Noul Master este mai aerodinamic ca oricând, iar volumul de încărcare a crescut, fiind cuprins acum între 11 și 22 metri cubi.

Propulsorul diesel, Blue dCi, este disponibil în 4 versiuni, toate echipate cu transmisie manuală și cu puteri de 105, 130, 150 și 170 de cai putere. Renault va oferi și o transmisie automată cu 9 rapoarte la finalul acestui an.

Noul Renault Master, în versiunea echipată cu motor diesel de 105 CP, pornește de la 36.300 de euro în România. Prețurile versiunii diesel ajung până la 42.790 de euro, cu TVA inclus.

Așa cum spuneam, până la finalul anului, Renault va oferi și două versiuni electrice pentru noul Master. Una echipată cu o baterie de 40 kWh, iar cea de-a doua cu un acumulator de 87 kWh. Autonomia ajunge până la 460 de kilometri.

La o stație DC de 130 kW, se adaugă 229 de kilometri autonomie în 30 de minute.

Versiunea echipată cu bateria de 40 kWh va porni de la 64.510 euro, iar cea cu baterie de 87 kWh va costa de la 69.270 de euro în sus.

via Renault

  • George Simion, joi, 30.05.2024 20:36

    cum, nu sunt hibride macar? un benzinar pe post de generator macar..

  • Dutz, vineri, 31.05.2024 23:06

    Ditamai hardughia și baterie de 40, da-o încolo, încărcată la jumătate capacitate nu face nici 150 km, iar cu bateria mare nici 300. Dacă pui în BP costul de achiziție și randamentul din utilizarea mijlocului de transport… dă rău cu virgulă. În afară de situații excepționale cam greu să nu se meargă pe diesel. Pentru transportul școlar ar putea fi o soluție… merg relativ puțin și stau mult :)))