Citroen plănuieşte relansarea lui 2CV în 2013

Publicat marţi, 08.03.2011 11:47 de Bogdan Mirică

Citroen lucrează în prezent la un proiect ce ar putea aduce pe piaţă un urmaş al legendarului 2CV. Informaţia a fost confirmată de un oficial francez, care a estimat data lansării undeva în 2013.

După zilele de presă ale Salonului Auto de la Geneva, tot mai multe speculaţii îşi fac loc în presa de specialitate, având la bază mai multe declaraţii făcute de oficialii brandurilor. Este şi cazul ziarului La Tribune, din Franţa, care vorbeşte despre posibilitatea de a vedea pe piaţă un succesor al modelului 2CV, chiar mai devreme decât ne aşteptam, în 2013.

Intenţiile francezilor au fost confirmate de Vincent Besson, director al strategiei de produs şi marketing Citroen, care a declarat: "Motivaţia economică a proiectului, disputată îndelung în consiliul de administraţie, a fost în sfârşit rezolvată, ceea ce înseamnă că am putea vedea o comercializare în 2013. Nu a fost fixată o dată oficială, însă proiectul este unul vital pentru viitorul Citroen."

Acelaşi Besson a declarat: "Lupta împotriva emisiilor de carbon va duce la maşini mult mai costisitoare în viitor. Pentru a amortiza cheltuielile prea mari, constructorii pot să se orienteze către piaţa premium, cum face Citroen cu gama DS, sau poate să îşi imagineze produse mai ieftine, abordabile. Modelul pe care Citroen şi-l imaginează este un compact, care măsoară 4.2 metri lungime şi care va fi vândut în Europa, deşi misiunea sa va fi una globală", a încheiat Besson.

via | autosblog

  • Littlefoot, marţi, 08.03.2011 13:31
    2CV

    Narile alea doua is pur si simplu oribile! Si nush cum au ajuns la asta, pentru ca Citroen face masini foarte ok ca si design si majoritatea modelor imi plac la cum arata.

  • tomita, marţi, 08.03.2011 14:08

    poza articolului este pentru conceptul c-cactus. desi ideea de baza a conceptului se incadreaza la ce a fost 2cv (sa zicem cat de cat) mai mult ca sigur ca un produs de serie, daca se va dori alinierea la nomenclatorul CV va semana ca stil cu predecesorul sau renumit. asa ca cel mai bine pt citroen: gama C - mainstream gama DS - premium gama CV - entry lvl (adica ieftin, dar nu de calitate proasta)

  • adn opel, marţi, 08.03.2011 14:28
    ADUCE CU UN CAP DE FOCA

    STIMATI DOMNI,ESTE CLAR CA NU MAI STIU CE SA SCOATA,CRIZA ADUCE MARI RETINERI SI LUMEA AUTO NU POATE STA PE LOC....VIITORUL ESTE AL MASINILOR MICI,FFFF BINE OPTIMIZATE ,RECICLABILE,FACUTE IEFTIN SI VANDUTE USOR PESTE LIMITA BUNULUI SIMT,CRIZA DE FAPT A SCOS LA IVEALA CAT COSTA O MASINA CHIAR SI DE LA MARCILE BUNE,DISCUTIILE COPILARESTI CA O MASINA DE LA NU STIU CE MARCA ESTE MAI BUNA ESTE JOACA DE COPIL..TOATE SUNT F BINE CALCULATE SA CEDEZE..IMPORTANT ESTE RAPORTUL PRET CALITATE SI SA FIE USOR DE REPARAT SI SA GASESTI PIESE LA COST BUN PT A NU STA PE BARA...SA AUZIM DE BINE SI SA FIE DUMNEZEU CU NOI SA NU AJUNGEM SA NE TRATEZE CA SI MASINILE LIDERII DE CORPORATIE....SERVUS.

  • Gigel, miercuri, 09.03.2011 09:39
    Citroen e caruta

    Salut. Degeaba face citroen masini frumoase ca sunt extrem de proaste. Am un c1 si la 30.000 am schimbat pompa de apa si la 37.000 ambreiajul.....

  • Sorin68, luni, 14.03.2011 11:31
    Eu intr-un C1, am vazut un carutas !...

    Citroen pour toujour mon amour...