Citroen va face recall la 2.200 de unităţi C3 Picasso
Citroen va rechema în service 2.200 de unităţi C3 Picasso pentru fixarea corectă a furtunelor de alimentare cu carburant. Problema afectează unităţile produse între 21 ianuarie şi 2 martie 2010.
Francezii de la Citroen au anunţat că vor opera un recall voluntar care afectează 2.200 unităţi C3 Picasso. Problema apare la unităţile fabricate între 21 ianuarie şi 2 martie 2010 la fabrica din Trnava (Slovacia). Modelele respective au avut liniile de alimentare cu carburant montate incorect, fără sa fie strânse sau legate suficient de bine de caroserie. Nu este clar cum au descoperit francezii această problemă, dar unii proprietari au descoperit ulterior că respectivele conducte de alimentare cu carburant se freacă de diverse piese în mişcare în timpul mersului.
În cazuri extreme, problema respectivă ar putea duce la o scurgere de carburant. Până acum, nu există niciun incident cu Citroen C3 Picasso cauzat de această problemă, semn că greşeala slovacilor nu prezintă un risc imediat. Oficialii Citroen au anunţat că au trimis scrisori celor 2.200 de proprietari ai vehiculelor afectate de acest recall prin care i-au invitat la service pentru reparaţii.
Reparaţia va fi operată prin fixarea corectă a conductelor de alimentare cu carburant. În cazul în care acestea au fost deja avariate, conductele şi sistemul de fixare al acestora vor fi înlocuite integral. Oficialii mărcii franţuzeşti nu au specificat cine este de vină pentru greşeala respectivă care a avut loc în mod evident pe linia de producţie şi cum au fost sancţionaţi vinovaţii.
Via | Automobile-Magazine.fr
Aha, le-a intrat sula-n coaste la toti constructorii. Pana acum 2 ani, nu te baga nici dracu in seama daca le solicitai remedierea unei probleme la masina. Te plimbau niste gusati de asa zisi "sefi de receptie", imbracati in halate albastre. Suna cam asa: "ba baiatule, zi mersi ca ti-am adus un citroen nou nout, la botul calului; iar acum nu stii soferie si vii pe capul nostru cu probleme imaginare; mars afara si ma mai cauti maine, dupa pranz". Iar la Dacia, tu, un parlit de proletar, bucuros ca ti-ai luat o masina noua, plateai la revizie cat unul care avea Renault sau Opel. Iar acum, isi permit baietii sa taie din preturi, iti servesc si o cafea daca vrei, numai sa vii cu masina "la muls", la revizie. E buna si o criza din asta rece, de la mama ei. Avem ocazia sa cunoastem in mod real si oameni, si bani si preturi.