Dacia ar putea reduce preturile cu 20%
Dacia ar putea reduce preturile la toate versiunile modelului Logan cu pana la 2000 de euro, conform vicepresedintelui Constantin Stroe.
Dacia studiaza posibilitatea de a reduce preturile la modelele sale cu pana la 20%, pe fondul scaderii dramatice a cererii. Astfel, un Logan care ajunge la circa 10.000 de euro ar putea ajunge la pretul de aproximativ 8.000 de euro.
Informatia a fost lansata de vicepresedintele companiei romanesti, Constantin Stroe, conform publicatiei Adevarul. O eventuala scadere de preturi, de 20%, ar urma sa fie insotita de o alta serie de masuri. Vicepresedintele Dacia a mentionat ca scaderea pietei auto este influentata in principal de taxa auto si de politica de creditare si mai putin de preturi.
"Chiar si cu aceasta scadere de pret, Dacia nu poate vinde cat produce in conditiile actuale de piata", a declarat oficialul de la Pitesti.
Versiunea de baza a modelului Logan sedan costa 6.400 de euro, in timp ce versiunea de top a modelului Logan MCV ajunge la 12.000 de euro.
Dacia a anuntat zilele trecute ca va intrerupe productia in perioada 26 ianuarie – 8 februarie si ca va renunta la 300 de angajati de la sfarsitul lunii in curs.
Via | Adevarul
-
yo, miercuri, 14.01.2009 13:10o reducere cat TVA-ul
salut initiativa! euro a crescut salariile muncitorilor sunt in lei.. e o perioada favoraila pt exportul Dacia .. problema e ca au echipa manageriala slaba..
-
Foarte interesant, miercuri, 14.01.2009 13:33Foarte interesant
Si cei care si-au luat Logan-uri pana acum vor primii diferenta de banii inapoi ?
-
si mai interesat, miercuri, 14.01.2009 13:38
Cei care au luat plasa pana acum , vor primi genti inscriptionate cu masina furioasa de 60 cai putereeeeeeeeeeeee FRUSTRATILOR CE SUNTETIII
-
sunshine64sm, miercuri, 14.01.2009 13:44Dacă scade cu 2.000 euro atunci o cumpar şi eu...
Preţul oricum este mare, pentru o maşină care se doreşte să cîştige o piaţă din ce în ce mai pretenţioasă. Chiar şi modelele mai "mici" de maşinuţe dacia, au totuşi un preţ prea mare şi nu tentează pe nimeni. Dar reducerea să fie chiar 2.000 de euro, şi nu 200 sau 20 (!!!), să fie cţt se poate de reală, şi nu doar vorbe sforăitoare şi promisiuni aşa cum sînt şi cele făcute de "onoraţii" politichieni...
-
gigi, miercuri, 14.01.2009 13:57se ieftinesc frigiderele!!
Daca se reduce cu 20% acest coteto-frigider se apropie de pretul real dar ideea ar fi sa se aplice la toata gama. P.S Nu imi voi cumpara in veci dar cunosc cateva persoane care sunt in dilema sa cumpere un logan sau o masina adevarata SH.Dacia ar putea da lovitura in criza cu asta.
-
numai bine, miercuri, 14.01.2009 13:57POate ajung la pretul anuntat de 5000 Euro
poate ca ii ajuta criza sa-si indeplineasca obiectivul de a scoate pe piata o masine de 5000 Euro, cum era vorba la lansarea Loganului
-
YOYO, miercuri, 14.01.2009 14:12
MA MIR CUM DE NU O SCUMPESC, CA LA NOI E CAM PE DOS !!!
-
Marian, miercuri, 14.01.2009 14:19@ YOYO
Scumpesti cand cererea este mai mare decat oferta. Acum cand nimeni nu mai cumpara masini noi indiferent de marca nu este cazul. Pana cand bancile nu vor da drumul la credite din nou ,situatia nu se va schimba.
-
wormostar, miercuri, 14.01.2009 14:40sa mooooor
daca se intampla ghidusia asta imi vand octavia elegance si imi iau combina frigorifaca dacia ;) mor de ras!
-
dulaul, miercuri, 14.01.2009 14:49
deci un logan de 10000 de euro la un curs de 3.6 insemna 36000de lei iar un logan de 8000 de euro la un curs de 4.3 inseamna 34400 de lei deci reducere de 1600 de lei deci 375de euro reducere
-
gigi parfum, miercuri, 14.01.2009 14:54oare?
E doar o iluzia aceasta reducere de pret.....preturile raman in euro iar pretul loganului se va achita in lei in momentul achizitionarii. ....La un simplu calcul se va observa ca pretul 8000 euro pentru un logan echipat mediu(adica slab) echivalent in lei la cursul de 3,6 lei/euro anul trecut atunci cand fabrica vindea la greu , este aproape de 8000-20% euro echivalent in lei la cursul de astazi....adik 4,2-4,3 lei/euro. Daca vor reusi sa proasteasca romanii cu manevra asta vom vedea.....
-
s2000, miercuri, 14.01.2009 15:02logan
ar trebui sa iefteneasca cotetele astea...orcum nu merita mai mult de 5000 euro una...cat despre fabrica...daca cei de la ranault nu sunt in stare sa produca o masina competitiva...sa vanda fabrica unora care sunt in stare... daca se scoate taxa auto..tind sa cred ca vor intra in faliment...si pana la urma..nimeni nu e obligat sa le cumpere cazanul numit logan
-
socatul, miercuri, 14.01.2009 15:04si totusi
sunt de acord cu speculatiile finaciare legate de curs euro leu dar a categorisii masina ca si frigidero cotet si alte comparatii rautacioase mi se par tendentioasa, nu e prea excelenta dar se vine f fbine afara si este cautata si apreciata, dar asa sunteme noi romanii , de ce am pune pret pe un lucru facut la noi in tara m, mai bine improscam cu noroi si facem pe inteligentii si pe mari specialisti in auto desi unii nu au condus mai mult de o masina si pe multi rautaciosi i-a fatat mama lor numai in porche cayen si buggati si acum isi dau cu parerea! sunteti jalnici, nu va puteti exprima fara a jignii!
-
necunoscator, miercuri, 14.01.2009 15:15Logan sau SH
Am circulat si cu loganul si cu masini SH, am condus si una si alta, dar mai prost ca Loganul nu e nici un SH, pana si cele reparate sunt mai bune ca loganul din toate punctele de vedere. Pacat de munca oamenilor care il fac.As fi vrut sa-mi iau logan insa pretul este exagerat in raport cu calitatea acestuia.Daca pe un SH as da cat face pe un logan cu toate dotarile nu as da mai mult de 3500-4000 de euro asa ca asa zisa ieftinire a loganului este praf in ochii nostri. Degeaba incearca unii sa-l laude, eu m-am lamurit personal.
-
RED, miercuri, 14.01.2009 15:35E DE BINE........
VROIAM SA CUMPAR UN picK-up LUNA ACESASTA...........ASA SA MAI SPRIJINIM SI EU ECONOMIA ROMANEASCA ;) DA' CRED CA MAI ASTEPT PUTIN ps; MULTAM DE STIRE.....
-
Eu.Tu, miercuri, 14.01.2009 15:59Sprijinim industria Romaneasca
Buna ziua,dacia Pitesti,Cind reducerea va fi de 50 % (cincieci la suta) din pretul actual in euro, imi iau si eu un Sandero.Eu nu vreau sa platesc si directorii din Franta si de pe unde or mai fi.PRETUL DE PRODUCTIE LA DACIA ESTE UNDEVA LA 3500-4000 euro,restu este profit.Stati linistiti au facut profit frumusel,oricum au vindut in 2008 cu 12 000 de masini mai mult decit in 2007
-
base, miercuri, 14.01.2009 16:18
Lighean mai ieftin! hahahaha!
-
samo, miercuri, 14.01.2009 16:26Dacia
Pana la urma piata decide daca Dacia este o masina cu un raport pret/calitate convenabil. Clientii Dacia nu sunt pretentiosi si pribabil nu frecventeaza site-urile auto, ei vor doar sa calatoreasca din punctul A in punctul B. Poate sa comenteze pe forum cine ce vre.. e de prisos.
-
sandy461229, miercuri, 14.01.2009 16:30Ieftinire???
Chiar nu va dati seama ca asa zisa ieftinire e doar iluzie? Ati uitat ca pretul Daciei este in EURO, iar euro a crescut brusc de la 3,6 lei la 4,3 lei? Adica cu aproximativ 20%, adica exact cu cat zic ei ca vor "ieftini" masina. De fapt aceasta "ieftinire" e doar o indexare la euro. Nici asa nu vor putea vinde prea multe...Dacia e prea scumpa fata de cat ofera, iar pe de alta poarte toti producatorii auto anunta mari reduceri de pret. Au ajuns unii sa ofere chiar 2 masini identice la pret de una. Dar "noi nu ne vindem tara", deci trebuie sa mai nascocim o lege sau o taxa care sa protejeze Dacia si sa loveasca concurenta. Nu-i asa tovarase director general Stroe?
-
Gogu, miercuri, 14.01.2009 16:52@gigi parfum
Sunt convins ca nu vor reusi sa prosteasca romanii cu manevra asta, romanii vor continua sa plateasca vechiul pret, pentru ca asta e o pacaleala si romanii nu se lasa pacaliti. Chiar ar trebui sa ii sunam si sa le spunem sa nu o ieftineasca, pentru ca ei de fapt nu o ieftinesc, pentru ca dupa cum se stie Renault controleaza cursul RON/EUR. Traiasca yenul japonez!
-
mecla, miercuri, 14.01.2009 16:58pe interes
ba prostilor, in alte tari, in care nu se plateste taxa de prima inmatriculare (sau de mediu, sau oricum vreti sa ii mai ziceti, nu asta e importanta, caci tot platesti) producatorii nationali de automobile fac la fel ca astia de la dacia?
-
Autogreen, miercuri, 14.01.2009 17:18piata
nu prea conteaza ca esti un cocalar fara bani de paine sau inginer auto la mercedes, piata decide cine este invingatorul, asa cum fotbalul se joaca pe goluri si nu pe ce a zis Borcea. Deocamdata Dacia a vandut peste 1mil de masini iar numaratoarea continua.
-
inngineru, miercuri, 14.01.2009 17:48:))
da asa mai merge la 5000. da ar fi mai bine sa bage si niste dotari la pretul asta.macar AC si gemuri el.fata nu credeti?
-
SORIN, miercuri, 14.01.2009 18:07VARZA
Nu as cumpara logan nici daca ar fii 3000 de euro pentru ca e o rabla in care nu poti sa ai siguranta.De confort nici nu putem vorbi
-
raduku, miercuri, 14.01.2009 19:07Dacia
Nu inteleg de ce inca mai se fabrica caroseria asta de LOGAN ? Daca a aparut SANDERO si este mai bine cerut pe piata nu s-a invatat nimeni minte ca astazi,durata de viata al unui model nu este mai mare de un AN ? Domnul Stroe , se poate asa ceva ?
-
Robert, miercuri, 14.01.2009 19:15Problema este cauzata de sistemul financiar !
Problema o reprezinta CRIZA SISTEMULUI FINANCIAR ! Voi nu vedeti ca toti producatorii prezenti in Romania nu mai vand nimic pentru ca lumea nu mai are acces la credite ? Ca vorbim de mult laudatele marci germane,ca vorbim de cele asiatice sau de cele latine,situatia este aceieasi . 70 % din clientela Dacia apeleaza la un credit bancar pentru a-si cumpara o masina. Pana cand sistemul bancar nu-si va reveni,Loganul poate costa si 5000 euro si tot nu vom vedea un reviriment al vanzarilor.
-
raduku, miercuri, 14.01.2009 19:34Credite
Daca doresc, pot vinde in rate direct din fabrica. Omul si poate plati ratele fie la serviciul de contabilitate fie prin alta modalitate. Se poate infinta pentru asta si o banca separata de restul...
-
Marse, miercuri, 14.01.2009 19:50LOL
O sa-mi cumpar si eu Logan atunci cand n-or sa se mai sparga proiectoarele de la sine (pentru ca sunt proiectate prost si se incinge geamul de la bec). P.S. Daca tot au iesit in strada angajatii DACIA pentru pastrarea taxei auto din "cauza" careia raman ei fara serviciu, propun sa se puna taxa si la vanzarea caselor SH pentru ca sunt romani care raman fara slujba din cauza santierelor inchise, sa iasa in strada si croitoresele si sa se inchida magazinele de haine SH si asa mai departe, ati prins ideea!
-
cry, miercuri, 14.01.2009 20:15Fratilor ! Atentie !
Atentie, Automarket sa dati stiri complete va rog. Reducerea de 20% revine din cumularea cu programul "Rabla" asa ca nu e reala.Cititi si voi stirile meteo inainte sa postati. E plasa sau teapa cum vreti. In rest, s-auzim numai de bine.
-
YO, miercuri, 14.01.2009 21:15Breaking News
Ford a devenit in 2008 a doua marca ca vanzari in Europa dupa VW detronand de pe locul 2 Opel.
-
edy, miercuri, 14.01.2009 22:10reducere
Nu au spus ca in urma reducerii nu mai sunt livrate: scaune spate, roata de rezerva, casetofonul si altele. Bafta la reduceri.
-
kim_vl, miercuri, 14.01.2009 23:16Reduceri
Spuneti-mi si mie care producator auto a ieftinit vreun model ? Ma refer la masinile pana in 15000 Euro.
-
eu, miercuri, 14.01.2009 23:59mai kim
Uitate la Opel, Renault (la asta se poate da la dacia by renault nu), daca nu sti ce vorbesti, mai bine taci. Ai fost sa-ti cumperi vreo masina (inafara de dacia) si sa nu mai poti negocia la pret ? Eu am obtinut un discount de 800 euro (nu era criza atunci) la o masina de 12800 euro . La Dacia ti se da cel mult niste covorse sau alte tampenii da discounturi ba.
-
AndreiRN, joi, 15.01.2009 00:15In sfarsit
Peste ocean au scazut preturile cu $8000 la unele modele
-
tot dogy, joi, 15.01.2009 00:32mi-a fos lene sa mai scriu o data
dogy la 15.01.2009 (00:28) renault niste jigodii care prostesc lumea .....la modelele care poarta marca ,,RENAULT'' se pot face reduceri dar la Dacia care are costuri de productie mici nu scad un leu desi nu au investit in cercetare si dezvoltare pt modelele dacia folosind componente depasite tehnic din banca de organe renault......adica motoare aflate de mult in productie ,componente de la alte masini si marci(putini stiu ca puntea spate este de nissan micra marca nissan fiind in portofoliu Renault.......pana si presele de caroserii le-au adus din franta de la casare si le-au reconditionat pe asta bazandu-se ca fac masina de 5000 de euro dar cand au venit in romania s-au imbolnavit de smecheria romaneasca si uite ca a tinut iar acum in loc sa puna pretul real cer ajutor de la statul Roman de parca a impartit profitul cu el .......si in alta ordine de idei daca statul ii ajuta inseamna ca noi din impozite ajutam pe altii sa-si cumpere o masina pe care eu nu mi-o permit de exemplu.......iar faza cu datul afara al lucratorilor este de fapt un santaj ordinar caci la cumpararea fabricii in protocol se stipuleaza ca Renault sa aiba un numar de angajati acum cu criza gasind motiv sa-i dea afara sau sa mai mulga niste bani de la stat sa acopere pierderile de la celelalte modele care nu se mai vand si se fac reduceri la ele.......
-
dogy, joi, 15.01.2009 00:38raduku
esti un prost daca ai postat asa ceva....sandero este un alt model din gama dacia nu un inlocuitor ....de ce se mai fac celelalte serii de BMW daca seria 3 se vinde cel mai bine? doamne ce stupid incult .............
-
kim_vl, joi, 15.01.2009 09:27Mai eu
Ce vroiam sa zic e ca ieftinirile astea sunt doar povesti. Am luat in vara un Opel Corsa cu o reducere de aproape 1000 Euro. Ulterior mai vroiam unul pt. sotie (sau o alta masina de clasa mica). In toamna 2008 pretul de baza la Corsa crescuse cu vreo 100 Euro, iar acum in ianuarie cu inca 100 Euro. Noua Ibiza e mai scumpa acum in ianuarie cu 400 Euro fata de decembrie 2008. La celelalte marci (Fiat, Ford, Kia, Peugeot, Suzuki, Hyundai,VW Polo,Toyota) la care le-am vizitat showroom-urile preturile sunt neschimbate din vara 2008!!! Deci unde sunt marile reduceri trambitate la TV? La Hummere si Touarege de 50-60 mii Euro? Merci dar nu-mi trebuie si nici nu-mi permit!
-
mihai, joi, 15.01.2009 10:46??????????/
NU zic ca Logan-ul este o masina extraordinara, nu zic ca ar trebui cumparata pt a sustine economia romaneasca, dar dragi comentatori, tip lighean si frigider, pana acum ceva timp cumparati cu totii 1310(care numai masina nu e), superNove la 5.000 de euro si dadeati si spaga pentru o Solenza de 6.000 de euro, cum a aparut Logan-ul, va sta in gat, sa va stea atunci, si termina-ti cu comentarii de genul "frustratilor", detin Logan din 2007 si un opel Corsa din 2006, si chiar daca pretul Logan-ului de 7.900 a fost cam maricel nici Corsa cu superreducere nu a costat mai putin de 10.359 euro, amandoua au in jur de 30.000 de km, si probleme tehnice cu Corsa am avut, cu Logan-ul in afara de un zgomot in spate care s-a rezolvat la revizie, deocamdata NU, singurul inconvenient este puterea motorului, in comparatie cu Corsa, toate bune si incercati sa nu mai fiti atat de patetici, este un forum auto..............
-
FANE, joi, 15.01.2009 11:00DACIA
Sunteti inconstienti, euro s-a devalorizat din cauza diferentei prea mari intre import si export (adica importam prea mult si exportam prea putin, intra putina valuta in tara mai ales ca pana acum diferenta era acoperita de capsunari, care nu prea mai trimit valuta in tara) vreti sa ajungem piata de desfacere pentru produsele din vest. Industria auto reprezinta 10% din pib iar 25% din exporturi, lucreaza 200.000 de oameni in ind. auto dintre care 140.000 depind de dacia. Daca vrem sa aveam o economie puternica trebuie sa producem nu sa consumam din import. Iar cei care vor eliminarea taxei auto sunt samsari de masini niste gunoaie care profita de pe urma naivilor. Cred sa sunt mai importanti angajati din ind. auto decat samsari de masini. Iar guvernanti ar trebui sa obtina un moratoriu din partea ue pt. taxa auto pana trece criza, iar noi trebuie sa ne gandim la locurile de munca din ind. si la mediu (masinile vechi polueaza mai mult decat cele noi)
-
DOGY, joi, 15.01.2009 11:04RENAULT SI ALTE MARCI
reducerile si profitul modelelor vechi am citit un articol de profil despre PROFITUL si AMORTIZAREA MODELELOR AFLATE IN PRODUCTIE unde se spunea ca la modelele de masa cum sunt MEGANE si CLIO de exemplu se scot banii dupa aproximativ 300000 de exemplare PRODUSE SI MAI ALES VANDUTE.........acum daca dam crezare articolului ne gandim ca de cand se produc CLIO si MEGANE e normal sa faca reduceri pentru ca tot au profit.....banii si iau scos in principiu,dar nu pot scadea pretul sub costurile de productie caci ar insemna SUBVENTIONARE si asa ceva nu face nici-o firma de auto daca nu are interes de marketing sau reclama(vezi VW care produce BUGATTI VEYRON la care pierd cu fiecare unitate vanduta 1million de euro dar este VECTOR DE IMAGINE si au limitat productia la 300 de exemplare) totusi pornind de la premisa ca loganul a fost proiectat pentru 5000 de euro cu profit inclus inseamna ca pana la 6700 este un profit in plus de 1700 euro la fiecare model,plus jongleria cu optionalele unde se face jaf pe spatele fraierilor........calculati voi simplist la cate masini LOGAN declara renault ca au vandut cati bani au facut pana acum........RESTU' E PRAF IN OCHII CONSUMATORULUI
-
DOGY, joi, 15.01.2009 11:07CURSUL SI
PIERDERILE cat despre pierderi ,ele sunt pierderi din scaderile de vanzare stabilite de TRENDUL ASCENDENT AL ECONOMIEI SAU DIN ,,TINTELE ''DE VANZARI si pe care firmele le vad in buzunarul lor dar isi iau teapa.......nu a-ti vazut si auzit la televizor si radio de atatea ori.... --ESTIMAM O VANZARE DE (N)UNITATI ANUL ASTA ..ETC...s.a.m.d. dupa care daca nu-si ating ,,targetul'' se plang ca sunt pe pierdere.....CA NU AU REUSIT ............. IN CONCLUZIE industria auto are exponentii cei mai lacomi si este cea mai plina de false promisiuni industrie dupa religie........si acum revenind la Renault si-au scos de mult banii de cercetare si industrializare pe produsele pe care le comercializeaza in prezent asa ca nu le mai plangeti de mila..........
-
DOGY, joi, 15.01.2009 11:16STATUL SI PROTECTIA
VAD CA PE AICI LUMEA VISEAZA CU OCHII DESCHISI daca crede ca-i pasa lu' renault de economia statului roman SA FIE CLAR ca statul incaseaza si din piata de masini SH si din piata masinilor noi ATATA TIMP cat cat volumul de SH e mai mare ca volumul de masini noi se incaseaza mai mult de la SH......simpla economie de piata...chestia cu angajatii de la renault este un santaj cum am mai spus pentru a mulge niste bani sau pentru a face niste restructurari interzise de contractul de privatizare unde se stipuleaza sa se pastreze un anumit numar de angajati etc......cine stie pricepe ce spun eu aici cine nu ne face teoria cursului valutar care nu are nici-o legatura cu loganul deoarece e integrat in productia din Romania unde se cumpara si vinde in RON
-
DOGY, joi, 15.01.2009 11:30FRANCEZII
NOI suntem un fel de colonie de sclavi pentru ei....peste tot pe unde sunt isi bat joc de oameni......de ex CORA pantelimon care la infiintare a distrus 20000 de buticuri dupa declaratiile primarului de atunci(BASEXU) da niste salarii de kkt 600 ron si bonuri cu promisiunea ca daca muncesti mult timp la ei o sa craesca salariu(dupa un an jumate a crescut cu 100 ron)deci BUTICARII care erau independenti (asa zisa clasa de mijloc)au ajuns sclavi la francezi si asta nu e bine chiar daca sau facut campanii antibuticari....20000 de buticuri distruse unde lucra toata familia inseamna familii care depind de un salariu de la cora.........asta a fost doar un exemplu.......nu are nimeni interes sa te dezvolti tu ca cetatean sa ai atitudine .......trebuie sa depinzi de ei ,sa cumperi ce vor ei (guvernantii sponsorizati de renault in cazul asta)
-
FANE, joi, 15.01.2009 11:47DACIA
Mai dody vorbesti aiurea cei 200. 000 de angajati din ind. auto aduc mult mai mult la bugetul de stat decat samsari de masini. Ei platesc impozite pt. pensii, aj. de somaj, asgurari de sanatate. Daca acesti oameni nu mai au locuri de munca cine mai plateste darile la stat. Samsari de masini trebuie sa dispara fac numai rau. In legatura cu cursul valutar esti prost informat eu m-am referit la importuri si exporturi, daca nu se mai vand daci vor fi inlocuite de sh adica creste importul, iar valuta ies nu intra, automat pe piata interbancara va creste cererea de valuta (adica leu se va devaloriza) Spui numai prosti.
-
Pekia, joi, 15.01.2009 13:00Sicriu lu peste!
Reducerea de 20% va fi doar la modelele full-option care costa peste 10 mii de euro!! Si doar cumulat cu programul rabla ! Asa ca aceasta reducere nu e decat praf in ochii prostilor! Desi aceasta masina Logan-modelul de baza- nu este altceva decat o cutie cu roti si motor , neavand absolut nici o dotare, nici macar faruri de ceata, ea este vanduta cu 6 400 euro!! Si la acest model nu se aplica reducerea!!!! Ce cretin ar trebui sa fiu sa cumpar sicriul asta pe roti cu 6400 de euro cand imi pot lua la acesti bani masina second germania cu f f f mult peste performantele troacei asteia! Si cu abs, ac, ....etc! Si aviz celor ce vor sa scape de taxa imbecila : cu doar 400 de euro va puteti inmatricula masina in primul orasel din Bulgaria si puteti circula linistiti si polua in continuare in Romania! Si PS: in Bulgaria si asigurarea e mult mai ieftina ca in Romania !
-
Alex, joi, 15.01.2009 13:07cacanarii
Normal, suntem in Europa asa ca nu conteaza in ce tara din uniune iti inmatriculezi masina ca sa poti circula cu ea! Asa ca vecinii nostri vor avea doar de castigat din taxa cretinilor de la guvern. Noi vom plati taxele bulgarilor si vom polua in Romania! Si totul datorita guvernului astuia de kk care a promis marea cu sarea si nu a realizat nimic! Au spus in campanie ca vor scoate taxa si nu au facut nimic! Asa ca hai sa-i sabotam si noi si sa trecem Dunarea sa ne inmatriculam masinile ca si in varianta ieftina a taxei era mai ieftin la bulgari. Asta e cu guvernu Base-Boc!!
-
Autogreen, joi, 15.01.2009 14:55Concluzii
Concluzii: - Dacia e masina deci nu poate avea pret de bicicleta - A crescut euro, asta avantajeaza exportatorii si dezavantajeaza importatorii, - Lucratorii din industria auto aduc bani la bugetul de stat - Samsarii contribuie la evaziunea fiscala - Inmatricularea in Bulgaria prezinta riscuri - Dacia e o marca lowcost deci nu va fi facuta sa concureze Renault, cei care au mai multi bani se pot indrepta catre automobile mai dotate. - Daca Dacia da faliment e de naspa pentru toti indiferent de ocupatie.
-
dogy, joi, 15.01.2009 18:30Fane esti PROST
informat tu daca crezi ca vreun samsar din asta sau clientul lui poate eluda taxele de inmatriculare in Romania AL ORICARUI VEHICUL....... Si inca ceva Fane ca tot bati apa-n piua cu taxele si impozitele platite de cei 200000 de angajati in industria auto...cum ti se pare ca Renault sa-si repatrieze profitul iar cand da de greu sa ceara bani de la statul Roman care ii da si din taxele si impozitele platite cei 200000 de muncitori? Adica Renault face masini pe banii contribuabililor?adica pana la urma sunt ,,sclavi'' cum am mai spus intr-un coment mai sus????despre cora stiu ca a lucrat nevastamea si s-a mutat la OBI PE POST INFERIOR SI SALARIU APROAPE DUBLU.....deh.....PATRON NEAMT....... Cred ca tu nu stii despre ce vorbesc eu pt ca nu te duce capul ori nu stii sa citesti dupa cum am vazut ca mi-ai scris numele...............cat despre evaziune prefer evaziunea atata timp cat statul nu face nimic din taxele alea....,,drumuri,spitale camine de batrani,gradinite sau subventii la medicamente'' ci isi fac lor pensii ca nu au mai intrat in parlament..........
-
dogy, joi, 15.01.2009 18:33si inca ceva
comunismul a cazut de mult ,iar tu fane nu ai ales frumusetea ca e trecatoare.......daca stii bancul stii ce vreau sa spun.......he he he..
-
raduku, joi, 15.01.2009 18:48dogy
Dogy nu fi prea patimas . Normal ca Sandero este un alt model , dar ma gandeam si eu ca daca in prezent se vand cam greut Logan - urile nu ar fi mai bine sa dea ceva de lucru pe la conceptie , poate iese ceva nou .. Ce spui Dogy ?
-
blondu, joi, 15.01.2009 19:06nu zau
decat sa tina oamenii acasa cu 85 % mai bine sa lucreze de acesti bani si sa scada pretul masinilor.
-
dogy, joi, 15.01.2009 19:22conceptie
am vazut niste poze cu un prototip despre care se spunea ca ar fi noul Logan si arata cam ca vechiul Laguna la caroserie dar cu fata de Sandero.......ori ce ar concepe francezii pentru Dacia va fi pe o platforma tehnica veche sub motivul ca e fiabila pentru ca a fost verificata in timp.......si imbunatatita....HA HA cat cinism.... DE fapt marca Dacia este un paravan pentru Renault de a vinde niste tehnologie veche poate iesita din fabricatie Pana si Loganul este vechi ,fiind copiat sau inspirat daca vrei structural si arhitectural dupa vechiul VW Bora si nu o spun eu ci am citit in articole de specialitate unde Renault este singura marca auto care recunoaste ca face spionaj industrial ,in sensul ca ia masini le demonteaza ,le masoara si se inspira ............ In sprijinul celor afirmate despre Logan ca seamana cu Bora pot spune ca articolul din revista AUTOSHOU a prezentat pozele finale de preproductie care erau,, mulate '' pe o Bora spunand in articol ca asa se procedeaza cu modelele noi.....primele poze sunt ,,masterizate '' pe un model apropiat ca si forma -gabarit iar in alta ordine Loganul fara airbag are 3 stele ca si Bora ceea ce e o coincidenta care sprijina ce am spus mai sus.........mai am inca articolele dar cred ca le gasiti si pe net... Erau si poze din laboratorul de cercetare al Renault cu un Fiesta demontat si un Citroen C3 parca............ Oricum ce vreau sa spun este ca tot o vechitura o sa ne ofere ,ca si Cielo de la Daewoo care e de fapt Opel Kadet dar majoritatea posesorilor mor cu tine de gat daca le spui asa ceva
-
felix, joi, 15.01.2009 22:05logan
am de la firma un logan mcv de 85cp care acostat 12750 euro.are abs aer si geamuri electrice pe fata.nu merita banii astia.lau un golf 5 nou cu 350 euro in plus.sa invete sa faca masini hotii astia de francezi si dupa aceea sa aiba pretentii.iar taxa lui citroianu sa dispara.
-
FANE, joi, 15.01.2009 23:52esti prost dogy
Esti prost dogy, cum naiba te cheama (ar trebui sa te documentezi mai bine), eu am spus ca angajatii din ind. auto aduc mai multi bani decat samsari de masini (nu am spus ca hoti astia nu platesc taxe) si orice firma straina externalizeaza profitul dar taxele platite de angajati nu sunt externalizate, si tu externalizezi veniturile tale cand cumperi masina la mana a doua din germania. Iar dacia nu a cerut ajutor financiar de la stat (guvernul american a acordat ajutor financiar celor 3 mari producatori). Iar buticurile care au adaos comercial foarte mare bine ca dau faliment, metro este firma germana si da salari de rahat. Iar cei care inmatriculeaza masini in bulgaria isi asuma un risc mare, daca bulgarul pe numele caruia se afla masina o pune gaj la banca?
-
vali, vineri, 16.01.2009 13:54reveniti'va baieti si fete
stroe a revenit si a spus ca s'a grabit cu declaratia aia:))) asa ca in continuare loganu va ramane la acelasi pret,ce conteaza ca e criza,ca doar ii va ajuta statul pe dacia,vorba aia ca sunt amarati,la cate sute de mii de logane au vandut pana acum.
-
dogy, sâmbătă, 17.01.2009 00:06ideea fixa a lu' FANE
nu trebuie sa ma documentez ca sa stiu cum ma cheama,.....tu ar trebui sa mai faci niste scoala sau sa citesti si sa faci un efort de atentie ca sa intelegi ce am vrut sa spun................in orice caz nu ce ai inteles tu TU intelegi conceptul de firma privata??? CE traba are statul sa ajute o firma privata presupus ,,necompetitiva?? SA dai bani la dacia inseamna sa subventionezi din banii tai sau ai mei o masina pe care poate nu ti-o permiti--(eu nu mi-o permit) STIREA ca renault cere bani de la stat a fost aici la AUTOMARKET mai STUPIDULE........ SI mai baga dreack si alte idei in capul ala ca ai prea mult spatiu pe langa creier...... SA aduca banii inapoi renault si sai investeasca sa iasa din criza ca el ia profitul ...nu statul roman
-
YOYO, sâmbătă, 17.01.2009 01:55Dogy este un IDIOT !
Sa afirmi ca Logan este bazat pe Golf 4 (Bora este versiunea in 3 volume) este cea mai mare tampenie. Revistele auto cand prezinta viitoarele modele se bazeaza pe fotografii retusate pe computer(Photoshop) bazate pe modele actuale. Dar asta nu inseamna ca se bazeaza pe ele ! Si a fost revista auto-motor-si-sport care a prezentat fotografii photoshop cu Logan bazat pe Bora, Autoshow fiind cel mai mare contestar al lor fiind cunoscuta rivalitatea dintre Dan Vardie si Razvan Magureanu. Orice constructor auto de la Mercedes la Tata studiaza concurenta prin achizitionarea de masini si studierea lor amanuntita. Ca nu toti recunosc este alta problema.
-
dogy, sâmbătă, 17.01.2009 08:44yoyo
si tu faci parte din catogoria celor care citesc 3 cuvinte din coment si cred ca le-a cazut fisa? -unde am spus ca loganul e bazat pe bora? -am spus ca e inspirat arhitectural-adica proportiile sunt ca la bora -nu ca e facut pe baza lui , - sunt multi din astia ca tine care deformeaza sau scot din context cuvinte ca sa-si argumenteze ideea lor sau informatiile superficiale pe care le detin SI DA -stim si noi de rivalitatea revistei lui DAN Vardie ,care a lucrat prima oara in redactia AUTO MOTOR si SPORT......am toata colectia de la numarul MASTER si e si el pe acolo SI INCA CEVA----DACA CITEAI tot si incercai sa vezi ce am vrut sa spun vedeai ca eu am tratat problema ca pe o SUSPICIUNE A MEA DIN 3 MOTIVE 1----RENAULT face spionaj la vedere 2----Prima poza,ce coincidenta a fost modificata pe o BORA 3----La testele de impact LOGANUL a scos 3 stele si care e problema daca ar fi asa?ce mare masina este bora?vorbind comparativ cu alte VW........? ----INAINTE SA MAI arunci cu epitete dormi putin ca vad ca ai comentat tarziu in noapte si poate nu te puteai concentra....spalate pe ochi si mai citeste o data fara dusmanie......si fara autosuficienta..... ------te salut YOYO ca de la idiot la retardat ce esti..... ..............NO OFENSE......ca nici io nu m-am...............he he
-
Marian, sâmbătă, 17.01.2009 12:14Auto Pro
Scuzati ca intervin baieti dar revista se numea Auto Pro fiind un joint venture intre Media Pro si Motor Presse Stuttgart. Numarul Master a a aparut in decembrie 1993,numarul 1 a aparut in iunie 1994,revista activand pana in septembrie 1997. In octombrie 1997 a debutat revista AMS fiind editata 100 % de Motor Presse. Din pacate azi AMS a ajuns pe mana unor diletanti care se cred jurnalisti auto iar rezultatele nu au intarziat sa apara,AMS scazand drastic in calitatea articolelor. De cealalta parte, vechea garda din Auto Pro si AMS,Razvan Magureanu si Alexandru Sincan sunt la conducerea Auto Bild Romania,revista care luna de luna castiga din ce in ce mai multi cititori datorita unui lucru elementar intr-o piata concurentiala : calitatea materialelor !
-
FANE, duminică, 18.01.2009 10:51DOGY MAI DOCUMENTEAZATE
Dogy cei de la automarket mai gresesc si ei, dacia nu a cerut ajutor de stat. Francezi vor mentinerea taxei auto, deblocarea creditelor, pornirea programului rabla si o garantie pentru un imprumut de 100 de milioane de euro pt. centrul tehnic de la titu (ford a cerut o garantie de 400 de milioane de euro pt. un credit, bani pe care vor sa-i foloseasca la modernizarea uzinei de la craiova si oltchim a cerut o garantie de 100 de milioane de euro pt. cumpararea combinatului arpechim). Este o diferenta intre ajutor de stat si acordarea unei garanti de stat, si alte state din ue au acordat asemenea facilitati. Nu mai vorbesc despre producatori americani, suedezi si opel care au primit ajutor de stat.
-
dogy, luni, 19.01.2009 00:47esti dobitoc sau rauvoitor
Renault a cerut un ajutor de stat in valoare de 15.4 milioane de euro si ar putea solicita garantii pentur un credit de 100 de milioane de euro de la BEI. Creditul este destinat unor proiecte de 310 milioane de euro care vor fi realizate la uzina din Mioveni si la centrul de incercari de la Titu, incepand cu anul 2009. Cererea de imprumut apare la doar cateva ore de la publicarea unui comunicat de presa in care Renault sprijina initiativa guvernului roman in privinta triplarii taxei auto. “Printre aceste scenarii se numara si ipoteza unui imprumut din partea BEI, garantat de staul roman(…)In cadrul investitiilor realizate am cerut, de asemenea, statului roman subventii, in conformitate cu regulile europene, atat pentru Dacia, cat si pentur Renault Technologie Roumanieâ€, a precizat Fourmont. Premierul Calin Popescu Tariceanu a confirmat joi ca Automobile Dacia, alaturi de patru furnizori de componente auto vor primi ajutoare de stat pentru sustinerea si diversificarea productiei, precizand ca ajutoarele au fost aprobate de Guvern. Dacia va beneficia astfel de un ajutor de 15.4 milioane de euro din partea statului roman. Surse guvernamentale au declarat pentru Mediafax ca atat Renault, cat si Ford au cerut sprijin din partea statului roman, sub forma unor garantii de stat pentru finantari BEI de 100 milioane de euro, respectiv de 400 milioane de euro. ---asta se numeste documentare din stirea de pe AUTOMARKET -----De Sebastian Toma Publicat Joi, 18.12.2008 ---esti ZVONER sau RASPANDAC.....???in orice caz idiot esti.......
-
dogy, luni, 19.01.2009 00:52diferenta intre ajutor de stat si garantii de stat este ca RENAULT le primeste pe amandoua
alte cuvinte mai stii? ai actiuni la DACIA..???
-
Putin, luni, 19.01.2009 22:1740% mai merge
Nu este de ajuns 20% ,la 40 % iau si eu un golan,si arunc la gunoi dacia mea de 20 de ani !De unde atatia bani la un salariu de 800 ron din care traiesc ?
-
FANE, vineri, 23.01.2009 09:48DOGY ESTI SUB ORICE CRITICA
nu am actiuni la DACIA si nu te lua dupa articolul din automarket
-
FANE, vineri, 23.01.2009 09:50CITESTE
GM a primit al doilea pachet de bani din partea Trezoriei americane, in valoare de 5.4 miliarde de dolari. zoom Esential 9.4 miliarde dolari a primit GM din partea statului american. GM a primit al doilea pachet de bani, in valoare de 5.4 miliarde de dolari, ca sprijin financiar din partea statului american. Astfel, conturile GM au crescut cu 5.4 miliarde de dolari, dupa ce gigantul auto american anuntase ca daca nu vor primi sumele promise de Congresul american vor ramane fara capital incepand cu 31 martie. Cel mai mare producator auto din SUA a confirmat oficial ca a primit a doua rata a ajutorului financiar de la Trezoria americana. In acest moment, GM a ajuns la un total de 9.4 miliarde de dolari primiti din partea statului american si va primi ultimul pachet de 4 miliarde de dolari in luna februarie, daca guvernul federal va considera ca GM si-a respectat angajamentele. Via | Leftlane
-
FANE, vineri, 23.01.2009 09:52CITESTE IDIOTULE
De Mircea Mester Publicat Joi, 22.01.2009 AUTOMARKET Pentru a nu ajunge in imposibilitatea de a-si plati angajatii trimisi in somaj tehnic din cauza crizei, Mazda si Mitsubishi au cerut ajutorul statului nipon. zoom Modelul american se propaga si la celelalte state dezvoltate in perioada de criza. Dupa ce GM, Chrysler si Ford au cerut ajutorul Statului pentru a putea trece de problemele economice, Mazda si Mitsubishi si-au prezentat astazi cauza in fata Guvernului din Japonia. Conform comunicatelor de presa publicate de cei doi constructori, banii pe care ii vor primi imprumut de la Guvern vor fi utilizati pentru plata salariilor din uzinele in care productia a fost intrerupta din cauza crizei. "Am apelat la ajutorul Guvernului iar aplicatia noastra a fost acceptata de catre Ministerul Muncii", a declarat unul dintre purtatorii de cuvant ai celor de la Mitsubishi. Conform acestuia, ajutorul de stat va merge in totalitate catre plata salariilor a circa 6200 de muncitori afectati de somaj tehnic. Conform legii japoneze, firmele private sunt obligate sa le plateasca muncitorilor cel putin 60% din valoarea totala a salariului lunar in perioada in care acestia se afla in somaj tehnic. via | Just Auto
-
gabi, duminică, 25.01.2009 18:01loganul
T e rog d-le STROE,daca vrei sa-ti mearga piata de dacii,sa iei masuri la tine in fabrica...!!!si nu la nivel de tara,si a intregii populatii a ROMANIEI.....aaaa...si nu in ultimul rand,te rog sa reduci cu50% preturile tuturor modelelor,si atunci sa vezi ce vanzari vei face....!!!ORICUM masinile tale nu valoreaza mai mult,iar acu, cu CRIZA mondiala sa stii ca nici n-ai incotro!!!SI inca ceva , mai lasa te cu TAXA DE PRIMA INMATR. ,daca vrei sa fii sanatos,oricum suntem mai multi in tara asta decat angajatii tai....!CEA mai corecta masura ar fi ca fiecare sa plateasca la impozite in functie de poluarea pe care o produce ce autoturismul personal....iar aceste taxe sa se faca direct proportional cu veniturile oficiale(NU LA NEGRU),ale romanilor,si nu sa se ajunga la niste valori aberante ale taxelor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
GABI, duminică, 25.01.2009 18:07TAXA
EU cer statului ROMAN, ca diferentele de la taxa de prima inm.care au ramas in trezorerii sa se reflecte in pretul unui Logan nou pe care vreau sa - l cumpar.......N-AR FI CORECT,D-LE B O C....?
-
DOGY, duminică, 25.01.2009 18:32APLAUDACI SI COMUNISTI
FANE........mai baiatu tati....!!!!!!!......mai prostu pamantului......!!!!!! --------DISCUTIA SE FACE PE BAZA ARTICOLULUI DIN AUTOMARKET..............nu pe ce,pe unde ai citit tu......( si sunt convins ca nu ai inteles de fapt nimic nici din celelalte lecturi ) --------NU ESTE neaparat nevoie sa fie adevarat articolul din automarket DAR NICI ALTUL ....(sau sa te credem pe tine)-..... --------nu detii tu cheia adevarului ...tu si numai tu --------daca ai probe ca acest articol din AUTOMARKET e mincinos da-le frate daca nu taci in p'la mea din gura si s'ge mai departe --------MASURILE DIN AMERICA AU FOST CARACTERIZATE DREPT ,,,((-SOCIALISTE-))'''......un cuvat sau notiune daca vrei bine cunoscute tie cred dupa modul cum aprobi --------SI BAI KKTULE NU TOT CE VINE DIN AMERICA tre sa fie bun neaparat sau din orice alta parte, si noi sa luam de bun --------FAPTUL ca nu sunt de acord cu ajutorul la dacia vine dintr-o opinie personala---AM VOIE IN DEMOCRATIE LA OPINIE PERSONALA MAI CRETINULE????ca esti cretin si comunist ca formatie este tot opinia mea personala..... --------SI daca se dau bani la dacie se reangajeaza inapoi oamenii pe care i-au dat afara?????????? --------esti depasit de SECOLUL ASTA MAI....... --------DUTE DUPA BRUCAN SI TU .............nu mai sta printre noi sa mai apuci sa votezi o data ca iar ne mai chinuim cativa ani..........
-
DOGY, duminică, 25.01.2009 18:43idei putine FANE
in gluma se spune ca oamenii cu idei se numesc ,,IDIOTI'' .......din puctul asta de vedere iti dau dreptate......da sunt..... ...........DA CE NE FACEM CU TINE MAAAAAaaaaaaH...!!!!!?????!!!?? ------CA AI NUMAI UNA SI NE-O BAGI NOUA CU SILA ...... ..........si am mai observat la tine ceva........CA M-AI FACUT IDIOT LA AL TREILEA COMENT DEABIA -------asta inseamna ca te-ai enervat mai greu???ti-a picat fisa mai greu???SAU ITI MERGE MINTEA MAI GREU????????.........cu ultimul motiv sunt eu de acord.........fara suparare ca asta e de la natura ......................
-
DOGY, duminică, 25.01.2009 19:04calendaru FANE
ESTE CHEIA------DAR CUM AM MAI SPUS IN COMENTUL ALA de mai sus ca esti IDIOT SAU RAUVOITOR FARGMENTUL DE STIRE PE CARE L-AM DAT este din 18 -12 -2008 comentariu meu fiind facut pe 19-01-2009 ..........stirea asta de care faci tu caz este din 22-01-2009.(asa scrie in comentul tau)......deci e aparuta dupa comentariul meu....... ....---SI ACUM concluziile,ca astea ,,e'' dureroase pentru tine micutule OFTICOS....... ........CUM PUTEAM SA STIU DE STIREA DESPRE CARE FACI CAZ, ATUNCI CAND AM COMENTAT, DACA EA NU APARUSE??? ..........stiai tu de ea???? ..........ce treaba are SA SE APLICE LEGEA JAPONEZA IN ROMANIA..??????? ..........sau stii si de vreun acord international intre ministerele de justitie sa se aplice legea aia de la japonezi....??????? ...........din cate vad eu aici esti singurul care sustine ajutor la DACIA....si nu spune nimic de preturile prea mari ale produselor de la COLIBASI............ ............ce analogie faci tu ( analogie inseamna ,,apropiere'' nu o jignire..)...intre stirea aia si cea cu ajutorul DACIA?? ...........CARE E interesul tau ca cetatean platitor de impozite sa subventionezi o firma privata ca DACIA???....AI BANI DE DAT ,DAI LA O ,,FUNDATIE.''.(nici asta nu e un apropo la orientarea ta sexuala,) ..........si cam atat am avut de spus......astept reactii......sper sa fii odihnit sa le judeci mai repede.....HA HA HA ...NO OFENSE..
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
... aha... au incept sa se tezeasca....