Dacia Duster, cel mai căutat model pe site-ul Euro NCAP în 2018: datele despre siguranță ale SUV-ului au avut peste 136.000 de afișări

Publicat miercuri, 30.01.2019 12:40 de Daniel Popescu

Dacia Duster a fost cel mai căutat model pe site-ul Euro NCAP în anul 2018 cu 136.000 de afișări ale datelor de siguranță, peste datele înregistrate pentru Volvo XC60 și Volkswagen Polo.

Organizația Euro NCAP a publicat în această săptămână o serie de statistici inedite cu privire la site-ul oficial, iar cea mai interesantă statistică se referă la topul celor mai căutate modele în baza de date a organizației pe parcursul anului trecut.

Astfel, Dacia Duster a fost cel mai căutat model pe site-ul Euro NCAP, cu peste 136.000 de afișări.

În cadrul testului, Duster a primit un calificativ general de 3 stele, după ce a obținut punctaj maxim pentru protecția pasagerilor adulți în cazul unui impact lateral și o protecție bună la nivelul genunchilor.

Clasamentul căutărilor pe site-ul Euro NCAP continuă cu Volvo XC60, care a înregistrat 100.000 de afișări, în contextul în care SUV-ul a obținut cel mai mare punctaj la teste în anul 2017, în timp ce poziția a treia i-a revenit lui Volkswagen Polo cu peste 95.000 de afișări.

În total, în 2018, site-ul Euro NCAP a avut aproape 3.6 milioane de vizitatori din 229 de țări. Deși testele de siguranță vizează exclusiv modele europene, doar 64% dintre vizitatori au provenit din Europa, în timp ce 20% dintre ei au provenit din Asia.

Via Profit, EuroCAP

  • Rudolf D., miercuri, 30.01.2019 12:50

    Si probabil un numar la fel de record de dezamagiri. V-ati da seama ce vanzari si mai mari ar avea modelul asta daca ar avea o stea sau 2 in plus? Asta e un comentariu scris fara a avea toate datele economice, studii de marketing etc. Probabil ca cei de la Dacia si-au facut socotelile lor cu banii si profitul si asa le iese cel mai bine, Oricum success Dacia in continuare. Ar fi minunat deca s-ar mai mari gama cu o utilitara sau chiar cu o masina de teren adevarata. Inca o fabrica in tara, comenzi pentru furnizori... E he he, vise.

  • ignis, miercuri, 30.01.2019 13:01

    Cred că e un număr record de dezamăgiri. Ba din contră. Din start oamenii știau că Duster nu are 5 stele. Toate review-urile menționează asta (low cost, smar buy, cum i-o zice, toți menționează rezultatul NCAP). Tocmai de aia intră e NCAP, să vadă cât de "praf" e Dusterul. Și când colo ce să vezi! Dusterul e în compania "selectă" a lui Alfa Romeo Giulietta, Kia Stonic, Toyota Aygo, Ford Grand C-Max, Opel Karl, DS 3, modele fabricate bineînțeles de producători auto obscuri care nu știu ce e aia siguranță auto, modele vândute bineînțeles în Antartica unde, după cum se știe, clienții nu pun accentul pe siguranță, deoarece aceste modele nu au nici o șansă pe piața Europei de Vest.

  • Green_Alex, miercuri, 30.01.2019 13:03

    Masina arata bine, si lumea se intereseaza de punctele ei slabe pentru a vedea daca diferenta de pret nu implica un compromis major la siguranta. Este fix de pe conceptul promovat de Dacia ca "smart buying", adica iei la oferta dar in cunostinta de cauza.

  • Rudolf D., miercuri, 30.01.2019 14:44

    Corect ignis. Ai un like.

  • hazard, miercuri, 30.01.2019 15:39

    Impactul lateral e horror!!! Arata clar zgarcenia renault de a investi intr-o platforma mai buna pentru masinile Dacia. Abia acum au oferit posibilitatea de a dota Dusterul cu aibag cortina, sa aibe si pasagerii din spate o sansa la impactul lateral. Dacia, Doamne ajuta!