Dacia este sponsorul echipei italiene Udinese!
Dacia a semnat ieri, la Milano, un parteneriat important cu una dintre reprezentantele italienilor in Europa: Udinese Calcio.
Dacia a devenit incepand de duminica partenerul principal al echipei de fotbal italiene de prima divizie Udinese. Prima aparitie a siglei Dacia pe tricourile fotbalistilor de la Udinese a avut loc la sfarsitul weekendului, cand Udinese a jucat contra celor de la AC Milan. Sigla Dacia de pe tricourile friulanilor a putut fi, de altfel, vazuta si din Romania, abonatii Boom putand urmari in direct meciul dintre cele doua echipe italiene.
In comunicatul oficial oferit presei, Udinese afirma faptul ca prin acest parteneriat se intalnesc doua marci care au reusit sa deschida noi drumuri in domeniile lor de activitate. Astfel, Dacia este singurul brand low-cost care a reusit sa se impuna in lume si care are o viziune care se proiecteaza perfect in mesajul promotional din Italia: "Think Big. Pay Little.
"Acest contract de sponsorizare reprezinta, pentru noi, o oportunitate importanta de a iesi in fata celorlalti si de a avea in vitrina o colaborare cu o echipa din unul dintre cele mai importante campionate ale lumii - Serie A. Este modul cel mai bun de a creste notorietatea marcii Dacia pe piata italiana. E ocazia de a ne face cunoscuti printre tineri, clientii nostri principali", a declarat Andrea Bracco, directorul de comunicare al Renault Italia.
Directorul General al echipei italiene, Pietro Leonardi, s-a aratat si el incantat de noul parneteriat: "Cautarea rezultatelor inalte printr-o gestiune inteligenta a costurilor caracterizeaza filosofia familiei Pozzo (n.r. - proprietarii echipei Udinese) si a echipei noastre. In aceste conditii, este o bucurie pentru noi faptul ca putem imparti aceasta filosofie cu Dacia, o marca tanara si dinamica".
In acest an, Udinese a reusit sa se califice in primavara europeana a Cupei UEFA, clasandu-se, inaintea partidei cu AC Milan, pe locul al 13-lea in Serie A.
-
sorin, duminică, 21.12.2008 23:24dacia=jeg
de aceea platim taxa de poluare.sa aiba penibila de trasura bani de publicitate.saracii proaspat someri de la dacia
-
iulian.mihai, luni, 22.12.2008 00:54asta ne trebuia
in romania nu se putea face treaba fratilor.sa ne auto-promovam propriile valori acasa....daca batrana noastra dacia ar fii asa vanduta la noi si toti romanii si ar putea permite una.nu mai e nevoie sa va promovatii valoarea si pretul piperat inafara.
-
iulian.mihai2, luni, 22.12.2008 00:57EXPLICATIE
vreti sa cumparam DACIA ?vinde-ti direct din fabrica la pretul de producator nu din revanzatori si deleri....ei castiga mai mult ca fabricantul.....pretul creste si se ajunge ca romanul de rand este fraierit plateste o masina scumpa sau ingrasa porcul altora ASTA ESTE MOTIVUL PT. CARE CUMPARAM MASINI SECOND.:)
-
ioio, luni, 22.12.2008 02:32@iulian
esti comple(c)t pe dinafara. Pretul afisat de dealeri este PRETUL DE FABRICA. Pretul unei dacii este IDENTIC oriunde in tara asta, indiferent de dealer. Este o vorba la romani: daca taceai....Si inca o chestiune, promovarea se face in Italia pentru ca piata italiana pare sa fie foarte interesanta pentru cei de la Renault, any way, oricum dupa ce ai debitat in posturile tale ma indoiesc ca vei intelege ceva...asa ca, dormi in pace.
-
Alex, luni, 22.12.2008 06:50FELICITARI !
Felicitari Dacia ! Un mare succes Renault ! Atit national cit si international !
-
dragos, luni, 22.12.2008 07:49
in loc sa sponsorizeze pe FCARGES ei s-au dus sa le dea bani alora din italia. RUSINE DACIA
-
Sorin, luni, 22.12.2008 08:36FELICITARI
Felicitari Dacia! Sunt foarte multumit ca aici unde Dacia pentru unii nu reprezinta nimic, acolo incepe sa isi cladeasca o alta imagine! Inca o data FELICITARI !!!!!!!!!!!
-
catalinux, luni, 22.12.2008 08:41Prostie
Am si eu o intrebare pt unii dintre "comentatori": "Cum puteti ma sa fiti atat de PROSTI si incuiati la minte?" Nu va doare prostia? Asta este o reusita pt Dacia deoarece a reusit sa se faca promovata in Italia prin intermediul unei echipe destul de respectata in Italia. Dacia eset un brand international si este normal sa-si doreasca publicitate oriunde pe globul asta. Dar la mintea voastra de amibe nu aveti cum sa intelegeti pt ca mai departe de un golf 3 din 85, non euro pt care nu vreti sa platiti nici un fel de taxa, nu va duce. Dacia este o companie privata asa ca da nimeni bani din buzunar pt Dacia. Ajutorul acordat de curand (infim fata de cat se cotizeaza in UE si SUA), in contextul unei situatii mondiale speciale este normal (mai toata tarile constructoare de masini au procedat la fel). Si aia care se tot scapa pe ei cu "dacia rahat, jeg etc" intai sa puna mana sa-si ia carnetul, apoi sa mai circule si cu altceva decat cu autobuzul si berlina din 90 a lu' tacsu, si apoi sa debiteze ineptii despre o companie care contizeaza la bugetul din stat din gros (ala din care vi se plateste voua somajul ma). P.S.: Nu lucrez la Dacia, asta ca sa fie clar. Doar ca am creier in cutia craniana, nu materie fecala ca multi dintre cei care comenteaza.
-
arges, luni, 22.12.2008 09:01sponsor
Pe FC Arges n-ati vrut s-o sponsorizati. Ati zis ca filosofia grupului reanault este aceea de a sponsoriza numai automobilismul ! Cacanarilor!
-
sunshine64sm, luni, 22.12.2008 09:22Pentru asta platesc eu taxa triplata ???
_Adică în loc să fie reparate gropile, sau să să fie făcute drumurile mai de calitate, şi daca uzina Dacia este în rahatul în care este, acuma s-or apucat de sponsorizări ? Pentru asta dau eu bani pe taxele auto, care sînt nişte taxe de toată praştia ?? Ca sa fie sponsorizată Dacia, şi care la rîndul ei să sponsorizeze o echipă de fotbal ? Şi încă nu orice ecipă de fotbal, ci tocmai din Italia. Şi-o găsit cui să le ofere sponsorizări !!! Bag sama că ceia nu au nici un producător de maşini, şi bine că ne-am găsit noi mai fraieri să-i ajutăm. _Asta este ultima chestie pe care o mai înghit, că pînă acuma consideram că totuşi Logan-ul este maşină serioasă. Dar prostia celor de la Dacia se pare ca nu are limite. Aşa că JOS DACIA. _Este mai bine să staţi în concediu şi fără productie, dar să faceti sponsorizări ?? Normal la cap nu sînteti, aia e clar. Sînteti ameninţati de criză, şi acuma deja începeţi să împărţiţi bani în stînga şi în dreapta ? De ce nu scădeti preţu’ Loganului ? Dacă tot vreţi să faceţi o sponsorizare. Dacă fraierii de la conducerea Dacia ar avea cap, şi dovada e clară că nu au, aţi reduce pretul la Logan la 5.000 euro, şi atunci veţi cîştiga cu mult mai multă încredere, decît să daţi bani la străini. _Şi de fapt ce să mă mai mir, că într-o ţară în care lucrurile merg de-andoaselea, e normal ca să facem sponsorizări în străinătaţuri pe timp de criză. Se pare că ceia de la Dacia au prea mulţi bani şi prea puţină minte. Sînteţi de-a dreptu' penibili. Încrederea este ceva ce se cîştigă greu dar se pierde repede, mai ales cînd fraierii profită de prostia altora.
-
banse, luni, 22.12.2008 09:57f bine
ba ce prosti sunteti poi ce sa promoveze la noi pe toti dobitoci din fotbal pe toti labarii care se ocupa de cluburile din tara cine plm vrea sa aibe un contrac cu puscariasul de IANCU cu dobitocu de fecali si vanzatoru de butelii cu taranu din craiova ..... daia nu sunt sponsori cu nume la noi in tara din cauza lor ....
-
catalinux, luni, 22.12.2008 10:02fotbal romanesc
@banse, ai pus punctul e I. Cred ca mai vinova de faptul ca Dacia nu investeste la FC Arges este Penescu, nu Uzina. Si asa cum s-a spus si mai sus, de sa sa umfli buzunarele unor conducatori de fotbal de 2 lei cand poti sa-ti faci o imagine internationala pe baza unui management de calitate.
-
Giulai, luni, 22.12.2008 10:03bravo CATALINUX
Super tare frate. Catalinux, esti unul din putinii care gandesc! In Romania Dacia e o marca cunoscuta si apreciata (de unii). Ce rost avea sa sponsorizeze o echipa romaneasca. In aceste vremuri de criza , cei care fac marketing cu capul au de castigat. Treaba italianului ca va cumpara o dacia. Poate nu va cumpara nimeni, dar e o forma excelenta de promovare a brandului romanesc.Exista o nisa pe aceasta piata (nisa low cost) si Dacia vrea o bucata din aceasta piata. Daca Dacia va avea succes in Italia ,va avea in toata Europa.Si ce daca cumpara Italienii Dacia? Eu sunt fan Fiat. De ce sa nu fie si un Italian fan Dacia?
-
ani, luni, 22.12.2008 10:07pentru iulian
Draga iulian ai perfecta dreptate cand spui ca preturille sunt stabilite la nivel national (la toti dealerii din tara, acelasi pret) insa ei, dealerii nu le vand deceaba, au si ei un comision, asa ca mai gandeste-te.
-
jaimz, luni, 22.12.2008 10:16dacia-udinese
Au si inceput sa se vada roadele colaborarii: 1-5 cu Milan... Iar pentru toti care vorbesc de sponsorizari interne, ati uitat ca Dacia sponsorizeaza nationala ?
-
green, luni, 22.12.2008 10:20beloved iulian
Draga Iulian, daca ai afla cat de mare este profitul la vanzarea unui autoturism te-ai sinucide. Pentru marketingul celor de la Dacia poate ca este un succes (ce tampenie sa te minunezi ca "au acceptat" niste brosketzi sa poarte numele pe tricouri in schimbul unor sume probabil serioase) dar eu n-as plati never unor fotbaliatori. Stima si Craciun Fericit!
-
Costy, luni, 22.12.2008 10:27Da minte romanului`
Mai oameni buni,chiar nu ganditi cu capu? E un lucru foarte bun ce a facut dacia,daca italienii au fiat si alte modele atunci de ce echipa lui mutu este sponsorizata de Toyota? Au dreptate aticomentatorii mei si tot respectul pt.ei si asta pentru ca gandesc cu capu nu ca voi cu picioarele (neam mai prost ca romanul nu am vazut si no sa mai vad) zicala sa moara si capra vecinului,halal comportament.
-
gigi, luni, 22.12.2008 10:31
Si se plang ca nu mai au bani ca nu se mai vand cazanele lol :)))
-
gigilica, luni, 22.12.2008 10:45cititi, ginditi si apoi scrieti
am citit ceea ce au scris alti si chiar ma crucesc. dupa mintea lor, extrapoland, ar trebui ca japonezi si coreeni sa se revolte pt ca echipe din romania sunt sponsorizate de producatori din tara lor, chiar daca nu sunt fan dacia, totusi in viitor, pt economia tarii este un lucru bun
-
Robert, luni, 22.12.2008 11:20O mutare inteligenta
Consider mutarea Daciei foarte inteligenta pe o piata in continua crestere pentru constructorul roman cum este piata italiana.Cred ca va urma o miscare similara in Franta si Germania. Indiferent de situatia economica,o firma ca sa poata rezista pe piata aloca sume importante marketing-ului si publicitatii. Mercedes cea mai cunoscuta marca auto din lume aloca anual publicitatii 300 milioane de euro si vorbim de Mercedes care nu mai are nevoie de prezentare.
-
Crysty, luni, 22.12.2008 11:22Dacia
Astia care comenteaza pe aici sigur iubesc dacia si mai sigur au cazane facute la Pitesti !
-
CRISTI13, luni, 22.12.2008 11:27GUNOAIELE
AU BANI SA SPONZORIZEZE CIND EI INCHID FABRICA DIN CIND IN CIND SI DAU OAMENII AFARA? RUSINE! SI SA NU MAI ZIC DE TAXA DE..HOTIE,CA DE POLUARE NU-I.
-
Jugaru, luni, 22.12.2008 11:45Carcotas pot fi si eu nitel?
1. E o idee interesanta ca Dacia a devenit sponsor pt Udinese, dar nu inseamna ca e si cel mai bine. Avand in vedere ca tara noastra este intr-o criza financiara, sponsorizarile trebuiau facute EXCLUSIV pentru echipele romanesti (daca e imperios la fotbal). Daca vor sponsorizari in afara fotbalului, sunt atatea firme, evenimente, etc care pot fi sponsorizate IN tara. 2. Se vehiculeaza suficiente zvonuri ca un Logan chel nu depaseste suma de 4000-4500 euro - daca nu stiti cine au lansat zvonurile, mai documentati-va, inainte sa dati cu papagalul precum un Logan costa pe drept 8000 de euro. Poate voi v-ati cumparat Logan si acum comentati pentru ca sunteti frustrati ca se afla treptat-treptat valoarea reala a Loganului si nu prea va convine sa cadeti de fraieri. 3. Cand un italian va cumpara masina romaneasca in plina criza economica, sa ma atentionezi si pe mine: cultura lor este net superioara fata de a noastra si isi vor cumpara masinile nationale pentru a ajuta tara sa iasa din criza. Cand nemtii au fost in criza economica in urma celui de-al Doilea Razboi Mondial, vindeau Mercedes-Benz si BMW in afara, iar ei, in tara isi cumparau VW Beetle 1200 pentru transport - singurele masini scumpe erau ale presedintelui si ale premierului, pentru ca prezentau mai multe optiuni pentru protectia si siguranta lor - prin asta ma refer la blindaj. 4. Vad ca iar sunt multi frustrati care comenteaza despre taxa auto. O sa va spun si voua ceea ce le-am spus si altora. TAXA AUTO TRIPLATA ESTE ILEGALA, ESTE UN FURT SI O BATAIE DE JOC ADUSA TARII NOASTRE! Tariceanu a fost un MARE nemernic si a facut acest lucru pentru a-si umple buzunarele pe ultima suta de metri. Daca voi credeti ca rahatul ala de om chiar baga bani in mediu, va luati teapa. Daca vor sa bage bani in mediu, cheltuiau cei 9 milioane RON pentru actiuni PRO-MEDIU, nu isi mai luau senatorii masinii 4x4 de minim 70.000 euro. Daca voi nu vedeti asta sunteti chiar chiori sau inchisi la minte(sau poate lucrati pentru nenea Tari si intoarceti curu' sa va arda cand are el chef). Sunt de acord cu ideea ca Romania nu trebuie sa ajunga groapa de gunoi a Europei, iar cei care vin cu masini cumparate cu 1000 euro MAXIM (deh, alea polueaza, nu masinile de 4000 de euro) sa NU TREACA RAR-ul! Dar, cum tara este corupta si mita e in floare, iei RAR-ul si fara roti la masina... Bani de spaga sa ai, ca restul se rezolva la noi. Stau si ma intreb: vi se pare mai poluanta o masina euro 2/3 decat o rabla de Dacia din '80 care este NON-EURO? Pentru ca, daca stai sa te gandesti (nu sa gandesti in mod de om frustrat, ci sa gandesti in mod rational) Dacia '80 este mai poluanta de 3000000 ori decat un Golf 3 din '96. Dar voi sunteti niste frustrati care v-ati luat masini noi, din reprezentanta in leasing, euro creste, n-aveti de unde sa mai platiti superbitatile de masini, iar altii vin cu masini din afara si reusesc sa isi achite toate datoriile catre stat... Interesant, nu? Ganditi oameni buni! Nu mai fiti atat de coplesiti de frustrare! Voi mergeti pe principiul: sa moara capra vecinului!
-
bor, luni, 22.12.2008 11:47
Hai ma nu mai fiti rai daca nu vreti cazane loativa ceva mai bun adica reno doar asa au spus nu adica cu alte cuvinte recunos si ei ca e o prostie de masina dar trebuie sa faca si ei reclama si nui nimic rau an asta reclama sufletul comertului
-
Walter, luni, 22.12.2008 12:28Publicitate & Marketing
In 2007 Dacia a vandut in Franta si Germania 30000 de Logan-uri,in 2008 sunt convins ca cifra este mai mare. Poate Automarket ne prezinta vanzarile Dacia in Europa occidentala(in special Franta,Germania si Italia) pe anul 2008. Contractul de sponsorizare a formatiei Udinese este o modalitate de promovare a Daciei pe piata italiana ce este atat de greu de inteles.
-
iv, luni, 22.12.2008 13:27rusinos
RUSINE ... nu accepti un ajutor de la statul Roman de 25 de mil de euro ca sa-ti faci reclama in Italia . MAFIE SUB GIRUL GUVERNULUI TARICEANU
-
omu, joi, 25.12.2008 23:44pt sorin
@sorin - fara suparare, da esti prost rau; publicitatea aia se scoate din vanzarile din italia
-
red_ppk, luni, 29.12.2008 13:01bv catalinux
Bravo Cata..sunt de acord cu tine..toti vb de rau Dacia si nu inteleg de ce...da majoritatea cu dacia inca se plimba pana isi cumpara un BMW 318i sau evidentul Golf3.. si pt Ani..ai fii surprinsa sa vezi ce comision "baban" primeste o reprezentata pt fiecare masina vanduta..
-
mihai pedalacu, joi, 11.04.2013 10:15
am ajuns sa ne injuram intre noi romanii pt un sport de rahat cum este fotbalul parca nimeni nu stie ca mafia este in floare si ca suporterii sint manipulati,dacia ca si alte mari fabrici care au supravietuit face ce o vrea ea cu banii ei de publicitate noi putem sa facem un singur lucru sa i sabotam pe toate planurile,nu mai cumparam masini ,benzina,mergem pe jos sau cu bicicleta ,asta inseamna greva consumatorului, atunci vor vedea cu adevarat criza noastra sa cumparam doar strictul necesar ,la asta nu va ginditi ,reflectati asupra acestui aspect si veti vedea ce impact va avea asupra lor ca si cu laptele or sa trebuiasca sa scada preturilesau sa stea cu ele pe stoc,si in alte domenii nu numai cu daciile e valabil pt toata specula de azi.
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
au ferrari, au lamborghini chiar si fiat; si se coboara acceptand o marca de rahat. RUSINE!