Dacia își consolidează vânzările în Germania și Franța: creșteri de 40% și 12% în octombrie

Publicat vineri, 03.11.2017 11:42 de Daniel Popescu

Vânzările Dacia în Germania au crescut cu 40% în luna octombrie la peste 4.000 de unități, în timp ce pe piața franceză a comercializat peste 8.000 de unități, corespunzător unei creșteri de 12%.

Dacia este în continuare o marcă apreciată inclusiv în două dintre cele mai mari piețe europene, Germania și Franța, acolo unde brandul de la Mioveni înregistrează creșteri spectaculoase.

Ultimul raport al Autorității Federale de Transport (KBA) arată că vânzările Dacia din Germania au ajuns la 4.234 de unități, în creștere cu 40% comparativ cu octombrie 2016.

În total, în primele 10 luni ale anului, Dacia a comercializat 51.925 de unități în Germania, în creștere cu 27.4%.

Marca românească are un succes și mai mare în Franța, acolo unde a anunțat vânzări de 8.487 de unități în octombrie, în creștere cu 11.6%. Cu acest rezultat, Dacia este al cincilea cel mai mare constructor din Franța, după Renault, Peugeot, Citroen și Volkswagen. Cel mai mare succes îl are în continuare Dacia Sandero, care și-a trecut în cont peste jumătate din numărul total de înmatriculări.

În clasamentul pe primele 10 luni ale anului, Dacia a ajuns deja la 97.739 de unități, corespunzător unei creșteri de 5.4%. Astfel, este doar o formalitate ca Dacia să depășească pragul de 100.000 de unități în Franța în acest an, în condițiile în care anul trecut a înregistrat vânzări de peste 110.000 de unități.

Via Caradisiac, KBA

  • vianu, vineri, 03.11.2017 12:25

    ...Costel (de la Cluj) unde esti, fratili mieu??? Nemtii tradeaza! A, stai putin, Dacia e masina saracilor si emigrantilor in Germania.

  • Jean, vineri, 03.11.2017 12:43

    Inainte sa incepeti dezbaterea va zic ca stau in Germania si probabil peste 90% dintre cetateni nu isi permit si macar un mondeo. 85% dintre masinile premium sunt pe firma pt ca statul german incurajeaza asta si ai avantaje fiscale. In topul cuparatorilor persoane fizice Sandero era locul 3 acum cateva luni, dintre toate modelele de pe piata. In Franta era primul loc. Deci numai la romani e rusine sa conduci o Dacie.

  • Edikkk, vineri, 03.11.2017 15:06

    decat o masina medie sau de lux, care sa ti-o permiti cu greu... mai degraba o Dacie care "o arunci" dupa 5-7 ani si iti iei alta noua ! si cu rata la jumate la masina, poti linistit sa faci multe alte lucruri, chiar si ca cetatean german cumperi o casa de vacanta in Grecia, Spania... platesti scoala mai buna la copii...

  • zen, vineri, 03.11.2017 15:28

    Acum ca sa ne tragem si noi partea leului.... @ AM, ce procent din Daciile comercializate in Vest sunt fabricate la Mioveni?

  • Kap, vineri, 03.11.2017 17:03

    Păi e simplu, la sfârșitul fiecărui an sunt publicate cifrele de fabricație pentru Mioveni și nu numai. De ce nu sunt mai multe? Păi poate ar trebui să nu mai fim zen și să-i întrebăm pe-ăia care au votat p$d, mai ales în Argeș. Sau să dăm cu pietre în Dacia și să lăudăm nemțeștile vechi, că e sport național.

  • lulu, vineri, 03.11.2017 18:41

    Oare cati dintre cei care ridica in slavi dacia pe acest site si-ar cumpara aceasta masina daca ar avea 15000 de euro? Am zis bine 15000 ca sa le mai si ramana ceva (daca nu aleg varianta de top ca motorizare si dotari).

  • Coco, duminică, 05.11.2017 19:57

    Este foarte bine pentru producător, pentru salariații săi, pentru buget și pentru Renault... Înseamnă că este atractivă pentru o anumită categorie de cetățeni care este din ce în ce mai mare....semn rău sau pragmatism profund.