Dacia mareste productia si angajeaza 500 de oameni in plus
Uzina Vehicule Dacia isi va mari cadenta de productie de la 1.200 la 1.340 unitati pe zi incepand cu data de 15 iunie.
Ca urmare a programelor de relansare a pietelor auto adoptate in mai multe tari din Europa, printre care si Romania, Dacia a decis sa isi mareasca cadenta de productie de la 1.200 unitati pe la 1.340 unitati pe zi. Capacitatea maxima de productie a uzinei Dacia din Mioveni este de 1.360 unitati pe zi. Aceasta decizie a fost luata in baza succesului de care se bucura automobilele din gama Dacia la export.
Decizia de a mari cadenta va intra in vigoare incepand cu data de 15 iunie 2009 si implica angajarea a inca 500 de salariati. Dacia va recruta cu precadere angajati din randul fostilor salariati care au beneficiat de contracte de munca pe durata determinata. Totodata, unui numar de 400 de salariati cu contracte de munca pe durata determinata li se va prelungi contractul.
Via | Dacia
-
Tembelus Rex, vineri, 24.04.2009 21:24Asta-i singura problema ...taxa dublata?
Prietene abc_e crezi ca asta e singura problema a Romaniei- taxa dublata? DIN PARTEA MEA SA O MAREASCA DE 10 ORI. Nu-i problema ....trebuie sa puna jugul pe voi pe astia care vreti motoare mari, masini second hand. Ehe inca sunt mici taxele....... Altele sunt problemele: defrisarile masive, incapacitatea de absortie a fondurilor europene, hotia, minciuna, nesimtirea, muntii de gunoaie pe care ii vom lasa de 1 mai, nepasarea, agricultura neperformanta - vai de capul nostru - auzi sa importam mancare - ceva de nepermis - , cipurile pe care ni le vor implanta, mafia imobiliara, politia si justitia "neputincioase", infractorii care isi fac de cap - orice poate dispune de tine la orice ora, homosexualii care vor drept de casatorie ....deci astea-s probleme nu taxa. vezi taxele din Danemarca......vrei marca scumpa o mai platesti o data si....pai mi se pare normal....nu oricine trebuie sa aiba masini premium si germane pe deasupra :-))) Din partea mea pentru autoturisme ar trebui sa nu existe cilindree mai mare de 2 litri. Va e de ajuns. Si nu pentru factorul poluare. Asa pur si simplu sa nu va mai flatulati ca aveti nu stiu cati caluti sub capota. Nu nene maxim 2000 cm cubi. Mai mult nu trebuie nici macar pentru SUV-uri.
-
Tembelus Rex, vineri, 24.04.2009 21:44Astept injuraturile
Astept injuraturile de la sustinatorii de SH. Nimic nu se cumpara la SH ...decat locuintele ...dar si alea trebuie data tencuiala jos pana la caramida......sau pana la placa de beton dat gletul jos ....se schimba tot....chiar daca nu ai bani..........daca chiar nu ai (atunci te culci) ca si mine...(iti iei logan chel) si iti spui singur SOMN USOR.
-
dogy, sâmbătă, 25.04.2009 01:55tembeli si tembelisme cronice
asa cum au spus guvernantii despre taxa aia ca va fii in impozitul anual asta poate insemna ca in fiecare an trebuie platita la cat sunt de jigodii......norocul lor fiind cei tembeli ca tine dupa cum regunosti din ID-ul ales .......eu i-as impusca pe astia de conduc tara, ca se comporta ca si clanul CAMATARILOR si nu au dat o lege care sa fie in interesul oamenilor sau sa le usureze viata in 20 de ani de la revolutie bai fiinta hibrida ..........si redusa la stadiu de aplaudac incult si inuman care esti .......asemenea legi imi ingradesc dreptul meu la circulatie si imi suprataxeaza si impoziteaza banii pe care eu i-am muncit si ma obliga sa iau ce masina vor ei cu credite ca sa mai traiasca si sistemul bancar care face o gramada de bani numai din comisioanele de la salariile administrate de ei si care este o alta taxa in plus pe amaratul asta de salariu romanesc............... ......sa-ti sara o piulita de la biela la loganul tau chel .IMBECILULE......SPUNEATI-AI SINGUR AMIN....cu popa la cap...dobitocule
-
dogy, sâmbătă, 25.04.2009 01:59si ca tot mi-am adus aminte
de dacia acum ca le merge asa bine nu mai au nevoie de imprumuturi si finantari de la guvern,nu???????ba chiar ar trebui sa dea banii inapoi ca vad ca se descurca de minune chiar si cu managerii aia stupizi pe care-i au
-
dacia, sâmbătă, 25.04.2009 18:31dogy cretinule
dogy esti un cretin .Intr-o lume in care cele mai mari firme lucreaza 2 saptamani pe luna si platesc 60% din salarii la muncitori, ar trebui sa ne mandrim cu DACIA. Atat ar mai trebui, sa mai pice si asta. Ti-o spune unu care are un Mercedes clasa E si un BMW seria 5.Si care plateste 150 milioane pe an pe CASCO, RCA si impozitele masinilor.Dar sa sti ca mi-ar place sa platesc si eu taxe normale, mai ales intr-un an ca asta care ne-a lovit pe toti astia bengosii cu masini tari.
-
ferby, sâmbătă, 25.04.2009 19:46
usor baeti sa ancins tarta an voi ma :))))))
-
dogy, duminică, 26.04.2009 04:15asta care s-a semnat dacia
io am spus ca nu sunt de acord sa munceasca mai idiotule? am spus ca daca le merge bine sa nu mai ceara bani de la stat ( adica contribuabili printre care si tu cretinu' pamantului care esti ) ......daca ai bani de BMW si MERTZ bravo tie si-ti meriti taxele bai stupidule care esti facut din musca.......... ........dar eu cred ca daca nici nu intelegi ce citesti nu ai nici mertz sau bmw ,poate doar postere .......daca nu ai inteles sensul frazei scrise de mine cheama pe altcineva sa-ti explice dobitocule ........deaia ajung la putere oameni politici ca astia de acum ca sunt destepti ca tine care are id dacia dar nici pe aia nu o posezi..........doar visezi la masinile de care vorbestiam
-
2-10, duminică, 26.04.2009 10:09@caine
Dezinformezi! Nu vreau sa te jignesc, dar observ ca si tu esti unul din cretinetii care comenteaza pe forumuri doar de dragul de a se baga in seama... sau poate ai intentii bune dar esti prea prost. Automobile Dacia este contribuabil net la bugetul statului roman, si chiar unul din cei mai mari. Ajutoarele de care beneficiaza de la statul roman sunt mult mai mici decat contributiile. Pe langa asta are peste 10.000 de angajati directi care si ei contribuie prin impozite si taxe la bugetul statului roman (in loc sa stea acasa si sa primeasca ajutor de somaj), plus alte multe mii de muncitori angajati de furnizorii Automobile Dacia (probabil someri la randul lor daca s-ar desfiinta AD). Nu trebuie sa ai mari cunostinte in domeniul economic ca sa sti chestiile astea, dar trebuie in primul rand sa ai cei 7 ani de acasa.
-
dogy, duminică, 26.04.2009 12:112-10
nu vrei sa ma jignesti dar nu te poti abtine..........ok........o sa-ti explic ca la retardati atunci ......esti de acord ca DACIA e o afacere privata ??? Esti de acord ca actionarul majoritar e RENAULT ??? Implicit ca profitul se repatriaza ???Tu gandesti ca daca da faliment din punct de vedere social muncitorii au de suferit nu ??? AI DREPTATE STUPIDULE dar noi traim in CAPITALISM daca stii cei aia si in acest sistem daca nu esti performant,cade piata ( shit hapend ) etc... fabrica se inchide sau primeste ajutoare ( subventii de fapt ) de la stat.... pe care de fapt statul le da pentru ca este santajat cu concedierile masive din acea fabrica ( de ex. Dacia ) creand miscari sociale.......etc deci ti-am lamurit ceva pana acum mai puiule comunist??? E, si acum vin si spun ca daca fabrica merge bine nu mai e nevoie de subventii,ajutoare sau cum vrei tu sa le spui de aceea am spus ca ar trebui sa dea banii inapoi,pentru ca nedandui este ca si cum statul ar subventiona productia de masini si renault ar lua profitul ceea ce de fapt se si intampla si nu e corect asa ca mai cretinetzule ,tu nu ai minim de cunostinte in domeniu economic,n-ai logica ,n-ai nici bun simt ca altfel te adresai altfel daca nu erai de acord cu mine , si de fapt ce spui tu aici nici nu sunt vorbe din capul tau ci auzite pe la televizor sau prinse in zbor de la discutiile unor oameni mult mai inteligenti ce tine sper ca ai inteles ceva din explicatia PUNCTULUI MEU DE VEDERE la care am dreptu si tot nu am inteles cum dezinformez.........
-
ALX.CT, duminică, 26.04.2009 15:22
Pana acuma e bine,mai multe locuri de munca,mai multi banii la stat.Ajuta si Dacia (caugh* Renault caugh*) statul dar asa de ochii lumii, ca grosul de banii stim unde se duce "Vive le France". :D [off-topic] @dogy : mi-a placut ca ai stiut sa explici clar si logic si ai dat dovada de om cu gandire normala si logica dar cand ai ajuns sa injuri te-ai coborat la un alt nivel,nu te mai agita ca o sticla de Pepsi. Salut.
-
dogy, duminică, 26.04.2009 20:02ALX.CT
pot sa urca dar si sa cobor,ma adaptez nivelului celui care -mi spune ca nu am dreptul la punctul meu de vedere si ma jigneste gratuit fara sa incerce sa ma inteleaga..........se numeste adaptabilitate..........si apropo imi place pepsi
-
Silverblade, duminică, 26.04.2009 20:40logica
Oameni buni, ne putem injura unii pe altii cat vreti, dar adevarul e unul singur: o firma din Romania (Dacia) creste productia si angajeaza oameni ceea ce inseamna ca veniturile firmei vor fi mai mari si niste familii o sa aiba din ce trai (in loc sa astepte ajutoare de la stat). @Dogy Da, bineinteles ca profitul se repatriaza in Franta, dar profitul reprezinta partea care ramane din venituri DUPA ce s-au platit taxele catre statul roman. Asa ca venituri mai mari pentru Dacia inseamna si incasari mai mari la bugetul statului (de unde se platesc si profesorii, si medicii, si ajutoarele de somaj etc.) Nu inteleg de ce de cate ori e vorba de Dacia sar cate unii in sus strigand cat de proasta e masina asta si ce bune sunt masinile SH de nu stiu unde. O fi asa, dar nu are nici o importanta! Important e ca firmele din Romania sa mearga bine, sa vanda orice produc (indiferent cat de bun sau prost e produsul), sa aiba venituri din care sa se plateasca impozite, sa aiba si oamenii nostri locuri de munca si apoi cu banii pe care ii castiga sa mearga si sa-si cumpere ce masina considera fiecare. Asta e logica in fiecare stat, toti isi protejeaza (pe cat pot) firmele lor si o firma care produce intr-o anumita tara e un beneficiu pentru tara respectiva, indiferent de cine e detinuta. Spre exemplu, ati vazut ce scandal au facut nemtii cand Nokia si-a inchis fabrica de la ei ca sa produca la Cluj?! Si Nokia e firma finlandeza! Dar impozitele se plateau in Germania si DUPA ACEEA se repatria profitul in Finlanda. Iar locurile de munca erau ale unor germani. Iar exemplele ar putea continua...
-
eu, duminică, 26.04.2009 23:04stupid
auzi ma tembelus rex, dute si ia ti logan chel, sper ca mori la primul accident cand singurul airbag nu se deschide, eu cu sh ul meu din germani care are 10 airbaguri dupa un accident ma duc acasa si ma uit la tv.
-
dogy, duminică, 26.04.2009 23:05ALX.CT
uite unul care ma face instantaneu,, pepsi'' chiar deasupra mea care vede si gandeste foarte ingust si-mi explica el plin de importanta ce si cum ,dar nu se intraba cati a dat renault afara si cati angajeaza acum si care era nivelul de productie inainte sa dea afara si care este acum............ de aici deduc ca nu a inteles nici el nimic din ce am vrut sa spun dar totusi isi da cu parerea la parerea mea in loc sa-si spuna opinia pur si simplu SILVERBLADE..! Nu crezi ca Renault ar trebui sa participe procentual cu profitul si ajutorul de la stat la iesirea din criza???????ar fi cat de cat corect si moral fata de cetatenii romani care muncesc pentru ei si le baga bani in buzunar ........le-au scazut vanzarile cu aproximativ 50% vreo 2 luni si au primit niste milioane de euro pentru lunile alea pe care le-au luat si din salariile medicilor,profesorilor e.t.c .......s.a.m.d. no ofense
-
Dumitru, luni, 27.04.2009 10:44Pentru Dogy
Salut! M-am uitat asa, un pic, pe net, sa vad daca exista informatii legate de repatrierea profitului de catre Dacia. Si, ce sa vezi? Se pare ca nu au repatriat pana acum niciun euro, ci au reinvestit tot in Romania. Iata ce spune articolul de mai jos, din revista Capital: - http://www.capital.ro/articol/dacia-mai-performanta-decat-grupul-renault-117671.html Acum, daca ai informatii care dovedesc contrariul, te rog sa ni le arati si noua. Cred ca esti de acord cu faptul ca o afirmatie trebuie argumentata, nu? Pe de alta parte, cred ca esti de acord si cu faptul ca, daca Dacia (sau Renault) si-ar fi repatriat totusi profitul, asta nu ar fi fost imoral, ci normal, ca de aia investesti intr-o companie, ca sa obtii un profit de pe urma ei, nu? Nu cred ca tu, spre exemplu, ti-ai deschide un magazin in care sa bagi bani, vreo zece ani de zile, fara sa te astepti sa iti recuperezi vreodata nici macar investitia facuta... Inteleg insa unde vezi tu problema: e vorba de ajutorul de stat. Sa fim insa corecti: - Din cate am citit pana acum pe tema asta, Dacia nu a cerut ajutoare ca sa treaca criza, ci subventii pentru proiecte de investitii. Subventiile astea se acorda in orice tara din lume care e interesata sa aiba o companie mare care sa faca productie, export, etc. Banii aia nu se iau nici de la profesori, nici de la medici, nici de la gura vaduvei... Iti dau doua exemple: - pentru a determina Hyundai sa investeasca 700 milioane de Euro in uzina din Slovacia, guvernul de la Bratislava le-a oferit coreenilor facilitati si subventii in valoare de 150 milioane de euro. - pentru investitia Ford de la Craiova (unde prima masina se va produce in 2010), Romania va da facilitati de 143 milioane de euro. http://www.bloombiz.ro/auto/statul-roman-da-bani-companiei-americane-ford/ Eu asa zice ca, pana la urma, daca lui Ford, Renault (Dacia) sau altui investitor, ii merge bine si face productie in Romania, ar trebui sa ne bucuram. Nu esti de acord? Cele bune!
-
dogy, luni, 27.04.2009 14:29dumitre
nu incerca sa denaturezi si sa schimbi sensul celor spuse de mine si nu te mai contrazice singur .......un articol din revista CAPITAL poate fi sponsorizat(platit) de firma in interesul caruia e scris.Nu e revista capital detinatoarea credibilitatii si adevarului absolut .......in al dooilea rand E IMORAL SA CERI BANI DE LA STAT PENTRU AJUTOR SI TU SA NU PARTICIPI PROCENTUAL, iar tu o sa-mi spui ca a reinvestit profitul in dezvoltare pai ma baiatule daca ai probleme cu vanzarile si tu maresti in continuare reteaua de vanzari si magazinul ,ca sa spun asa sa intelegi ,dar totusi ceri bani de la stat pentru a nu da muncitorii afara ca nu mai ai sa le dai de lucru inseamna ca ori esti idiot ca manager ori guvernul e corupt si-si trage o parte din banii pretinsi ca dati ajutor ori noi ca si contribuabili suntem niste prosti ca suntem de acord .......si revin si repet ca aia E O FIRMA PRIVATA MA PRIVATA,PARIVATA,PRIVATA NU INTELEGI PRINCIPIUL capitalismului mah sau ce????????daca da faliment da..........cu ce e mai presus dacia cu cei 9000 de angajati decat firmele cu 100 de angajati????nu e aceeasi lege pentru toti???????de aia se fac diferente de judecata in procese si in societate ca sun multi oameni care nu vad mai departe de opinia lor si nu accepta ca toti suntem egali in fata legii..( nu e cazul in RO cu oameni ca tine care argumenteaza ca renault investeste ) pai renault investeste in interes propriu mai nu pentru Romanica si daca are de platit impozite sa le plateasca si sa ramana platite nu sa ceara inapoi banii si daca cauti pe siteul asta stirile cu AJUTOARE ( sau SUBVENTII daca-ti place,tot bani nerambursabili de la buget sunt ) o sa vezi ca renault a luat cateva milioane de euro ajutor si cateva zeci ( parca 114 milioane )pe garantii guvernamentale si atunci ajung iar la concluzia mea trasa din titlul stirii DACA ANGAJEZI ITI MERGE BINE SI NU MAI AI NEVOIE DE BANI DE LA BUGET...........ce dreacku e asa greu de pricepu??????????????sper ca ai inteles sensul celor spuse de mine nu am nimic cu marca renault si sunt fan logan desi nu posed(am un SH din '92 si-mi doresc un logan 16valve) dar ma deranjeaza prostia care cred eu ca se afla la nivel de mabnagement DACIA si ce se intampla acum in cadrul firmei este pur noroc chior si ia prins nepregatiti ,mai ales ca nu aupregatit si modele cu volan pe dreapta lasand libera o piata destul de mare care daca ar fi cerut produse dacia ,poate s-ar mai fi facut angajari sper ca acum ai inteles si sper ca multi care au citit comenturile mele sa inteleaga ca poti si trebuie privite problemele din toate punctele de vedere
-
Dumitru, luni, 27.04.2009 17:16Pacat!
Imi pare rau, dar nu te pot urmari, domnule Dogy! Atat cat am vazut, nu oferi contraargumente si cu atat mai putin nu ai exemple care sa iti sustina afirmatiile. Pe de alta parte, tonul comentariului meu a fost civilizat iar daca dreptul meu la opinie iti displace, e treaba dumitale !
-
Alex, luni, 27.04.2009 20:42mda
Taxa ar trebui inmultita cu 10. Iar pe francezi nu pot drcit sa-i felicit pt. cel mai de succes produs romanesc , intern si international. Allez Renault !
-
bogdan, marţi, 28.04.2009 00:02despre dacia..
mie mi se rupe de Dacia si citind comentarile mult nu pricep ca DACIA e firma privata si imi ia mie bani care lucrez in spania.. imi ia mie din taxe din impozite ca sa bage Renault banii in buzunar si isi protejeaza piata taxandu-mi mie inca o data masina pe cara ma cumparat-o in spania insa eu sunt mai smecher decat ei cat timp sunt in spania ai mei pot conduce masina in romania cu numere de spania si platesc ciuciu taxa auto daca nu le-ar fi frica celor de la Dacia de SH n-ar mai trage cu dintii de taxa aia... cat despre succesul DACIA.. mare scofala se vinde pt ca e ieftin si la indemana nu pt ca e foarte buna si nu tot ce se vinde foarte bine inseaman ca e si bun pt fiecare e bun ceea ce ii satisface nevoile sincer nu mi-ar trebui logan nici gratis, mi-a ajuns 16 ani o dacie... si pt cei care iubesc dacia... faceti drum extern cu dacia.. si pe urma cu un SH de 4-5 ani asa la nimeeala.. si vedeti diferenta, nu spun ca e bun SH sau ca e prost... cine face testul simte diferenta si pt cei indragostiti de DACIA... aia e masina low cost... si nu o poti compara veci cu un SH premium sau de clasa superioara poti sa o compari ca o masina de 4 ani sau una noua insa si loganu de 1 luna pe care il cumparati voi.. e nou pe hartie.. ca el nu e iesit din fabrica in ziua in care il cumparati... va las sa va certati mult si bine ca in fond avem guvernantii pe care ii meritam de aia sunt 3 mil si ceva de romani prin europa... de bine ce ne merge in romania...
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
din nou zic sa le fie rusine pentru ca din cauza lor si taxa dublata