Dacia opreste activitatea timp de patru saptamani

Publicat luni, 03.08.2009 11:50 de Sebastian Toma

Platforma industriala din Mioveni va face o revizie tehnica in luna august, incepand de astazi. Toti angajatii Dacia au intrat in concediu si vor reveni la locul de munca peste patru saptamani.

Intreaga platforma industriala de la Mioveni va efectua o revizie tehnica in decursul lunii august, care va duce la intrarea in concediu a celor 14.000 angajati. Revizia tehnica va opri productia atat in fabrica Dacia, cat si in fabricile furnizorilor. Alaturi de acestia, vor face pauza toti furnizorii care produc exclusiv pentru Dacia sau isi dedica o mare parte din productie constructorului indigen.

In sectorul productiei auto si activitatile conexe legate de aceasta lucreaza circa 220.000 de persoane din Romania. Bineinteles, aceste cifre nu includ doar angajatii Dacia. In timp ce Dacia face o pauza si isi trimite angajatii in concediu, comenzile pentru modelele produse de constructorul roman incep sa se adune. Dupa cum stiti, Dacia produce automobile doar pe comanda, iar constructorul roman are o lista de asteptare care s-a prelungit pana in luna octombrie a acestui an.

Via | Dacia

  • adrian, luni, 03.08.2009 12:19
    gogosi

    da.. de unde, baga platforma tehnica pentru Kanjara. :))

  • Crysty, luni, 03.08.2009 12:40
    Persoane

    Sunt sigur ca nr pers care au activitatea strans legata de Dacia, este mult mai mare. Si cei 220 000 de pers inseamna mai mult de 20-30% din populatia activa, apta de munca din Romania. Imaginati-va unde s-ar ajunge daca Dacia nu va mai vinde (produce) nimic!

  • marius, luni, 03.08.2009 13:44
    matematica

    Mai usor cu cifrele :populatia activa e mai multa angajati la ora asta sunt cam 4,5 milioane si mai sunt si vreo 8% someri asa ca nu e foarte simplu...cu calculele-daca luam dealerii si service-urile,magazinele de piese:)) ?! POATE Oricum DACIA e una din cele mai importante companii din Romania , vine si FORD in curand:))

  • Stelian Opincariu, luni, 03.08.2009 14:37

    pana ieri voiam sa imi cumpar un logan , dar am vazut un accident in care era implicat un logan si un audi. Loganul era praf iar Audi doar fata era afectata, usile se deschideau normal.Nu pot sa cred ca este o asa diferenta intre cele doua masini!

  • Crysty, luni, 03.08.2009 15:59
    Tabla

    Stelian Opincariu... loganul are tabla subtire pe cand masinile straine (nu neaparat germane ex Audi) au tabla mai groasa. E o diferenta! Depinde de fiecare ce masina vrea sa cumpere, in functie de ce vrea de la ea: sa fie noua sau sa fie fiabila sau sa fie confortabila sau sa fie sigura sau ..... Daca faci un crash test intr un Logan si un Mercedes Cobra sau altceva vechi ... mi-e rusine sa recunosc ca suntem depasiti!

  • catalinux, luni, 03.08.2009 22:35
    Siguranta

    este trist ca nu reusim sa facem diferenta de clase, de pret si eventualele pretentii. mai trist este ca nu stim sa facem diferenta dintre deformarea undei masini si cum aceasta deformarea preia socul impactului. @Crysty eu sa fiu in locul tau nu as vrea sa fiu in Cobra aia, pt ca intradevar este posibil sa nu aiba nimic indoit, dar tu sa ai organele interne praf. Deformarea este un lucru bun atunci cand iti salveaza viata, asa ca nu mai confundati deformarea accentuata cu o proasta siguranta pasiva!