 
                    Dacia Sandero, locul 1 în Europa în luna ianuarie
În prima lună din 2023, Dacia Sandero a fost aleasă de circa 20.000 de europeni. Astfel, modelul mărcii de la Mioveni a fost cel mai vândut automobil de pe Bătrânul Continent.
Dacia a avut un început de an 2023 foarte bun. În luna ianuarie, constructorul de la Mioveni s-a clasat pe locul 3 în topul înmatriculărilor din UE, fiind întrecut doar de Volkswagen și Toyota.
Tot în ianuarie, Sandero a fost cel mai vândut automobil din Europa. Potrivit datelor Data Force, 19.346 de europeni au optat pentru modelul constructorului român, cu peste 19% mai mulți decât în aceeași lună din 2022, scriu cei de la 
Și cei de la Jato Dynamics pun Dacia Sandero pe prima poziție, dar cu un volum de 20.836 de unități comercializate.
Locul secund a fost ocupat de Volkswagen T-Roc, cu 16.723 de exemplare. Toyota Yaris completează podiumul, cu 14.037 unități vândute în Europa, în luna ianuarie.
Pe liderul de anul trecut, Peugot 208, îl regăsim de-abia pe poziția a 7-a. În prima lună din 2023, modelul francez a fost ales de 12.683 de clienți europeni.
via Profit.ro
- 
                Wonka, vineri, 24.02.2023 17:19Ai vreo sursă oficială de unde să reiasă că nu se mai face Sandero Stepway în România? Tot ce am găsit este legat de faptul că în Maroc se face și Sandero Stepway, pe lângă Sandero. 
- 
                Mihai, vineri, 24.02.2023 12:58Saracia isi spune cuvatul. Este totusi important de mentionat ca se vinde bine si nu sunt multi meseriasi care aleg sh-uri obosite. 
- 
                eu, vineri, 24.02.2023 13:22Pe marochezi! 
- 
                Titus, vineri, 24.02.2023 13:46@ Flavius Pe "Marochinarezi" :-) 
- 
                Flavius, vineri, 24.02.2023 17:25@Wonka Daca ai fi urmărit constant știrile legate de Dacia ai fi știut că din ianuarie la Mioveni nu se mai fabrica decât modelele scumpe -Duster și Jogger , ceea ce, dacă se lucrează la capacitatea maximă a fabricii , nu e rău deloc. Rău e că de 10-15 ani capacitatea este aceeași ( sa fie lipsa autostrăzii cerute încă de la semnarea contractului , în 1999 , de vina?) 
- 
                Flavius, vineri, 24.02.2023 17:30@Wonka Pana în ianuarie Sandero Stepway s-a făcut la noi. Sandero clasic nu se mai face de câtva ani. Toate Daciile Sandero vândute în ultimii ani la noi( cu excepția versiunii Stepway) sunt făcute în Maroc, la fel că Lodgy și Dokker care nu au văzut fabrica din Romania decât daca au trecut pe langa ea. 
- 
                @Mihai, vineri, 24.02.2023 18:03E vorba de vânzările din Europa, adică niște unii au ales să-și cumpere gunoi în loc de mașină. N-au luat gunoi în loc de sh, ci au mers pe varianta ieftină tocmai din cauza manipulărilor pentru proști care țin domeniul electric-co2-interdicții. Fiecare în felul lui va afla că Dacia Egunoi. 
- 
                oricine, vineri, 24.02.2023 22:06Dacă nici evidența că Sandero e pe primul loc nu vă convine, atunci înțeleg eroarea lui Burebista de a tăia viile când de fapt oamenii ultracretini au fost dintotdeauna motivul mizeriei și sărăciei din partea asta a lumii. 
- 
                Banditos, sâmbătă, 25.02.2023 08:56@18:03 Asa e, Dacia se vinde de ieri prin Europa si nu nimeni nu a aflat ca e gunoi. 
- 
                @profesioniste, sâmbătă, 25.02.2023 09:24Află lumea, dar săracii au calitățile lor. Nu degeaba sunt săraci. 
- 
                Flavius, sâmbătă, 25.02.2023 11:38@Wonka Din ianuarie la Mioveni nu se mai fabrica decat Jogger si Duster. Pana atunci Sandero se facea in Maroc ( de cativa ani deja) si Sandero Stepway in Romania. Din ianuarie s-a transferat in Maroc si productia versiunii Stepway. 
- 
                Flavius, sâmbătă, 25.02.2023 11:39Ca fapt divers , Dokker si Lodgy nu au fost fabricate niciodata in romania , nici macar o bucata! 
- 
                https://www.rent-a-car-otopeni, sâmbătă, 25.02.2023 22:33Masina are un raport calitate pret foarte bun 
- 
                Țepar idiot, sâmbătă, 25.02.2023 23:12Dacia e o mașină bună, ieftină și sigură. 
- 
                Observatorul, luni, 27.02.2023 08:55Pentru Flavius: e normal ca orice investitor de calibrul asta sa-si reduca costurile si timpii de livrare pentru produsele sale. Te-ai uitat sa vezi ce au facut francezii langa portul din Tanger? Fabrica e chiar acolo si livreaza mult mai facil pe pietele unde se vand cel mai bine: Franta, Spania, etc. Poti sa compari ce infrastructura avem noi cu ce au acolo? Nu mai zic si de salariile mai mici de la ei... 
Citeste si
- 
            
                                 INDUSTRIE | vineri, 31 octombrieVolvo s-a răzgândit: va produce motoare hibride noi și după 2030Volvo va ține în viață motoarele termice și hibride pentru mai multă vreme decât fusese anunțat inițial. Astfel, Volvo va continua să dezvolte și să vândă astfel de motoare și după 2030. Citeste tot INDUSTRIE | vineri, 31 octombrieVolvo s-a răzgândit: va produce motoare hibride noi și după 2030Volvo va ține în viață motoarele termice și hibride pentru mai multă vreme decât fusese anunțat inițial. Astfel, Volvo va continua să dezvolte și să vândă astfel de motoare și după 2030. Citeste tot
- 
            
                                 INDUSTRIE | vineri, 31 octombrieFiat Professional Doblo împlinește 25 de aniDe la debutul său din anul 2000, Doblo s-a impus ca un partener de încredere și versatil pentru familii, profesioniști și flote. Acum, vehiculul comercial italian a împlinit 25 de ani. Citeste tot INDUSTRIE | vineri, 31 octombrieFiat Professional Doblo împlinește 25 de aniDe la debutul său din anul 2000, Doblo s-a impus ca un partener de încredere și versatil pentru familii, profesioniști și flote. Acum, vehiculul comercial italian a împlinit 25 de ani. Citeste tot
- 
            
                                 INDUSTRIE | vineri, 31 octombrieLexus va vinde clienților în viitor locuințe și ambarcațiuni de luxProducătorul auto japonez explorează noi idei, inclusiv locuințe și chiar catamarane de lux. Citeste tot INDUSTRIE | vineri, 31 octombrieLexus va vinde clienților în viitor locuințe și ambarcațiuni de luxProducătorul auto japonez explorează noi idei, inclusiv locuințe și chiar catamarane de lux. Citeste tot
- 
            
                                 INDUSTRIE | joi, 30 octombrieStellantis începe producția noului Jeep Compass în ItaliaStellantis a început producția noii generații a SUV-ului Jeep Compass la uzina sa din Melfi, în sudul Italiei, parte a unui val de modele noi prin care producătorul auto speră să revigoreze vânzările și să inverseze scăderea producției din țară. Citeste tot INDUSTRIE | joi, 30 octombrieStellantis începe producția noului Jeep Compass în ItaliaStellantis a început producția noii generații a SUV-ului Jeep Compass la uzina sa din Melfi, în sudul Italiei, parte a unui val de modele noi prin care producătorul auto speră să revigoreze vânzările și să inverseze scăderea producției din țară. Citeste tot
- 
            
                                 INDUSTRIE | miercuri, 29 octombrieViitorul lui Audi A8, sub semnul întrebăriiProducția modelului A8 se va încheia la sfârșitul anului 2026. Nu există încă claritate privind momentul sau chiar posibilitatea apariției unui succesor. Citeste tot INDUSTRIE | miercuri, 29 octombrieViitorul lui Audi A8, sub semnul întrebăriiProducția modelului A8 se va încheia la sfârșitul anului 2026. Nu există încă claritate privind momentul sau chiar posibilitatea apariției unui succesor. Citeste tot
Mda. Sa felicit pe cine? Pe marocani , ca la noi nu se mai face?