Dacia va avea 110 studenti in practica anul acesta
Constructorul din Mioveni va primi 110 studenti din toata tara pentru un stagiu de practica timp de trei luni in cadrul departamentelor Uzinei Automobile Dacia.
Oficialii Dacia au anuntat ca vor primi 110 studenti din toata tara pentru a realiza un stagiu de practica de trei luni in departamentele Uzinei Automobile Dacia. Acestia vor avea ocazia de a lucra intr-un mediu industrial international si de a-si elabora lucrarile de licenta sub indrumarea specialistilor companiei.
Stagiarii de anul acesta au fost selectati din peste 500 de candidati, in urma interviului sustinut in fata comisiei de la Dacia in septembrie 2009. Ei provin de la Universitatile din Pitesti, Constanta, Timisoara, Cluj, Craiova, Bucuresti, Sibiu, Targoviste, Galati si Targu Jiu.
Dacia si-a dezvoltat programul de statii inca din anul 2005, temele de cercetare fiind actualizate in fiecare an. Pentru a se putea inscrie in Programul de Stagii de la Dacia, studentii trebuie sa fie inscrisi la o facultate cu profil tehnic, intr-un an terminal. Cei care sunt admisi in program beneficiaza de cazare, masa de pranz gratuita, transport gratuit, precum si de o bursa lunara. Dacia va anunta temele de stagiu pentru 2011 prin intermediul site-ului DaciaGroup in luna iunie, urmatoarea sectiune de selectie a stagiarilor urmand sa abia loc in toamna.
Via | Dacia
-
ion, miercuri, 17.03.2010 14:19desteptarea
alo,desteptarea,nimic nu-i gratis pe lumea asta.Dacia le ofera cazare si masa dar in schimb se foloseste de inteligenta lor care daca ar trebui sa o plateasca in cadrul unui departament de inginerie al marcii ar costa mult mai mult
-
LauCalin, miercuri, 17.03.2010 14:22off topic
Maine se va lansa in Romania Dacia Duster. Automarket, stiti cumva unde se va intampla asta si cat va fi biletul de intrare? Am inteles ca la un hotel din Bucuresti, dar nu stiu la care. Multumesc!
-
cs, miercuri, 17.03.2010 14:22@ion
copiii aia se formeaza acolo.. nu invata ei pe nimeni deocamdata, ci ei invata de la altii... greu la deal cu boii mici !
-
fan, miercuri, 17.03.2010 14:34@ion
ioaneeee.....aloooo.....desteptarea... scuze! poti dormi in continuare, ai sa crapi daca iti pui la munca neuronul din dotare
-
georgemed, miercuri, 17.03.2010 14:37@ion
si eu daca faceam practica de vara in spital insemna ca ii invat eu pe doctori ce sa faca sau eram ochi si urechi dupa cei mari? tu cum crezi mai ioane?
-
ion, miercuri, 17.03.2010 14:46@cs,fan ,georgemed
ok,sa fie si ca voi dar hai sa ne amintim de acel inginer tot de la Dacia care a facut inovatia pt 1310 berlina(eleronul de portbagaj)care a dat compania in judecata pt a-i fi platita idea,totusi in cazul de fata vb de niste studenti in an terminal nu de elevi de liceu
-
hahhahha, miercuri, 17.03.2010 14:54@ion
ba laaasa-te povestile astea din 1900 toamna... ce treaba are s*la cu prefectura? iar incepeti cu povesti de la taticii vostri comunisti ??
-
Semtex, miercuri, 17.03.2010 14:59@LauCalin >> Lansare Duster
Maine, 18 martie, la World Trade Plaza, Hotel Pullman.
-
fan, miercuri, 17.03.2010 15:06@ion
deci domnule, inginerul era la....Dacia. Uiiii! Ce sa vezi !!!! era chiar angajatul companiei el TREBUIA sa isi aduca aportul la inbunatatirea calitatii produsului. Intelegi? De asta esti "domnu' inginer", sa cauti solutii sa te scremi la buda cu gandul cum pana mea sa fac ceva mai bine? Intelegi? Asta era job-ul lui. Ok, nu i-a fost recunoscuta "inventia" nu i s-au ridicat osanale, nu i s-a facut statuie la poarta 1 a fabricii. Da, asa e. Dupa asta a dat in judecata Dacia si Renault l-a platit. Si ce sa vezi? omul a prins gustul smantanii si a cerut si mai mult. Si a fost scos pe usa afara in suturi! Pe merit!
-
Real_Ion, miercuri, 17.03.2010 15:32
Banuiesc ca este o onoare sa fi roman in cazul asta??Sper sa serveasca Dacia cu onoare si mandrie...
-
valy_budascu, miercuri, 17.03.2010 17:00@ion
Sincer, e posibil sa ai dreptate, insa daca Dacia nu le-ar oferi tinerilor posibiltatea sa-si expreime ideile valoroase pe care le au, acei tineri nu le-ar pune in practica. E vorba de o asociere la care ambele parti au de castigat, insa cel mai mult castigam noi, romanii...
-
BAI FRATE..., joi, 18.03.2010 00:23
"ÏON" ASTA-I PROST FACUT GRAMADA !
-
ion, vineri, 19.03.2010 12:23bv lor
viitorul romaniei. felicitari
-
parvulescu daniela, vineri, 19.03.2010 12:27cei mai destepti
inginerul are stofa !
-
alex, vineri, 19.03.2010 13:27AVANTAJE si dezantaje
salut la toata lumea, voi credeti k accepta stagiari cu gandul la studenti? va inselati, ei au foarte multe reduceri la impozite din partea statului si ca sa stiti sa faci practica 3 luni, 8h zilnic pe 5milioane nu_i chiar atat de placut. Prin aceste 3luni ei considera un fel de initiere a viitorului angajat fara costuri de formari care costa enorm.avantajul studentului este k dak ai noroc poti si ramane la uzina dupa terminarea stagiului si asta se intampla undeva la 50% din toti studentii acceptati. Vrei un job bunicel, la inceput tre sa induri si sa suferi un pik, dar asta este fiecare isi alege calea...
-
ignis, sâmbătă, 20.03.2010 23:03studenti
În occident aşa se face treaba. Studenţii muncesc din timpul facultăţii. Există parteneriate între marile concerne şi universităţi în foarte multe domenii. Lucre în Ro la o sucursala a unei firme din Germania. Firma are contract cu o universitate tehnică din Berlin. Sponsorizează, dă burse etc. şi îşi formează specialiştii încă din anul 3 de facultate, bineînţeles pe bază de contract. Lucrează nu numai studenţii ce devin specialişti ci şi profesori. Lucrează aplicativ, pe proiecte, nu gargară. Când a ieşit un student inginer are deja habar cum funcţionează totul. în Ro ieşi un nimeni cu diplomă, de care nu are nevoie nimeni şi apoi dai din coate să faci şi tu ceva, să câştigi o pâine, de multe ori nu în domeniul în care te-ai pregătit. Ăia mai răsăriţi pleacă afară la un master ceva, ceilalţi se descurcă cum pot. De asta e de salutat iniţiativa Dacia. Până la urmă aşa se face treaba. De universităţile din USA şi ce se face acolo, pe la MIT pe la Caltech nici nu are rost să menţionez aici, că e de SF pentru noi.
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
WOW !!! bravo lor ! 110 norocosi :) viitorul Romaniei moderne !