DS7 este numele SUV-ului francez premium care se va bate cu actualul Audi Q5

Publicat duminică, 26.02.2017 12:10 de Bogdan Mirică

Brandul premium DS, desprins din conglomeratul PSA Peugeot-Citroen, plănuiește lansarea unui SUV premium, capabil să concureze cu Audi Q5. Numele său va fi DS7.

Brandul premium DS pregătește un concurent pentru Audi Q5. Francezii vor să profite de ediția din acest an a Salonului Auto de la Geneva pentru a dezvălui un crossover compact premium, anticipat deja de un teaser video, publicat pe pagina de socializare a brandului.

Clipul dezvăluie și faptul că primul SUV din istoria mărcii va folosi numele DS7. Chiar dacă va fi prezentat la începutul lunii martie, noul DS7 este așteptat pe piață abia în 2018.

Dezvoltarea sa implică folosirea platformei EMP2, regăsite pe cele mai noi modele ale părintelui PSA Peugeot-Citroen.

Spre deosebire de actualele modele din gamă, DS3, DS4 și DS5, noul DS7 va oferi o nouă abordare estetică, menită să inaugureze o nouă filosofie de design. De asemenea, va fi și promotorul noii generații de motoare diesel DVR.

Aceasta include un agregat de 1.5 litri, disponibil cu puteri de până la 130 de cai, gata să ia locul vechilor HDi-uri de 1.4 și 1.6 litri. Crossover-ul va fi și primul model DS care vine echipat cu o transmisie automată cu opt rapoarte, folosită în premieră de grupul PSA.

După debutul noului DS7, Citroen își va concentra atenția asupra unui alt SUV, ceva mai mic, gândit pentru a fura din clienții lui Audi Q2.

via autocar

  • TheArrogantOne, duminică, 26.02.2017 17:26

    astia chiar vor sa se bata in clasa unde in europa XC60 face regulile? si unde Q5 este al doilea pe podium? si unde mai exista si X3? ori sunt exagerat de ambitiosi ori sunt incosntienti

  • QAR7, duminică, 26.02.2017 17:56

    Faptul ca XC60, Q5, X3, GLC fac regulile in piata SUV-urilor compacte premium, asta nu inseamna ca nu este loc si de un altul. Nu cred ca cei de la PSA sunt atat de optimisti sa creada ca vor musca atat de mult din piata asta incat sa ajunga in top 3. Ce nu inteleg eu, este fix nomenclatura ...DS3, DS5, DS7 (SUV).

  • dan_grc, duminică, 26.02.2017 20:35

    @TheArrogantOne Pe acest principiu ce cauta S90 in Europa, unde exista clasa E, seria 5 si A6, crezi ca s-a mai infiltrat careva pe podium in ultimele decenii? Exista loc pentru toti, iar cocurenta mai mare naste progresul.

  • vianu, duminică, 26.02.2017 21:38

    Pana la urma poza n-are nicio treaba cu video-ul. Cel putin asa sper...pt ca masina din poza e "cah" Sunt fortati de regulile jocului sa ofere si un SUV...de parca ar fi de reprosat ambitia. Ma intristeaza ca nu au reusit sa puncteze mai bine cu DS5...poate totusi au invatat ca designul tb sa vina si cu o mecanica mai rasarita.

  • Andrei, luni, 27.02.2017 09:13

    Pretentii nesustinute de sasiu, motoare, transmisii, materiale etc Marketing-ul nu stie pe ce lume traieste. Eu cred ca nu au vazut niciun Q5.

  • TheArrogantOne, luni, 27.02.2017 10:19

    DAn S90 a fost facut mai mult pt piata din china, stiau din start ca S90 nu are nici o sansa in europa

  • Andy, luni, 27.02.2017 15:17

    Lumea se plange de materiale, ca vezi doamne Peugeot nu e in stare sa faca pt. DS materiale la nivelul Audi. Pai stiti cine face interioarele pentru Audi si VW? Faurecia! Cine detine Faurencia? Ati ghicit, PSA. Deja noul 3008 e laudat ca a la nivel de Audi ca materiale si finisari si vorbim de un SUV compact de volum. De acord ca motorizarile trebuie sa fie potente si sa fie destule in plaja 180-300 cp. 1.5 HDI de 130 cp e motor de compacta, nu de SUV cu pretentii din zona premium. Peugeot are oricum motorizari pentru asa ceva. Pe 308 GTi exista 1.6 THP de 270 cp, un motor cu mai multi cai pe litru decat actuala si viitoare Honda Civic Type R. Cu siguranta ca la 2.0, Peugeot poate scoate usor 340 cp doar cu o singura turbina. Si nu uitati, mai multi concurenti pe piata inseamna avanaj pentru potentialul client. Asa ca nu va mai plangeti ca niste fete mari ca nu mai e loc de alti producatori.

  • xxx, marţi, 28.02.2017 14:36

    Le dorim succes! Ca apar mai multe vehicule in segment, reprezintă un avantaj pentru clienți, toți vor mai lasă din preț.