Ediție limitată pentru Mercedes-AMG GT: vor exista doar 200 de exemplare

Publicat miercuri, 18.09.2024 14:44 de Alexandru Monenciu

Constructorul german de automobile anunță o ediție specială pentru modelul AMG GT 63 Pro 4Matic+. Aceasta poartă denumirea "Motorsport Collectors Edition" și va fi replicată în doar 200 de exemplare.

Weekend-ul care urmează va avea loc Marele Premiu de Formula 1 din Singapore. Cu această ocazie și pentru a-și onora sponsorul principal (din Marele Circ), Petronas, Mercedes-Benz anunță acum o ediție specială pentru modelul AMG GT 63 Pro.

Denumită Motorsport Collectors Edition, această ediție specială face ca modelul Mercedes-AMG GT 63 Pro să semene cu monopostul de Formula 1 pilotat de Lewis Hamilton și George Russell.

În primul rând, avem culoarea exterioară Negru Obsidian Metallic, stelele Mercedes-Benz pictate manual, în partea din spate a mașinii, accente în culoarea Petronas, jante AMG de 21 de inch, finisate în negru mat, și o serie de elemente aerodinamice din fibră de carbon.

În ceea ce privește interiorul, scaunele AMG Performance sunt îmbrăcate într-o combinație de piele Nappa și microfibră. Și aici există o serie de accente în culoarea Petronas și ornamente din carbon. Sistemul audio Burmester, cu 15 incinte și o putere de 1.170 W, este standard.

Nu lipsește, desigur, o placă inscripționată cu "1 out of 200", având în vedere că această ediție specială este limitată la doar 200 de exemplare.

Motorul V8 biturbo, de 4.0 litri, dezvoltă în continuare 621 de cai putere.

via Mercedes-Benz

  • Mihai, miercuri, 18.09.2024 14:51

    Asta se incadreaza sigur in 95g/km putoare.

  • Matei, miercuri, 18.09.2024 15:23

    Inovație!

  • @hateru, miercuri, 18.09.2024 20:30

    Mai sus avem un prost care comenteaza

  • eu, vineri, 20.09.2024 11:19

    asa cum atunci cand mergi pe trotuar nu scuipi pe cel care trece pe langa tine, civilizatia incepe timid sa se infiripe si pe carosabil. incepe asadar sa nu mai fie acceptabil social sa scuipi cu noxe si fum otravitor in plamanii celor care circula pe langa tine, asta in conditiile in care cei din vehicule inchise mai au un filtru de habitaclu, o recirculare, insa cei de pe moto, biciclete si pietonii de pe trotuar, n-au nicio sansa. retrograzii cu dificultati de adaptare sociala si ignorantii cu doza mare de miserupism (da, aia care parcheaza pe trotuar blocand pietonii sau la supermarket pe locurile rezervate persoanelor cu handicap), care vor incerca totusi sa-si pastreze vechile metehne egoiste si nu vor intelege sa se conformeze, urland in gura mare ca aia reprezinta o parte din libertatea lor, vor trebui fortati sa renunte la a mai produce externalitati negative in jurul lor, indiferent ca o fac cu un passat luat de la o groapa de gunoi din germania sau cu un mercedes ca-n articol. categoriile vulnerabile detin majoritatea si daca reusesc sa constientizeze la nivel de societate raul pe care il accepta tacit in fiecare zi, pot si au tot dreptul sa ceara scoaterea din orase a noxiciunilor. ca orice libertate, libertatea de deplasare se poate intinde doar pana acolo unde nu afecteaza pe cei din jur. nu inseamna ca pledez pentru disparitia totala a termicelor, ci doar pentru utilizarea in orase a mijloacelor de transport public sau a celor personale dar nepoluante.