Șeful Stellantis: Marketing-ul ineficient, de vină pentru vânzările slabe ale Maserati
Potrivit șefului Stellantis, Carlos Tavares, marketing-ul ineficient este de vină pentru vânzările slabe înregistrate de Maserati. Livrările mărcii italiene au scăzut de la 15.300 la 6.500 de unități.
Recent, Stellantis a publicat cifrele de vânzări ale mărcilor din portofoliu, pentru jumătatea anului 2024. Potrivit acestora, lucrurile nu sunt tocmai roz pentru Maserati.
În intervalul ianuarie-iunie 2024, livrările mărcii italiene au scăzut de la 15.300 la 6.500 de unități. De vină pentru această performanță negativă ar fi marketing-ul ineficient, este de părere Carlos Tavares, șeful Stellantis.
"În cazul Maserati, avem mașinile potrivite și tehnologiile potrivite. Putem oferi mașini sport de lux termice sau 100% electrice. Dacă vânzările sunt slabe în acest moment, este o chestiune de marketing. Ne-am îmbunătățit mult și pe partea de calitate, dar acum trebuie să lucrăm la marketing. Ne lipsesc perspectivele și pistele, trebuie să ajungem la potențialii clienți și să transmitem mesajul potrivit pentru poziționarea potrivită," a declarat Tavares.
În urmă cu trei ani, Stellantis s-a angajat să investească în toate mărcile din portofoliu, în următorii 10 ani. Așadar, cel puțin până atunci, Maserati este în siguranță.
Marca italiană este în plin proces de transformare a gamei de modele. Anul acesta, Maserati a prezentat lumii întregi modelul pur electric GranCabrio Folgore, iar anul viitor va debuta MC20 Folgore. Urmează apoi un SUV de mari dimensiuni, tot electric, iar în 2028 va sosi un Quattroporte electric.
via Motor1
Acum trei ani, Tavares a promis ca va investi în toate mărcile în următorii zece ani, foarte frumos, păi în Chrysler fix zero a investit, a rămas cu același model, Pacifica, în Alfa doar Tonale este model nou, pe platformă de Jeep, că Giulia și Stelvio sunt apărute cu ani de zile înainte de Stelantis, de pe vremea lui Marchionne, acum a apărut și electrica Junior, Lancia cu noua Ypsilon, la prețuri enorme, cu marketing super bun, iar Maserati ce a lansat în ultimii trei ani, coupe-ul Gran Tourismo de 150.000 euro și SUV-ul Grecale ? Cu două modele niciun marketing nu face minuni . Anul ăsta tot zeci de milioane bonus își va lua Tavares ? Cică nu funcționează marketingul.