F1: Scuderia AlphaTauri a lansat monopostul de specificație 2022

Publicat luni, 14.02.2022 15:34 de Alexandru Monenciu

Scuderia AlphaTauri a prezentat, în cadrul unui eveniment digital, monopostul cu care va lupta în sezonul 2022 din Formula 1. Pierre Gasly și Yuki Tsunoda au fost păstrați de echipa italiană.

Până acum, 5 echipe care aleargă în Marele Circ și-au prezentat monopostul de specificație 2022. Cea mai recentă este Scuderia AlphaTauri, care în 2022 i-a păstrat pe Pierre Gasly și Yuki Tsunoda.

Noul monopost, denumit, AT03, a debutat în cadrul unui eveniment digital. Grafica alb-albastră este o evoluție a celei folosite sezonul trecut.

În 2021, Scuderia AlphaTauri a strâns cele mai multe puncte de până acum, 142, și a terminat pe locul 6 în clasamentul pe echipe. Dintre piloți, Pierre Gasly s-a evidențiat printr-un podium obținut în Baku și poziția a 9-a în clasamentul piloților.

Prima sesiune de teste din pre-sezon se va desfășura în intervalul 23 - 25 februarie pe circuitul Barcelona - Catalunya.

via Scuderia AlphaTauri

  • BLACK FLAG, luni, 14.02.2022 22:21

    Formula 1 a decis o serie de modificări ale regulamentului sportiv. Pe viitor, vor fi acordate puncte la o cursă doar dacă se parcurg cel puțin două tururi fără mașina de siguranță sau varianta sa virtuală. 1)Dacă se parcurge mai puțin de 25% din distanța cursei, doar primii 5 ai cursei obțin puncte, care se vor acorda astfel: 6-4-3-2-1. 2)Dacă distanța de cursă este mai mare de 25%, dar mai mică de 50%, ratingul este extins la 9 piloți. Modelul de acolo: 13-10-8-6-5-4-3-2-1. 3)A treia gradație are loc la mai mult de 50%, dar mai puțin de 75% din cursă, atunci când primii 10 sunt notați după cum urmează: 19-14-12-9-8-6-5-3-2-1. 4)Punctele complete sunt acordate de la o distanță de cursă de la 75% până la 100%. Asta înseamnă că nu vor mai exista jumătate de puncte în Formula 1 în viitor.

  • FanF1, marţi, 15.02.2022 06:19

    În porțiunea gurilor de aerisire din lateral îmi pare un pic cam pătrățoasă, precum erau monoposturile anilor '90. Deci, în comparație cu celelalte monoposturi prezentate până acum mi se pare cea mai nereușită.

  • Neutru, marţi, 15.02.2022 12:54

    BLACK FLAG este o informație foarte importantă. Se putea și mai bine, pare necizelată, făcută de băieți certați cu aritmetica dar foarte necesară. Anul trecut pe ploaie s-au bâlbâit la greu. FanF1 am o părere total opusă, cred că-i cea mai reușită de până acum. McLaren o urmează. Nu e vorba de vopsea!

  • FanF1, marţi, 15.02.2022 19:04

    @Neutru: "...cred că-i cea mai reușită de până acum".-argumente! Fără ele semeni cu-n politician ce-și laudă partidul dar la capitolul argumente & răspunsuri la întrebări e la pământ. Nu te oblig să-ți schimbi părerea, fiecare cu părerea lui! Nici eu nu m-am luat după culori pt.că de-aș fi făcut-o aș fi zis atunci că Williams este cea mai reușită, întrucât albastru e culoarea mea preferată, după care McLaren, apoi Red Bull ș.a.m.d. M-am luat după forma aerodinamică care joacă un rol tare important atât pt.mașinile de cursă cât și bolizii ce-i vezi pe stradă. Până și păsările au forme aerodinamice benefice zborului, și înotătoarele (pești, pinguini, foci ș.a.) au o formă aerodinamică pt.a înota mai ușor și rapid, și avioanelor/ elicopterelor cele mai rapide pt.atingerea acestui zel constructorii au pus accent profund pe forma aerodinamică. Poate că am exagerat dând-u-ți atâtea exemple și-mi cer iertare! Am vrut să mă fac înțeles.

  • Nică, miercuri, 16.02.2022 17:19

    ....după forma eleronului, pare să aibe cea mai buna apăsare aerodinamică dintre cele prezentate până acum

  • Neutru, miercuri, 16.02.2022 20:21

    Tocmai forma aerodinamică pe care o invoci și tu mi-a creat impresia. Avem viziuni diferite, important este ce au văzut inginerii în tunelul de vânt nu ce am văzut noi. Sunt multe necunoscute să dăm verdicte. Performanța contează! Pentru ei, mai puțin pentru noi.