Fiat 500 cu motorul TwinAir de 0.9 litri costă 13.200 de euro în România
Fiat a anunţat preţurile noii versiuni TwinAir pentru modelul 500. Unitatea cu doi cilindri şi 85 de cai putere are un preţ de pornire de 13.200 de euro cu TVA.
Odată cu alinierea la noile standarde Euro 5, AutoItalia, importatorul Fiat în România, anunţă introducerea unei noi motorizări pentru modelul 500, pe piaţa locală.
Este vorba despre proaspătul motor TwinAir, cu o capacitate de 0.9 litri, care poate oferi o putere totală de 85 de cai. Recompensat de curând de către revista germană Auto Motor und Sport cu premiul Paul Pietsch pentru dezvoltare tehnologică, propulsorul se laudă cu un consum de numai 4.1 litri/100 de kilometri şi cu emisii reduse, de numai 95 g/km.
Pop, primul nivel de echipare al versiunii echipate cu motorul în doi cilindri, pleacă de la 13.200 de euro cu TVA inclus. Pentru această sumă, clientul primeşte aer condiţionat, geamuri electrice, închidere centralizată, servodirecţie DualDrive, sistem Follow Me Home, radio CD cu MP3, şapte airbaguri, ABS, EBD, BAS şi ESP, centuri pretensionate şi sistem antiincendiu.
Pentru clienţii ceva mai pretenţioşi, Fiat oferă şi un nivel de echipare superior, botezat Lounge, care pleacă de la 14.200 de euro cu TVA inclus şi oferă în plus faţă de echiparea Pop volan îmbrăcat în piele, acoperiş panoramic, comenzi pe volan, sistem Blue&Me cu port USB şi intrare auxiliară, precum şi un pachet exterior care include detalii cromate şi jante de 15 inch.
-
robo, luni, 04.04.2011 20:24
La 13866E iti iei un polo highline 1.2TSI 105 HP cu un motor cu 4 cilindri , ca orice om normal care nu vrea un motor de scuter sub capota! Nu va obositi sa ma faceti cocalar pentru ca sunt!
-
andrey11, luni, 04.04.2011 21:48@robo
si tu compari polo cu 500??? Nu zic ca e mai bun unul sau altu .. dar pur si simplu nu il poti compara. Asteptam motorasul si pe GrandePunto
-
aramis, luni, 04.04.2011 22:11@andrey11
Omu nu a comparat masinile ci preturile!Chiar nu ai ce compara aici,unul e un automobil de oras cu care-ti poti face treaba lejer carand la nevoie chiar 5 persoane,iar celalalt un breloc(frumos,la moda) dar inutil(punctul meu de vedere).Iar tsi-ul de1.2 e GENIAL,eu l-am condus pe o Octavia si m-a lasat perplex.Pana sa-l incerc am ras de testele in care toate revistele din Europa il laudau,dar acum le dau dreptate.Citez si subscriu:"nu va obositi sa ma faceti cocalar pentru ca sunt!"
-
robo, luni, 04.04.2011 22:25
Pff... tocmai cu polo am indraznit sa il compar? :)) la ce anume nu au grad de comparatie daca imi permiti ? p.s Si eu astept sa ma incurci in trafic cu motorasul tau pus pe GP cand nu vei putea accelera decent pana la 50km/h !
-
Thor, luni, 04.04.2011 22:48
"La 13866E iti iei un polo highline 1.2TSI 105 HP cu un motor cu 4 cilindri" ...........si 8 valve, minunea tehnicii vw. Decat motoare d'astea periculoase la nivel de anii '60 in oferta, gen 1.2 60 cai 3 cilindrii, mai bine scuter.
-
Dpp, luni, 04.04.2011 23:03@robo : LOL
85 CP pe o masina de 930 KG :)) Iti garantez ca la greutatea asta , cei 85 de cai sunt arhisuficienti pentru a face fata in oras. Dupa tine tot ce are sub 150-200 cai nu e bun in oras , nu? Despre comparatia cu polo n-are sens sa mai vorbesc ,ai recunoscut singur.
-
Anonim, luni, 04.04.2011 23:13500
Sper ca glumiti cand comparati scuterul asta de Fiat cu Polo, nu?
-
leonte, luni, 04.04.2011 23:15
tre sa ai multe pasarele in cap sa dai 13000 pe chestia asta
-
lui, marţi, 05.04.2011 00:01500
chestia cu pretul e relativa, un Mini pleaca daca nu ma insel de la 17000 si e cam zero la banii astia, motor slab dotari lipsa etc... fiat 500 e o masinuta ok, motorasul la fel, singura problema pare a fi consumul. .. in teste nu a consumat in medie sub 6,5 l. cam mult. mai bine iei 1.3 mjt de 95 cp care un motoras super cu doar citeva sute de euro in plus.
-
LauCalin, marţi, 05.04.2011 01:24
Pentru cei care zic ca masina e scumpa: uitati-va de la cat pleaca un Audi A1 sau Mini. Ca sa nu mai vorbim de dotari pentru banii astia. Oricum diferenta de 1000 de euro fata de nivelul inferior de echipare eu zic ca merita. PS: masina nu se compara nici cu Polo si nici cu Grande Punto, in primul rand ca nu sunt in aceasi clasa. Si in al doilea rand nu este catalogata ca fiind o masina de clasa mini "de masa". pentru asta exista VW Fox, Peugeot 107, Ford Ka etc. In opinia mea pretul este oarecum justificat.
-
sandman, marţi, 05.04.2011 09:15fiat
motorul este unul laudat. oricum, 85cp pt un 900cmc este ceva. pacat ca este pe un fiat..
-
asd, marţi, 05.04.2011 10:06fiat 500 inseamna stil
fiatul 500 e facut cu gust, are stil, are ceva aparte ceaa ce polo nu are. cred ca cine cumpara 500 il cumpara pentru ca ii place, nu pentru consum si spatiu in porbagaj. E o chestie de gust fiatul 500. Mie imi place :)
-
grecu, marţi, 05.04.2011 10:12@robo
Compari mere cu pere ; o comparatie cat de cat corecta : pe piata germana ( pt ca la noi nu se comercializeaza modelul german) , Fiat 500 vs VW Fox ; pret de lista 12.900 vs 11.600 euro( daca pe Fox adaugi dotarile pe care le regasesti standard la 500, ajunge la acelasi pret ) , 0.9 85 cp TwinAir 2 cil vs 1.2 60cp 3 cil - diferenta mare de consum, putere,cuplu,emisii, performante,etc . Sincer , nu stiu care dintre ele e motoras de scuter.:))
-
mircea1380, marţi, 05.04.2011 10:18
Desi nu neg ca este o realizare tehnologica, totusi nu mi se pare normal - comercial vorbind - ca versiunile cu motorizarea asta sa fie mai scumpe decat cele cu o motorizare superioara (1.4/100cp). Asta in conditiile in care masinile cu cele doua motorizari au aceeasi greutate (930kg). @robo: unul dintre avantajele unui motor pe benzina supra-alimentat in fata unuia aspirat este obtinerea cuplului maxim la turatii mai mici (gen 1500-2500rpm). Drept urmare, chiar pus pe o caroserie mai mare (cum ar fi GP), sunt sanse sa se miste mai mult decat onorabil in oras. Legat de pret, am constatat ca toate masinile astea "retro" (VW New Beetle, Mini) exploateaza la maxim faptul ca modelul are o "mostenire" in spate. Aceste masini nu sunt neaparat practice, si - in general - constituie o nisa de piata, nisa destinata unui segment care trece pe locul doi aspectul financiar, pentru ei primand factorul .
-
grecu, marţi, 05.04.2011 10:26..
Diferenta de pret fata de 1.4 100 cp ( de 500 euro ) se justifica prin consum mai scazut ( 2l pe consum mediu, aprox 3l in mediu urban, emisii mai scazute - in Romania poate nu conteaza, dar in majoritatea tarilor europene ai reduceri chiar la cumparare din partea statului , reduceri care ajung si la 2-3000 euro, impozit mai mic si, dpdv tehnic, chiar cuplu mai mare -131Nm/4500 rpm vs 145Nm/2000rpm )
-
Ion, marţi, 05.04.2011 10:32Fix It Again Tony (FIAT)
Masinuta e ok, motorasul e bun pt trafic urban si cam atat. Pretul este nejustificat de mare. FIAT-ul asta nu merita mai mult de 8000 de euro.
-
raoul, marţi, 05.04.2011 12:56...
Ioane , poate ne spui si noua de ce e pretul nejustificat de mare ....banuiesc ca il compari cu ce ofera concurenta pe acelasi segment , nu cu alte modele din alte clase , alte motorizari, etc . Daca 500 nu merita mai mult de 8000 euro , atunci un Aygo/C1/107 cu motorizare de 998cm , cuplu cat o masina de tuns iarba si geamuri spate cu deschidere compas, ca la troleibuz , cat merita , 5000 euro? :)))))
-
Ion, marţi, 05.04.2011 15:11Polo, Corsa,
@raoul - Poti alege Polo, Corsa, Alto, Sandero, etc. Costa tot cam atat, ai un motor normal cu 4 pistoane si o constructie mai solida. FIAT 500 e construit pe platforma Panda, e o masina la care s-a facut multe compromisuri dar vad ca o vand drept fata mare.
-
schumi, marţi, 05.04.2011 15:32@Ion
Sandero ...:-)))))))). Asta e din ciclul "de ce sa-mi cumpar masina cand din banii astia pot cumpara o gramada de castraveti...".
-
LauCalin, marţi, 05.04.2011 15:38@Mircea
Nu neaparat. Daca te vei urca intr-un 500 vei vedea ca materialele sunt mai bune calitativ decat in Grande Punto. Diferentele sunt destul de mari. De-asta am zis ca pretul este oarecum justificat. Este si cazul lui New Beetle. Am asa ceva si crede-ma ca nu se compara cu Polo sau Fabia, facand comparatie cu fostele generatii, bineinteles. Este facut pe platforma de Golf si se cunoaste. Tinuta de drum, modul cum se aseaza pe asfalt, confort, stabilitate (are roti pe 16 in standard) sau impresia de siguranta nu se compara cu Fabia sau Polo. Fabia am masina de serviciu. Poate vei fi surprins dar prefer sa fac un drum de 300-400 de km cu Beetle-ul decat cu Fabia. Dar adevarul e ca nu e o masina tocmai ieftina. Pentru ca nu este orice masina de clasa mini asa cum nu e nici Fiat 500. In plus 0.9 cmc 85 CP inseamna o tehnologie totusi avansata. Iar tehnologia moderna costa. :)
-
Cosmin, marţi, 05.04.2011 16:15smecherie mare la romani
daca cineva si-ar pierde 2 3 zile din viatza si ar iesi din tara asta numita romania ..bine si ar avea si de cheltuit intr=o vacanta vreo 6 7 sute de euro..in loc sa-i dea pe gratare in fata blocului sau la iarba verde , ar vedea ca fiat nu e o marca preferata de manelisti . Faptul ca vw are si masini gen polo ..nu inseamna ca sunt minuni tehnologice, de fapt sunt niste tehnologii..bune ce-i drept dar f f f vechi impachetate decent intr-o caroserie ..decenta si atat. 500-le daca veti avea norocul sa-l testati ...are o mare putere de connvingere . Si faptul ca are numai 2 cilindri..e irelevant atat timp cat are 85 de cai , cat un renault clio diesel. deci diferenta e mare si favorabila fiatului
-
raoul, miercuri, 06.04.2011 10:01@Ion
Ioane, tu ori nu intelegi , ori te faci ca nu intelegi . Ce treaba are 500 cu Polo sau Corsa ? Vino cu argumente raportate la concurenta din clasa ei ( nivelulu superior al clasei ) si poate explici si compromisurile care s-au facut la 500 . Compari total aiurea si fara logica , 500 este un autoturism care se adreseaza unui anume segment de clienti si stai linistit, sunt destui amatori . Mutand discutia la alt ' nivel' , de ce sa dai de 17-18.000 euro pe un Mini cand ai la indemana toata clasa compacta si la acest nivel de pret ajungi la Golf, Focus,Astra bine dotate si motorizate ?! Pentru ca se vinde , pentru ca are o clientela deja formata , pentru ca e ...altceva ; daca te duci si mai sus , de ce ai da peste 30.000 euro pt Mini S sau JMini John Cooper Works cand poti avea la acelasi pret chiar BMW seria 1 sau 3 ?!! Pentru ca adreseaza unor anume categorii de clienti , pentru care , dupa cum spunea cineva mai sus , factorul emotional e mai important decat cel financiar / rational . In sfarsit , ca tot am vazut oferta celor de la Ford , de ce ai da aproape 50.000 euro pentru seria limitata RS 500 cand la acelasi pret ai variante de top : Impreza STI, Evo sau 335i / 335 d ?! Pentru ca e ' altceva' , are ceva in plus fata de varianta standard , de volum , la fel ca si Fiat 500, Mini, Beetle sau seriile limitate ale altor n modele de pe piata si atata timp cat exista si cumparatori , pretul acestor produse , sa le spunem 'de nisa' , o sa fie mereu mai mare decat pretul variantelor ' standard' .
-
ha ha ha, joi, 07.04.2011 01:24ha ha ha
Fara suparare, n-am nimic cu Fiat, dar eu unul nu as da banii astia pe o jumatate de masina.Ori imi iau o masina cu care sa-mi fac treaba, ori nu.In Romaina de astazi, o masina de fite iese din calcul.E nevoie de o masina la care sa nu platesti taxe degeaba.Punct.
-
paul, miercuri, 27.04.2011 10:41Bogdan Mirica
Off topic: Tocmai am vazut noua Lancia Ypsilon cu motoru de 0.9 multiair Nu faceti o prezentare?
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
scump matizul asta...