Fii designerul lui BMW Seria 3!
Proiectul "Fii Designer!" te provoaca astazi: ce ai schimba la BMW Seria 3? Noi vom redesena modelul bavarez asa cum il vrei tu!
Automarket va invita, incepand de astazi, sa luati parte la unul dintre cele mai interesante proiecte create in presa auto online romaneasca. Conceptul "Fii designer!" va va permite, printr-o abordare foarte deschisa si inteligenta, sa contribuiti activ la desenul unei masini, pe care o veti putea schimba si regandi dupa propriile idei si propuneri.
Automarket si Andrei Avarvarii, colaboratorul nostru permanent in acest proiect, va vor da ocazia de a realiza un vis care exista dintotdeauna in mintea iubitorilor de masini: redesenarea unei masini de pe strada. Prin proiectul “Fii designer!”, veti avea ocazia, pentru prima data, de a va spune parerea cu privire la formele unui model de pe piata - ales de noi o data la doua saptamani - si de a propune noi forme si noi idei care ar da o alta aura si alta imagine modelului respectiv. Suntem deschisi la toate propunerile decente si mai ales inteligente.
Cum functioneaza: ideile voastre vor fi colectate de luni pana duminica in sectiunea de comentarii a acestui "preambul", urmand ca Automarket si Andrei sa aleaga cateva dintre cele mai interesante propuneri. Miercurea ulterioara saptamanii de propuneri, Automarket va va oferi imaginea recalibrata, redesenata si regandita a modelului, atasand sau detasand elementele si ideile de design care v-ar fi placut sa apara pe masina originala sau pe care nu ati fi dorit niciodata sa le vedeti pe respectivul model.
Pentru ca imaginea proiectului sa fie una globala si pentru ca reusita ideii sa confirme valoarea acesteia, Automarket anunta in acelasi timp o colaborare cu BMWBlog.com, cel mai vizitat blog BMW din lume. Fiecare model BMW intrat in proiect va fi "redesenat" in paralel, in timp real, de catre vizitatorii ambelor site-uri, urmand ca rezultatele sa fie diferite pentru fiecare in parte. Evident, vizitatorii Automarket vor putea urmari oricand propunerile celor de pe BMWBlog si invers, astfel ca "Fii designer!" se va transforma intr-o Agora globala in care vocea fiecaruia va fi in sfarsit ascultata.
Propunerea pentru prima saptamana a proiectului este BMW SERIA 3, cel mai vandut model din istoria constructorului bavarez. Ultima generatie a modelului cunoscut in nomenclatura BMW sub numele E90 a suscitat destule controverse, multe voci acuzandu-l pe Chris Bangle, fostul designer BMW si creatorul noii familii a modelelor bavareze, ca experimenteaza mult prea mult pe marginea unui model care ar trebui sa ramana fidel principiului care l-a facut castigator in trecut. Surpriza, insa: designerul lui BMW Seria 3 E90 nu este Bangle, ci japonezul Joji Nagashima, seful echipei pe umerii careia a atarnat responsabilitatea realizarii exteriorului acestui model.
TU CE AI SCHIMBA LA BMW SERIA 3?
UPDATE: Cei mai inspirati utilizatori si cele mai inspirate propuneri de redesign vor primi, prin tragere la sorti, o carte a istoriei BMW (oferita de BMW Romania) si trei invitatii duble la filmul Transformers: Razbunarea celor invinsi (oferite de Ro Image 2000). Detalii despre premiile oferite GASITI AICI.
-
andi, luni, 22.06.2009 14:24
Sunt putine lucruri care ar putea fi schimbate tinand cont de conceptul care a stat la baza si clasa masinii. 1. Probabil ca as modifica lookul oglinzilor laterale, le-as "lipi"/uni (incorpora) de masina sa dea senzatia ca apartin masinii si nu ca fost montate acolo. 2. as incerca o mica modificare a farurilor, ceva asemenator alfa romeo brera, nu identice dar care sa inspire lookul "mean" si totodata serios al alfei. 3. portbagajul poate fi putin mai compact. sa se uneasca mai fluid cu spoilerul din spate sa nu arate ca si cum ar fi taiat. Asta nu exclude liniile drepte/ascutite
-
Replikate, luni, 22.06.2009 14:25Stopuri
Singurul lucru care l-as schimba la aceasta masina ar fi stopurile. Stopurile actuale fac din aceasta masina sa para un fel de limuzina, mie cel putin imi dau senzatia de marime, iar un astfel de model ar trebui sa aiba un aer mai sportiv. Acest gen de stopuri se folosesc pe BMW seria 7 unde se potrivesc perfect, fiind o masina mare, dar aici.... Incercati acest gen de stopuri, in stilul modelului precedent, arata mai agresiv: http://www.edbmw.com/photos/BMW5series_back.jpg http://www.autospies.com/images/2008-bmw-m3-back-med.jpg Stopurile din poza nr.2 mi se par cele mai reusite. Cam atat e de schimbat, parerea mea, in rest e perfecta.
-
Sorin, luni, 22.06.2009 14:46doar stopuri
As inlocui stopurile sedanului cu cele de pe coupe. Si jantele sunt o mare problema la seria 3 dupa 2005. Nu stiu de ce fabrica foloseste niste jante fade si urate.
-
Andrei, luni, 22.06.2009 14:54Old e30
As modifica seria 3 actual in asa fel incat sa arate ca batranul e30, dar sa fie modern, cu dotari si toate cele.
-
abc_e?, luni, 22.06.2009 14:55Seria3
noul design al seriei 3 ar trebui inspirat tot dupa un bmw, un concept, mai exact CS; atat la exterior cat si la interior evident, tinut cont de proportii si de clasa de care apartine mai e ceva de zis?
-
Adi, luni, 22.06.2009 15:07Seria 3
Eu as pleca de la caroseria de "rechin" a seriilor 3 si 5 din anii 80, marita si rotunjita dupa noile curente de design. Dar as pastra forma de baza, pentru ca era interesanta.
-
Ady, luni, 22.06.2009 15:21Seria 3
Eu as schimba urmatorarele: 1.Farrurile mai indraznete si mai accentuate cu leduri,iar fata ar treabuii sa dea un aier de eleganta si sportivitate 2.Caroseria sa aiba tenta "Coupe" 3.Stopurile sa fie schimbate tot pe genul "leduri" si mai alungite pe portbagaj. 4.Oglinzile mai adecvate si tot cu leduri......cam atat.....Succes la desenat
-
Raul, luni, 22.06.2009 15:22vechi si nou
As incerca sa inglobez noul cu vechiul. La fata masinii nu am ce comenta, poate as renunta la liniile ce merg de la partea interioara a farurilor, pana la spoiler - as face bara sa fie "dintr-o bucata" de la stanga la dreapta, cu o linie neintrerupta. Farurile - cele de pe coupe arata mult mai bine. Stopurile - cele de pe coupe arata mult mai bine. (din nou) La grila fata, as renunta la conturul ingrosat din partea superioara a "plamanilor". P.S. La faruri as ingloba cele 2 blocuri optice rotunde traditionale, in spatele unei sticle clare, de forma coupe-ului.
-
Nyklas, luni, 22.06.2009 15:29design
...si ce castig eu din asta? vreun premiu, vreo certificare? De ce nu faceti astfel de concursuri, in care cei care doresc sa va trimita desenul lor propriu scanat ?!?! urmand ca apoi sa fie ales cel care a facut schita cea mai frumoasa. ?
-
Claudiu__, luni, 22.06.2009 15:39Hai cu ledu'
@Ady: si niste capacele d-alea cu leduri, si leduri in duzele de la spalatorul de parbriz, si aripioara de rechin sa fie tot cu leduri, si neaparat leduri sub masina, d-alea de-si schimba culoarea. Acu serios: -in fata arata bine spoilerul de la Breyton sau ceva in genul ala, eventual putin mai discret, n-ar fi rele niste pleoape finute care sa acopere colturile dinspre exterior ale farurilor(exact zona aia care arata ca si cum ar fi sablata) -pe lateral i-as schimba oglinzile. Arata mult mai bine parca cele de pe E46. Scoateti-i Lucas-urile alea de pe aripa ca-s oribile. -in spate trebuie facut neaparat ceva cu lampile. Cred ca cea mai simpla si frumoasa solutie ar fi sa le inlocuiti cu cele de pe Coupe. Ma mai gandesc si va mai scriu...
-
alexandru, luni, 22.06.2009 15:52
in primul rand , BMW-ul seria 3 ar trebui sa aibe farurile rotunde ca vechile bmw-uri (ursulet), stilizate bineinteles, linii drepte accentuate , oglinzile scurte ( pt k nimeni nu depaseste un bmw doar dak este parcat deci nu e nevoie sa te uiti in oglinzi prea mult), stopurile sa semene cu seria 1 ala coupe, si motor de avion:))
-
sarpe, luni, 22.06.2009 15:56bmw seria 3
As schimba - redesena - stopurile spate la seria 3 caroseria 4 usi, sunt urate cu draci, zici ca sunt facute la pitesti, mai ales alea rosu-galben. Si m-as gandi cum sa fac sa para caroseria mai supla ca actuala e cam butucanoasa (ma refer tot la cea in 4 usi). Coupe-ul/cabrio sunt reusite, e diferenta mare intre astea si caroseria de 4 usi. De fapt diferenta se vede si la pret :)
-
Radu Berevoianu, luni, 22.06.2009 16:11Spiritul clasic
Chiar daca Seria 3 E90 s-a vandut excelent, avand un impact excelent la nivel mondial (asta si datorita deschiderii pietelor asiatice carora le-a venit in intampinare noua line de design) s-a indepartat mult de liniile care au consacrat BMW Seria 3 de-a lungul generatiilor. Ca un proprietar de BMW E90 si fan al generatiilor anterioare propun urmatoarele: 1. Oglinzi exterioare de forma mai angulara, apropiate de spiritul E46, dar pastrand un bun Cx. 2. Stopurile mai bine definite ca forma, cu linii mai ferme si cu o mai buna integrare in designul general. 3. Zona dintre montantul C si limita spate a sedanului, mai masiva, in sensul unui unghi de degajare (cel putin la nivel vizual) mai redus. 4. Aripile spate mai evezate, pentru a permite o mai buna aliniere a extremitatilor acestora cu jantele si o mai buna acoperire a acestoa (rezultatul ar fi un aspect mai robust si o senaztie generala de stabilitate a masinii). 5. Faruri mai putin proeminente fata de linia parasocului frontal. 6. In general, inlocuirea liniilor curbe (nefiresti, din punctul meu de vedere) cu unele mai pronuntate si cu forme mai unghiulare.
-
MARIo, luni, 22.06.2009 17:07eu as schimba traciunea
as schimba tractiunea...ori integrala ori pe fata..iarna si pe timp plios este inutilizabil bmw fara 2 sacide nisip in porbagaj...
-
ReVoLuTiOn, luni, 22.06.2009 17:16Viziunea mea...
Eu as face urmatoarele modificari: - As face farurile cu o tenta mai pronuntata de e30, iar linia aceea exterioara as lasa-o sa se prelungeasca pana in dreptul lucasului unde as integra unul in stilul Z4 (linia care ar veni de la far ar fi opusa fata de cea a lui Z4) - Stopuri stil coupe insa un pic mai "patratoase" - Montantul C mult mai pronuntat ... sa se observe ca este un artificiu de design inventat de ei - Zona de sus a "plamanilor" mai proeminenta, mai scoasa in evidenta dar mai patratoasa ... in stilul mai vechi si forma mai conica a capotei care sa convearga in zona "plamanilor" - Spatele masinii mai lasat - Jantele astea: http://img413.imageshack.us/i/rimsbmw3series.jpg/ - Oglinzi cu linii mai fluente, care par mai integrate in caroserie .. mai aerodinamice.
-
wyo_76, luni, 22.06.2009 17:31bmw
as face o masina cu tenta retro si aptitudini sportive. se poate vorbi mult pe marginea acestei teme, asa ca las expertii.
-
DMSu', luni, 22.06.2009 17:57BMW-schimbari
daca e sa schimb ceva,as schimba in primul rand jantele.as prefera un model in 6 spite 19inch.,as micsora garda sol cu cativa cm,farurile fata sa aiba xenon,capota sa aiba o priza de aer in centru,tractiune integrala si evacuarile sa fie putin mai mari gen M3...
-
dany, luni, 22.06.2009 18:08...detalii...
farurile dau impresia unei masini cuminti (nu sportive) iar stopurile parca ar fi de la un model coreean. Cred ca ar trebui ca ambele sa semene cu cele de la coupe-ul seriei 3. De asemenea oglinzile ar trebui sa fie mai patratoase, in stilul clasic bmw. Linia laterala este okay. ...interesant este ca in ultimii ani jentile din aliaj de la mercedes au un stil mai sportiv decat cele de la bmw (chiar daca ambele ofera mai multe variante)...
-
ovi, luni, 22.06.2009 18:11modificari
1. as renunta la linia stilistica "in V" din partea fata, folosing faruri nealungite pe spate si grila fata mai dreapta (sau mai apropiata de mitsubishi evo X - adica deschiderea V-ului in jos, nu in sus). Grila nu ar mai fi rotungita, iar muchiile mai accentuate, mai barbatesti. 2. stopurile spate le-as face mai drepte (liniile perpendiculare pe pamant, pe hayon), iar bara spate ar fi mai patratoasa: unghiuri drepte pe montantii laterali si mai joasa, mai asemanatoare cu bara spate de la penultima serie 5. 3. as incerca proiectoare fata dreptunghiulare si plasate mai frontal, nu atat de lateral. 4. praguri reliefate uniform, nu "umflate" doar spre fata, asa cum sunt acum.
-
nita ion, luni, 22.06.2009 18:11liniste va rog
Prea va ambalati pe motive neintemeiate, eu cred ca Automarket vrea sa testeze adevaratii fani ai BMW, iar pe aici nu prea am gasit asa ceva....ce fel de fan esti tu daca nu iti place minunatia asta de masina.....cum poti sa o schimbi, sau sa o modifici...este o bijuterie de masina are tot ce ii trebuie si arata minunat iar daca voi vreti neaparat sa modificati ceva la ea as putea spune ca singurele modificari ar putea schimba putin masina. 1 oglinzile dupa m sa fie puse standard pe seria 3 iar stopurile dupa cupe sa fie pe sedan. ATAT RESTUL ARATA FOARTE BINE
-
Etienne, luni, 22.06.2009 19:01Seria 3 generatia urmatoare
Personal nu sunt de acord cu stilul retrio, dar se pare ca e un stil care vinde . Deci o revenire la stilul lui E30 (dupa cum au zis si altii inainte) ar fi ceva binevenit. Foarte inspirate mi s au parut detaliile lui M1 Concept (partea frontala si cea posterioara), care cred ca ar sta bine pe un viitor Seria 3. Restul detaliilor (jante, clante de usi, forma stergatoarelor, oglinzi, forma ventilelor si a antenei radio) sunt lucruri discutabile pana in secolul urmator; de aceea exista acum atatia producatori cu ajutorul carora iti poti personaliza masina; desigur ca la ce pret are un BMW ar fi ideal sa o poti personaliza din momentul in care dai comanda pentru a nu mai pierde timp dupa aceea. O oferta mai larga de accesorii de uzina ar face ca toata lumea sa fie multumita
-
raaul, luni, 22.06.2009 19:11
1. un seria 7 redus ca dimensiuni..ar arata bine zic eu..prea bine..si probabil ar si semana pe seria 3
-
shark, luni, 22.06.2009 19:59aberatii
nita ion: am impresia ca tu esti din nefericire unul din acei fani foarte specifici ai bmw, "dupa" "de pe", "cupe" "coupe". Masina asta este un mare esec din punct de vedere al design-ului, este ok, functional, retine ceva traditie dar nu are nici un aspect cu adevarat frumos, nici macar unul. Propuneri - stopurile de pe E91, e clar, aici pare sa fie de acord toata lumea, doar ca poate ceva mai inalte, de pe E91 imi par prea alungite - redesign total la imbinarea portbagajului si spoilerului spate cu restul masinii, BMW a aberat puternic aici, se suprapun nu mai putin de 4 linii aici, nici o urma de eleganta - redesign la spoilerul fata, trebuie unul cu linii mai simple dar mai masive, mai puternice, asta se vede ca a fost desenat de un asiatic - redesign la imbinarea spoiler/grila/faruri/capota, aici sunt niste linii care parca oscileaza la nesfarsit - grila mai mare si mai dreapta, vreau inapoi rechinii ! - hofmeister kink mai accentuat, acest element de design da o nota foarte dinamica si sportiva - conturul la geamuri negru (shadowline) si nu cromat - linia generala (sau cum s-o numi, ma refer la beltline) este prea joasa si prea aplecata in fata (de fapt nu e dar din cauza ca tot au adaugat prostii asa pare), un BMW trebuie sa arate echilibrat - portbagajul este in mod clasic pentru BMW scurt dar din cauza faptului ca linia pare sa urce din fata inspre spate ajunge si botul sa para scurt, am ramas astfel cu o masina care e prea scurta si din aceasta cauza pare si prea inalta, din nou, un BMW trebuie sa fie echilibrat
-
stan sorin, luni, 22.06.2009 20:52modificat
in primul rand jentile nu au aspect estetic si as incerca ceva cu mai putine spite,in al 2 lea rand ar merge aerisiri pe capota fata ceva asemanator evo10 sau 2 aerisiri amplasate lateral tot pe capota fata,in al 3 lea ran pragurile ar mai putea fi lasate un pic sa aiba garda mai jos stiu ca nu avem drumuri dar iti da impresia de masina furioasa suspensii sport reglabile ar fi o solutie la garda joasa,portbagajul nu cred ca trebuia alungita partea de sus gen spoiler ca nu se imbina prea bine cu bara spate,la o prima vedere cam asta as face la exterior pentru a iesi acel bmw nervos
-
Felix Prasutistu, luni, 22.06.2009 21:16fak ce vreau
Schimbatil cu totul, e naspa modelul.Zici ca seamana cu o broasca!
-
nita ion, luni, 22.06.2009 21:19mai greseste omul
sun fan bmw dar pt mine emblema este cel mai imp lucru, iar emblema de bmw face toate marcile din lume chiar si pe o bicicleta. restul sunt doar vorbe .....sentimentul pe care il ai cand conduci un seria 3 sau cand vezi un seria 3 este de nedescris. sanatate
-
nita ion, luni, 22.06.2009 21:31si iar eu
Imi pare rau daca supar pe cineva dar eu cred ca toata caroseria dupa m3 sa fie pusa pe seria3 fara modificarea preturilor, are o infatisare foarte agresiva si cu asta nu cred ca pot spune tot despre bmw nici daca scriu o gramada de romane. BMW ESTE O MASINA. semnatura mea pe acest articol si probabil al tuturor fanilor este: BMW PASIUNEA DE A CONDUCE FARA COMPROMISURI BMW
-
mowgli, luni, 22.06.2009 21:42my design
in primul rand as schimba stopurile.Cele de pe e90 coupe cum sunt si pe m3 sunt superbe.as folosi acelasi model de stopuri.apoi as modifica bara fata, facand-o mai agresiva, mai.. patratoasa, sau macar fantele de aerisire sa fie mai agresive, mai masculine, bara fata e chiar prea feminina, cu prelungirea de la masca, imi placea mai mult cand se putea separa bara fata de masca masinii, acuma parca sunt dintr-o bucata, farurile in partea de sus sa nu ai ba curba aia, sa fie drepte, oglinzile mai drepte, plare, nu asa stilizate, in rest e ok, aaa si liniile capotei parca le-as schimba. nu stiu ce sa mai zis, vreau un design mai clasic de bmw, mai agresiv, mai... nu stiu ca pe vremuri, o masina impozanta nu rontujita in toate colturile, inca o masina care face parte din "turma".Ceva sa iasa in evidenta.nu zic ca nu arata bine, dar e46 e suficient de rotund.mai rotund de atat nu vreau sa vad pe nici un bmw. dar in primul rad as schimba motoarele, sa revina inapoi la propulsoarele de 6 cilindrii in linie, sa le dezvolte ca mai este loc.iar daca vad un bmw 318 sa fie de 1800cmc, daca vad un 325 sa fie de 2500 nu ca acuma, 335i cu motor de 3000cmc. Ideea e, sa respecte traditia.Pe cat posibil.Atat.Deci, in concluzie, vreau un design clasic, sa aduca mai mult a vechiile serii 3, si mai ales sa respecte dimensiuniile vechilor serii 3.Mi se par prea limuzine e90-urile.Vreau ceva mai sport.
-
ytbu, luni, 22.06.2009 23:24e91 este mai frumos
Ideea mea nu stiu daca se poate lua in considerare dar incerc. Mie personal imi place Seria 3 Touring adica E91 si nu modelul limousina E90. Deci daca ar fi sa il schimb un pic as umbla la partea laterala a masinii acolo unde lini masinii coboara spre spate si nu ramane dreapta sau putin urcata ca in cazul lui Audi A4 Avant B7 apoi modelul E91 cu facelift imi place mult.
-
praetorian, marţi, 23.06.2009 10:48just perfect !
parerea mea sincera e ca nu as schimba nimic la ea! de ce sa modific ceva cand designerul a muncit atat de mult la ea! E PERFECTA ! chiar mi-as dori sa am vreodata o astfel de masina !
-
luci, marţi, 23.06.2009 15:49modificare
un singur lucru... Stopurile is de toata jena.....parca nu fac parte din designul BMW .... Dc le-ar inlocui cu cele ale coupeului ar fi excelent. alea se potrivesc. parerea mea
-
8ball, marţi, 23.06.2009 17:23Stopurile
Clar stopurile strica mult masina asta. cele de p coupe ar fi mult mai indicate
-
lupin_th3_3rd, marţi, 23.06.2009 20:07seria 3 elegance
dupa cum s-a constat in ultimile aparitii designerii de clasa au desenat masini de lux cu un aer sportiv: mercedes CLS sau vw PASSAT. sunt foarte sigur ca aceste limmuzine au atras atentia inca de la prima iesire pe poarta fabrici. Dar de ajuns cu gargara, ce propun yo, un alt design al caroseriei gen CELE MENTIONAT MAI SUS, un motor mai mult ECOLOGIC si cam atat
-
illy, miercuri, 24.06.2009 12:26agresivitate pierduta
cred ca singura problema a modelului este ca si-a pierdut din agresivitate , in primul rand sunt prea multe linii curbe , partea din fatza si din spate ar trebui sa aibe cateva unghiuri ascutite , farurile au o terminarie total neinspirata iar stopurile trebuie redesenate
-
mavrocook, miercuri, 24.06.2009 14:36bmw
as schimba : farurile, putin mai zvelte .. si bara fata, grila, ceva in gen celor de "M" ceva mai lasate si mai agresive, sa se renunte la linia din dreptul proiectorului cea care imparte gura de aerisire, rama specifica bmw sa fie un pic de tot mai jos, mai alungita ( in stilul 30`), oglinzile o forma mai sportiva si mai aproape de geam, cu 2 3 cm mai lata in spate sa aive aripile mai unflate, si c-am atat :D
-
mowgli, miercuri, 24.06.2009 18:45@adaugare
daca mai pot adauga ceva, atunci as schimba linia laterala a masinii, si anume as vrea sa vad pe noul seria 3, linia intrerupta de pe bmw cs concept, jante cu buza ar fi ok, si masca sa nu fie rotunjita, sa fie plana asemanatoare cu masca seriei 7 model e38, ca idee doar, nu exact la fel.in rest cum am scris mai sus, design clasic, mai agresiv, si sa aiba dimensiuni mai reduse, parca e prea limuzina seria 3.
-
Zeno, miercuri, 24.06.2009 19:27Modificari
1.As modifica acea chestie la usi.Sa se deschida usile si sa ramana doar geamul,fara chedere si fara tabla de sus.Gen CLS. 2.As mai modifica farurile,sa fie mai agresive un pic,sa se intoarca spre E36 un pic,o tenta asa mica. 3.Spoilerul fata l-as schimba la proiectoare.Daca tot am spus ca ar merge niste faruri cu o tenta de E36,si lacasul proiectoarelor l-as face mai patratos si ascutit....agresiv intr-un cuvant.Si bagate mai mult in bara 4.Nu in ultimul rand as schimba farurile pe unele cu tehngologie LED. 5.Oglinzile sa plece din masina direct,sa fie unite.ASta ar da o nuanta mai aerodinamica si ar fi masina mai bine legata. 6.As vrea ca sigla BMW de la roti sa stea nemiscata ca la Rolls Royce,in timp ce rulezi cu ea pe sosea. 7.La spate as schimba doar stopurile,le-as prefera pe cele de coupe,dar nu cred ca ar da bine pe sedan. Multumesc
-
Andrei, miercuri, 24.06.2009 21:13BMW
In primul rand nu stiam ca BMW seria 3 E90 a fost desenat de un japonez, sincer sa fiu nici nu iti dai seama ca a fost desenat de un japonez pentru ca nu inglobeaza (cel putin in partea din fata) nici o caracteristica a cultuirii nipone. Pentru inceput as zice ca fata ar trebui total redesenata sa se mearga in directia seriei 5 GT proaspat lansata cu grilajul mai pronuntat, spoilerul putin mai curat (prea multe linii) si cu un aspect mai sportiv (poate priza de aer mai mare). Daca partea din fata e prea complicata, laterala e prea plictisitoare, desi au remediat partial aceasta problema cu facelift-ul recent introdus, consider ca liniile laterale ar trebui sa fie si mai agresive astfel incat masina e emita si mai multa prezenta. ( poate un pic de Z4 ar trebui pentru laterale) In final pentru spatele masinii as pune spoilerul de pe M3, cu tevile de esapament mai apropiate si farurile putin mai mici dar pastrand aceeasi forma.
-
____, joi, 25.06.2009 17:09
Desi nu m-a crezut nimeni eu am desent actuala serie 6 de pe strada in vremea cand eram in anul I (acum 8 ani) , lipsa de experienta de atunci m-a facut sa fiu un credul cum ca voi ajuge un mare designer de masini sau ca voi ajunge bogat dupa ce trimit prototipurile mele la bmw intr-un concurs organizat atunci de catre cei de la bmw - nu stiu cine a luat creditele - iar eu m-am ales cu doar un "multumim pentru partcipare" Deci un sfat pentru toti cei care posteaza aici comentarii si sugesti nu va mai obosoti ca nu veti primi ever nimik de la automarket sau de la bmw Spor in continuare
-
observator, vineri, 26.06.2009 10:17da si nu
Concursul pare f. interesant la prima vedere , mai ales pentru cei ce nu au abilitati la desen . Pt cei ce au este un pic ciudat sa spui cam ce ai vrea si cineva sa le interpreteze . Eu pot sa descriu o solutie insa daca o dai la 5 designeri o sa ai cinci interpretari ;-) . Pt cel de mai sus , este greu sa ajungi designer auto , o stiu pe pielea mea , pe langa faptul ca trebuie sa stapanesti f. bine desenul ( nu numai legat de masini ) , sa ai cunostinte auto , trebuie sa ai si sansa . De racolat persoane chiar si dupa un concurs castigat sunt sanse f. mici , in general se prefera filiera: scoli de prestigiu - colaborari cu acei studenti ( la diploma de exemplu ) si integrarea lor in final in cadrul departamentelor de design. Din acest motiv oportunitatea de a studia o la o universitate de prestigiu in acest domeniu, gen IED de exemplu , ajuta f. mult , incredibil de mult .
-
marius, vineri, 26.06.2009 13:54bmw
1 iN PRIMUL RAND AS MODIFICA PUTIN OGLINZILE, SEMNALIZATOARELE FATA LE-AS PUNE PE OGLINZI 2 GRILA DIN FATA AS MODIFICAO , AS FACEO DIN CARBON CU INSERTII DE CROM 3 SROPURILE DE PE MASINA SUNT JALNICE, LE-AS DA O ALTA FORMA 4 AS COBORA GARDA LA SOL IN CA CATIVA 10 MM 5 IAS PUNE UN BODY KIT MAI RAU SI MAI SEXOS ASTFEL INCAT SA ATRAGA PRIVIRILE FEMEILOR PE STRADA
-
Vlad, sâmbătă, 27.06.2009 01:23BMW
Imi place foarte mult masina, dar totusi as schimba ceva la ea: 1. Usile - ar arata mai bine daca usile nu ar mai fi asa patratoase, ar fi putin mai rotunde, sa dea un aer de sportcar, marginile putin rotunjute si poate mai in diagonala puse sa nu fie chiar drepte.Tot aici ma leg putin si de oglinzi, poate putin mai incorporate in corpul masinii, par asa ca si cum ar fi ceva pus ulterior, uitat. 2. Botul - da senzatia a cea ce trebe la un BMW, de agresivitate dar si eleganta in acelasi timp. Poate daca ar fi botul putin mai butucanos, putin mai impunator, farurile mai rotunjite si la margini putin mai lungite(exact ca la Seria 5, sunt putin lungite spre portiere). 3. Spatele - as vrea sa fie si acesta putin mai bombat, mai mare, mai impunator, stopurile mai agresive, mai ascutite marginile. Asta e tot ce vreau eu sa propun,
-
Laurentiu, duminică, 28.06.2009 14:14seria 3 new facelift
- grila asemanatoare cu cea de pe seria 5 sau seria 7 - la faruri as mai pronunta colturile dar nu exagerat pentru a avea un aspect mai dominant - stopurile(triplele) le-as inlocui cu modelul de pe seria 3 coupe sau ceva intre seria 1 si seria 3 - caroseria cu elemente din carbon - la partea din fata grila sa fie incorporata in sau prelungita din capota motorului - oglinzile din fibra de carbon - pragurile din fibra de carbon - la partea din spate un eleron de bun gust incorporat in capacul de portbagaj si un stop incorporat in eleron, de bun gust adica nu ceva prea extravagant - set de jenti de pe seria 6 - oglinzile laterale sa incorporeze semnalizari - pneuri mai late si cam atat ...o zi buna!
-
Valy, duminică, 28.06.2009 18:44
-fata (primul volum) este prea aerodinamica si prea ascutita, atipic pentru un bmw; in sensul asta propun o capota mai bombata cu nervuri si adancituri in continuarea grilei, -farurile modificate in stilul noului z4, -bara fata cu linii mai drepte si mai simple (cele doua proiectoate de ceata aduse spre partea centrala a barei) , -bara spate fara cele doua dungi din partea inferioara (eventual o singura dunga mai accentuata si o terminatie mai rotunjita), -stopurile asemanatoare cu cele de inainte de facelift excluzand portiunea cu marsarierul si ingloband-o in restul stopului, -nervura laterala precum si linia geamurilor laterale mai dreapta (aproape paralela cu solul).
-
kls, marţi, 30.06.2009 11:47bmw 3
stopurile si grilajul din fata cu cele de la modelul coupe . asa ar arata perfect
-
gelu, marţi, 30.06.2009 13:53bmw e90
as schimba stopuri si bord care zici ca este o bucata de mobila ,gen "raftul din bilioteca" atat la e90 ,e60 seria 6
-
bmw, luni, 01.02.2010 02:21
Opritiva fratilor cu ledurile..ca nu e instalatie de craciun.....e frumos asa...eu as zice ca ar fii frumos schimbate farurile...putin mai inguste..gen Auri R8.....stopurile tot ingustate putin.....in rest e superba masina......
-
Edi, duminică, 04.03.2012 20:19Tunning
sa ii punem faruri escamotabile (ca la mazda rx-7/Nissan 240 SX) si rotile sa fie cu 5 spite si stopurile sa fie de la dacia logan(versiunea a doua)si sa aiba un mic eleron si sa aiba un bodykit ceva mai tipator.Asta-i tot.
Citeste si
-
MODELE | luni, 23 noiembrieFii Designer: Tu ce ai schimba la Skoda Yeti?Automarket si Andrei Avarvarii te invita sa propui schimbari la nivelul design-ului lui Skoda Yeti, primul SUV al producatorului ceh de automobile. Timp de o saptamana vom aduna propunerile voastre, iar cele mai interesante vor redefini modelul Yeti in plan virtual. Citeste tot
-
MODELE | luni, 26 octombrieFII DESIGNER: Tu ce ai schimba la Dacia Sandero?In rubrica de astazi supunem operatiei estetice bilunare un nou model romanesc. Este vorba despre Dacia Sandero, subcompactul care devine tot mai indragit pe piata din Romania si din Europa. Citeste tot
-
MODELE | luni, 12 octombrieFII DESIGNER: Ce vrei sa schimbi la BMW 135i Coupe?Automarket, BMWBlog si Andrei Avarvarii va invita sa specificati ce ati dori sa schimbati la BMW 135i Coupe. Modelul va fi redesenat conform specificatiilor voastre si va fi prezentat miercuri, 21 octombrie, pe Automarket. Citeste tot
-
MODELE | luni, 28 septembrieFII DESIGNER: Redeseneaza Subaru Impreza WRX STI!Episodul din aceasta saptamana al seriei "Fii Designer" ne aduce in atentie versiunea de performanta a lui Subaru Impreza. Acum aveti ocazia de a schimba, cel putin virtual, design-ul controversat al acestui model popular. Citeste tot
Un astfel de proiect nu poate sa iasa decat "bine" :D Ma gandeam sa incep prin a propune sa schimbati desenatorul, dar nu doresc sa incep cu glume atat de dimineata; apoi ma gandeam sa propun o alta masina, sa nu se supere proprietarii de Golf 3 si cei de Logan ca sunt marginalizati...dar nu doresc sa creez polemici si comentarii inutile. Cat despre BMW seria 3, actuala, ma gandesc ca ar fi apreciata de mult mai multi iubitori de BMW daca ar arata ca un seria 1 coupe, dar mai mare, adica sa aiba proportiile si rotunjimile unei seria 1 si dimensiunile unui seria 3 :) Succes mult la desenat :)