Final Edition, cantecul de lebada al supercarului Dodge Viper

Publicat miercuri, 07.04.2010 11:11 de Bogdan Mirică

Dodge va incheia productia supercarului Viper cu o versiune speciala, botezata Final Edition, care vine cu o serie de modificari estetice pentru ultimele 50 de unitati asamblate.

Dodge se pregateste sa incheie productia actualului Viper cu mult fast, echipa sa de ingineri si designeri pregatind o versiune foarte limitata, de adio. Fanii brandului american se vor putea bucura de ultimele 50 de unitati ale supercarului in versiunea Final Edition, asteptata in showroom-uri in aceasta vara.

Disponibil pe toate cele trei variante de caroserie ale modelului, coupe, roadster si ACR, pachetul Final Edition vine cu o vopsea speciala pentru caroserie, un gri Graphite Clear Coat, completat de o dunga neagra cu contur rosu pe capota. La toate acestea se adauga emblemele care atesta exclusivitatea versiunii si o placuta cu numarul exemplarului.

Aspectul exclusivist capata un aer mai personal multumita jantelor de culoarea antracitului, cu cinci si sase spite, care ascund etriere de culoare rosie. La interior, pachetul Final Edition vine cu o tapiterie din piele neagra, cusuta cu ata rosie, asemeni ornamentelor regasite la nivelul instrumentarului de bord.

Sub capota, clientii vor primi acelasi motor de 8.4 litri, capabil sa dezvolte 600 de cai putere si sa promita performante demne de invidiat. Dintre cele 50 de ultime exemplare Viper, 20 vor fi coupe, 18 vor fi roadster si 12 ACR.

via | carscoop

  • george, miercuri, 07.04.2010 11:25
    PAGUBA-N CIUPERCI

    Nici o nenorocire ca se duce de suflet...Sa-i fie tarana beton armat.

  • Ady, miercuri, 07.04.2010 11:29

    daaa,o masina depasita din toate punctele de vedere!

  • flexusz28, miercuri, 07.04.2010 12:04

    Cunoscatorilor care este, bine ca stiti voi cum sta treaba si va dati cu parerea. Acuma ca v-ati aerisit frustrarea intorceti-va linistiti la masinile voastre ecologice. Multa sanatate :D

  • george, miercuri, 07.04.2010 12:28
    BINE CA ESTI TU DESTEPT

    @ flexusz28 Daca stii asa de bine, poate imi explici de ce este masina asta asa de capabila si dibace...

  • Castravetele, miercuri, 07.04.2010 12:37
    @george

    nu e vorba de cat e de performanta masina in comparatie cu celelalte supercaruri... pentru ca dupa logica ta, doar cele mai performante masini din categoriile lor au dreptul la productie, restul fiind depasite dpdv tehnic, estetic si util. Oricum nici 1% din proprietari nu isi folosesc masina la capacitatile maxime, a.i. sa simta o diferenta... Prefer diversitate, sa am de unde alege, sa imi scald ochii si cu altceva decat the best of the best....

  • schumi, miercuri, 07.04.2010 12:50
    Dodge Viper

    Musclecar adevarat! Sper sa aiba un urmas.

  • mihai, miercuri, 07.04.2010 14:04
    boceala mare

    nu e vb de modelul derivat pentru competitie, ci pur si simplu despre modelul de strada. Jason Plato_pilot ( Fifth Gear ) , intr-un test comparativ, una din masini fiind un Viper iar cealalta un Corvette, a spus raspicat ca masina asta e foarte slaba ( pret ridicat , pt ce ? ).

  • george, miercuri, 07.04.2010 14:50
    DOES THE BEST OF THE BEST SUCK?!?!

    @ Castravetele Says who? Nu reusesc sa gasesc absolut nici o logica in afirmatia asta...de ce ti-ai lua ceva prost cand iti poti permite "the best"?!? In alta ordine de idei, faci o confuzie foarte mare. Nu vorbim aici de "cele mai performante masini din categoriile lor" (desi si aici ar fi loc de ceva discutii) ci de cele mai performante masini din categoria masinilor de performanta. Nu vad de ce trebuie sa iti iei o masina "de performanta" daca tu vrei doar sa arate bine...

  • Rambo 45, miercuri, 07.04.2010 16:28
    asta e!

    Era logic sa moara modelul asta, mai ales din cauza lui Chevrolet Corvette care este o masina data naibii din toate punctele de vedere. Comparativ Viper era un dinozaur de tabla. Americanii nu au de ce sa se planga, mai au masini sport cum ar fi Mustang, Corvette, Charger, Esperante GT si pentru cei cu dare de mana Mosler :P.

  • Florin, joi, 08.04.2010 00:59
    la frunze cu voi!

    Bai astia care a-ti comentat pe la inceput, depasiti din toate puncetele de vedere sunteti voi! a-ti atins vreodata, a-ti condus vreodata un viper? ramaneti la masinutele voastre electrice si lasati pe altii sa admire si sa regrete scoaterea din fabricatie a adevaratelor masini.ca din cauza voastra se intampla asta, nu sunteti in stare sa conduceti asa ceva si se tot inventeaza fel de fel de cutii automate, clima "bizonica" si toate gadget-urile astea aiurea, pe deasupra si motoarele electrice ca sa nu va mai dati foc din greseala la PECO.

  • @florin, joi, 08.04.2010 02:18

    "pe deasupra si motoarele electrice ca sa nu va mai dati foc din greseala la PECO." f tare =))))))...adevar ai grait frate

  • Gospodarul, joi, 08.04.2010 22:34
    La revedere cu regret

    A fost este si va ramane o masina americana emblematica . Cu regret si sper la mai bine ... adio . Regards , Texan .