Ford Ecosport facelift, maşina care se va produce la Craiova din 2017, va primi un design mai agresiv şi ar putea avea tracţiune integrală
Ford Ecosport va primi un facelift la sfârşitul acestui an care va include elemente de design de la Kuga şi Edge şi sistemul multimedia Sync 3. Nu este exclusă nici apariţia unor versiuni cu tracţiune integrală.
Ford mizează pe un reviriment puternic al crossover-ului Ecosport în următorii ani, motiv pentru care pregăteşte deja lansarea unui facelift.
Acesta va fi dezvăluit publicului până la sfârşitul acestui an, iar primele informaţii oficiale furnizate de Ford indică faptul că faceliftul va prelua o serie de elemente de design de la modelele Kuga şi Edge.
De altfel, o serie de imagini spion realizate în ultimele luni au indicat un împrumut al farurilor fratelui mai mare Edge pentru partea frontală, chiar dacă partea din spate va rămâne în mare parte neschimbată. O altă noutate va fi sistemul multimedia Sync 3, care va fi adoptat de toate modelele Ford de acum înainte.
Din punct de vedere tehnic, este foarte posibil ca Ecosport să păstreze actuala gamă de motorizări: unitatea cu 3 cilindri de 1.0 litri şi cea cu 4 cilindri de 1.5 litri, ambele pe benzină, vor fi acompaniate de motorul diesel de 1.5 litri. Principala noutate la acest capitol ar putea fi tracţiunea integrală, iar Jeremy Schofield, directorul de comunicare al Ford, nu a exclus această variantă. "15% dintre SUV-urile de segment B sunt cu tracţiune integrală. Este o proporţie, mică, dar semnificativă", explică el, fără să intre în alte amănunte cu privire la acest subiect.
Ford Ecosport facelift va fi produs la uzina pe care constructorul american o deţine în România la Craiova începând cu toamna anului 2017. Modelul Ford se luptă pe piaţă cu Renault Captur, Nissan Juke, Opel Mokka sau Peugeot 2008 într-un segment extrem de popular în Europa şi în lume. De altfel, specialiştii din industrie se aşteaptă la un volum total de 1.500.000 de SUV-uri de segment B vândute global în cursului anului 2017.
Via Autocar
Ce interesant ca atunci cand trebuie sa descrie evolutia estetica a unui model in raport cu predecesorul sau, orice ziarist auto se simte obligat sa spuna ca "prospatura" are un design "mai agresiv". Saraca limba romana... Pariem ca, peste ceva timp, si despre viitorul Ka se va scrie ca are "un design mai agresiv" decat cel actual? :)