Ford Fiesta ST face spectacol într-o mină de sare: cei 200 CP au fost exploatați de Elfyn Evans, pilot în WRC
Noua generație Ford Fiesta ST a filmat un clip de promovare într-o mină de sare din Europa. Tunelul folosit de americani se află la 400 de metri sub pământ, iar la volanul Hot-Hatch-ului de 200 de cai putere s-a aflat Elfyn Evans, pilot în cadrul WRC.
Ford s-a gândit să promoveze într-un mod cu totul și cu totul special noua generație Fiesta ST. Hot-Hatch-ul constructorului american a fost dus într-o mină de sare din Europa pentru a filma spotul video intitulat "Undertrack".
La volanul noii generații Fiesta ST s-a aflat Elfyn Evans, pilot în cadrul World Rally Championship (WRC). Acesta face parte din echipa M-Sport WRT și concurează în mondial cu un Ford Fiesta WRC.
Oficialii Ford nu au anunțat numele minei de sare în care a fost filmat spotul promoțional, însă ne spun că tunelul folosit se află la 400 de metri sub pământ.
"Sarea din tunel este asemănătoare cu pietrișul fin de pe traseele de macadam. Trebuie să fiu sincer și să spun că suprafața de rulare este puțin alunecoasă, mai ales atunci când folosești anvelope de stradă", a declarat Elfyn Evans.
Pe piața din România, noua generație Ford Fiesta ST are un preț de pornire de 19.750 de euro. Sub capota Hot-Hatch-ului american se află un motor cu trei cilindri de 1.5 litri. Acesta oferă 200 de cai putere la 6.000 rpm și 290 Nm între 1.400 și 4.000 rpm. Resursele motorului sunt puse în valoare cu ajutorul unei transmisii manuale cu șase trepte. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 6.5 secunde, iar viteza maximă este de 232 km/h.
Noua generație Fiesta ST integrează un diferențial cu alunecare limitată, iar suspensia spate cu bară de torsiune dispune de arcuri special patentate de Ford (Force Vectoring Springs).
ntz, astept urmatoarea generatie, cu motor in doi cilindri.