Ford România anticipează că vânzările lui Ecosport vor crește și după lansarea lui Puma: "Sunt modele complementare, nu concurente"
Ford România anticipează că vânzările lui Ecosport vor continua să crească și după lansarea pe piață a noului SUV Puma, întrucât cele două modele sunt complementare în gama constructorului american.
Noul SUV Ford Puma va fi disponibil pe piața din Europa până la sfârșitul acestui an, iar producția va începe la uzina de la Craiova în toamnă.
Ford Puma beneficiază de un design modern și este echipat cu o serie de tehnologii de ultimă generație, motiv pentru care se anticipează că va genera vânzări mai mari decât Ford Ecosport, celălalt model produs la Craiova.
Cu toate acestea, Cristian Prichea, noul director general al Ford România, anticipează că vânzările lui Ecosport vor continua să crească, inclusiv pe piața din România.
"În primele şase luni am vândut peste 1.300 de unităţi EcoSport, în creştere cu 173% faţă de perioada similară a anului trecut, iar vânzările sale continuă să crească şi vor continua să crească inclusiv după venirea lui Puma. Sunt modele complementare, nu concurente", explică Prichea în cadrul unui interviu acordat publicației Ziarul Financiar.
În acest context, lansarea lui Puma va genera o creștere semnificativă a producției la uzina de la Craiova, dar și o creștere a vânzărilor Ford în Europa, în contextul în care SUV-urile reprezintă cel mai dinamic segment de pe piață.
"Ford Puma va avea un impact pozitiv asupra vânzărilor, mai ales că face parte din segmentul cu cele mai mari creşteri atât în România, cât şi la nivel european. Ford este deja perceput drept un brand local", a adăugat Prichea.
Potrivit raportului financiar publicat de Ford Europa, Ford Ecosport s-a comercializat în 65.300 de unități în primele șase luni ale anului, în creștere cu 10.600 de unități comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Dacă își va menține ritmul de creștere, Ecosport are șanse să devină cel mai bine vândut SUV Ford în Europa în 2019, în contextul în care Ford Kuga s-a comercializat în 70.000 de unități în primele șase luni ale anului, în scădere cu 16.500 de unități.
Ford Edge, cel de-al treilea SUV Ford prezent pe piața europeană, a avut doar 4.600 de clienți noi în prima parte a anului, în scădere cu 1.900 de unități.
Via Ziarul Financiar, Ford
trebuie sa le ai pe amindoua pt. ca sunt complementare!