Ford va lansa Fiesta facelift în 2012

Publicat luni, 09.08.2010 18:35 de Bogdan Mirică

Ford va restiliza cel mai popular model al său la ora actuală, în 2012. Subcompactul Fiesta va primi lumini LED şi o serie de motorizări EcoBoost complet noi.

Ford va continua să-şi menţină trendul ascendent în Europa şi va avea grijă de cel mai popular model al său la ora actuală: Fiesta. Modelul subcompact va primi un facelift la jumătatea carierei, menit să aducă un aer proaspăt unuia dintre cele mai bine vândute modele din Europa.

Restilizarea lui Fiesta este programată pentru mijlocul lui 2012, designerii urmând să introducă pe mezinul gamei un set de lumini LED, un spoiler redesenat şi un interior îmbunătăţit. Per total însă, ansamblul modificărilor va urma tiparul trasat deja de faceliftul lui S-Max.

Sub capota modelului de clasă B se vor regăsi mai multe motorizări noi, toate purtând eticheta EcoBoost. Este vorba despre unitatea cu trei cilindri de 1.0 litri turbo, de 90 de cai putere şi despre "sufletul" versiunii sportive ST, un propulsor de 1.6 litri şi 180 de cai.

Ford nu se va mulţumi doar cu atât în segmentul B, divizia europeană a gigantului din Detroit urmând să lanseze pe Bătrânul Continent şi noul B-Max, anticipat deja de o serie de fotografii spion şi prelucrări digitale. Modelul, un MPV de clasă mică, ar putea debuta în primăvara anului viitor la Salonul Auto de la Geneva, gata să înlocuiască deja îmbătrânitul Fusion.

MPV-ul va împărţi platforma şi motorizările cu Fiesta, va măsura aproximativ patru metri lungime şi va dispune de un habitaclu uşor modulabil.

via | autoblog

  • ian, luni, 09.08.2010 20:29

    ...faina tare masinuta asta...imi place mult,reusita

  • flavius, marţi, 10.08.2010 20:46
    Facelift

    Sper sa nu procedeze ca idiotii de la Renault care si-au masacrat intreaga gama,cu faceliftul fara masca.Fiesta este foarte reusita .

  • Octav, miercuri, 11.08.2010 20:17
    Fiesta

    Am condus versiunea 1.4 litri benzina de 96 cp. Motorul nu prea are valente sportive, dar se descurca onorabil in traficul din capitala. Vizibilitatea este buna, directia se simte extrem de usoara la viteze mici, suspensia este setata corect pentru drumurile de la noi, nefiind nici dura dar nici prea elastica. Franele ofera un raspuns prompt, finisajele interioare si exterioare reprezinta un progres evident fata de generatia anterioara. Cursele levierului schimbatorului de viteze sunt precise. Fata de Mazda 2, construita pe aceeasi platforma, Fiesta este ceva mai bine insonorizata si parca mai inchegata, transmite o senzatie de ceva mai multa robustete. Versiunea anterioara ST, cu al sau motor 2.0 litri benzina si 150 cp, ofera mai multa distractie chiar si decat masini ceva mai scumpe. Sper ca si viitorul ST sa incinga disputa in segmentul sportivelor din clasa B.