Ford va oferi motorul 1.0 Ecoboost şi în gama lui C-Max

Publicat joi, 19.07.2012 12:44 de Bogdan Mirică

Ford va introduce motorul Ecoboost de un litru şi în gama monovolumului C-Max. Modelul de familie va consuma în această configuraţie doar 5.1 litri/100 de km.

Ford vrea să profite din plin de succesul de care se bucură motorul său Ecoboost cu trei cilindri de un litru. Distins recent cu titlul de ”Cel mai bun motor în 2012”, propulsorul pe benzină se regăseşte deja pe modelele Focus şi B-Max.

Din octombrie însă, Ford va extinde utilizarea sa şi pe alte modele din gamă, primii candidaţi fiind C-Max şi fratele său mai mare, Grand C-Max. Ca şi în cazul celorlalte modele, Ford va oferi motorul de un litru în două versiuni de putere, una de bază, de 100 de cai putere, şi una de 125 de cai putere.

Oficialii Ovalului Albastru au anunţat deja şi performanţele noului motor pe benzină alături de cele două variante ale MPV-ului. C-Max va consuma 5.1 litri/100 de kilometri şi va emite 117 g/km, în vreme ce Grand C-Max va consuma 5.2 litri/100 de km şi va emite 119 g/km.

Odată cu introducerea noii motorizări, Ford speră să revitalizeze vânzările modelului său de familie, care a înregistrat oricum un succes neaşteptat, cu 200.000 de comenzi din 2010 până în prezent.

via turbo

  • vasilica, joi, 19.07.2012 14:55

    O masina extraordinara si un motor excelent lider in segment. Nu vorbesc aiurea va spun in cunostinta de cauza deoarece am condus un asemenea model plus ca detin si un focus2 facelift o masina extraordinar de fiabila si o tinuta de drum apropiata de golf 5 adica foarte buna. Ce va spun nu o sistin doar eu ci toata presa de specialitate cautati si o sa gasiti.

  • ironR, joi, 19.07.2012 16:14

    @vasilica tinuta de drum a fost si este mai buna la focus decat la golf, fiabilitatea cel putin egala, interiorul mai bun la golf, cel putin pana la focus 2 interiorul era mai bun. Nu cunosc plasticele actuale de pe focus. Sincer mi se pare cam deplasat motorul de 1.0 pe grand-cmax, fie el si cu 125cp, dar daca e pt buget facem o exceptie. Observ ca incet cei de la Ford vor sa scape de motoarele aspirate, deja acest 1.0 i-a luat locul lui 1.6 aspirat, 1.6 turbo a inlocuit 2.0. Felicitari lor. Prin aceste schimbari dau dovada cel putin ca fac investitii si mai ales de atentia pt clienti.

  • Vasilica, joi, 19.07.2012 17:12

    Am condus doar 1.4TSI de 122CP deltul de multi KM si mie mi s-a parut mai buna tinuta de drum, sincer.Acum focusu meu de diesel iar suspensia standard dar nici de la golf in mod cert nu era sport.Fiecare cu opinia lui, in rest imi place mult focusul meu si dupa 4 ani imi pare bine ca nu mi-am luat masina frantuzeasca sau japoneza din cauza fanilor jalnici de pe la noi multi cu un spirit de turma.

  • @ironR, vineri, 20.07.2012 15:53

    Tin sa te contrazic: doar tinuta de drum este mai buna la Focus decat la Golf, in rest celelalte caracteristici enumerate de tine sunt in defavoarea Focusului, si ma refer in primul rand la calitatea materialelor din interior (sub media clasei). Nu sunt fan inrait al celor 2 marci, dar adevarul trebuie spus in mod corect.