Ford va reduce producția modelului Fiesta: “Avem cerere mai slabă din sudul Europei și Marea Britanie”

Publicat luni, 17.02.2020 11:54 de Paul Cosma

Ford va reduce producția modelului Fiesta din cauza cererii slabe din sudul Europei și Marea Britanie, de la 5 la 4 zile pe săptămână, planul urmând să fie aplicat până la sfârșitul anului. Uzina din Koln produce 1.150 de exemplare Fiesta pe zi, iar 30% dintre ele sunt destinate pieței britanice.

Ieșirea din Uniunea Europeană a produs o scădere a vânzărilor de mașini noi în Marea Britanie, la începutul anului, iar temerile clienților cu privire la incertitudinea economică ar putea accentua scăderea pe parcursul lui 2020.

Ford a resimțit acest declin al pieței britanice și a anunțat o reducere a producției pentru modelul Fiesta.

“Avem cerere mai slabă pentru Fiesta în sudul Europei și Marea Britanie, astfel că trebuie să ajustăm producția,” au transmis oficialii Ford.

Producția lui Ford Fiesta va fi redusă de la 5 la 4 zile pe săptămână, până la sfârșitul anului, cu o revizuire a planului în luna mai. Uzina Ford din Koln (Germania) produce 1.150 de unități Fiesta pe zi, iar circa 30% dintre ele sunt destinate pieței britanice.

Via Automotive News

  • Floppy Disk Drive (A:), luni, 17.02.2020 13:55

    Pai eu dupa ce m-am fript grav cu Ford (nou, nu la mana a 2-a sau a 9-a) oare o sa mai cumpar vreodata in viata asta altul? Culegi ce ai semanat Ford !!!

  • MuresMures, luni, 17.02.2020 14:16

    si cand am zis ce naspa sunt fordurile toti ati sarit la mine...ca nici macar mecanicii nu vor sa le repare///mai bine fac 2 vw/hyundai ori ce numai ford nu / doamne fereste sa vrei sa schimbi o bujie incandescenta

  • PMC, luni, 17.02.2020 19:31

    @Floppy Disk & MuresMures: dati mai multe detalii. Spuneti ce ati patit. Cred ca sunt multi care vor sa afle asemenea intamplari direct de la cumparator. In rest, pacat. E cel mai reusit model de la ford la ora actuala, dupa parerea mea. Nu vorbim de masinile sport de zeci de mii de eur.

  • Ducu, luni, 17.02.2020 21:46

    Nici nu este de mirare. interiorul este mult ramas in urma fata de concurenta.

  • antoniu, marţi, 18.02.2020 11:56

    Eu am aproape 7 ani lucrati intr-un atelier multimarca din Italia si e adevarat ce zice Muresmures. Masinile Ford sunt de pe departe cele mai infecte de reparat. Cand primeam cate vreun Ford pe ordinea de lucru..phiiii facepalm, ne era sila s-al incepem. Si nici Italienele nu sunt aranjate asa cum ar trabui. La nemtesti si japoneze in schimb lucri de placere toata ziua fara nici un stres