Fostul designer șef de la Bentley ar putea să preia conducerea departamentului stilistic de la Hyundai
Presa internațională anunță o nouă achiziție Hyundai din interiorul concernului Volkswagen. După ce l-au angajat pe omul responsabil de proiectul Audi TT, coreenii l-ar putea lua pe designerul lui Lamborghini Gallardo pentru postul de designer șef al companiei.
Luc Donckerwolke, fostul designer șef al mărcii Bentley, ar putea fi înlocuitorul lui Peter Schreyer la conducerea departamentului de design al mărcilor Hyundai și Kia, titrează Autocar. Potrivit surselor din cadrul companiei coreene, Donckerwolke îl va înlocui pe Schreyer după o perioadă de tranziție, iar acesta din urmă se va pensiona.
Hyundai și Kia nu au confirmat încă mutarea lui Donckerwolke pe postul de designer șef, dar cei de la Automotive News anunță că schimbarea va fi efectuată după o perioadă de acomodare prelungită. În trecut, Donckerwolke a semnat design-ul modelelor Lamborghini Gallardo și Murcielago, al prototipului de Le Mans Audi R8 și a dezvoltat o bună parte din aspectul variantei de serie a primului SUV de la Bentley, Bentayga. Schreyer, omul pe care îl va înlocui Donckerwolke, a semnat aspectul final al unor modele precum Audi TT (1998), A3 (1996), A6 (1998) și Volkswagen Golf IV, New Beetle, Eos și Concept R în perioada pe care a petrecut-o la Audi și la Volkswagen.
Şeful VW Group: "Nu trebuia să-l lăsăm pe Schreyer să plece la Kia"
Actualul designer șef al mărcilor Kia și Hyundai, Peter Schreyer, lucrează pentru coreeni din anul 2006. Designerul german este responsabil de restilizarea completă a mărcii Kia, despre care a declarat în 2007 că avea o imagine neutră atunci când a preluat el conducerea departamentului stilistic. Între timp, Schreyer a întors soarta mărcii coreene și i-a dat o identitate, după cum a făcut și cu marca soră, Hyundai, cele două fiind în prezent într-un proces de diferențiere a gamelor din mai multe puncte de vedere.
Via Autocar | Sursă foto
Recunoasteti sau nu, de cand au plecat oamenii de la VW la koreeni deja au alte masini. Uitati-va si voi la i40, Santa Fe si apoi comparati-le cu glumele ce le lansau an anii 00", ca modelele din anii 90" nici nu are rost sa le introduc in ecuatie...