Gafă de PR: Agenţia care promovează Mini a botezat un front atmosferic Cooper
Agenţia de publicitate Sassenbach din Germania a făcut o gafă de PR prin botezarea unui front atmosferic rece "Cooper". Ulterior, frontul atmosferic a provocat moartea a zeci de oameni.
Oficialii BMW şi-au cerut scuze pentru o acţiune de PR a agenţiei Sassenbach. Nemţii vroiau să promoveze marca Mini prin botezarea unui front atmosferic Cooper. Din păcate pentru cei de la agenţie, respectivul front atmosferic rece a provocat peste 100 de morţi în Polonia şi Ucraina, îndepărtându-se de ideea faptului că modelul Cooper va fi
Aparent, botezarea frontului atmosferic respectiv a costat doar 229 de euro, institutul de meteorologie din Germania fiind singurul în afară de omologul său din Statele Unite ale Americii care permite sponsorizări private de acest gen. Aceeaşi agenţie de publicitate a botezat un front atmosferic cald cu numele "Minnie". Marca britanică deţinută de concernul german este celebră pentru modalităţile sale neconvenţionale de promovare, multe dintre ele fiind deosebit de îndrăzneţe, dar subiectul acestui articol arată că nu toate iniţiativele agenţiilor de publicitate obţin efectul scontat.
Cei de la BMW au declarat că nu pot influenţa momentul în care este permisă botezarea fronturilor atmosferice şi că nu pot influenţa acţiunile acestor forţe naturale. Oficialii mărcii germane au declarat că regretă proporţiile catastrofale ale acestui front atmosferic şi regretă pierderea de vieţi omeneşti cauzată de "Cooper".
Via | BBC
Nu am inteles nimic! Ce au botezat aia? Ce a murit? CE S-A INTAMPLAT!