Galerie foto: noul Citroen C5

Publicat vineri, 19.10.2007 17:16 de Mircea Meșter

Vezi o super galerie foto cu noul Citroen C5. 53 de imagini in care toate secretele modelului francez sunt dezvaluite!

.
  • none, vineri, 19.10.2007 18:33
    In stil CITROEN

    bate marca BMW la design, si multe alte marci...foarte superba masina

  • Rc, vineri, 19.10.2007 19:22

    sunt total de accord cu none!

  • Coxilain, vineri, 19.10.2007 19:38
    Superb

    Lectie de design. Eu sunt fan BMW & Mercedes-Benz dar asta le cam da lectie de design. Desi e conceput pe platforma lui c6 e cel mai superb citroen din istorie.Parerea mea si atat. E peste concurentul direct mondeo sau altii. Am citit reportajul pe www.autobild.de si am vazut cum ia viata pe www.carspyshots.net sectia car spy pictures. merita toti banii site-urile astea le urmaresc de 6-7 ani si nu dau gres deloc. Trust me

  • eu, vineri, 19.10.2007 20:25
    deci..

    fara cuvinte.. fabulos, incredibil, absolut ultra giga mega fantastic..

  • blueX, vineri, 19.10.2007 20:27
    Super

    in sfarsit ceva frumos si de la francezi.

  • Catalin, sâmbătă, 20.10.2007 01:16
    c5

    dar mai lasati fratilor "CEL MAI SUPERB" ! Va auziti cum vorbiti ?

  • fotbal, sâmbătă, 20.10.2007 12:26
    frumos

    Arata foarte bine masina si calitatea isi spune cuvantul ..Citroen este o marca de lux cu multe inovatii in domeniul auto si sunt un fan Citroen

  • eu, sâmbătă, 20.10.2007 18:04
    lb romana

    foarte superba=))

  • andrei, sâmbătă, 20.10.2007 18:19
    suuuuuuuuuper

    lea dat ceatza celor d la renault cu mult trambitzata lor laguna

  • fost renault, sâmbătă, 20.10.2007 18:49

    clasa la mondeo si laguna....

  • eu, sâmbătă, 20.10.2007 19:14
    spatele

    spatele e luat copiat dupa bmw...audi (parca dupa a4 ultimul model)

  • K, sâmbătă, 20.10.2007 20:10
    C5

    Intr-adevar superb. Nu ma mira. Am avut un Citroen C4 de la munca si pot spune ca am fost suprins de masina aia intr-un mod placut. Un design interior excelent si o calitate a materialelor peste medie. Ma gandesc ca acest nou C5 va fi peste asteptari.

  • Alexandru, sâmbătă, 20.10.2007 21:24
    mmmmmmmmmm

    Comentarii pline de pleonasme !!!!!! Cea mai superba - mai superba , ce draq vorbiti mai ??????

  • ionut, sâmbătă, 20.10.2007 23:27
    superb

    nu am avut citroen dar masina asta cel putin in poze arata super. faza cu francezii nu fac masini si nemtii sunt regi auto, e expirata, mandrie de fraierici care isi cumpara acelasi golf si aceeasi astra. cel putin eu asa am tras concluzia cu pejo-ul meu...

  • radu, sâmbătă, 20.10.2007 23:36
    ...

    pur stil si clasa citroen.

  • ady, duminică, 21.10.2007 00:10

    de accord cu ionut!peugeot si citroen rullz

  • viorel530, duminică, 21.10.2007 10:14
    Citroen....

    cred ca m-am indragostit...da mie imi place break-ul..poate ca sunt un familist convins...bine ca n-ar strica si un motor puternic, iar Citroen nu ne-a dezamagit pana acum la acest capitol. Numai bine.

  • flaviu, duminică, 21.10.2007 13:28
    :)))))

    designeru asta un bmw o vrut sa proiecteze...:))))) zicea cineva pe-aici ca e "frumos,calitatea isi spune cuvantul",frumos e...da calitatea nu-si spune cuvantul...nu la citroen...;)

  • RADU, duminică, 21.10.2007 15:45
    ...E TOTOSI Citroen...

    da, mai baietzi, arata bine...dar e TOTUSI masina frantzuzeasca ...la banii astia iei una nemtzeasca si stii o treaba...

  • pt radu, duminică, 21.10.2007 16:19
    masina nemteasca?

    nu stiu de ce se zice masina nemteasca doar nu e din judetul neamt. inca mai sunt comunisti printre noi. masina germana e altceva. in fine conceptia la noi ramane neschimbata cu masiniile germane. dar de cele japoneze ce sa mai zici care sunt mult peste cele germane la calitate si fiabilitate. germanii fac masini bune dar sincer sunt cam aburiti de acum nu mias lua masina din germania ca e prea spartana si prea casanta la interior e plictisitoare.

  • Atent, duminică, 21.10.2007 18:37
    Mai Radule

    Sa-ti explic... Din fericire, in lumea asta nimic nu e batut in cuie. Lucrurile se mai schimba, stii.. Spre exemplu, si tu ai sansa, daca te straduiesti, sa iesi din ignoranta si sa fii ceva mai putin ingamfat si arogant...

  • Ce cinci?, luni, 22.10.2007 10:32
    Ce câti?

    Ca-n bancul acela fara inceput si fara sfarsit... Nu se poate face comparatie intre masinile germane - asa cum erau ele facute acum "fro" 10-15 ani si cele franceze.. tot de atunci. Insa acum - cand exista o orientare generala unificata in ceea ce priveste de designul, motorizarea si tehnologia inovativa ce imbraca asa zisa de acum "masina" - comparatia este desueta... Chiar si atunci (10-15 ani in urma) tot francezii de la Citroen erau "pe val", si implemntau in produsele lor tehnologii absolut noi si revolutionare. Ceea ce fac de fapt si acum. Iar despre "design" - intotdeauna au stat in frunte - incepand de la vechiul si "arhaicul" Citroen DS (ala de se dadea in el Louis de Funes in comediile lui - si ele unice in felul lor - daca nu stiti ce model este DS-ul). Ah! Si sa nu uit... Apropos de tehnologia suspensiei asistate hidropneumatice (tot inovatie Citroen)... Stiti cumva cine o mai foloseste - patentata de la Citroen?? Ce spuneti de Mercedes? Cat despre japoneze, coreene... aici e vorba de un alt "volum fluviu" - vorba lui Toma Caragiu - Dumnezeu sa-l odihneasca!

  • esteban, luni, 22.10.2007 11:34
    O intrebare

    stiu ca gusturile nu se discuta iar motorizarile tind sa fie asemanatoare insa ceea ce face diferenta este data de: care masini ajung mai des in service?

  • ovi, luni, 22.10.2007 12:29
    eu am citro...

    ....C3 este super ok pentru clasa lui. Deci citro poate fi si bun. Singura intrebare care ramane este daca C5 vine cu materialele premium din poze si la ce pret - cred ca variantele de echipare sunt esentiale in succesul modelului. seamana putin cu a6 sau seria 3 BMW berlina, dar se vede clar personalitatea Citroen mai ales in interior. Motorizari, ceva?

  • Mike, marţi, 23.10.2007 09:18
    Fiabilitate

    Design de exceptie...cu toate astea fiabilitaea lasa mult de dorit.Vorbesc din experienta unui fost proprietar de Citroen. Chiar si Tariceanu prefera Mercedesul decat Citroenul cu care mai merge din cand in cand..

  • Me, marţi, 23.10.2007 12:48
    pt RADU

    Nu te lua dupa astia, ai dreptate, vb cu "tiganu" sa iti aduca un golf4 din Germania cu 8000 de coco...Daca nu sunt dastia ca tine i-ar da afara pe toti de la service de la VW, nu?:)) revenind la C5...arata incredibil, sper doar sa nu aiba un pretz prea piperat...bafta

  • dan, miercuri, 24.10.2007 15:17
    despre citroen

    acum cand globalizarea a cuprins planeta nu cred ca mai putem vorbi despre masini bune(nemtesti)si masini proaste.Astazi diferenta o face design-ul si mai putin motorizarile care oricum sunt cam aceleasi cand vine vorba de masini frantuzesti ,germane,italiene sau japoneze.Este clar ca citroen,firma franceza de automobile cu traditie similara celor germane(asta pentru marea masa a ignorantilor a caror personalitate nu se remarca de cele mai multe ori decat intr-o masina obosita la mana a doua ,musai germana,culeasa de prin cine stie ce targ din europa ;ce mai conteaza plasa luata daca masina este din germania)uimeste si de data aceasta prn modelul C5care este absolut sublim,elegant si cu multe de spus in materie de design.Si nu este pentru prima data:sa nu uitam celelalte inovatii ale firmei printre care modelul DS preferat de mai toti sefii de stat dar si de toate vedetele cu greutate de la Hollyood.Apropo si Tiriac desi importator de masini germane posedaun model Citroen printre masinile din colectia sa pe care le expune an de an la Bucuresti,semn ca apreciaza calitatea si traditia firmei franceze.Cat despre posesorii de masini germane de calitate la mana a doua dar care nu-si permit una noua(si cu tot respectul pentru toate marcile,inclusiv pentru cele germane)nu pot decat sa-i asigur ca fac parte in continuare din grupul celor mai putin inzestrati precum manelistii,si ei fani pana la moarte ai marcilor germane, diferenta facind-ofaptul ca acestia din urma chiar si le permit.In rest numai admiratie pentru imaginatia si inovatia absolut surprinzatoare de care da dovada in continuare constructorul francez.

  • florin, miercuri, 24.10.2007 17:09

    de acord cu dan

  • www.BookINN.eu, joi, 25.10.2007 14:19
    c5

    Dan probabil lucreaza la citroen :) intr-adevar, masina arata extraordinar de bine. ce au reusit acum cativa ani cu c4, vor reusi si acum cu c5. ciroen prinde forma. parca suntem din ce in ce mai dispusi sa le incercam (masinile frantuzesti)...

  • Coyote, joi, 25.10.2007 22:31

    F superba :) tare expresie. O bate BMW la desing dar cand iti iei o masina ti-o cumperi tinand cont 15 % desing si restu motorizare sportivitate/confort, siguranta etc. Parerea mea !!!

  • Khayman, luni, 29.10.2007 14:43

    Masina m-a surprins placut. Design-ul este superb, chiar daca, in cazul in care se tineau mai mult de concept, poate iesea putin mai agresiva, ceea ce ar fi fost foarte bine. @Mike: personal, nu am avut de ce sa ma plang cu privire la fiabilitate. Am avut destule modele de la Citroen: AX, BX, CX, SM (cel facut cu Maserati). Inca mai am un Visa (cel dupa care a fost facut Oltcit-ul), care se tine inca acceptabil, un DS din '58 (cu faruri duble) si unul din '63 (cu faruri in "lacrima"). Ultimele doua pe care le-am achizitionat sunt primul si al doilea model de C5 (evident, sunt un fan inrait). Poate singura care mi-a facut relativ probleme a fost C5-1, care intr-adevar consuma nejustificat in anumite momente. Cu celelalte nu am avut si nu am nici un fel de problema. @flaviu: Sa nu crezi ca nu am avut si alte masini, si vorbesc aiurea... Am avut Audi 80, Audi 100, Opel Vectra, VW Passat, VW Golf 3, Skoda Octavia... Nici una, dar absolut nici una, nu se comporta ca un C5. Suspensia este total diferita la C5, stabilitatea la fel, manevrarea la fel... Evident ca sunt influentat de faptul ca sunt un inrait al acestei marci, dar in cazul meu experienta a contat. Rgds, Khayman

  • mario cj, marţi, 30.10.2007 12:25
    citroen printre cei mai buni....

    hm... am citit aici tot felul de pareri in legatura cu masinile fabricate de citroen,o vb multi vb putini cunosc ...nu stiu cati dintre cei de aici mari specialisti au un citroen au condus asa ceva si mai vb de fiabilitate si de alte chestii.sa va aduc aminte ca hdi este cel mai fiabil motor diesel ,vb spuse chiar de mult laudabili germani( cum ii lauda unii pe aici)ca sa nu mai zic ca sunt intro cadere totala la capitotul.....totul:)).am condus masini o gramada si sincer nici eu nu eram un fan citroen dar asta pana nu am condus unul si care sincer ma lasat masca.vb ca citroen nu are cai putere sa ne uitam un pic la mototrul de 2.7 hdi si ai lui 208 cai putere pe care am avut ocazia sa-l testez pe un c6 .ce sa va zic germanii mici copii,japonezii poate honda ceva asemanator(sa va mai zic ca honda e liderul fiabilitatii in materie de motoare,asta asa pt unii care au obloane si nu vad decat vw,bmw,audi)o puetre impresionanta acest motor v6 hdi de 208 cp si un consum foarte rezonabil pt ceea ce poate,ca sa mai continui sa mai zic despre suspensia hidraulica hmm... vb unuia de aici mercedes a plans pt acest sistem si asa poate mai schimb si eu parerea unora care nu vad decat daca le intra musca in gura sa manance.o parere reveniti cu picioarele pe pamant germanii sunt un mit care apune incet incet.ca sa nu mai vb de preturile din servisurile asa zisilor mari constructori germani si in primul rand asata conteaza pt multi intretinerea ca doar nu ai luat masina de bibelou.o zi buna si mai mergeti unii la test drive sa va mai puneti capac peste gura ca habar nu aveti ce vb.

  • somebody, miercuri, 31.10.2007 13:05
    PSA rullz

    foarte tare maroi cj!ma bucur k mai sunt si oameni informati care stiu ce vor si care stiu sa aprecieze un lucru!

  • mario cj, miercuri, 31.10.2007 16:48
    pt somebody

    psa in curand va ajunge principalul furnizor de motoare diesel pt europa,dar asta cred ca stii deja ca vb de psa sa mai astepte unii de aici sa vb dupa ce peugeot va scoate noul 308 rcz si poate multi vor uita ce inseamna golf ,ai dreptate psa rullz cel putin in materie de diesel,dar totul e pe un drum ascendent la ei din toate punctele de vedere.

  • somebody, miercuri, 31.10.2007 21:18
    pt mario cj

    eu am zis psa rullz nu numai din punct de vedere a celui mai rafinat,performant si fiabil motor diesel ci si din punct de vedere al designului masinilor,confortului,tinutei de drum.eu unul sunt nebun dupa peugeot o consider ce-a mai frumoasa masina de la cele de serie pana la superbele concepte.

  • 151, vineri, 02.11.2007 18:12
    super

    nu va vi intrecut niciodata citroenul am si eu un c5 e direct din fr desta nou,am dat 42.000 de eur e super tare

  • calaul75, sâmbătă, 10.11.2007 19:58
    c5

    Este super tare C5-ul acesta si varianta berlina dar mai ales break-ul.Am un 406 hdi SI SUNT SUPER MULTUMIT.Dar acest C5 m-a lasat masca.

  • Bula,Valcea., luni, 19.11.2007 14:29
    C 5

    TATI,asta e cea mai tare care este.Le-a rupt gura la nemti cu toate TROMPETELE lor de masini.V-am pupat pe portofel.

  • petrica manzala=braila, vineri, 23.11.2007 00:40
    c5

    momentan coduv un citroen bx 16 si sunt fan citroen masina asta intrece orice asteptari

  • genaralu, sâmbătă, 24.11.2007 13:15
    vom trai si vom conduce.......

    Conducand de cateva zeci de ani, am invatat ca e mai bine sa mergi cu o masina intai si pe urma sa te pronunti daca e buna sau nu.Sunt multe `mituri`care circula pe strada si care din pacate isi cam fac mitul de ras, multe nemtoaice intra in aceasta categorie,precum si constructori care periodic vin cu lucruri surprinatoare. Mi-ar placea ca Citroen pe langa design-ul proaspat , cel putin interesant, sa vine si cu o fiabilitate imbunatatita,premisele suntincurajatoare.oricum abia astept un drive test.

  • mario cj, sâmbătă, 24.11.2007 22:32
    mda

    acelasi lucru am spus si eu ~generale~ dspre citroen la aparitia lui c4 .am fost foarte reticien cu masina luand in seamna toate parirerile unora ca masineile fraceze sunt de proasta calitate .multi dintre ei au cam inceput sa-si schimbe parea asta cand au vazut ca am un c4 care in 3 ani are 120000 si care nu a stiut pana acuma decat reviziile la service si nimic altceva (in afara de obisnuitele consumabile ,placute de frana....).acum vreau sa fac o diferenta intre oamenii care cumpara masini second hand si oameni care cumpara masini noi.din pacate cei mai multi care vb despre fiabilitate sunt oameni care cumpara masini de 150000 de km si care se mira ca dupa 20000 incep sa bage banii cu sacul in masina si zic"uite cati bani am bagat in masina asta ,asta e masina ,asta nu e fiabila deloc"eu stiu una si buna la mine o masina tine pana iese din garantie apoi pa e la vanzare.nu sunt un om care are bani dar mi-am impus mie o chesti nu vreau masina second.si cred ca pot spune ca citroenul e o masina fiabila cel putin din punctul meu de vedere iar in momentul in care apare in rromania nu am sa ezit sa-mi cumpar una.citroen,hdi pt mine sunt cei mai buni.

  • generalu, duminică, 25.11.2007 16:13
    sigur

    De acord cu tine ~Mario~,la fel cum am mai spus, fiabilitatea se vede cel mai bine avand masina in propria mana sifolosind-o ceva timp.Te felicit pentru c4 ,si eu o consider o masina corecta .Intradevar HDI-urile sunt admirabile si dupa un drive-test cu noul c5 si daca preturile vor fi si pentru ``pamanteni``,nu voi ezita sa fac pasul.Asa e ,exploatarea in conditii optime a unei masini marii constructori o calculeaza in cateva zeci de luni.....Da probabil te miri cum m-am mirat si eu la inceput,am zis ca nu e posibi,poate eu tin masina in garj sa zicem 3 ani cum sa o exploatez numai cateva eci de luni.M-am interesat si am primit urmatorul raspuns:,, masina e un sistem compus din componente din diferite materiale cu structuri diferite (cauciuc, metale diferite, materiale plastice, etc),pe cat posibil biodegradabile sau reciclabile,care au perioade de viata diferite( imbatrinesc mai repede sau mai tirziu)de aceea chiar daca sta masina se degradeaza daca putem spune asa si dupa ceva timp exploatarea nu se mai face in conditii optime.Stiu , nici pentru mine explicatia nu a fost pe deplin convingatoare dar m-a facut sa ma gandesc de doua ori inainte sa cumpar o masina veche.

  • varza, miercuri, 05.12.2007 22:24
    varza

    spate audi+bmw,laterale passat,in fata citroen am citit cateva comentarii si sunteti varza mai toti auzi cum zice unu trompete nemtesti ... marsh

  • tony, duminică, 09.12.2007 17:04
    c5

    masina e superbestiala. am un c5 din 2001 si sunt f.multumit de el. sper ca urmatoarea masina sa fie acest C5!!!

  • Kim, marţi, 11.12.2007 08:33
    De exceptie!

    Am avut un c4. In afara de motorul ala de 1.6 de 110 cp si consum de 4.5 %, nu prea mi-a placut. In general, nu prea imi plac citroenurile, poate din cauza formei lor mai ciudate. Chestie de gust. Insa modelul asta cred ca e mult peste competitie.Bate Laguna Mondeo Vectra de departe.Si chiar si pe 407. Nici nu stiu ce e mai frumos. Designul exterior sau interiorul, si plansa de bord. Cit o costa un full option?

  • mandru, luni, 17.12.2007 17:20

    si trabantu lu bunica ii mai fain

  • io, miercuri, 02.01.2008 12:32
    c5

    hahaha.. motorul p benzina de 2000 cmc scoate doar 140 cp... arata f bine, dar motorul lasa de dorit, ca intotdeauna la citro, mai ales cele pe benzina sunt zdrentze, pt hdi tot respectul.

  • daniel, duminică, 06.01.2008 18:27

    bestiala, bravo

  • rol, joi, 17.01.2008 19:11
    opinie

    o vorba prin strainatate spune k daca vrei o masina buna ia-ti una nemteasca(desi cred k a fost valabil mai de demult), iar daca vrei o masina cu personalitate ia'ti un citroen!!citroen fata de celelalte marci parca e ....altceva. iese in evidenta prin stilpresa franceza spune k noul c5 e cea mai teutona masina frantuzeasca. va avea succes kiar si la nemti!tinta lui sunt kiar masinile nemtesti premium si nu cele cu care concura pana acum(mondeo,vectra,laguna,passat,407)

  • Cristyano, luni, 21.01.2008 15:42
    SOOPERB

    deci masina asta le-a dat fum la toti....sa recunoastemmm..........o vleau:D:D:D:D:D

  • ADRIAN, miercuri, 23.01.2008 14:06
    RESPECT FOR CITROEN

    VREAU SA IMI ACHIZITIONEZ UN CITROEN ESTE MORTAL IAR MOTORUL HDI ESTE CEVA MOTOR DE PE VREO NAVETA SPATIALA DE LUI PREDATOR MERGE EXCELENT.AM AUZIT EXPRESII CELE GERMANE SUNT COOL.MA LASATI NEMTII AU MASINI BUNE DA NU CA CITROEN DESIGN 10+ MOTORUL DIESEL10+ CELE FRANTUZESTI INTOTDEAUNA MAU ATRAS ACUMA AM O LAGUNA DIN 2007 DE 150 DE CAI DIESEL DA VREAU NEAPARAT UN CITROEN LAS TINE TOATA VIATA NUMA PT DESIGNUL SUPERB SI UN BORD DE NAVETA SPATIALA GERMANY SUCCKKSS VIVE LA FRANCE LIBERTE AGALITE FRATERNITE

  • Armand, vineri, 25.01.2008 22:52
    Total Recall

    Citroen a revenit la design-ul masinilor care "iti plac total sau nu iti plac deloc". Nu e loc de retusuri, cusururi, comentarii inutile. Citroen face din nou masini care stiu sa-si faca aparitia. Respekt! Si fratele 407 face parte din aceeasi categorie, sa recunoastem.

  • airdream, miercuri, 30.01.2008 20:36
    noul c5

    tot spuneti ca in sfarsit ceva frumos de la citroen,chiar nu ati observat pana acum un c5 chiar si modelele mai vechi sunt o bijuterie,si nu sunt nici costisitoare,numai cine a condus un citroen poate spune cu adevarat ce fel de masina e .eu am unul,pe autostrada poate linistit sta pe langa un bmw sau audi,stiu ca am incercat,o stabilitate excelenta,plus un dizain si seguranta care nu cred ca multe masini ti le pot oferi.

  • un om, sâmbătă, 09.02.2008 10:13
    citroen

    am un c3(pentru sotie), pe care il conduc mai rar insa ma impresioneaza de fiecare data, iar sotia nu l-ar da pentru nimic...Acum conduc de la servici un Fiesta cu motor Peugeot HDi care mi se pare iar un model extrem de ergonomic si confortabil...La c3 as fi asteptat o suspensie mai altfel... ie prea zgomotoasa pentru drumurile romanesti in schimb te ajuta pe un drum bun...Masina mea e fabricata in franta caci am cerut niste optiuni aparte... si probabil nu au pus suspensiile east-europe...in rest... drum sa fie ca-l mananca. Eram fan masini germane caci mi se pareau simple si spartane... testati un motor german cu pompe duze exploatat cu motorina mai putin curata si o sa intelegeti ce inseaman cosmaruri, apoi luati un motor turbo tot german si folosititl cu blandete cam ca la 50-60 de ani si o sa vedeti fiabilitatea germana... cand o sa schimbati turbina si cel de la service o sa va comunice ca s-a stricat din cauza ca nu s-a folosit in parametri optimi adica nu s-a tras de ea (vorbesc de caz real de masina cumparata de noua).si se poate extinde...Parerile de genul... spate de audi laterala de passat... dar la golf nu e spate de Saab, si Noua Skoda Superb are stopuri de mondeo...ie greu sa scoti un model total nou pana si la un revolutionar 407 putem recunoaste modele mai vechi sau un c4 care la prima impresie nu aduce cu nimic...apoi e vorba de reducerea costurilor trebuie refolosite componente la ford toata gama foloseste aceleasi antene chiar si dubele, la vw skoda audi seat toti au celeasi manere interioare...si lista e lunga.C5 mi se pare un model reusit si cu siguranta se vor intoarce multe capete dupa el pe strada. asa cum asta vara in italia am intors privirea de multe ori dupa noua gama Fiat.O masina actuala este un bun de consum si sunt sigur ca la o exploatare de 3-5 ani cu un rulaj de max 150000 km oricare din modelele noi de pe piata se comporta bineIncercati sa faceti insa 150000km intr-un singur an si sunt convins ca multe vor pica testul fiabilitatii. pur si simplu nu sunt gandite sa reziste la un stres prelungit.un logan a picat la 82000km/an o noua oktavia a picat la 87000 si cam aceleasi probleme la un grup de soferi.C5 ie chiar frumos

  • kim, miercuri, 13.02.2008 12:38
    ie

    vezi ca prescurtarea de la este se scrie " e" si nu "ie" ce naiba, ca doar conduci pe sosele..

  • Hell8oy, duminică, 24.02.2008 02:16

    Deocamdata conduc un C5 normal.. 2.0 hdi elegance, dar cand noul C5 o sa fie in show-room deja am facut vorbele de buy back si sa iau noul C5 :)

  • Rolland Bv, vineri, 29.02.2008 23:47
    ..reusita.

    Pot spune din propria EXPERIENTA..ca c5 este o masina buna.(am unul)si nu mai vb..de confort ceea ce la nemti nu prea gasesti Bmw si mercedes care sunt in alta clasa..etc..iar despre siguranta..ptr cine nu stie are 5* fratilor..care sunt cam greu de obtinut si in final doar daca conduci un c5 poti sa iti faci o parere , am vrut sa imi iau passat..frate o luam in barba (nu vb. de modelul nou)(dotari,fiabilitate,confort,..motorizare,consum..etc)..si pret

  • JE, vineri, 07.03.2008 12:35

    fiecare cu ce-i place,nu e deloc urata, iar interiorul e incantator, dar dupa geneva..sunt si alte optiunipt cei cu superba si balblamarca rulz..si cei de la tata motors au fani ;)

  • BoGo, duminică, 09.03.2008 08:45
    citroen e citroen

    Fratii....motoare bune, si, punct. nu aveti ce discuta de fiabilitate la citroen, nu exista asa ceva. Ati schimbat vreodata bieleta de directie la C4? sa vedeti cat va costa service-ul, sub volan, ca sa aiba stilpul ala fix, are vreo 5 roti zimtate, ca sa iti puna service-ul pe punct directia...platesti doua rate de leasing, daca iese din garantie, gata cu weekend-uile de cheltuiala. Ati avut BX, cind se duce hidraulicul ramai si fara servo si fara frine.....distractia vine daca nu ai murit, tracteaz-o =)). Arata bine, dar, ca orice constructor contemporan, masina e gindita cu probleme, cu cat e mai frumoasa, cu atit problemele sunt mai mari - de, si service-ul trebe sa traiasca, nu numai vinzarile (vezi peugeot 307 si puntea spate care se schimba la 70-100000 km, vezi mercedes e-klasse ultimul si problemele de elctronica). Credeti ca lumea e proasta?...o fi in romania,dar, de ce e un golf scump si in franta? si aia sunt prosti? cind 10 zic de masina nemteasca, stiu ei ce spun. Daca ai bani fara masura, i-ao, daca ai bani limitati, uita-te la noul c5, si, fi baiat destept si ia passat-ul nou, si, zimbeste la cel din c5, pentru ca, sigur pe linga zimbetul de grandoare instantanee, se va gindi cate ore a stat cu ea in service, si se va gini ca, probabil tu ai stat poate ceva pe acolo, dar oricum, nu cat el! C5 e o masina de fite, daca o iei, o tii cit e garantia, altfel, eshti la faliment.

  • mihai, joi, 20.03.2008 21:58
    bate pe passat din aproape din toate punctele de vedere

    silentioasa, economica, fiabila si usor de intretinut

  • alex, sâmbătă, 29.03.2008 17:44

    BRAVOOOO!IMPRESIONANT.MASINA ASTA PROBABIL VA SALVA ONOAREA FRANCEZILOR.

  • yo, sâmbătă, 29.03.2008 20:18
    masina buna fiabila si ieftina

    terminati cu prostiile ce ctroen......masinile frantuzesti egale cu 0 .....................OPEL.....cel mai bun raport pret calitate....e super ....eu opel am si in 20000 de km am bagat 180 ron in ea.......asa k...OPEL vw bmw AUDI doar atat conteaza in capitolu masini!!!!!!

  • BOGDAN, sâmbătă, 05.04.2008 16:14
    C5

    O MASINA DE LUX CARE DEJA A STARNIT MULTA CURIOZITATE

  • radu, marţi, 08.04.2008 13:49
    C5

    hai sa fim seriosi..e frumoasa masina dar a aparut prea tarziu find copie design bmw seria 3 coupe si audi a4 si e scumpa, ajunge cam la 30000 fara taxe si un mondeo face 22000 aceeasi configuratie cu taxe...iar daca asta e masina de lux. Uitati-va cate butoane are pe bord..zici ca e bord de avion..functionalitate slaba tipic francezilor...in curand tot volanul va fi un gamepad la cate are pe el...nu dezvolt mai departe dar mi se pare exagerata uimirea asta..nu e veyron..vorba unei gagici...seamana cu paladin :)

  • dragos, miercuri, 09.04.2008 10:13
    smecher grav

    da nene in sfarsit o masina frumoasa si sper sa fie si ieftina...!merita:*

  • bdi, duminică, 13.04.2008 17:17
    extraordinar

    s au intrecut constructori francezi......foarte rumoasa masina.....

  • Marius, vineri, 02.05.2008 14:08
    citroen c5

    felicitari celor de la citroen pentru noul model c5 si asteptam noi creatii si pentru celelalte modele

  • hora, duminică, 11.05.2008 18:57
    c5

    masina este facuta de nemti si se vinde sub deviza unmistakable german

  • BodoX, marţi, 12.08.2008 14:05

    ...avion...

  • Adi, miercuri, 20.08.2008 16:14
    Cititi cu atentie acest comentariu pt ca nu va mint!!!

    Tata are un Citroen C5 breack din 2003 full option!!Am mers cu multe masini si eu si el!In toamna urmeaza sa faca comanda de modelu nou!!1 Citroen nu se compara la confort cu nici un Rolls sau Bentley!!Poate cu Maybach ca nu am mers!!Am mers cu Phantom si la gropi adanci sari putin de pe scaun!!Sa nu mai zic de restu!!Bmw Audi etc!!2)Arata senzational mai ales Tourar-u!!Si va dau un sfat!Nu va luati un c5 manual!!Automat obligatoriu!E pacat de suspensie si aia manuala are intarziere!Masina e f f fiabila aprox 300000 km fara sa schimi decat consumabile!!Siguranta 5*****Si cam atat!!

  • fan citroen, duminică, 07.09.2008 02:37

    deci, la clasa ei nu are rival!...doar respect si stima ! :)

  • scula, duminică, 07.09.2008 03:47
    c5

    SCOALA FRANCEZA DE DESIGN...NU UITATI CITROEN DS SI SM DIN ANII '60-'70. APOI CITROEN CX. ADEVARATE LECTII DE DESIGN. CHIAR SI 2CV-UL E SPECTACULOS IN SIMPLITATEA SI ORIGINALITATEA SA. C5 SI C6 AU UN MARE AVANTAJ:ARATA CA AI GUST SI NU TE VEI CONFUNDA IN TRAFIC CU TOTI TIGANII SI MANELISTII CU BMW,MERCEDES SI AUDI,TREI BRANDURI DE CARE NU M-AS ATINGE. TREBUIE SA FII UN BOU CA SA MAI CUMPERI ASA CEVA. IAR VW E MASINA DE TARAN APROZARIST CARE A FACUT BANI CU LEGUME SI FRUCTE IN PIATA,DE PARVENIT. CITROEN SI ALFA ROMEO RAMAN CELE MAI BUNE MASINI DACA VREI SA ARATI CA ESTI DOCTOR,PROFESOR SAU IN GENERAL UN OM CU SCOALA SI NIVEL INTELECTUAL

  • Lv, duminică, 07.09.2008 15:39
    Frumos

    Back: Audi A4, Bmw, Vw Passat Middle: VW Passat, Audi Front: Ford Focus, Renault Laguna, Saab Nota: Superb

  • constantin, duminică, 07.09.2008 19:05
    crityca

    nu am avut ocazia sa o incerc. dupa poze pare destul de serioasa dar nu vreau sa cred ca este jalnica.

  • megane, duminică, 07.09.2008 19:11
    :)

    aviz "nemtzilor" : cea mai vanduta marca in Germania?? TOYOTA!! exista si alte masini in lume baieti,la fel de bune daca nu mai bune decat cele germane. iar de design,ce sa mai spun..frantzuzoaicele si japonezele au fost intotdeauna mai frumoase decat nemtzoaicele..si e valabil si pentru masini.:))

  • George, marţi, 09.09.2008 23:35
    C4

    Sper sa scoata cat de curand si un C4 nou.Am de gand sa achizitionez unul.

  • fan c5, luni, 15.09.2008 23:31
    c5

    pentru toti fanii vw bmv audi, in afara de guta adrian vali vijelie ,mai stiti si altceva?am avut audi a4 si pot spune ca este o masina deosebita acum am un c5 si pot spune acelasi lucru despre ea deci se poate sa vezi si altceva decit vw bmw guta adrian sorinel su vreti sa inteleg ca pentru citroen si alte marci iti trebuie mai mult de 2 neuroni (neuronu e o chestie care nu canta cu guta,si nu se mananca cu cartofi)

  • andy, sâmbătă, 04.10.2008 23:34
    lamaie

    hmmm....fel si fel de pareri...nu am sa contrazic pe nimeni pentru ca nu am de ce,gusturile nu se discuta,insa un singur lucru pot spune,justificat de altfel...am fost la test drive la aceasta masina si va spun la modul cel mai sincer ca as da motoarele bmw(ca tot stam la semafoare cu orele dimineata si sa amintim de cutia senso-drive de la citroen)si luxul de la mercedes-benz pe ceea ce NU am simtit eu pe piatra cubica de pe aviatorilor,va spun celor care nu sunt familiarizati,ca suspensia hidractiv III de la c5-c6 este Dumnezeiasca....ca sa nu credeti ca sunt chiar france adonné(france addicted) jos palaria pentru quattro de la audi....sunt masini si masini,insa ne lipseste cu desavarsire fairplay-ul cand "cealalta echipa" este mai buna....de data asta BRAVO CITROEN!!!(purtati centura de siguranta indiferent de numarul airbag-urilor;) )

  • vlad, duminică, 05.10.2008 17:04
    prostie

    "cel mai superb", "foarte superb" :)). penibil :|

  • anonim, luni, 13.10.2008 17:30
    ipocrizie

    Nu sunt un fan Citroen atat de inrait ca altii dar am o mare problema, am avut masini la viata mea cate au avut cred ca toti care ati postat aici commenturi dar in pe nici una nu am simtit-o cum l-am simtit pe C5-2. Am avut de la toate tipurile de dacie care au iesit de pe poata fabricii de la pitesti pana la masini fabricate in State si aici ma refer la Hummer H3 sau mustang (ca sa intelegeti ca masinile au fost de clase diferite), de la vw passat sau Bora pana la E-Classe(2000), de la Touareg la X5 sau Range Rover, de la Smart pana la fiat 500, de la Rover 75 la Volvo S60 si nu le pot enumera pe toate dar am facut o trecere in revista a masinilor(si credeti-ma ca au fost peste 200) care mi-au trecut prin maini. M-am oprit la un C5-2 si vreau sa achizitionez in curand un C6 si un C5-3. Am condus amundoua modelele si sunt foarte incantat (nu de performantele motorului pentru ca nu sunt de invidiat dar in orice caz sunt multumitoare). Citroen este o masina pentru oameni cu PERSONALITATE si nu trebuie sa ne suparam pe cei ce isi cumpara BMW sau AUDI ori MERCEDES pentru ca nu toti suntem la fel de eleganti... nu pot spune ca celelalte marci consacrate sunt mai bune sau mai slabe dar eu unul la CITROEN am gasit exact ce vreau de la o masina. Cine stie ceva din istoria automobilului stie cu siguranta ca inseamna CITROEN(eleganta, inovatie, personalitate), asa ca sa nu uitam cine au fost primi care au adus la automobilul de serie geamul electric, oglinda electrica, xenonul, senzorul de ploaie sau de lumina, suspensia hidractiva si lista este lunga. Si mai e un lucru: cautati pe FIA clasamentul celor mai fiabile masini din lume dupa discutam si despre fiabilitate(pe primele 10 locuri sunt japonezariile iar pe 11 este chiar citroen si abia pe 15 gasim mercedes ceva mai in spate dupa locul 19 gasim bmw sau audi). Cat despre designul interior sau exterior nu pot spune decat un cuvant: sublim!!!

  • alex, vineri, 14.11.2008 21:13

    Cel mai elegant design pe care l-am vazut de foarte mult timp. O adevarata bijuterie de stil

  • Veg, duminică, 28.12.2008 17:24
    C5

    Am achizitionat noul C5 2.2HDI Exlusiv imediat dupa ce s-a lansat in Romania si ce pot spune ca intr-adevar masina este o bijuterie din toate punctele de vedere: pe primul loc este confortul ( o adevarata placere sa faci un drum de 1000km/zi cu ea dar nu in Romanaia, unde pe alocuri drumul lipseste, ci pe sosele adevarate) , apoi tinuta de drum, consumul , cuplul motorului chiar nu am ce sa-i reprosez. Am avut inainte o masina noua din grupul VW (2.0 TDI 140 cp, cutie DSG) cu care am avut numai probleme din primul moment in care am achizitionat-o pana cand am cedat nervos si am vandut-o in aceasta toamna, in afara de cutie si motor, care trebuie sa recunosc ca se miscau foarte bine, dar consuma multisor ,in rest ma bucur ca am scapat de ea, iar la capitolul confort statea mai mult decat prost. Asa ca in acest moment nu poate nimeni sa ma convinga cu ce este mai presus sau mai fiabila o masina produsa in Germania( ( nefiind vorba de pret care se poate sa fie si de 2ori mai mare, ca doar nu iei ca prostul o masina chiala ,si asta dc se mai produce acolo si nu prin Cehia sau cine mai stie pe unde) cu o masina frantuzeasca din care nu-mi lipseste absolut nimic. Am si un Peugeot 207 sport (pt oras) luat tot asa imediat dupa lansare de care sunt foarte multumita, dar Citroenul este... fara cuvinte! BRAVO FRANCEZILOR SI S-O TINA TOT ASA! PS pt d-nul anonim de mai sus: ma bucur sincer ca mai sunt si oameni in tara asta care vad realitatea, au puterea sa judece singuri unele lucruri si sa exprime liber ceea ce gandesc pt ca in Romania se merge pe principiul oilor din turma.

  • manolo, miercuri, 29.12.2010 19:54
    il am

    Dupa un an de cand aspir la aceasta masina, in sfarsit o am .Am avut A6 si Toyota avensis. Citroen C5 este peste ambele cu doua clase.Robusta,fiabila,agresiva, calitatea materialelor la interior de cinci stele, siguranta, confort.Concluzia: o masina impecabila cu mult peste orice banala si spartana masina germana. Este pentru prima data cand conduc o masina frantuzeasca si va spun doar atat: CLASA SUPER.