O copie a lui Aygo e cea mai ieftina masina din lume!
Se numeste BYD F1, costa 3000 de dolari si este o copie fidela a lui Toyota Aygo. In plus, evident, este facut in China.
Asa cum era de asteptat, chinezii au anuntat ca vor scoate pe piata cea mai ieftina masina din lume. Producatorul este BYD iar modelul se cheama F1.Desi nu se cunoaste inca pentru ce motorizare vor opta producatorii, este cert faptul ca BYD F1 va costa doar 3000 de dolari, adica aproximativ 2100 de euro.
Presa internationala a inceput deja sa faca ipoteze pe baza pretului modelului chinezesc, afirmand ca pretul de productie al lui F1 va fi de circa 1000 de dolari. Normal, la acest materialele si siguranta vor fi undeva la limita acceptabila, insa pretul ar putea pune in garda multi constructori de renume mondial.
Cel mai evident aspect legat de BYD F1 este insa faptul ca acesta este absolut identic cu unul dintre "tripletii" Citroen, Peugeot si Toyota. Este vorba de Toyota Aygo, de la care modelul chinezesc "imprumuta" in totalitate (normal, fara acceptul producatorului japonez) intreaga parte exterioara.
[poll]94[/poll]-
Eac_vl, luni, 22.10.2007 07:45
e o copie reusita,dar nu isi are rostul pe piata noastra doar pt pretul scazut
-
primus, luni, 22.10.2007 08:13nu prea m-ar tenta
Nu. Pentru ca la 3000 de euro ar fi cam mult pentru ce (nu) promite; 3000 de dolari ar fi mai acceptabil :D (iar ati gresit in textul articolului...). Da. Daca as avea nevoie de niste masinutze mici DOAR pentru oras si fiabilitatea si siguranta pentru rulare in conditii de oras ar fi acceptabile. O Dacie 1310 de 6 ani vechime si peste 100.000 km e mai scumpa si cred ca o chinezarie noua ar merita mai degraba banii :D
-
Muma padurii, luni, 22.10.2007 08:43Primus Prostus
Unde e gresit textul in articol bai orbete??Citesc mai sus si ma ingrozesc .... romanii chiar nu gandesc deloc masina sa fie "eftina" si atat. Poate sa aiba o roata ovala si usile sa se prinda cu banda adeziva daca e "eftina" e buna. BAI MARLETILOR voi periclitati traficul cu gioarsele de masini pe care le aveti si pe care o sa le cumparati in viitor.
-
gino, luni, 22.10.2007 08:57hai la niro
sigur la anu' o s-o gasim in en-gross la niro la standul cu ATV-uri si pochet-bike-uri.
-
unu, luni, 22.10.2007 09:03As cumpara si eu una
Dar de ce sa dau 3000 de euro cand ea se vinde la 3000 de dolari? De unde diferenta asta? Si asta ar fi masina de mers la serviciu, pentru vacante ramane sa imi folosesc actuala masina.
-
eu, luni, 22.10.2007 09:08PREA SARACI
Ar trebui sa ne gandim bine, pt ca suntem prea saraci sa mai luam lucruri ieftine..
-
io, luni, 22.10.2007 09:09utopie
Pentru orasele tot mai aglomerate si mai sufocate de numarul mare de maisni si lucrari la carosabil, e imerativ sa apara o concurenta din ce in ce mai acerba intre modelele mini. Mergeti in orice oras mare din afara si veti vedea ce rare sunt masinile mari si pompoase si cat de greu se descurca cei ce le conduc. Cine are maisna mare in afara o are doar pentru ca are 2 copii si un caine iar cand pleaca undeva are de carat nu gluma. La noi insa e o grandomanie sa aiba fiecare o masina cat mai mare si cat mai "smechera". Cien zice ca nu merita 3000E o masina noua are o problema.
-
flex, luni, 22.10.2007 09:20
astept sa o vad in bazar la Dragonu Rosu!
-
hrares, luni, 22.10.2007 09:20drepturi
Interesant este ca desi mereu auzim despre drepturi de autor, copii fara aprobare si alte chestiilegate de acest aspesct,nimeni nu le poate face nimic acestor producatori care fura toate ideile legate de disign. Intr-un fel...brava lor...arata ca sunt indrasneti!
-
coco, luni, 22.10.2007 09:25sunteti prea destepti
e super buna decit sa ei un jaf de logan mai bine o cumperi pasta ca este super buna fata de logan, asa ca mai uitate ca deja piata a sarit in sus in Rmnicu Vilcea, sa cumperi o masina ful inclusiv piele la doar 9500E cu toate taxele incluse este super oferta si mai merge si super bine la bani astia.In consecinta mai luati si cititi ca nu stiti nimic despre masinile chinezesti cit sunt de bune daca nici nu stiti ca avem deschise si la noi in tara citeva reprezentante
-
Sabiuta, luni, 22.10.2007 09:37Bravo Hrares
Nu contest ca este slabuta masina ca si tehnologie,dar pentru orasele noastre,mai ales Bucurestiul,este EXTRAORDINARA,dar atat,NUMAI IN ORAS!!! Pai la 3000$ merita ,decat cele din clasa ei ,la peste 8000 Euro,nu? Intr-adevar,chinezii plagiaza toate modelele facute de alti,dar ma bucur ca le da in cap celor care le produc si cer o suma URIASA pe o cotineata!!! Bravo lor,tot inainte TOVARASI de la rasarit!!!
-
dani, luni, 22.10.2007 09:42omg
BRAVA TIE RARES! BRAVA TIE! daca alui tau mic creier i-a fost furata copilaria sau nu esti in stare la 1.3miliarde de oameni sa gasesti un designer... ESTI INDRAZNETZ! Vorba alora... O s-o vedem in Dragonu Rosu! eventual la en-gros.N-am bani sa ma imbrac numa din Unirii/Plaza/MM ...da asta nu inseamna ca ca ma duc in europa/niro
-
M, luni, 22.10.2007 09:50Mda...
So... in nici un caz nu o sa ajunga in Europa la 3000 USD (poate nici 3000 euro), ca doar nu au innebunit ashtia sa-i lase fara taxe. 2 - cica normele de poluare din China sunt mai stricte ca in multe alte tzari (gen SUA) - sunt curios cum o sa fie motoarele... 3 - Nu mai avem loc sa ne miscam prin orase. Pe de o parte ar fi bine sa ne permitem toti masinute de servici, si sa mai lasam magadoaiele in parcari. Am uitat...ce parcari ?!?!?!?
-
gaby, luni, 22.10.2007 09:54bravo romani...
"Felicitari" romanilor ce au votat "Da" (si au vorbit serios) pt. polul alaturat...Demonstreaza ca nici dupa atatia ani nu s-au saturat de chinezarii ieftine si proaste...Superba mentalitate. Nu se gandeste nimeni ca la acesta masina nu se pune prb. daca e buna in oras sau nu, se puna problema cum ca la prima frana brusca se desprinde draq sasiu de caroserie, la un viraj mai din scurt ramai cu volanul in mana , plasticele sunt de o calitate atat de scazuta incat ma indoiesc sa se mai gaseasca ceva asemanator pe piata,electrica pica dupa cateva luni,etc. si SIGURANTA oameni buni este inexistenta...Nu va intereseaza asta nu? Nu mai aveti nimic de facut pe lumea asta? Binenteles nu stiu asta sigur , pt ca nu am testat-o dar pretul trebuie sa se justifice cumva..Voi va dati seama cat de saraci sunt firmele astea ca nu au bani nici sa angajeze designeri...Dar voi luati-va fratilor ca sa aveti sanse sporite cu 200% sa parcati in stalp dupa ce masina derapeaza din senin asa...Lumea occidentala face masini de peste 100 de ani si noi ne uitam tot sa cumparam ce e mai ieftin...Lasa ca merge si asa.Eu nu inteleg de ce nu au prenumele Dorel 80% din romani... Va salut
-
oldman, luni, 22.10.2007 09:56pret
pai, da, te costa fabricatia 1000 euro, pentru ca n-ai platit o divizie de cercetare/design/creatie sa proiecteze masina. au avut numai copiatori buni. asa ca pretul nu reflecta decat pretul materialelor si al activitatii de copiere.
-
Arlequin, luni, 22.10.2007 10:07cine o cumpara...........
..... ca si alte dati parerea mea nu conteaza dar este ca cine o cumpara-o isi merita soarta !!!!!!
-
rica, luni, 22.10.2007 10:08decat un scuter...
mai bine o masina ca asta,chiar daca stim ca e copiata...nu e treaba noastra,e o masina frumoasa,foarte ieftina,care merita sa o cumperi in locul unui scuter.Pe mine ma tenteaza!!!
-
fulgerica, luni, 22.10.2007 10:13romanu' tot roman
cind e scumpa nu e buna ca e scumpa cind e ieftina e proasta toata lumea comenteaza dar nimeni nu tinne seama ce se vrea de la produsul respectiv, comentam de chinezi ca ei copiaza masinile dar noi nu copiem??? care e diferenta dintre o masina copiata la o expozitie internationala si o melodie copiata la un concurs international??? luam in discutie siguranta unei masini despre care nu cunoastem nimic cind mercedes clasa A s-a rasturnat la 60km/h cind a aparut si vb aia nu prea ai ce sa comentezi despre ea...romanu' tot roman, se pricepe la toate dar pacat ca asta e doar din gura si atit, vorba aia: teoria ca teoria dar practica ne omoara
-
magic, luni, 22.10.2007 10:33Pret
E usor sa produci ceva atunci cand iei totul de-a gata si pui doar materialelel pe linia de asamblare. Normal ca iese ieftin, costul materialelor nu e foarte mare. Dezvoltarea unui nou model de masina dureaza cativa ani buni, in care producatorul investeste miliarde de $$$ in design, productie, marketing etc. Normal ca apoi vrea sa-si scoata investitia si ceva profit si pretul iese asa cum iese. Daca ar fi sa platim doar pretul final de pe linia de asamblare, probabil ca un BMW M5 ar fi undeva pe la 5000 de EURO. Nu e nici frumos, nici laudabil ce fac chinezii. Intreba cineva daca nu cumva toti furam... Ba da, asa suntem noi, e in firea umana. Dar un mp3 sau un film il iau pentru mine si nu-l vand mai departe.
-
Razvan, luni, 22.10.2007 10:37Chinezu face treaba... Ce materiale ii dai din aia iti face.
Chinezu face treaba... Ce materiale ii dai din aia iti face. Daca vedem tenisi chinezesti ieftini in piata si au in talpa carton, iar la prima ploaie s-au stricat nu e din cazu ca chinezu' nu face treaba buna. El trebuia sa scoata un produs cat mai ieftin l-a facut din materiale ieftine. Sa nu uitam ca Nike-urile originale ca si alte marci de astea originale au mana de lucru in China.... La fel si in cazul masinilor....
-
Mircea, luni, 22.10.2007 10:42BYD rulls..
tocmaia m-am intors de la Guangzhou la un super showroom auto cu BYD, poate ca masinile facute de BYD sunt ieftine, dar calitativ sunt cu mult peste Dacia noastra, si daca ridicam capota, ce vedem?? motor Mitzubishi..!!, cine nu crede sa ma apeleze si le dau poze cu mine :)
-
Dan, luni, 22.10.2007 10:43F1 si in Romania
De abia astept sa apara si in Romania. Daca o sa costa pana in 2500 E si o sa consume putin, cred ca o sa imi iau si eu una. Cu inca 500-700 E o ramforsez cu niste profile de la Baduc si tot este o afacere. Cred ca o sa fie si f. usoara. Oricum o sa fie mai sigura decit un scuter sau o motocicleta. Tehnologia in China evolueaza f. repede si in curand o sa ii copiem noi pe ei. De exemplu au scos masina de spalat fara detergent. Ei nu au o jena ca vor falimenta marile concerne (de detergenti, petroliere, ...). Astept sa apara tot mai multe masini electrice, mini de oras, alimentate cu panouri solare. Asta este viitorul. Dar la masinile astea cum sa le mai taxezi, cum sa mai pui atatea taxe in pretul benzinei ? Cum sa le mai taxezi pentru poluare ?
-
taceac, luni, 22.10.2007 11:07
Din batrani exista o vorba care si-a dovedit valoarea: SUNTEM PREA SARACI CA SA NE PERMITEM LUCRURI IEFTINE
-
esteban, luni, 22.10.2007 11:25Poate merita, poate nu
M-am uitat peste comentariile voastre si vad ca trageti spre polii opusi, ori va luati de chinezi k fac marfa proasta ori ca ei nu au cheltuieli cu R&D si ca muncesc foarte ieftin si bine. Aveti dreptate knd spuneti k nu investesc in cercetare si de asta au preturile asa mici. la fel si in cazul preturilor materiilor prime folosite, ei merg pe ce este mai ieftin pentru a tine pretul jos. deocamdata chinezii se axeaza pe productia de masa, nu vor sa faca investitii imense pentru crearea unor brand-uri mondiale insa fac o smecherie care ii ajuta imens: folosesc look-ul unor masini care deja au parte de publicitate la nivel mondial si se baga singuri in procese pentru ca media sa afle si sa-i puna pe prima pagina a ziarelor. publicitate gratuita. evident k schimba anumite elemente la caroserie pentru a nu putea fi acuzati imediat si ca procesele sa se desfasoare kt mai mult. intre timp publicitatea curge iar masinile se vand.ganditi-va ce ar insemna sa creeze ei un model care sa fie gandit si "made in china". cine l-ar cumpara? sau mai bine zis, cine ar afla de el?ca sa se afle de el pretul ar trebui sa se dubleze sau sa se tripleze... nu pot spune ca ma atrag produsele "made in china" adica ieftine si proaste (in gandirea romanului) dar acest termen de "made in china" are doua fetze. una este ca se foloseste mana de lucru chinezeasca (ieftina insa instruita) dar supravegherea si materialele sunt de calitate si cealalta este ca se foloseste aceeasi mana de lucru insa un ritm poate mai alert, o supraveghere agresiva a eficientei dar relaxata a calitatii si materiale cat mai ieftine. pentru a incheia vreau sa va spun ca nu ma grabesc sa-mi iau f1 foarte curand si de obicei nu sunt adeptul conceptiei de a fi primul client. e bine sa ai rabdare, sa vezi cum se comporta produsul pe piata si mai apoi sa-l cumperi. clar ca pana si unele produse de marca pot avea probleme la inceput, poate s-a gresit la anumite componente, poate trebuie schimbat ceva la linia de asamblare dar toate aceste deficiente se remediaza, de obicei, dupa ce se observa problema in utilizare. asa ca va urez cumparaturi cat mai multe si parerile vostre in legatura cu produsele pe care le-ati achizitionat.
-
klax, luni, 22.10.2007 11:35?????
Tare. Ganditi-va cadcia berlina costa 4000 usd noua cand afost scoasa de pe piata. Super calitate o sa aiba si asta. Bai coco se discuta despre byd nu despre logan. si nu mai compara loganu cu dacia care o ai tu in parcae si astepti sa iasa o masina ieftina ca sa iti iei si tu o masina care sa porneasca iarna - poate.
-
delfina2566, luni, 22.10.2007 11:41asta ne mai trebuia
o masina ca sa ne incurce cum ie scuteru motoretele si acum vine si F1.
-
undercover, luni, 22.10.2007 11:43Foarte tare !!!
Cand o sa ajunga la noi, o sa testeze ffff multi mashina,asha ca o sa vedem o gramada de comentarii.Daca se incadreaza in limitele normale de securitate etc bla,bla,bla ...de ce sa nu cumparam acesta mashina?!
-
eu, luni, 22.10.2007 12:04toteu
proiblema ca dacia 1310 era berlina si asta e mica... mai putine materiale / motor mai slab etc:)
-
Rid3r, luni, 22.10.2007 13:15vb ca sa nu adormiti
In primul rand foarte multi care posteaza , nu au masina , nu stiu cati bani bagi in numele marci la verificari piese , chiar daca costul de productie costa doar 10 % din pretul ei . nu intotdeauna pretul reflecta si calitatea . Va fi un succes daca va ajunge si la noi aproximativ la pretul asta
-
dots, luni, 22.10.2007 13:44of of mai mai
Nu va inteleg. Masina e ieftina ceea ce o face buna. E mica ceea ce o face si mai buna pentru aglomeratia din orase. Fiecare cu gusturile lui, nu va inteleg, de ce mama naibii va certati si aduceti ofense unul altuia? Multa ura si pica in commenturile voastre, si mai ziceti despre faptul ca suntem romani si preferam lucrurile ieftine. Revizuiti-va comportamentele poate ajungem si noi undeva. Saraci nu suntem, zgarciti da.
-
tzaje, luni, 22.10.2007 14:27
De ce n-as cumpara? Voua vi se pare corect sa platiti peste 8000 de euro pentru cele trei modele similare (C1, 107, Aygo)? Parerea mea e ca din 8000 de euro, costul de productie e pe undeva la 2000 pe masina...
-
hironik, luni, 22.10.2007 15:03mai mai....
ehh` ...eu zic ca fiecare cu ce ii place...parerea mea ca pentru incepatori e o masina mai mult decat perfecta :P
-
constantin dan, luni, 22.10.2007 15:10merita
la foamea care o avem,merita .arata bine ie fiabila,in oras ie minunata consum putin.eu am un bmw seria 5 si ma maninka in oras si la kombustibil si la lokuri de parkare.daka apare in rom 2 imi kumpar.sa ma anuntati si pe mine kind apare.chelu
-
BYD F-1?WTF???, luni, 22.10.2007 15:16LOOL
Pun pariu cu cine vrea ca ii pica rotile in direct,la ProMotor shi moare shi Ciuhuleasca :))Poate sa ne dea garantie 100 de ani,sa consume 3 la suta shi sa fie toate reviziile gratis.:)))SHI asha,in cazul asta as merge cu ea decat in oras,pe distante scurte,noaptea.:))Ce dreaq ma fratilor,luam o mashina de 3000 de euro de la chinezi ca sa ce???Sa aratam cat de zgarciti suntem?Sau cat de prosti?De cand e lumea ne au facut chinezii din incheietura...shi noi luam tzepe in continuu,dar ne place...Anyway,daca iese pe piata,pretul oricum va fi mai mare(taxele) asha ca stati relax....orice om cu putina minte i shi va lua la aceeiashi bani o mashina SH din germania sau whatever.
-
gaby, luni, 22.10.2007 15:28pt constantin dan
Si zici ca ai bmw seria 5 dar ai foamea in glanda...Asta dragi prieteni chiar e tipic romanesc...Sa-ti iei bmw da' sa nu te gandesti inainte la consum,intretinere,etc.Da' deh, ce mai conteaza daca zice lumea ca esti mescher,chiar daca nu ai doua sute de mii in buzunar :-)). Si de unde ai aflat ca "ie" fiabila k sa intelegem si noi ?
-
io, luni, 22.10.2007 15:44io
DA, mi-asi loa una,,, sunt student si decat sa imi iau un jaf , mai bine iau una noua, oricum cred ca va fi maina perfecta, student va fi scris pe ea...
-
Polkovnik, luni, 22.10.2007 15:48:)
pentru femei numa buna:)
-
goldy, luni, 22.10.2007 16:18pret
probabil este de unica folosinta.. pana la prima boldura unde va poposi....
-
AndreiRN, luni, 22.10.2007 17:27Piata cere
Piata cere si producatori vor oferi. A cam venit timpul si pt producatori europeni ingamfati la maxim de trecutul automobilistic sa produca si sa vanda ceva la un pret real. VW vinde mii si mii de masini in china si ar cam fi si timpul si de revansa.
-
lion4, luni, 22.10.2007 18:00Daca nu e full, degeaba.
Cred ca o sa ajungem campioni la jeepuri, bmw-uri, passat-uri si alte astea. R(r)omanu pina nu-si ia el d'astea, sa moara "dujmanii", nu se simte bine. Ce vreti sa rida lumea cind te dai jos dintro masina cu consum mic...Acu', serios vorbind, nu avem de unde sa stim raportul pret/calitate, dar si cind te gindesti sa freci in oras o masina de 100-136-150 cp si jdemii de euro, si sa stai la semafoare pina iti vine acru si sa nu gasesti loc de parcare, sa dai pe o aripa 300 de euro si pe un RCA nu stiu cit, ca ai capacitate 1600-1800-2000, mai bine dai ce dai si iei una d'asta si nu-ti pasa. La SIAB raportul raportul vinzarilor a fost de 500 masini scumpe de capacitate mare la 1 hibrid. In tarile civilizate raportul este invers.
-
Eu, luni, 22.10.2007 18:05mi-e scarba de porcariile chinezilor
chinezii astia sunt asa sde cretini .. fura orice model X5, fiaturi..se fuera chiar si intre ei..dar ce e asa de greu sa iti faci o masina a gta? pana si dacia are o masina care este altfel decat celelalte..si posibil ca mai sunt si alte modele dinastea autohtone si cu tenta de patriotism si prin alte tari. ei nu copiaza pe nimeni. in primul rand ca e lipsa de fair play..apoi se numeste nesimtire. eu sunt indignat de marsaviile astea .. chinezii acapareaza tot si nu fac produse bune..produsele chinezesti sunt foarte proaste, facute in masa, pentru poporul lor si pentru oamenii saraci din alte tari. si uite asa incepe "invazia chinezilor" .. mai bine zis asa se consolideaza ca ea a inceput de ceva vreme imi scuzati eventuala incoerenta din vorbe si poate din felul de exxprimare..dar ma grabesc pentru ca am terminat programul :))
-
gica, luni, 22.10.2007 20:23masina de 3000
Japonezii au coopiat tehnologie americana dupa razboi si..s-au ajuns. Chinezii copie de la japonezi si.... Noi nu copiem pe nimeni dar ne fraieresc altii si ne vand la suprapret masini noi sau vechi. Uitati ca Loganul e francez. De ce nu facem noi o masina de 3000 copiata? E DESTEPTI CHINEZI ASTIA , CA TARE BINE LE MAI NIMERESC SI CAND TE GANDESTI CA LA EI E COMUNISM.
-
dan, luni, 22.10.2007 20:35pt gica...
"E DESTEPTI" ??!!
-
al, luni, 22.10.2007 21:11hmmmmmmm
parca scria undeva ca pretul de productie e undeva la 1000 de dolari..pana aici e bine ,logan-ul,ascultam zilele trecute la radio,varianta kojak costa la productie 1600 de euro...si se vinde undeva pe la 5000 euro + tva oare care are materiale mai calitative..? p.s. nu am nimic cu dacia ..doar scriam ce gandesc sincer as da banii aia pe o chinezarie pt oras cin stie cata garantie ofera,vezi hyundai accent cu 6 ani si kia cee'd cu 7 ani......
-
EU, luni, 22.10.2007 21:47de mine
bai nene , calculatorul de la care scri tu 90%made in China.....adidas, nike 50%made in China, fac si lucruti bune astia, dar la noi ajung numai alea proaste si ieftine ca nu avem nici o politica sa ne protejeze(cum are Germania de exemplu). nu iti da nimeni cu forta masina asta , poti sa umbli cu a ta in continuare....
-
alex, luni, 22.10.2007 22:44BYD F1
da , asa o declarat si Dacia : ,, Loganu o sa fie de la 5000euro '' peste o sapt: ,, loganu o sa fie 5500 '' si tot asa ...
-
cris, luni, 22.10.2007 23:28ncap??
oare la testele euroncap cat cate stele are,eu zic ca are-5 ;)...mai ganditi-va si la asta
-
mihaiet, marţi, 23.10.2007 06:15pr
cati bani dai d-atata ai!
-
jazzboy, marţi, 23.10.2007 13:50demonstratie...
le arata cat ar trebui sa coste o mashina...nu credeti ca un X5 e cam mult 80000 euro???si ceo e 23000..nu e aceeasi calitate dar cu 23000 iese X5 la poarta fabricii..restul e adaos...trist....
-
a, marţi, 23.10.2007 16:24
nu as circula cu ea ca imi permit mult mai mult decat atat dar daca nu as fi avut bani m-as mai fi gandit.
-
levy, marţi, 23.10.2007 21:36miar placea la banii aia
uitativa cum e tico,sau matizul numai k e mai scump un pik,dar tot o masina mica si ieftina.knd apare masina sidk va fi pe piata romana,mi-as cumpara una deaia dkat un logan!!!!!
-
cdv, marţi, 23.10.2007 23:36f1
mai fratilor, nu va mai ambalati atata - asteptati sa ajunga ea in europa, europa de est - unde o fi destinata ( daca va ajunge ), sa o testam, sa vedem de ce e in stare, dupa spun eu ca putem si comenta ce si cum. pana atunci, stati calmi ca atata grija ptr altii va v-a face rau la ficat. bafta
-
nelutu, joi, 25.10.2007 16:15urasc China X-(
isi bat joc de masinile facute de ceilalti, in curand o sa mergi sa iti cumperi o masina si nu o sa stii daca ii chiar originala sau Made in China..nu pot sa cred comentariile de mai sus cum sa iti cumperi asa o masina, chiar accepta orice uni romani:( poate sa fie ieftina ii penibila...TICO ii mai sigura de cat asta:))...mai bine cumperi un scuter cu 3000 de dolari...ce stiti voi de masini cumparativa copii chinezesti
-
nelutzu, joi, 25.10.2007 16:34urasc China partea II
probabil materialu din care is facute ii putin mai bun decat cartonu din care o fost facut trabantu..inca numi vine sa cred ca sunt asa romani care cumpara orice jaf numa pt ca ii masina noua... si io zic ca la 30 la h de te bagi in ceva cu ea esti mort pe loc..."sa aveti noroc de ea romanilor care o sa vo cumparati" LOOL daca poate fi vorba de asa ceva
-
Epu Ion, joi, 25.10.2007 17:35
Nu prea stiu ce poste face masina asta dar eu cred ca va fi foarte buna pentru cei ce nu dispun de o suma consistenta pentru o masina mai scumpa . Si eu cred ca nu numai pentru ei .
-
comy, sâmbătă, 27.10.2007 21:053000dolari
Ar fi tare pt ca romani vrea ceva nou si eftin in acelasi timp de oarece 300de dolai este destul de eftin pt a o pune pe piata raman si a depasi oare care valosi de masin in vanzare.
-
uniku007, miercuri, 31.10.2007 09:19poate
SUNTEM PREA SARACI CA SA NE PERMITEM LUCRURI IEFTINE! Categoric asta e o realitate...daca dai niste bani si se intampla ceva ii pierzi pe toti si stai si te intrebi: nu ar fi meritat sa investesti in ceva mai bun? insa pana aici nu am gasit decat un singur comentariu bine argumentat. cel mai bine e sa asteptam si sa vedem daca acest model, ca si alte copii se vor dovedi fiabile, demne de incredere...in acest caz cu siguranta ceilalti producatori de automobile vor trebui sa scada pretul produselor lor si pana atunci ma voi orienta catre aceasta F1...insa cum am spus, astept sa vad cat e de buna, daca ridica la inaltimea masinii copiate... un alt aspect important e faptul ca e copiata, in mod evident va jena privirea cunoscatorilor, va ridica semne de intrebare si de mirare, si vor starni aluzii, dar daca pretul si fiabilitatea merg mana in mana atunci se merita investitia. poate va veni cineva cu argumente mai bune pentru o cauza sau pentru cealalta...Salut
-
adi, luni, 05.11.2007 01:33china
numai un tampit si un om fara personalitate ar putea sa cumpere o masina copie facute de chinezi. plus de asta nu sunt sigure deloc...pretul reprezinta calitatea...designul reprezinta gradul de civilizatie din China cat si gandirea lor animalica si fara constiinta. nu pot sa mai adaug decat ca prin o gandire gresita ca a colegului care ar prefera una chineza duce la popularizarea masinilor chinezesti care sa fim sinceri sunt niste petarde facute de niste sarlatani nesimtiti intr o tara de canibali sociali si animale preistorice.nu pot sa asemuiesc aceste trasaturi decat cu cei care cred ca china este o solutie pt o tara care a intrat in UE si incepe sa dea si ea cu capul la oxigen.
-
uniku007, luni, 05.11.2007 12:05poate 2
am cerut argumente, ceea ce inseamna logica in gandire si as prefera si normalitate in exprimare... am cerut contraargumente si vreau in continuare contraargumente bazate pe fapte nu pe prejudecati, ca asa puteam si io spune multe despre chinezarii (desi multe aparate pe care le am acas si le au multi dintre noi poarta semnatura made in china)...atentie ce comparatii faceti. Da, daca in cazul de fata discutam despre o copiutza cu siguranta suntem oripilati de modul crunt in care a fost furat, dar devreme ce masina exista eu sunt curios de calitatile acesteia, si daca aceste calitati se ridica la inaltimea asteptarilor mele atunci cu siguranta ma voi arata interesant de achizitionarea ei... din punctul meu de vedere fiecare obiect este mai intai menit sa faca ceea ce este destinat sa faca si abia apoi poate dobandi diverse apendice cu functii specifice. in cazul de fata o masina poate fi si un cub, nu ma intereseaza decat sa ma pot folosi de ea, nu culoarea, designul sau sa atraga priviri. Pretul reprezinta calitatea ? dar daca de fapt aici se vadeste un pret real, ce se fac producatorii din europa ? in fine...ideea e ca as vrea un link catre producator si masina in cauza...voi studia problema si daca imi surade e ok, daca nu, nu...Salut
-
robert, marţi, 27.11.2007 12:39uratiene de masina pe langa aygo
e uurata rau mai urata dar e frmusica de oras e buna de teeren mias lua touareg si clio e bun de oras de si dedinafara
-
al' mai mic shi mai fraier, sâmbătă, 29.03.2008 22:59romanul tot roman va muri
Mai fratilor cum vreti sa progreseze tara asta daca voi sunteti atat de incuiati la minte....nu v-a bagat nimeni pe gat masina aceasta cine vrea o cumpara cine nu,simplu nu! Incercati sa fiti deschisi si la alte lucruri decat marlanismul ce ce ne inconjoara pe toti.
-
mihai, marţi, 10.02.2009 15:15romanul nu mai este comunist
de cumparat o sa o cumpere cineva si la pretul asta macar ca o ti 2 ani si tot e buna , decut cu un logan mai bine cu o chinezoaica, noi ne-am invatat numai cu lucruri de calitate ,parca am fi occidentali sa ne permitem ,am uita cind tinjeam dupa o dacie ,ce sa ne mai facem asta nu e buna ,sa vedeti cind o s-o aduca aici ,le-a inmuiat nara la multi daleri de masini
-
Belutza, sâmbătă, 28.02.2009 03:14Loool
Pt Gaby, cultul acestei pagini, care a spus, citez : ""Felicitari" romanilor ce au votat "Da" (si au vorbit serios) pt. polul alaturat...Demonstreaza ca nici dupa atatia ani nu s-au saturat de chinezarii ieftine si proaste...Superba mentalitate. Auzi Dorele, dar ia fa matalutza o lista cu toate lucrusoarele pe care le folosesti zilnic si vezi cate din ele sunt chinezarii.Probabil esti un posesor de Logan, frustrat, ca s-a scos o masina proasta si ieftina, dar care e muuuult mai buna decat a sa.So....daca tu in Logan te simti in siguranta....jos palaria!Hai pa-pa
Citeste si
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieAston Martin DB9 1M, modelul desenat pe Facebook de fanii mărciiEnglezii de la Aston Martin şi-au invitat fanii să aleagă cel mai potrivit design pentru un model nou. În urma votării, cei de la Aston Martin au decorat un DB9 conform preferinţei publicului şi l-au prezentat pe pagina lor. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieToyota GT86 TRD va fi disponibilă pe piaţa englezeascăClienţii britanici ce doresc o Toyota GT86 mai agresivă vor putea alege varianta TRD. Varianta hot va fi lansată în Regat cu ocazia Festivalului de la Goodwood. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieViitorul Toyota Prius va fi mai uşor şi mai economicToyota pregăteşte deja noua generaţie a lui Prius, model care va fi mai uşor, mai aerodinamic şi mai economic. A patra generaţie a lui Prius va fi echipată cu anvelope speciale, menite să reducă semnificativ rezistenţa la rulare. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieInfiniti nu va folosi platforma lui GT-R pentru vârful gameiOficialii Infiniti au infirmat posibilitatea utilizării platformei lui GT-R pentru cel mai sportiv model din gama Infiniti. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 26 iunieSkoda Rapid, imagini şi informaţii noiSkoda a prezentat imagini noi cu ultima adăugire a gamei sale - Rapid. De data aceasta, imaginile au fost însoţite de informaţii tehnice. Citeste tot
Nu este bine sa furi 'ca si cum ar fura ceva' dar ideia este CA SE POATE ca o masina sa se scoata cu 1000 euro de pe banda si la vanzare cu 3000.Nu ca cele care ajung al noi cu preturi de peste 13 000( clasa mica).Poate maii scad pretul si toti astia care le UMFLA