GENEVA 2015 LIVE: Kadjar, noul crossover compact Renault, a fost vedeta standului francez

Publicat marţi, 03.03.2015 17:10 de Bogdan Mirică

Standul Renault a găzduit premiera noului Kadjar, primul crossover compact al francezilor. Vizitatorii s-au bulucit să vadă armata de exemplare Kadjar, desfășurată la stand.

Ca în fiecare an, standul Renault a ocupat o suprafață generoasă chiar la intrarea în Hala 2. Puhoiul de lume care s-a scurs pe lângă brandul din Hexagon s-a lăsat impresionat mai întâi de jocul globurilor colorate care coborau și urcau în tavan. Un joc interesant și ingenios, dar ușor repetitiv, având în vedere că l-am tot văzut la saloanele din ultimii ani. Dincolo de globurile colorate s-a ascuns Kadjar.

Renault Kadjar, noul crossover francez, se prezintă

SUV-ul compact a fost vedeta standului Renault, duzina de exemplare împrăștiate la standul constructorului francez fiind luate cu asalt de sutele de jurnaliști prezenți la salon. SUV-ului îi stă bine în noua culoare Flame Red, care va oferi un impact vizual necesar pentru a ieși în evidență pe străzile din România. În plus, designul este ușor digerabil și poate fi pe placul unei mase mari de clienți. Adică exact ce a vrut Renault.

Printre zecile de lansări de la salon, am reușit să intrăm într-o sală de interviu pusă la dispoziție de Renault jurnaliștilor din România. Gest inspirat, pentru că am reușit să aflăm că în conturarea designului noului Kadjar, centrul de design din România a avut un cuvânt important de spus. De asemenea, directorul de produs a anunțat și o nouă motorizare de 160 de cai putere, pe benzină, orientată către cei care își doresc ceva mai multe resurse. 

Kadjar preia ADN-ul mărcii Renault, creat de designerul Laurens van den Acker.

Despre lansarea pe piață și așteptările constructorului francez nu s-au spus foarte multe. Știm că prețurile vor veni în această primăvară și că noul Kadjar nu privește înspre best-seller-ul și colegul de concern Nissan Qashqai. Dacă japonezul e o opțiune mai mult urbană, Kadjar se vrea a fi ”ceva mai aventuros”

Rnault Clio RS Trophy

Pe lângă monopolul instituit de Kadjar s-a strecurat și versiunea Trophy a actualului Clio RS. Mașina a fost expusă într-o culoare de caroserie albă, puțin neinspirată în marea de culori a SUV-ului compact. Mai mult, expunerea sa într-o zonă destul de aglomerată, fără o iluminare bună, a făcut ca modelul să fie marginalizat. Au fost puțini entuziaști care au căutat să scoată compacta sportivă din conul de umbră.

  • Andi1, marţi, 03.03.2015 18:26

    Hm... oare se apuca si Renault sa faca masini?... :)

  • Suleyman Cunoscatoru, marţi, 03.03.2015 19:56

    Poze de la interior nu aveti ? :(

  • d, marţi, 03.03.2015 22:54

    frumos

  • mishazaitev, miercuri, 04.03.2015 13:00

    @Andi1 Renault face masini de mai bine de 100 de ani, iar unele dintre ele au fost adevarate exemple de fiabilitate si de utilitate Si este printre putinii producatori mondiali care se pot lauda ca au un model in top 5 al celor mai produse masini din lume si aici e vorba de acelasi model si nu de diferite generatii ale unui model.

  • vianu, miercuri, 04.03.2015 17:45

    @misha chestiunea ridicata de Andi1 am auzit-o (spusa altfel) de un director de reprezentanta Renault din Romania. Mai precis: "Renault numai face masini"...Cred ca realitatea actuala il contrazice...Clio, Captur se vand bine. Kadjar ar putea sa confirme. Sa vedem restul gamei. Am mari sperante de la viitorul Laguna. da' ce stiu eu!?