GENEVA 2016 LIVE: Bugatti Chiron își etalează cei 1500 de cai la standul mărcii

Publicat joi, 03.03.2016 11:52 de Mircea Meşter

Vedeta Salonului Auto. Acesta este titlul neoficial acordat de Automarket noului model Bugatti, în jurul căruia jurnaliștii s-au strâns ciorchine.

Bugatti Chiron a fost, fără îndoiala, vedeta Salonului Auto de la Geneva. Și era normal să se întâmple așa. Așteptat încă de anul trecut, când Bugatti a început să anunțe noul hipercar printr-o serie de teasere, urmașul lui Veyron oferă performanțe de vis și un design care nu are cum să te lase indiferent

.

E greu să-ți faci loc printre jurnaliștii și alți gură-cască strânși în jurul gardului din sticlă care înconjoară standul Bugatti. Fiind o mașină rară care costă undeva între două și trei milioane de euro, în funcție de cât de mult vrei s-o configurezi, accesul lângă ea este restricționat chiar și reprezentanilor media. Cu toate acestea, există excepții, iar un cadru clar în care Chiron poate fi admirat în toată splendoarea sa este îndeajuns de rar încât să conteze.

Iar mașina este în sine spectaculoasă. Pare mai mare decât Veyron, iar singurul lucru care lipsește la stand este demonstrația efectivă a celor 1500 de cai și 1600 Nm dezvoltați de motorul W16 de sub capotă. Așteptăm testele oficiale și vom vedea cum stă.

Mai multe fotografii oficiale și informații tehnice despre noul Bugatti Chiron puteți citi AICI.

  • qwerty, joi, 03.03.2016 12:03

    Ce este atat de special un Bugatti Veyron facelift ? Mult mai interesant e Koenigsegg Regera. In ciuda faptului ca e hibrid cu 2 motoare electrice si acumulatori, cantareste cu jumatate de tona mai putin decat Veyron FL.

  • Stefi, joi, 03.03.2016 12:12

    Eu m-am tot uitat la pozele astea si n-am vazut caii... :) Voi si titlurile voastre...

  • @qwerty, joi, 03.03.2016 12:59

    intradevar e un facelift si nici nu arata f interesant... dar si koenigseggurile sunt facelifturi... au acelasi design toate. hai sa fim seriosi

  • Mitica Blajinul, joi, 03.03.2016 13:06

    qwerty, in viata ta, nu vei reusi sa pui manutza nici pe Veyron, si nici pe Chiron. Dar , de comentat, ai toata viatza la dispozitie! Keep going, mate!

  • qwerty, joi, 03.03.2016 15:32

    @qwerty, te contrazic Regera e foarte diferit dpdv tehnic. Cauta pe net sa vezi ce transmisie are. Nu are trepte de viteze, functioneaza radical diferit fata de oricare alta transmisie. Chironul in schimb e foarte asemanator dpdv tehnic cu Veyronul. Veyronul si-o ia pe circuit de la masini care au jumate din putere si probabil Chironul va pati lafel avand in vedere ca are vreo 2 tone. @Miticule, pai ce ai zis e valabil si pentru tine. Si normal ca voi comenta, asta faci si tu, doar suntem pe un forum. :))

  • ghjk, joi, 03.03.2016 18:27

    intradevar e un facelift si nici nu arata f interesant... dar si koenigseggurile sunt facelifturi... au acelasi design toate. hai sa fim seriosi

  • lorinczi.thomas, joi, 03.03.2016 19:48

    in ce va puneti bazele cand ziceti ca e facelift?

  • Vali, vineri, 04.03.2016 12:03

    Inauntru nu v-au lasat????