Grupul Volkswagen pregătește hot hatch-uri hibride din 2020: pe listă se află și Skoda Fabia vRS
Grupul Volkswagen se pregătește să lanseze hot hatch-uri “electrificate”, printre care și o nouă Skoda Fabia vRS, începând din anul 2020.
Strategia grupului Volkswagen vizează vânzarea unui milion de mașini full-electrice până în 2025. În plus, nemții cred că o nouă generație de hot hatch-uri hibride va aduce grupul cu un pas mai aproape de “electrificarea completă”.
“Nu putem să apăsăm un buton și să vedem clienții cum se îndreaptă către mașinile full-electrice. Este un proces care va dura câteva decenii și trebuie să ajutăm clienții în această tranziție oferindu-le cât mai multe posibilități”,
Grupul VW ar urma să promoveze tehnologia hibrizilor pe modelele de performanță Seat Cupra și Skoda Fabia vRS.
“Pentru următoarea generație Fabia vRS am putea să facem lucrurile diferit și să venim cu o alternativă. O variantă hibridă are sens”, a spus Bernhard Maier, CEO-ul Skoda.
Oficialul companiei nu a oferit detalii cu privire la posibila motorizare pentru viitoarea generație Skoda Fabia vRS.
Via Autocar
1) " Nu putem să apăsăm un buton și să vedem clienții cum se îndreaptă către mașinile full-electrice. Este un proces care va dura câteva decenii " - WRONG !!! deja clientii se indreapta spre masini electrice, iar vanzarile in crestere puternica Renault Zoe, Nissan New Leaf, BMW i3 se vad clar ! nu exista decenii, deja de azi, peste 50% din toti clientii europeni isi doresc masini electrice iar o masina DE REFERINTA o reprezinta Nissan New Leaf cu e-pedal !!! Nissan a dat clasa constructorilor auto in ceea ce priveste cum se construieste o masina electrica (Nissan New Leaf) sau o masina cu adevarat hibrida NON PLUGIN chiar (Nissan Note e-power) ! Sunt doua masini capodopera, o lectie pentru ceilalti producatori auto (exclus Tesla care deja cu masina autonoma, trece intr-o clasa superioara) ! Ambele masini New Leaf (Full-electrica) si Note E-powerr (SEMI-electrica, zic semi-electrica pentru ca nu este un simplu hibrid ci o masina realmente semi-electrica) se conduc doar cu - un singur picior (regenerative breaking real!) si - o singura mana (nu exista schimbator, cutie viteze, etc) 2) " și trebuie să ajutăm clienții în această tranziție oferindu-le cât mai multe posibilități " eu cred ca daca Nissan si Renault ar trece toate modelele pe e-power sau electric e-pedal, brusc ceilalti producatori s-ar afla in mari dificultati !!! asa ca sa ne lase VW / VAG trisorii, singurii prinsi cel putin, si mai ales odata prinsi si au mintit cu nerusinare, cu "trebuie sa ajute ei clientii sa astepte decenii" pentru ca clientii se descurca singuri si fara VW Abia astept sa vad in 2018 ce efecte va produce legea din UK cu privire la sprijinirea masinilor electrice ! Pacat ca se suprapune cu Brexit-ul in curs, si nu putem vedea adevaratul potential enorm, dorinta enorma a clientilor de a trece AZI la masinile electrice in caz ca infrastructura ar exista, ar fi pregatita ! Puneti in adaos ca panourile solare in 2018-2020 ajung ca cost pe kw mai ieftine la producerea energiei decat energia electrica produsa de carbune, si veti vedea de maine, o sumedenie de case cu panouri solare, baterie pentru acumularea energiei din cursul zilei, si garaje cu incarcare electrica pentru masinile electrice ! Visul prezentat si care este deja in curs in SUA, California, nu va ramane un vis doar pentru bogati ci se poate pune in aplicare oriunde in lume !!!