 
                    Grupul Volkswagen vrea șase uzine Gigafactory în Europa până în 2030
Volkswagen are în plan să treacă 80% din gama lor de mașini electrice pe un format de baterie cu o singură celulă până în 2030. Asta va duce la construirea a șase uzine Gigafactory în Europa.
Volkswagen s-a folosit de prima ediție a evenimentului Power Day pentru a anunța o nouă strategie dedicată mașinilor electrice.
Herbert Diess, directorul companiei, a menționat că "mobiliatea electrică a câștigat cursa. Este singura soluție pentru a reduce emisiile rapid." Șeful de la VW Group a mai adăugat că această mișcare reprezintă 
Grupul VW vrea să introducă noul concept de baterie cu "celulă unică" pe modelele sale din 2023, iar planul este ca această tehnologie să fie folosită pe 80% din gama de vehicule electrice până în 2030. Debutul acestei tehnologii este anunțat odată cu lansarea modelului dezvoltat de Audi pe platforma Artemis: A9 e-Tron.
Thomas Schamll, șeful diviziei de tehnologie al Grupului VW, susține că scopul companiei este să reducă costurile unei baterii pentru a face mașinile electrice accesibile. Această idee ar scădea costurile de producție cu 50% pentru segmentul celor mai accesibile vehicule electrice și cu 30% pentru segmentul de volum.
Compania germană dorește să își fabrice propriile baterii, motiv pentru care în Europa se vor construi șase uzine Gigafactory până în anul 2030. Capacitatea bateriilor produse într-o fabrică va totaliza 40GWh. Toate cele șase fabrici vor avea o capacitate totală de 240GWh la nivel de continent. Primele două fabrici se vor situa în Suedia și Germania.
De asemenea, Volkswagen are intenția de a crea cea mai mare rețea de încărcare de mare putere disponibilă publicului, prin instalarea a 18.000 de stații de fast-charging în Europa până în 2025.
via: autocar.co.uk
- 
                eu, luni, 15.03.2021 19:54Gigafactory nu e marca inregistrata Tesla? Sau astia vor sa le faca Tesla fabricile alea!!!??? 
- 
                Vechi proverb, luni, 15.03.2021 20:27Neamtul cand nu are ce face isi darama casa. 
- 
                inexorabil, luni, 15.03.2021 21:03Păi nu se confirmă ceea ce am tot specificat? REPETIŢIA OBSESIVĂ (astfel încât “să le intre bine în cap până şi celor mai afurisiţi sceptici”) înseamnă arma propagandistică PRINCIPALĂ a NWO/BNW. În cazul nostru, formula aparent simplistă “până în 20XY” pare cartea câştigătoare a e-agitatorilor. Cu alte cuvinte, zi de zi te intoxică cu planificarea lor net socialistă până când (speră că) vei ceda… 
- 
                Fanel_, luni, 15.03.2021 21:07Cainele moare de drum lung si romanul de grija altuia 
- 
                inexorabil, luni, 15.03.2021 21:20Fa Nel, după ce că eşti repetentă la disciplina fundamentală limba română, mai şi scorneşti cuvinte cărora numai tu le atribui semantică…De pildă, ce vrea să însemne pseudo-afixul “-fantil” ? Sau, chiar şi dacă ai fi mizat pe “infantil”, termenul compus “termoinfantil” sugerează cumva că am fi…calzi şi copilăroşi? Dacă da, atunci îţi mulţumim din suflet pentru compliment :D 
- 
                Green_Alex, marţi, 16.03.2021 09:01Se pare ca Dl.Diess a baut apa dupa Musk. de vorbeste despre multe gigafabrici si organizeaza "Power Day". Nu o fi Tesla miezul industriei auto, dar a reusit sa influenteze profund marii producatori. De asta valoreaza atat pe bursa, pentru ca unii au inteles ca firma asta ne arata ce vor face marile companii auto in viitor. 
- 
                inexorabil, marţi, 16.03.2021 09:38@(@Fanel_), întrebarea ta este cât se poate de legitimă. Dar să elucidăm puţin şarada: în ianuarie 1990, când încă nu se răciseră bine cadavrele Ceauşeştilor, s-au întâlnit, la Bucureşti, liderul moral al “Societăţii Deschise” (George Soros) şi “capul răutăţilor” locale…cică revoluţionare, recte Saul Bruckner (alias Silviu Brucan). Întâmplător? Cu alte cuvinte, socialismul internaţionalist corporatocratic şi-a dat mâna (tovărăşeşte) cu socialismul regional experimental EMOL-dirijat (fără nicio legătură cu…Rusia). Scopul? Macularea gras finanţată, cu orice preţ (al “justeţei”) şi non-stop a tot ce este ROMÂNESC. Unelte? Grupul pentru Dialog Social (o sintagmă ironică…băieţii respectivi au oroare de magia dialogului şi de munca de investigaţie; ei mizează doar pe “veridicitatea”, “autoritatea”, “realismul” şi “charisma” părerologiei inoculate ocult) şi fiţuica indigestă “Revista 22” (editată de GDS). Ei bine, una dintre tacticile “românofobiei” constă în cultivarea asiduă a vrajbei între români! Cum? Mai întâi, neapărat prin hipnotizarea organoleptică a celor slabi de înger/caracter prin intermediul “principiilor, valorilor şi standardelor civilizaţiei occidentale/democraţiei liberale” (via consumerism nemijlocit, brutal, palpabil, inepuizabil…). De ce? Ca să-i determine să-şi urască (plini de venin chiar)…neamul, ţara, istoria, identitatea naţională, moştenirea culturală şi specificul politico-economic (pe motiv – însă niciodată explicat în mod pertinent! – că acestea nu concordă şi sunt “anacronice” faţă de “vremurile avansate”, prevalând patima tehnologismului, care le amplifică până la orgasm ardoarea urii!). Automat, ca să se lepede scârbiţi de ele! Hei, dar…continuând să se hrănească, să bea, să doarmă şi să trăiască tot AICI (ba chiar în mod confortabil!), başca să vorbească tot limba maternă – or avea merite de pe urma eforturilor cotidiene depuse, nu neg, dar contează mai mult (în ecuaţia morală) faptul că resursele vieţii lor sunt şi vor rămâne majoritar ROMÂNEŞTI şi că, în fond, n-ar avea/acumula absolut nimic fără contribuţia celorlalţi ROMÂNI (ce conjunctură fericită – din naştere!!! – pentru aceşti egoişti disimulaţi până pe buza gropii, nu?), aspecte deloc neglijabile în privinţa cărora “puritanii” şi “pro-vesticii” noştri se fac că plouă…Ce ziceţi de această cruntă şi greu comparabilă ipocrizie? Occidentul îi foloseşte, dar n-ar avea nevoie efectivă de ei pe tărâmul lui propriu, deoarece – magnum argumentum – nişte oameni realmente liberi, calificaţi şi apţi, cu personalitate definită şi puternică, nu s-ar “remarca” nicicum, niciunde şi nicicând prin această jenantă slăbiciune personală, recte “virtutea” de a fi…influenţabil (la ofensiva sufocantă şi neslăbită a Propagandei). Dar ura singură n-ar ajunge nicăieri şi n-ar căpăta putere de a face…prozeliţi, dacă nu s-ar “împleti” cu tentativa de persiflare, în ultimă instanţă de ridiculizare a semenilor (adică a compatrioţilor!) pe care sunt dresaţi să-i perceapă doar ca “dujmani ai poporului european/global”. Însă nu vă gândiţi la o formă rafinată de umor, dacă nu politicoasă sau chiar nobilă. Eh, nu, tati! Doar trivialitatea invariabil grosolană, din care nu poate reieşi decât frivolitatea în stare pură, dezolantă, le ţine isonul. Traducere liberă: a lua în băşcălie. Atât… La urma urmei, GDS/R22 n-ar izbuti chiar nimic acţionând izolat/ă, ci obligatoriu în solidar cu vasta şi suverana “mainstream media”, căreia îi aparţine trup şi suflet…Se poate făli însă că a fost primul/prima însărcinat/ă cu această misiune “neagră” pe meleagurile geto-scitice. Pe mine, unul, nu m-au surprins şi nu mă vor surprinde niciodată (iar la instinctul/impulsul indignării am devenit imun…) gesturile izvorâte din noianul de “simptome” descrise aici. Precum se afirmă în popor, “cunoaştem marfa”…Mai ales că (tot mai) regretata “enciclopedie vie” Vadim ne-a învăţat cum să ne valorificăm facultăţile mintale. Axiomatic, nimeni nu le va veni în ajutor acestor suflete infirme, atunci când vor auzi, fără niciun echivoc, verdictul insurmontabil şi implacabil: “Game over!”. Iar în faţa lor va căsca, nespus de grozav, Abisul…Cu atât mai grozav fiind…veşnic. PS. Între timp, întrebările de bun simţ ale lui @(@Fanel_) au…dispărut. Erau acestea: “Să înţeleg, din rândurile tale, că românii sunt proşti? Tu eşti român?”. Dacă nu le-am reprodus aşa cum trebuie, atunci îi cer scuze! AM, trebuie să ne oferi o ripostă credibilă pentru această decizie perfect absurdă! 
- 
                Romanul, marţi, 16.03.2021 10:06Cainele moare de drum lung si Fanel_ de grija altuia. Asta o s-o mai cenzureze AM? Sau Fanel_face parte din AM? Cum era pe vremuri vianu, dupa parerea mea. 
- 
                mm, marţi, 16.03.2021 10:13youtoubăream deunăzi peste ce mai e prin china referitor la electrice, sf, ăștia trec într-un an de la prototip la produs de serie, mărci precum nio sau xpeng sunt peste orice produs european, iar schimbarea e practic peste noapte, nefiind stresați de hiperreglementările europene. Vorbind de ev, vw nu mai are loc în china și se concentrează pe europa, nu știu dacă or să reușească, până când or să le iasă autorizațiile de construcție chinezii or să tracă la generația următoare, eu personal cred ca războiul e pierdut, nu mai avem specialiști, knock how-ul este depășit, materia primă necesară bateriilor este controlată de chinezi și americani, iar doar cu afaceriști de vând și cumpără, avocați și funcționari nu poți construi viitorul. În ultimii 50 de ani europa a produs doar retaileri (ikea, lidl, sara,...) în timp ce americanii au construit silicon valley, iar mai nou chinezii produc megacorporații peste noapte (acum 5 ani nimeni nu vorbea de huawei sau xiomi). Stau să mă întreb, acum cumpărăm chinezisme rebranduite la suprapreț, cât oare va mai merge așa? 
- 
                inexorabil, marţi, 16.03.2021 10:17S-ar putea să vă mire faptul că n-am amintit nimic despre…creştinism. Păi, gagiii nu puteau fi atât de imprudenţi, încât să atace – exact în punctul sensibil – o naţiune majoritar ortodoxă! Însă, retezând (fără milă) ceilalţi piloni ai românismului, dânşii se aleg, în mod indirect (şi comod), cu principalul efect dorit… În loc de concluzie: precizie şi artă! 
- 
                Fanel_, marţi, 16.03.2021 10:21@Romanul ciudat...un user imi pusese o intrebare absolut normala. Am raspuns normal. Ambele interventii au fost sterse. Dar poti gasi usor injuraturile lui @tatraurs (sub diverse nickname-uri) la adresa mea. E ok. 
- 
                Green_Alex, marţi, 16.03.2021 11:27@mm ai dreptate in observarea efectelor dar nu si la interpretarea cauzelor. In comparatia china vs europa, tara asiatica a dezvoltat foarte repede productia de EV-uri deoarece a avut reguli dure, pe cand europa a fost mai temperata (cu norme de emisii pe flota) si a vrut o schimbare graduala. Pe de alta parte normele de siguranta si asteptarile clientilor din europa sunt mult superioare celor din china, si atunci dezvoltarea unui model nou de masina dureaza mult mai mult. Este unul dintre motivele pentru care marcile chinezesti esueaza in europa (si america). Despre cumparat chinezisme...fiecare da bani cui doreste, eu unul am spus pas de cate ori am putut. 
- 
                inexorabil, marţi, 16.03.2021 11:33Dar despre propriile tale (başca şi mai diverse!) identităţi de pe AM cum de nu sufli nici măcar o curbură de literă, Mafănikkk? Şi atunci cum să nu cităm un clasic veritabil precum Arghezi? “Moraliştii sunt firi complicate; ei preferă comisionul”. 
- 
                5416841594, marţi, 16.03.2021 11:39@inexopixule, ai ani de zile deja, probabil peste 10, de cand pui aceeasi placa. Efectul este zero. De ce continui? Doar pentru bani? A te opune mainstream media e o munca de sisif. De aia se si numeste main-stream: reprezinta curentul principal, debitul cel mai mare, cu cei mai multi urmaritori, cu cei mai multi sustinatori, cu cea mai mare parte din populatia unei tari care adera la acele valori. Ne reprezinta pe noi, majoritarii. Tu faci nota discordanta, esti minoritar aici, o voce singulara. Voturile multiple de la @tatraurs nu cred ca iti tin prea mult de cald. Deci mergi pe site-urile tale preferate, pe care niciun om normal nu le poate rabda, dar unde tu te vei bucura probabil de ecouri mai favorabile. Locul tau nu este aici, continuand in acest fel doar agasezi si ne deranjezi, iar efectul de influentare pe care vrei sa il ai asupra noastra va ramane tot zero. Eventual daca ne faci marele favor sa te autoelimini de aici, ia-ti te rugam si catelul si purcelul cu tine. 
- 
                inexorabil, marţi, 16.03.2021 12:09Cât despre a dispreţui China şi a blama amprenta ei, ce-i drept, tot mai pregnantă în lumea de astăzi, idolatrii autohtoni ai Vestului mirobolant se dovedesc fix făţarnici, făcându-se a nu înţelege TRUISMUL conform căruia adoraţii lor înţoliţi la patru ace şi doldora de virtuţi se află în CÂRDĂŞIE (pe faţă!) şi PROFITĂ (chiar din plin!) de pe urma politicilor “roşii” aplicate acolo. Dar de! La modul cel mai culpabil, uit mereu că…urlu ca surdul în clopote. @Cifre (înţepenit seci, că doar din astfel de suflete se nasc…), zadarnic jonglaţi cu termenul “magic” MAJORITATE, căci realitatea…civică îl infirmă fluierând! Aidoma preaînalţilor şi preaputernicilor voştri stăpâni (musai din umbră), reprezentaţi doar o efemeră, fumegândă şi amărâtă de MINORITATE! Uite că, în metropolele, nota bene, ale Vestului, oamenii obişnuiţi ies temerari pe străzi (în număr tot mai mare), nemaisuportând samavolniciile făţişe ale marionetelor emolare şi, totodată, dându-ne peste bot cu lenea, laşitatea şi conformismul nostru, atitudinea lor combatantă amintind, în mod salutar şi pilduitor, de spiritul refractar (la inginerii sociale) denotat de tradiţionalistul, capitalistul şi feericul Berlin de Vest, care va purta întotdeauna onoarea iniţierii Mişcării Antiglobalizare… În definitiv, să vă ferească Ăl de Sus de o eventuală mânie planetară devastatoare, imposibil de contracarat…Veşnic actualul Eminescu: “De ce uitaţi că-n voi e şi număr şi putere? / Când vreţi, puteţi prea lesne pământul să-mpărţiţi”…De fapt, cum s-a încheiat filmul animat “Ferma Animalelor” (1954) ? 
- 
                @numere, marţi, 16.03.2021 12:52"Ne reprezinta pe noi, majoritarii" Curba lui Gauss,marea masa usor de manipulat,prostimea,capul plecat, te reprezinta pe tine,nu pe "noi". Nu ne baga in aceeasi oala,rogu-te.Acum lasati rautatile si comentati despre masini. 
- 
                Fanel_, marţi, 16.03.2021 13:37ca o durere in cot 
Citeste si
- 
            
                                 INDUSTRIE | joi, 30 octombrieStellantis începe producția noului Jeep Compass în ItaliaStellantis a început producția noii generații a SUV-ului Jeep Compass la uzina sa din Melfi, în sudul Italiei, parte a unui val de modele noi prin care producătorul auto speră să revigoreze vânzările și să inverseze scăderea producției din țară. Citeste tot INDUSTRIE | joi, 30 octombrieStellantis începe producția noului Jeep Compass în ItaliaStellantis a început producția noii generații a SUV-ului Jeep Compass la uzina sa din Melfi, în sudul Italiei, parte a unui val de modele noi prin care producătorul auto speră să revigoreze vânzările și să inverseze scăderea producției din țară. Citeste tot
- 
            
                                 INDUSTRIE | miercuri, 29 octombrieViitorul lui Audi A8, sub semnul întrebăriiProducția modelului A8 se va încheia la sfârșitul anului 2026. Nu există încă claritate privind momentul sau chiar posibilitatea apariției unui succesor. Citeste tot INDUSTRIE | miercuri, 29 octombrieViitorul lui Audi A8, sub semnul întrebăriiProducția modelului A8 se va încheia la sfârșitul anului 2026. Nu există încă claritate privind momentul sau chiar posibilitatea apariției unui succesor. Citeste tot
- 
            
                                 INDUSTRIE | marţi, 28 octombrieChinezii de la Great Wall vor lansa 7 modele noi în Europa din 2026Marca chineză Great Wall Motors a anunțat un nou plan de extindere pe piața europeană. Producătorul asiatic va lansa 7 modele noi pe Bătrânul Continent începând din 2026. Citeste tot INDUSTRIE | marţi, 28 octombrieChinezii de la Great Wall vor lansa 7 modele noi în Europa din 2026Marca chineză Great Wall Motors a anunțat un nou plan de extindere pe piața europeană. Producătorul asiatic va lansa 7 modele noi pe Bătrânul Continent începând din 2026. Citeste tot
- 
            
                                 INDUSTRIE | marţi, 28 octombrieToyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CPToyota dezvoltă în prezent un nou motor cu 4 cilindri pentru viitoare modele de performanță. Marca japoneză și-a propus ca noul motor să aibă peste 400 de cai putere atunci când va fi lansat pe piață. Citeste tot INDUSTRIE | marţi, 28 octombrieToyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CPToyota dezvoltă în prezent un nou motor cu 4 cilindri pentru viitoare modele de performanță. Marca japoneză și-a propus ca noul motor să aibă peste 400 de cai putere atunci când va fi lansat pe piață. Citeste tot
- 
            
                                 INDUSTRIE | marţi, 28 octombrieZile numărate: Porsche Macan cu motor termic va fi retras din producție la jumătatea lui 2026Porsche a confirmat oficial că va retrage din producție actuala generație cu motoare termice a lui Macan. Ultimul exemplar va fi produs la jumătatea lui 2026. Citeste tot INDUSTRIE | marţi, 28 octombrieZile numărate: Porsche Macan cu motor termic va fi retras din producție la jumătatea lui 2026Porsche a confirmat oficial că va retrage din producție actuala generație cu motoare termice a lui Macan. Ultimul exemplar va fi produs la jumătatea lui 2026. Citeste tot
"mobiliatea electrică a câștigat cursa" suna ca un prohod pentru fanaticii termofantili