Hamilton a câștigat cursa de la Nurburgring și a egalat recordul de victorii deținut de Schumacher! Podium pentru Verstappen și Ricciardo

Publicat duminică, 11.10.2020 16:48 de Daniel Popescu

Lewis Hamilton a câștigat la Nurburgring după ce Valtteri Bottas a comis o greșeală și a abandonat din motive tehnice. Britanicul egalează recordul de victorii deținut de Michael Schumacher, în timp ce Daniel Ricciardo a obținut primul podium al anului în spatele lui Max Verstappen.

Cursa de la Nurburgring reprezenta o oportunitate perfectă pentru Valtteri Bottas să reducă și mai mult diferența care îl separă în clasamentul general de Lewis Hamilton, însă finlandezul nu a reușit să profite de această ocazie. Mai mult, o greșeală de pilotaj care l-a îndepărtat de victorie a fost urmată de o defecțiune tehnică ce îl îndepărtează și mai mult de titlul mondial.

Lewis Hamilton a avut un start mai bun și s-a impus în primul viraj, în timp ce Valtteri Bottas a fost nevoit să iasă ușor în afara circuitului. Totuși, finlandezul a fost mai bine poziționat pentru intrarea în virajul 2, astfel că a reușit să revină pe prima poziție cucerită în calificări.

În spatele său, Max Verstappen și Charles Leclerc și-au păstrat locurile 3 și 4, în timp ce Daniel Ricciardo a progresat pe locul 5 după ce a trecut de Alexander Albon. Pilotul celor de la Renault l-a devansat în turul 9 și pe Leclerc, reușind astfel să ajungă pe locul 4.

În spatele plutonului, Sebastian Vettel a avut un start mai lent și a coborât de pe 11 pe 12, iar în turul 11 a derapat în primul viraj într-un moment în care era chiar în spatele lui Antonio Giovinazzi, însă a revenit rapid pe circuit, și, apoi, la boxe.

BOTTAS GREȘEȘTE ȘI PIERDE CONDUCEREA CURSEI

Două tururi mai târziu, Bottas a ratat punctul ideal de frânare în primul viraj și a ieșit ușor în afara circuitului. Aflat la numai o secundă în spate, Hamilton a profitat imediat de oportunitate și, după un scurt moment de tatonare, l-a depășit pe Bottas în virajul 2 și a devenit noul lider al cursei.

În scurt timp, Bottas a intrat la boxe pentru a schimba soft-urile cu pneurile medium. Hamilton și Verstappen au profitat apoi de un Safety Car Virtual în turul 16 pentru a efectua schimburi similare de pneuri i au revenit pe circuit pe primele două locuri. Aceștia și-au creat un avans considerabil datorită strategiei de a intra la boxe sub Safety Car Virtual.

BOTTAS ABANDONEAZA DIN MOTIVE TEHNCIE

Problemele lui Bottas nu s-au oprit aici: finlandezul a raportat o pierdere de putere la motor și a coborât treptat până pe locul 7, iar apoi s-a retras din cursă la boxe.

În urma acestor evenimente, Hamilton și Verstappen au fost urmați la peste 20 de secunde în spate de Lando Norris, Sergio Perez, Esteban Ocon și Carlos Sainz, însă niciunul nu efectuase încă intrarea la boxe. În scurt timp, Ocon a abandonat din cauza unei probleme la sistemul hidraulic, iar apoi ceilalți trei piloți au intrat la boxe. Astfel, în spatele lui Hamilton și Verstappen au urcat Ricciardo, Leclerc și Perez.

În turul 34, Perez l-a depășit pe Leclerc, însă pilotul Scuderiei a revenit în scurt timp, pentru ca ulterior să intre din nou la boxe. Turul 40 a adus și un duel inedit intre piloții Scuderiei Ferrari, în contextul în care Leclerc a urcat pe locul 7 după ce a trecut de Vettel, deși efectuase o oprire în plus la boxe.

De asemenea, Norris a abandonat în turul 44, iar comisarii au trimis Safety Car-ul pe circuit. Piloții de top au profitat de oportunitate pentru a intra la boxe, iar Hamilton a revenit pe traseu pe primul loc în fața lui Verstappen, Ricciardo și Perez. 

Ca de obicei, Hamilton a controlat excelent momentele premergătoare startului și și-a păstrat fără emoții prima poziție în fața lui Verstappen și Ricciardo până la finalul cursei.

Astfel, Hamilton ajunge la 91 de victorii în Formula 1 și egalează recordul de victorii deținut de Michael Schumacher. În plus, Hamilton și-a extins avansul în clasamentul general la 69 de puncte în fața lui Bottas, astfel că se apropie rapid de al șaptelea titlu mondial, un alt record mondial deținut în prezent de Schumacher.

La finalul cursei, pe podiumul de premiere, Hamilton a primit cadou din partea lui Mick Schumacher una dintre căștile purtate de tatăl său, Michael Schumacher.

Verstappen s-a mulțumit cu locul doi, în timp ce Ricciardo a bifat primul podium din acest an pentru Renault. Clasamentul a fost completat de Perez, Sainz și Gasly, în timp ce Leclerc a încheiat pe 7 pentru Ferrari, iar Nico Hulkenberg a obținut locul 8 în ciuda faptului că a plecat de pe ultima poziție a grilei.

Grosjean și Giovinazzi au încheiat pe ultimele poziții care aduc puncte, în timp ce Vettel a fost doar al 11-lea. 

GERMANIA - REZULTATE CURSĂ:

  • The Dot, duminică, 11.10.2020 16:56

    Un mare premiu care pe hartie parea sa fie foarte plicticos, a fost doar plicticos la varf si chiar interesant l a mijloc, cu destule dueluri, unele dintre ele facilitate si de masina de siguranta. Rezultatul final a fost influentat de problemele tehnice care au aparut intr-un numar mai mare ca de obicei in ultimii ani. In alta ordine de idei sunt intru totul pentru siguranta pilotilor si a celor implicati in F1, dar deja mi se pare aberant sa bagi masina de siguranta intr-un caz ca cel al abandonului lui Norris. Se pare ca la Renault cineva se va tatua. 91...Sper pentru frumusetea acestui sport sa nu mai existe "ere" Schumacher sau Hamilton. Este cumplit sa fii in tabara care nu castiga pentru atati ani. Poate in 2022 F1 o sa arate mai bine, pentru ca la anul nu vad nicio schimbare. Bravo Ricci! Bravo Ham!

  • Radu, duminică, 11.10.2020 17:02

    Ca l-ai egalat pe Schumacher la victorii, nu inseamna ca l-ai egalat pe pilotul Schumacher.

  • hahaha, duminică, 11.10.2020 17:02

    Hulk votat pilotul zilei!

  • The Dot, duminică, 11.10.2020 17:02

    PS. Frumos momentul cu Schumacher jr si Hamilton.

  • Ricci RENbO, duminică, 11.10.2020 17:06

    Subscriu si eu la cele spuse de The Dot,tin sa il felicit si eu pe RICCI pentru aceasta reusitacare plutea in aer de cateva curse, asa ca hai cu tatuaju, Cyril! Cel mai potrivit ar fi Turnul Eifel (simbol al Frantei pentru constructor, al verticalitatii acestui pilot, dar sinumele acestui GP - Eifel).

  • mavrick, duminică, 11.10.2020 17:26

    "Sper pentru frumusetea acestui sport sa nu mai existe "ere" Schumacher sau Hamilton." @The Dot, dă-i lui Verstappen un mercedes ca al britanicului și-mi dau cuvântul de onoare că se va termina. Aș vrea să mai spun că pt.azi îl felicit pe Vettel pt.lupta roată-la-roată dintre el și Magnusen în ciuda acelei mici atingeri dintre cei doi, luptă care mi-a părut spectaculoasă, în rest... la locul lui. :)))

  • XYZ, duminică, 11.10.2020 17:29

    Cum se aliniaza astrele astea pentru Hamilton! Al naibii motor, tocmai la Bottas s-a defectat! Ce coincidente....Renault va termina pe 3 sezonul, McLaren a intrat intr-un somn profund tipic lor, iar Ferrari abia asteapta sfarsitul. Vettel nu a avut asa putine puncte nici macar cand era la Torro Rosso.In rest, plictis total. Hamilton isi va lua titulatura de cel mai mare pilot din istorie, dar la ce masina are in vremurile astea, nu stiu daca este pe deplin meritat! Ce-ar mai zice Senna, Mansel sau Prost, cu infinit mai putine victorii, titluri sau pole-position? In acele vremuri era concurenta pe pista, acum ce avem?

  • S, duminică, 11.10.2020 17:36

    "Fetal" sa se duca la pensie, inteleg ca masina e proasta, Leclerc pierdea mult teren in fata celorlalti, dar fatalaul numai greseste mereu, ori se loveste de ceva, ori iese in decor ca nu-i atent, sa mearga la azil sa joace sah si sa il lase pe Mick sa vina la ferrari. Sa speram ca sezonul urmator o sa fie cu un monopost upgradat sa se poata bate cu mercedes si redbull , altfel...

  • The Dot, duminică, 11.10.2020 17:53

    @Mavrick Sa-i dea RB. Tot timpul au fost piloti buni pe grila care dintr-un motiv sau altul nu au avut masina cu care sa-si arate valoarea. Asta e, F1 e un sport de echipa si tocmai de asta nu o sa stim cine a fost cel mai bun pilot la un anumit moment dat si cu atat mai putin din istorie. O sa avem doar o statistica si grupuri de fani care fiecare in felul lor vor incerca sa demonstreze ca favoritul lor e cel mai bun.

  • Robert, duminică, 11.10.2020 18:30

    Radu: Hamilton e cel mai bun Bv lui Schumacher și Hamilton sunt legende sunt legendele formulei 1

  • mavrick, duminică, 11.10.2020 19:00

    @The Dot, total de acord! Uite, m-am mai gândit la o idee care ne-ar ajuta să dăm un verdict cât mai clar în legătură cu cine este mai bun. Poate Ham are Mercedesul făcut ca la croitorie pe măsura lui și astfel simțindu-se bine în mașină, și una cu motor puternic, obține rezultate bune, totuși să-l punem și pe Verstappen într-o astfel de mașină să vedem el ce reușește. Asemeni poate monopostul Red Bull e construit special pt.Verstappen și astfel e singurul pilot al echipelor adverse care se mai luptă sau mai poate să țină pasul cu Hamilton. Chiar și așa, să-l punem și pe britanic în monopostul Red Bull, să vedem ce face. Comparând rezultatele celor doi piloți ce s-au folosit de "arma" adversarului, ca să-i spun așa, atunci putem vedea realitatea. Părerea mea! Știu că-i complicat, că e muncă, dar...

  • Razvanel Raducan, duminică, 11.10.2020 20:10

    Vetelica nu se mai satura de piruete. Hulk din doua curse are mai multe puncte ca el. Când ma gandesc ca unul va fi in F1 la anul iar celălalt ba.....

  • 91, duminică, 11.10.2020 20:17

    Cursa mi-a placut destul de mult. Hamilton a meritat victoria si a castigat pe pista duelul cu Bottas inainte ca acesta sa aiba probleme. Verstappen a condus perfect ca de fiecare data. Ricciardo a fost unul din pilotii zilei dar preferam cursa fara SC si cu Checo pe podium. Perez este un mare pilot intr-o echipa de trisori prosti. Duelul Perez - Leclerc mi-a placut mult.Gasly are un an fantastic.Leclerc face minuni cu Ferrari.Hulkenberg a facut o cursa buna si sper sa-l tina pe $troll diareea tot anul si Hulk sa concureze in locul lui. Norris nu merita sa abandoneze. Acum sa trecem la prosti: Albon nu se satura sa ciocaneasca. Kimi probabil a condus beat. Duelul Magnussen - vettel a fost opusul celui dintre Perez si Leclerc si a aratat cat de limitati sunt cei 2. Poate meritau si Magnussen si vettel o penalizare. vettel a furat startul inca o data si a iesit de pe circuit inca o data, penibil pilot. Prosti mai sunt aia care-l inlocuiesc pe SuperCheco cu fetita balerina. Momontul cu Mick Schumacher si Hamilton a fost superb si cum spunea Michael recordurile sunt facute ca sa fie depasite. Schumacher si Hamilton sunt 2 legende dincolo de statistici.

  • Edikkk, duminică, 11.10.2020 20:38

    Hamilton bun, da, bun dar Schumi nu a avut cum să îşi apere avansul, dacă mă pot exprima aşa.... Poate Hamilton să facă ce vrea, dar nu o să fie peste Schumacher. Părerea mea.

  • Cosmin, duminică, 11.10.2020 20:43

    Nu inteleg de ce nu i-au zis Honolulu race, daca tot e in Germania. Adica de ce Eifel si nu Honolulu?

  • Gombotul, duminică, 11.10.2020 21:11

    De ani de zile m-am abținut de la orice fel de comentariu, însă mai pierd vreme uneori citind comentarii și nu pot să nu remarc că multe dintre ele se bazează pe orgoliul personal ascuns în imaginea vreunui pilot...spun asta cu scuzele de rigoare pentru excepții . Înțeleg, toți avem un pilot favorit pe care majoritatea l-am mai schimbat în timp și asta fie din cauză că s-au retras fie că ne-au jignit așteptările și imaginea pe care ne-am creat-o în ei. Din păcate de ani de zile, tehnologia a luat locul talentului și vedem cum în Formula1 totul a ajuns să se rezume la bani, astfel nu e de mirare că piloții nu mai au loialitate și spirit de sacrificiu. În momentul în care doar simpla participare, la cea mai slabă echipă poate să confere salarii exorbitante, nu e de mirare că aproape nimeni nu e dispus să riște (și aici, respect pentru excepții). Dacă F1 ar fi despre piloți, s-ar scoate toate artificiile tehnice ce au devenit cârje pentru piloți și fiecare pilot ar primi sub fund aceeași mașină, fiindu-i dată și libertatea de a alege el strategia de la boxe. În aceelași timp, vedem cum un pilot cu o mașină de top, depășește aproape fără riscuri pe liniile drepte în timp ce cei de la plutonul de mijloc riscă mult (uneori prea mult) pentru a câștiga o poziție. Dar cum toate sunt în slujba banului, noi rămânem cu micile noastre satisfacții date de o cursă cu final imprevizibil. Până una alta ar fi frumos să nu uităm să respectăm dreptul la părere personală al fiecăruia!

  • @mavrick, duminică, 11.10.2020 21:57

    Parerea mea este ca Lewis l-ar bate pe Max daca ar fi colegi,mai ales la Mercedes dar probabil si la Red Bull

  • Costel, duminică, 11.10.2020 22:13

    Albon trebuie inlocuit de urgenta.Probabil pana si Grosjean s-ar descurca mai bine ca el.L-am sustinut si i-am luat apararea de fiecare data dar dupa cursa asta mi-a ruinat toate gandurile bune despre el.Cum dracu sa te plangi tu ca pilot ca adversarul tau isi apara pozitia?Asta in timp ce Checo si Nico Hulk nu au un loc inca stabilit la vre.o echipa pentru anul viitor,fraierul asta inca isi mentine functia asta numai datorita originilor sale.Dar tipul nici macar nu vorbeste thailandeza.

  • ., duminică, 11.10.2020 22:15

    Perez la Red Bull!

  • ZZZ, duminică, 11.10.2020 22:45

    @XYZ Problema la Mclaren e ca la anul au un alt motor si trebuie sa se pregateasca din timp...Eu cred ca locul 3 va fi al celor de la Racing Point..

  • Lanticu', duminică, 11.10.2020 23:00

    Schumi a concurat 16-18 curse pe sezon, Ham 20-22. Daca germanul avea un monopost care sa dea 1s pe tur 5-6 ani la rand, avea 120 de victorii numai in acele sezoane.

  • Nica, luni, 12.10.2020 08:04

    Nu contest că Schumacher a fost un pilot foarte bun. Nu a condus insa carute (au fost ani cand coechipierul a iesit pe locul 2). Victorii facile pt Hamilton, curse multe etc. dar să nu uităm cand coechipierul germanului era mai bun, trebuia să încetineală pt că altcineva trebuia să câștige. Ce facem cu perioada Mercedes cand coechipierul lui (Rosberg) a obținut dublul punctelor germanului.

  • mavrick, luni, 12.10.2020 11:13

    @@mavrick, acum fiecare cu părerea lui în funcție de cunoștințele și de simpatia sau discreția lui ce-o are față de un pilot sau altul...poate chiar și față de o echipă. Apreciez și susțin din plin cuvintele scrise de @Gombotul.

  • kk, luni, 12.10.2020 11:34

    Rossi e cel mai bun. La 40 de ani nu termina cursa. La 41 nu termina primul tur.

  • The Dot, luni, 12.10.2020 12:41

    @Cosmin Eifel e un lant muntos in Germania. @Lanticu' Daca tot iti place sa faci comparatii de genul asta, Hamilton are 91 de victorii in 261 de gp-uri, iar Schumacher din 306.

  • The Dot, luni, 12.10.2020 12:48

    Stia el ceva :) https://youtu.be/QZGcu9KIPu0

  • ioi, luni, 12.10.2020 13:26

    https://www.youtube.com/watch?v=1TRkAjsB7MA Utati-va la clasamentul pentru best lap de la final. Vettel pe 7, Raikkonen pe 9 cu masini mai de coada plutonului. Semn clar ca sunt prea batrani pentru F1. Pentru ca nu sunt constanti. Valoarea lor de altadata se arata izolat pe ici pe colo. Reusesc un tur foarte bun dar nu reusesc sa il repete tur dupa tur, ca altadata.

  • The Dot, luni, 12.10.2020 13:29

    Daca tot iti place sa faci comparatii de genul asta, Schumacher nu a avut o masina dominanta 7 ani la rand. In plus in ultima vreme (exceptand anul asta) au fost foarte multe curse per sezon. Schumacher a luat doua titluri fara sa aibe cea mai buna masina, Hamilton a ratat doua avand cea mai buna masina.

  • Costel, luni, 12.10.2020 14:08

    Cu ce masini a avut Ferrari in 2015,2017 si 2018 Alonso lupta serios pentru titlul mondial.POate si 2019.

  • F1, luni, 12.10.2020 14:24

    Schumacher este peste Hamilton, si eu cred ca si Alonso. Atat neamtu cat si spaniolul se descarca mai bine chiar cand nu au masini foarte bune. Daca va uitati la Hamilton si Mclaren, cand masina nu era cea mai buna, Hamilton n-a fost acolo unde erau Schumacher si Alonso pe materiale de concurs similare. Atat Schumacher cat si Alonso ar fi avut acelasi numar de titluri cu Mercedes. Schumacher la prima descalecare nu la a doua. La a doua nu mai avea mare lucru, mici sclipiri si cam atat. Nu stiu cum va fi Alonso la a doua descalecare dar, Mercedes vor avea mult de furca daca Renault continua trendul. De furca cu Alonso. Max iar mi se pare ca il bate pe Hamilton in aceeasi masina. Oricare ar fi ea. In consecinta eu n-as compara piloti din epoci diferite, cu masini diferite. Regulamentele la fel diferite.

  • boss, luni, 12.10.2020 16:17

    Cum sa fie si Alonso peste Hamilton? Pai Hamilton s-a impus ca debutant in fata unui Alonso in forma maxima. Poti sa ai dubii cand compari Schumacher vs Hamilton. Pentru comparatia Hamilton - Alonso stii deja rezultatul. Ce tot il bagati pe Alonso in fata intr-o companie mult mai selecta decat isi permite? Alonso e ca Hakkinen, a luat doua titluri cu noroc si basta.

  • ccmax, luni, 12.10.2020 17:37

    Inainte de cursa m-am uitat la MotoGP. Cursa a fost deschisa pana in ultimul tur desi si acolo sunt motoare mai rapide decat altele. Am stat cu sufletul la gura pana in ultimul tur... Dupa acest spectacol m-am uitat la F1. Dupa ce Bottas a gresit si Hamilton a preluat conducerea cursa a fost gata. Singurele surprize din cursa de F1 au fost generate de abondonurile masinilor mai bune. Sper ca intr-o zi spectacolul din F1 sa ajunga macar la jumatate din MotoGp. Pana atunci F1 este pentru mine ca echipa nationala de fotbal... daca nu vad o transmisiune nu ma agit deoarece rezultatele sunt previzibile oricum.

  • ccmax, luni, 12.10.2020 17:37

    Inainte de cursa m-am uitat la MotoGP. Cursa a fost deschisa pana in ultimul tur desi si acolo sunt motoare mai rapide decat altele. Am stat cu sufletul la gura pana in ultimul tur... Dupa acest spectacol m-am uitat la F1. Dupa ce Bottas a gresit si Hamilton a preluat conducerea cursa a fost gata. Singurele surprize din cursa de F1 au fost generate de abondonurile masinilor mai bune. Sper ca intr-o zi spectacolul din F1 sa ajunga macar la jumatate din MotoGp. Pana atunci F1 este pentru mine ca echipa nationala de fotbal... daca nu vad o transmisiune nu ma agit deoarece rezultatele sunt previzibile oricum.

  • ., luni, 12.10.2020 18:34

    Costel,probabil Albon beneficiază de „discriminare pozitivă”,boala secolului 21. boss și Robert, formula 1 nu este pentru voi,are subtilitățile ei pe care nu le înțelegeți.Aparențele înșală!

  • mavrick, luni, 12.10.2020 18:35

    @ccmax, și eu mi-aș dori asta dar credința-mi e la pământ odată ce "tehnologia a luat locul talentului și vedem cum în Formula1 totul a ajuns să se rezume la bani", după cum spunea și @Gombotul Formula2 ne oferă mai mult spectacol...

  • lol, luni, 12.10.2020 22:03

    Ma faceti sa rad, auzi la ei "tehnologia a luat locul talentului". Cam de cand asta babaieti? In general in F1 au existat masini dominante. Din '50 incoace. Reteta e asta: dovedesti constant ca esti mai bun decat coechipierii tai si asa ajungi la echipe de top unde ai sansa la titlu. Talentul te duce pana acolo. Cand vine altu mai bun si te bate o iei la vale. Ok, Ham a avut si mult noroc cu Mercedes care domina de ani buni. Dar Rosberg l-a batut doar o data si atunci cu cantec, Bottas nu-l bate iar Alonso a refuzat sa-si mai incerce norocul cu Ham si la Mercedes.

  • @Costel, marţi, 13.10.2020 11:20

    Da, Alonso se batea la titlu poate mai serios dar nu il castiga cu echipa aia dezastruoasa de la Ferrari.

  • Neutru, marţi, 13.10.2020 11:55

    lol mă bucur să te citesc,dar...Hamilton a avut noroc la McLaren,nu la Mercedes.Aici a venit campion și pilot nr1.Din acest motiv Rosberg nu la bătut decât o dată.El a fost todeauna pilot 2 și-naintea lui Hamilton din lipsă de sponsori.Ăsta e cântecul pe care-l menționezi,dar nu-l cunoști.Da au fost mașini dominante dar când dai un tur avans la 17-18 piloți din 20 nu declari că vrei duel roată la roată apoi când pierzi vrei să părăsești circuitul și refuzi interviul.Norocul lui că are psihologul lângă el tot timpul.Apropo la prima cursă din acest an nu la avut și a pirdut!

  • Neutru-erată, marţi, 13.10.2020 11:58

    l-a

  • raduvlase, marţi, 13.10.2020 16:41

    E fain ce citesc aici. Cu unii sunt de acord, cu altii nu. Vad insa multa "cerneala" pe subiectul Hamilton vs. Schumi vs. Alonso. Cred ca este gresit sa punem astfel problema, fiind piloti din generatii diferite. Hamilton l-a batut pe Alonso in 2007, Alonso l-a batut pe Schumi in 2005 si 2006, Schumi a luat bataie de la Rosberg in era Mercedes, Rosberg l-a invins pe Hamilton in 2016. Vedeti ce simplu ar fi asa, dar nu e. Fiecare pilot a avut sansa sa, si perioada de varf a carierei. La Schumacher si Hamilton au fost doua astfel de perioade, ceea ce indica totusi o anumita caracteristica (Benetton si Ferrari vs McLaren si Mercedes). Alonso desi a incercat, nu a mai reusit succesul de la Renault, indiferent daca a fost vorba de McLaren, Ferrari, din nou Renault, din nou McLaren. Eu raman un fan Hamilton, desi nu imi place modul in care se manifesta atunci cand nu este pe locul 1. Este clar ca are dorinta aia nebuna de a fi mereu primul, dar cateodata trebuie sa accepte ca nu se poate. La capitolul asta, vorba lui Albon din Austria "he's such a sore looser". O diferenta enorma pe care a avut-o Hamilton in comparatie cu coechipierii sai a fost constanta si sclipirea de care a dat dovada atunci cand a fost nevoie, fie in momente cruciale din curse, fie conditii de vreme grea, gestionarea pneurilor etc. In actuala generatie un singur pilot vad sa aiba aceleasi caracteristici: Max. Acesta s-a maturizat enorm fata de acum 2-3 ani si sunt sigur ca la un moment dat va fi un campion mondial. Mi-ar place sa cred ca si Russel e undeva acolo, dar din pacate are o masina oribila iar pe deasupra mai are si ghinioane.

  • Robert, miercuri, 21.10.2020 13:04

    Hamilton și Schumacher sunt cei mai buni Hamilton va câștiga la portimao și se va distanță de colegul lui și da Hamilton vrea doar să câștige și știe să și piarda dar să piardă corect nu cu penalizări de aia era nervos 3 curse a avut 3 penalizări in prima cursă din Austria dar acolo a avut-o corect penalizarea la monza care nu era corectă penalizarea și în Russia nici atât nu a fost corectă penalizarea Hamilton și Schumacher sunt cei mai bunu