Honda creste productia lui Insight in urma comenzilor ridicate

Publicat marţi, 24.02.2009 15:48 de Mircea Meșter

Numrul comenzilor pentru hibridul Insight este de trei ori mai ridicat decat cel asteptat de Honda. Niponii vor creste astfel productia pentru a limita timpul de asteptare.

Honda a anuntat ca va creste numarul de exemplare Insight produse zilnic, cauza fiind legata de numarul de comenzi, care a depasit asteptarile initiale. Conform datelor oferite de compania japoneza, comenzile pentru luna aprilie sunt in acest moment de trei ori mai numeroase decat exemplarele aflate in plan.

"Raspunsul pietei este coplesitor. Trebuie sa crestem planurile de productie", spune Hiroshi Kobayashi, seful biroului de Operatiuni Interne Honda.

Comenzile in crestere au declansat astfel un fenomen extrem de rar intalnit in aceasta perioada, timpul de asteptare pentru modelul japonez fiind de o luna de zile din momentul comenzii.

Targetul de vanzari pentru Honda Insight este de 200.000 de unitati pe an, Europa urmand sa primeasca circa 40.000 de unitati din acest total. Hibridul Honda este pozitionat de niponi ca "al cincilea model global" al marcii, dupa Civic, Accord, Jazz si CR-V, care impreuna aduna doua treimi din vanzarile mondiale ale marcii.

Principalul rival al lui Insight, Toyota Prius 3, va fi lansat in luna mai, pretul noului model urmand sa fie insa ceva mai ridicat decat cel al generatiei actuale. I aceste conditii, presa japoneza sustine ca Toyota ar putea sa recurga la o strategie neobisnuita de marketing, lansand noul Prius cu o reducere menita sa aduca modelul la acelasi nivel de pret cu cel al lui Insight.

via | Reuters

  • Nicolae Guta, marţi, 24.02.2009 16:37
    Honda

    Pacat ca nu-i de fite ca BMW-ul cami-as lua si io una alba ca aia dan poza.Cand s-or lua toti manelistii atunci mai vorbim da succes si in Romania pana atunci nu e pe'' sistem'' .Tot nemtestile sunt ''forta''.

  • LEE, marţi, 24.02.2009 16:47
    OK

    uite o stire care ma face sa zambesc :) Multumesc!

  • mircea, marţi, 24.02.2009 16:51
    @Lee

    Te asteptam :)

  • LEE, marţi, 24.02.2009 18:03
    ok

    Multumesc! Nu mor eu asa usor....

  • andrei, miercuri, 25.02.2009 00:07
    hibrid

    eu tot nu sunt dumerit De Ce trebuie ca si acest hibrid impreuna cu cel de la GM sa arate sa fel ca prius??? scrie undeva ca trebuie sa aiba forma asta? eu inteleg ca probabil ii ajuta , o fi avand un coeficient aerodinamic bun , dar cu putin efort ar putea face din masina asta un automibil atragator, NU, nu zic ca e urata , dar sa fim seriosi nici frumosa nu este. in rest, ATENTIE domnule redactor la scris, sunt cam 2 greseli prin text

  • Jobyn, miercuri, 25.02.2009 10:08
    @andrei

    tocmai din motivul mentionat mai sus de andrei am facut si eu acest comentariu, totusi de ce nu o fac mai atragatoare? Cu siguranta ar avea priza la punlic si la propriu si la figurat...

  • LEE, miercuri, 25.02.2009 10:56
    cronologic

    Baieti, s-a demonstrat ca aceasta forma da cel mai bun CX, rezulta, consum mic. Primul PRIUS din 1997 era sedan, dar rezultatele nu era cele asteptate. in 1999 apare INSIGHT 1, cel cu 3 usi cu aceasta forma, rezulta rezultate OK. Apoi PRIUS 2 preia forma, iar acum INSIGHT 2 a dus-o la un nivel superior............... PRIUS 3 seamana cu INSIGHT 2, normal, e vorba de a obtine un CX mic, consum mic................ daca l-ai face sedan/breack, nu ar mai fi acealeasi rezultate la consum..............atat!

  • Leni, miercuri, 25.02.2009 11:05

    LEE....ai uitat sa mentionezi, ptr "priceputii" carora le-ai raspuns....ca CX este coeficientul aerodinamic.....si de aceea forma asta....ca masina sa fie cat mai aerodinamic-> consum cat mai mic->performante mai bunicele->etc etc

  • Master, joi, 26.02.2009 11:29
    Honda

    Priusul s-a inspirat de la Honda nu invers ... Mai cititi pe net ...