Hyundai a lansat noul i30 în România
Hyundai a lansat noua generaţie a lui i30 în ţara noastră. Modelul are un preţ de listă de 16.173 euro cu TVA inclus, dar oferta de lansare îi reduce preţul la 14.437 euro cu TVA inclus.
Hyundai a lansat noua generaţie a lui i30 pe piaţa din România. Modelul are un preţ de pornire de 16.173 euro cu TVA inclus pe piaţa internă. Cei de la Hyundai au lansat noul i30 cu o ofertă specială, preţul de pornire al modelului fiind de 14.437 euro cu TVA inclus. Versiunea de top are un preţ de listă de 20.526 euro cu TVA inclus, respectiv 18.790 euro cu oferta de lansare. Importatorul Hyundai în România spune că i30 este cel mai important model de volum al mărcii la nivel naţional, generaţia precedentă fiind comercializată în aproximativ 10.000 de unităţi.
Hyundai oferă noul i30 pe piaţa din România în patru versiuni de echipare şi alături de şase motorizări. Importatorul a realizat deja stocuri pentru a răspunde solicitărilor generale survenite pe piaţa locală şi sunt adaptate clienţilor orientaţi spre buget, dar şi celor cu interes pentru dotări premium. În perioada următoare lansării i30, modelul va fi oferit alături de reduceri suplimentare, disponibile exclusiv în showroom-urile autorizate Hyundai Auto România.
În standard, Hyundai i30 beneficiază de ESP, ABS, asistenţă la frânarea de urgenţă, Hill Assist Control şi avertizor la frânarea bruscă. Totodată, fiecare i30 are în standard şase airbag-uri, faţă, laterale şi cortină, iar clienţii pot comanda şi un al şaptelea airbag, care protejează genunchii şoferului în caz de accident. Hyundai i30 este oferit în compania pachetului 5 Year Triple Care, care include garanţie integrală de cinci ani, transparenţă totală în service şi cinci ani de asistenţă rutieră şi cinci ani de verificări tehnice periodice gratuite.
CLICK AICI pentru lista de preţuri şi dotări a lui Hyundai i30 în România.
NOUL Hyundai i30 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Hyundai i30 1.4 MPi 5DR Classic |
100 | 6.0 | 12.8 | 16.173 |
Volkswagen Golf 1.4 MPI Trendline | 80 | 6.4 | 13.9 | 16.255 |
Toyota Auris 1.33L Terra | 99 | 6.0 | 13.1 | 14.684 |
Opel Astra 1.4 MT5 Essentia | 100 | 5.5 | 13.9 | 15.700 |
Mazda3 facelift 1.6i CE | 105 | 6.4 | 12.2 | 16.590 |
Ford Focus 1.6 Ti-VCT M5 Trend | 85 | 5.9 | 12.3 | 16.300 |
Mitsubishi Lancer Sportback 1.6i Invite | 117 | 5.9 | 11.1 | 16.902 |
Fiat Bravo 1.4 M5 | 90 | 6.7 | 12.5 | 14.790 |
Renault Megane 1.6 16v Authentique | 110 | 6.8 | 11.7 | 14.100 |
Chevrolet Cruze Hatchback LS+ 1.6 DOHC | 124 | 6.6 | 12 | 14.195 |
Citroen C4 1.4 VTI Attraction | 95 | 6.1 | 13 | 15.099 |
Peugeot 308 facelift 1.4 VTI Access | 98 | 6.3 | 12.7 | 16.956 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via | Hyundai
Da frate, asa da. Au crescut calitatea (perceputa a) masinii si au crescut si pretul pe masura, chiar cu doua masuri. E clara treaba si Ceed o sa urmeze in curand cu aceeasi gama de preturi, deci avem de unde alege: Megane, Bravo, Auris, C4 si chiar si Astra sunt chilipiruri pe langa asta. O sa isi revina europenii cu vanzarile, ca la coreeni doar pe la Chevrolet mai poti spera... PS: Imi dau si eu cu parerea pe aici...