Hyundai Genesis Coupe, lansat în România: 26.664 de euro

Publicat marţi, 12.04.2011 10:56 de Bogdan Mirică

Hyundai a lansat oficial noul Genesis Coupe în România. Cel mai rebel membru al gamei sud-coreene vine cu 210 cai putere, trimişi punţii spate, şi costă 26.664 de euro cu TVA inclus.

Hyundai România anunţă astăzi lansarea celui mai rebel model al său pe piaţa locală. Este vorba despre Genesis Coupe, cel mai sportiv model al sud-coreenilor, sosit în România să cucerească publicul tânăr. Pentru a intra în graţiile românilor, coupe-ul vine cu un motor pe benzină ce antrenează puntea spate.

Unitatea TCi dispune de 210 cai putere, resimţiţi la 6000 de rotaţii, şi un cuplu motor de 302 Nm, disponibil pe o plajă de turaţii generoasă, cuprinsă între 1900 şi 3500 rpm. Resursele sunt exploatate cu ajutorul unei cutii manuale cu şase rapoarte, care ajută coupe-ul să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 8 secunde. Viteza maximă se opreşte şi ea la 222 de km/h.

Pentru cei preocupaţi de consum, trebuie să spunem că Genesis Coupe înghite 13.5 litri/100 de km în oraş şi 7.1 litri/100 de km în afara lui.

Noul Genesis Coupe este disponibil în România cu o singură motorizare şi un singur nivel de echipare. Preţul fixat de asiatici este de 26.664 de euro cu TVA inclus.

Pentru aceşti bani, românul primeşte în standard şase airbaguri, ABS, ESP, diferenţial spate cu alunecare limitată, faruri cu reglare pe înălţime, geamuri electrice, lumini diurne, oglinzi electrice, încălzite şi pliabile, pilot automat, scaun şofer cu reglare electrică, sistem audio cu MP3, Aux şi iPod, volan şi schimbător îmbrăcat în piele, trapă acţionată electric şi pedale cromate.

via | Hyundai

  • unckle, marţi, 12.04.2011 11:13

    deci este un benzinar turbo . . . sau un diesel asa cum scrie in pagina dedicata masinii din sectiunea de masini noi a AM ?

  • raoul, marţi, 12.04.2011 11:23

    Benzinar turbo de 2l ; 'arata' bine ca design , dar 'rau' ca raport calitate( motorizare + performante, dotari , etc) - pret . Posibil la V6 de 300 cp raportul sa fie altul , dar nu e disponibil in Romania

  • dmd, marţi, 12.04.2011 12:04

    Arata bine dar este cam scump avand in vedere performantele pe care le are. Pret corect ar fi undeva la max 21000 de euro. Clio rs este 19000 si are performante mai bune iar de Megane RS nu mai spun.

  • BaditzaEx, marţi, 12.04.2011 12:26
    incomplet

    despre ce motorizare este vorba ? 2.0 litri ?, acele consumuri le-ati testat in bucuresti ?, banuiesc ca sunt doar cele anuntate de producator, astfel un comsum real urban ajunge la 18-22%. Una peste alta, pare o versiune de luat in seama la un pret decent, pt un coupe atat de atragator, in cei 26k , la acea echipare, doar atat primesti ?, cele enumerate de voi, mai sus ?

  • BaditzaEx, marţi, 12.04.2011 12:28
    raport pret/dotari

    pare mai ok, la prima vedere , primele informatii, un Lancer Ralliart...( cu toate ca nu e coupe )

  • Gabi, marţi, 12.04.2011 12:57
    da...

    comparati mere cu pere...

  • emicald, marţi, 12.04.2011 15:51
    ce zice Gabi

    Comparatia cu celelalte mentionate mai sus nu isi are locul. Genesis Coupe este o masina excelenta iar pretul e corect. In primul rind, cautati un coupe cu tractiune spate prin restul ofertelor si mai vedeti. Nu are concurenta!

  • grecu, marţi, 12.04.2011 16:58

    Concurenta are , dar prin prisma motorizarii si a pretului , nu in Romania . Poti face un versus cu 2 coupe-uri concurente , 370z si RX8 , dar trebuie sa intri cu Genesis V6 3.8 l 300 cp , dar este greu sa treaca peste cele 2 modele japoneze . Lasand la o parte caroseria si/sau tractiunea , varianta care se comercializeaza in Romania este mai scumpa (sau pe acelasi nivel de pret ) decat orice hatch cu motorizari/ performante/echipare superioare sau decat sedan-uri de clasa medie bine cotate ( comparatia isi are locul doar prin ceea ce ofera , nu raportata la clasa sau segment ) . Un mare minus pt Genesis este masa totala de aproape 1600 kg ( aproape cat un A6 ) , de aici deriva si performantele ( + consum mare ) destul de slabe pentru un coupe care se vrea a fi si sportiv . Sa fim seriosi , chiar daca are tractiune spate , totusi nu este BMW , asa ca nu este acesta un argument pentru a justifica pretul cam maricel .

  • tomita3007, marţi, 12.04.2011 17:01

    pretul corect pe care hyundai romania ar trebui sa il ofere ar fi 22k euro maxim. in sua este 16k euro, si la care punem un transport corporate (adica hyundai nu aduce 1 masina si multe zeci) si mai adaugam 1000 euro, hai 2000 euro pana la constanta. scadem tax-ul lor si adaugam tva de la noi, +19k euro. si mai pune un extra profit de hotie si hyundai romania (ca oricum nu il cumpara la pret de vanzare de state ca doar e branch oficial hyundai) si tot ajungem la 22k euro. dar sa il comercializezi la 26k euro deja e jaf, ca deobicei orice altceva in tara asta. asa ca la lansare va fi gen, discount de 2k euro, si tu le ceri sa il vanda cu 22k, si daca nu, treaba lor, mai bine ti-l faci rost prin surse proprii, si la pret mai bun

  • grecu, marţi, 12.04.2011 17:31

    Asta se intampla la nivelul tuturor pietelor europene in raport cu piata americana , nu numai in Romania ; sunt multi factori care influenteaza pretul in SUA , plecand de la inexistenta TVA si pana la transport , alte taxe , profitul companiilor , etc . Majoritatea modelelor care se comercializeaza pe ambele continente au preturi aproape duble in Europa fata de SUA ; e adevarat ca unele diferente chiar nu pot fi intelese la prima vedere , de ex un Q7 , fabricat in Slovacia, are pret de pornire in SUA de 46000$ ( 32000 euro ) - in Romania 62.000 euro ( acelasi motor, aceeasi echipare ) , deci dublu pentru acelasi autoturism fabricat in Europa ... dar repet , sunt multi factori care influenteaza pretul final . In rest , comparatii se pot face , dar pe aceeasi piata de desfacere .

  • grecu, marţi, 12.04.2011 17:47
    ...

    ..ca tot suntem offtopic, ii invidiez pe americani( cumparatori /proprietari de automobile ) din punct de vedere al achizitiei si intretinerii unui autovehicul.. .. salariul mediu net este peste 2500 $ , la o saptamana de munca sub 40 ore , pretul pentru benzina la pompa in medie 3.7 $ per gallon ( 1 $ per litru , in 2011 , caci in urma cu cativa ani era cu mult mai ieftin) iar preturile pe piata auto sint la jumatate fata de Europa . O fi bine, o fi rau ?!

  • mda..., marţi, 12.04.2011 17:48
    incearca si ei marea cu degetul

    E scump Genesis Coupe daca ne gandim ca la banii astia e motor pe benzina si nu-ti ofera cine stie ce dotari... iar performantele sunt slabe... oricum hyundai coupe n-a fost niciodata vreun etalon in domeniu

  • RUSU, marţi, 12.04.2011 21:31
    @BaditzaEx

    mai degraba mergea o comparatie cu Mitsubishi Eclipse ( intr-adevar si Mitsubishi ofera masini ok la preturi decente ), dar la noi n-am auzit sa fie disponibil, chiar oare de ce ???

  • GT-R, marţi, 12.04.2011 22:24
    8 sec?

    8 sec pt 0-100?... Pai Q5 (SUV totusi) cu 211 prinde suta in 7.5 sec... Or sa faca Hiunday si sportive bune, dar nu inca...

  • bibi, miercuri, 13.04.2011 08:42
    sonata 2.0 275 CP

    in america au motor de2.0l si 275 cp pe sonata 2011 care costa ful 27.000$ are de la piele pana la gps si 0-100km/h in 6.6s

  • tomita3007, miercuri, 13.04.2011 09:19

    oricum am da-o la intors, ar merita o campanie de embargo toti producatorii care au modele prezente pe piete diferite la preturi atat de diferite. americanii nu au tva ci un alt sistem de taxare, care e la 10% (fata de 24%). in fine, pe langa pretul oferit spre vanzare in romania, sunt curios de masina cum se comporta

  • BaditzaEx, miercuri, 13.04.2011 12:54
    Romaniaaaaaaaaaaaaa

    aici totul e scump si de multe ori si prost :))

  • Victor, miercuri, 13.04.2011 14:31

    Un Bmw seria 1 coupe cat costa??Cu aia o comparati.

  • Ion, duminică, 06.11.2011 15:43
    Scumpa domne'

    Motorul e cel de 2.0 turbo de pe Ralliart sau Evo. Difera turbina. La banii astia iti iei Lancer Ralliart 4x4 si faci suta in 6sec. Si are si consum mai bun. Dar deh, papa Tiriac are nevoie de extra cash pentru faina lui Ion Ion.