Ianculescu: „Piata va stagna daca taxa auto scade"
Presedintele Renault Nissan Romania a facut aceste declaratii privind evolutia pietei auto interne.
Nicholas Ianculescu, directorul general Renault Nissan Romania, a declarat ca piata auto interna ar putea creste de la 300.000 la 350.000 de unitati daca forma taxei de prima inmatriculare nu se schimba radical.
El a prognozat pentru acest an un nivel de 320.000-330.000 de unitati, cu pana la 10% mai mare decat in 2006, sustinut de nevoia in crestere de mobilitate a populatiei, de avansul veniturilor persoanelor fizice si companiilor, precum si de finantarile acordate de banci, anunta Mediafax.
Ianculescu a estimat ca modificarea taxei auto intr-un sens puternic nefavorabil vanzarilor de masini noi va plafona nivelul pietei sub 300.000 de unitati, intrucat dealerii de vehicule second-hand se vor "misca" foarte repede pentru a aduce masini uzate in Romania.
Comisia Europeana a solicitat Romaniei, in scrisoarea de raspuns la modificarile transmise de autoritatile de la Bucuresti la sfarsitul lunii mai, sa modifice taxa auto pentru a reflecta mai bine deprecierea in timp a valorii masinilor, oferind si o serie de sugestii referitoare la clarificarea si definirea exacta a unor termeni privind taxa auto.
-
Dan M, luni, 16.07.2007 16:03Lasa-le mai ca o sa vina poluatoarele...
..Si ne umplu de fumigene. Ce folos ca iti iei tu masina"bengoasa" de occident cand polueaza cat 10 Loganuri si vreo doua dacii din acelea vechi. Asa ca.., mai taca-ti fleanca, ca nu stii ce vorbesti. Inteleg ca poporul vrea ceva mai bun decat Logan, dar una e sa aduci Polo, Seat sau Golfuri de capacitate mica (cu euro 3-4)si alta e sa aduci BMWuri roase in tot ce se poate si care scot un fum de non-euro ce sunt. Numa bine
-
Becali, luni, 16.07.2007 17:30subiect
pai dah im am maibac si nu polueaz ca are euro 4, da e mai bunc umpic ca loganu dad hahaleres!
-
eu, luni, 16.07.2007 18:23logan
cei care aveti un spirit asa de critic, ar fi interesant sa spuneti ce masini ati avut si aveti. am impresia ca multi vorbesc, dar putini cunosc.
-
AndreiRN, luni, 16.07.2007 19:37Propaganda
Nu are nicio legatura cu poluarea aceasta taxa. Este doar un pretext. Problema este: Dreptul personal de a alege masina pe care ti-o doresti la costul real de piata europeana. Comunisti pe care i-ati ales la putere au pierdut taxele de granita si au simtit ca li se golesc buzunarele si au inventat aceasta taxa. Ce mi-ar place mult ar fi ca tarile europene sa puna o taxa similara pe LOGAN. Ce as mai rade.
-
Capitanu', luni, 16.07.2007 20:46LOGAN?
Ce Logan mai fratilor? La aceeasi bani, poti cumpara un VOLVO de 3-4 ani, rulat afara. IMPECABIL!!! Si fara sa fiu rautacios, Loganul pe care l-am dat(fara parere de rau), pate fi considerat "SARETA" :-) Asa ca RENAULT sa o lase mai moale...Cel putin in ROMANIA. Cat despre taxa de prima inmatriculare, pe langa gustul amar pe care l-am avut dupa ce am achitat-o, as dori sa le returnez celor implicati in sustinerea si legiferarea ei ,si altceva... Cat cuprinde!!! In concluzie: ROMANIA INCOTRO? Si mai ales, PANA CAND???
-
luk@uk, marţi, 17.07.2007 01:32logan = fram!!
un roman destept boicoteaza vinzarile citroen ,logan si ii spune frumos lu nea taricenu ...pa gogule !!!daca vreiti citroen il iei din ungaria sau in bulgaria sau oriunde din eu ,foarte usor si cu bancile de luat in rate !!! cu bani de logan poti orice marca ai alege la banii astia este neeeet superioara acelui frigider!
-
Virgilache, marţi, 17.07.2007 09:54EU NU VREAU SA SE SCOATA TAXA !!!
Cazurile Polonia si Ungaria, pentru cine le cunoaste, spun clar de ce nu vreau sa se scoata taxa. In Polonia de exemplu, la intrarea in UE, in primul an s-au importat cam 500.000 de mii de masini second-hand. Faza e ca media preturilor acestor masini a fost calculata si era sub 500 de euro/bucata. Traiesc in Bucuresti si abia respir pe strada de la daciile din 70-80 care inca mai circula. Nu vreau sa le luam si altora harburile si sper ca in cativa ani astea care mai sunt pe la noi sa iasa din circulatie ...
-
Tantalaii, marţi, 17.07.2007 10:12TAXA
TAXA este o vrajeala vis a vis de partea ecologica, dar marile orase sunt deja full de taranii care s-au mutat la oras pt a castiga o paine mai alba si mai ushor. Bucurestiul ar paraliza pur si simplu, iar in toata tara soselele se vor umple de masini si de tarani care vor trece de la caruta si bicicleta la auto. - PERICOOOL PUBLIC !!! mamaligariii astia care au uitat de unde vin (coada vacii si marginea santului) sunt principalii generatori de accidente. asadar taxa sus ! cat mai sus !!Toti taranii si toate proastele au ramas in Bucuresti dupa ce au facut(cumparat diploma) o facultate - mai ales particulara si capitala se sufoca. Ceausescu nu era idiot deloc - cu faza cu buletinul de bucuresti. Pe camp nu mai da nimeni cu sapa, s-au vazut la capitala cu mucegai la p-i-zda dar se tin frate cu nasu pe sus de nu-ti vine sa crezi
-
micutzu_mvp, marţi, 17.07.2007 21:50
eu cred ca taxa ar trebui putin modificata dar nu scoasa. acum nu trebuie sa aducem in tara toate jafurile europenilor. vorba lui tantalaii se umplu drumurile de tarani care nu au 3 clase dar au masina cu semnul nike pe luneta. si asa am vazut multi tigani care nu stiu sa scrie dar au masini si carnet. eu cred ca tiganii ar trebui omorati. de ce oare hitler a omaorat jidani si nu tigani
-
Eugen, miercuri, 18.07.2007 16:45Second Hand
Aceasta taxa a ajutat firmele romanesti importatoare de masini noi conduse de fosti activisti de partid comunist si securisti din comertul exterior. Plang putin pt. ca nu le place concurenta masinilor rulate in vest, care in general sunt super bune. Domnilor tovarasi aveti averi uriase si tot nu va ajunge? Aveti dreptate fericirea dupa care alergati cu disperare pe pamant(vile peste vile, masini luxoase si matahaloase, amante nenumarate...)nu o veti atinge prin bani, niciodata.
-
klaus, joi, 19.07.2007 08:51astia chiar ne cred prosti
Marturisesc ca am avut 10 ani Dacie , pe care am ingrijit o cum am putut mai bine , mi-am facut treaba bine ,nu m-a lasat in drum niciodata deci in concluzie ma inchin in fata ei . Insa intr-o zi am vrut si eu sa evoluez , nu de smecher ci de nevoia de a tine pasul cu necesitatile . M am gandit sa mi schimb si eu masina , am tras o fuga la un reprezentant auto sa mi faca informativ un pret . O sa ma opresc la Logan , celebrul van care cu toate taxele ajunge la peste 12600 E . Stimati compatrioti cuvintele nu pot exprima idignarea ce am simtit-o in acel moment gandindu-ma la ce limuzina pot sa-mi aduc de afara la banii astia . Normal ca asa am facut doar nu era sa mi bat joc de banii mei . Eu sunt de acord cu taxa dar atentie la un auto peste 5 maxim 7 ani vechime , in acest mod am obliga producatorii autohtoni auto sa produca modele de calitate dar la preturi mult mai mici .Dominlor nu poluarea e problema ci faptul ca mafiotii fac legea in tara asta , actuali politicieni precum si cei care i au sustinut sa ajunga acolo cu bani , ce acum trebuie sa si recupereze cumva , nu ? Sa vi sa spui despre o masina din occident de 2, 3 ,4 ani ca e o rabla inseamna ca ori esti tampit ori prost cu docorat dat in materia infinita numita prostie.Cunosc destule persoane care regreta ca si au achizitionat Logan dar ce folos ca nu mai reusesc sa scape de ele .
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
umplem tara de loganuri ... nu mar mira sa mai creasca si pretul la ele oleaca.la asa "super masina" tre sa fie si pretul p masura