Imagini noi cu Polestar Precept: "Conceptul anticipează direcția de design pentru viitoarele modele ale mărcii"

Publicat marţi, 07.04.2020 11:28 de Daniel Popescu, Foto: Polestar

Polestar a publicat imagini noi cu conceptul Precept și afirmă că acesta anticipează "direcția de design pentru viitoarele modele ale mărcii".

La sfârșitul lunii februarie, Polestar a prezentat primele imagini cu conceptul Precept, care au scos în evidență designul exterior și interior.

Brandul de performanță desprins din Volvo a publicat acum peste 30 de imagini noi cu Precept, pentru a scoate mai bine în evidență o serie de detalii de design. De altfel, oficialii mărcii afirmă că Precept a fost dezvoltat cu unicul scop de a anticipa designul viitoarelor modele ale mărcii.

"Percept arată unde mergem, direcția noastră de design, ambițiile noastre și experiență grozavă de utilizare de pe viitoarele noastre modele. Percept oferă indicii despre viitorul nostru, nu din perspectiva unui vis sau a unui film SF. Aeasta este realitatea noastră", a precizat Thomas Ingenlath, CEO-ul Polestar.

Printre elementele inedite de design se numără SmartZone, o zonă cu numeroși senzori care înlocuiește grila tradițională, dar și o semnătură a farurilor LED care "evoluează în două elemente separate" pentru un efect dinamic accentuat.

De asemenea, oglinzile tradiționale au fost înlocuite cu camere video, în timp ce la interior oglinda centrală a fost la rândul ei înlocuită de un ecran pe care sunt afișate imagini preluate de la o cameră video amplasată în partea din spate.

La interior, Polestar a optat pentru materiale compozite pentru diverse panouri și pentru spătarele scaunelor, în timp ce tapițeria utilizează PET-uri reciclate.

Pentru sistemul de infotainment furnizat de Google, Polestar a optat pentru un ecran touch cu diagonala de 15 inch montat în format portrait, asemănător cu soluțiile adoptate de Tesla și de alți producători auto.

Polestar nu a oferit însă nici acum informații tehnice despre conceptul Precept, cel mai probabil ca urmare a faptului că vehiculul este dezvoltat strict pentru a scoate în evidență designul.

Via Polestar

  • Edikkk, marţi, 07.04.2020 13:01

    Tesla maică , tu eşti ? Cât au copiat de la Apple... în lumea mobile, atât copie şi de la Tesla în lumea auto... restul

  • fanel, marţi, 07.04.2020 14:34

    Domnule @Edikk, daca tu traiesti cu impresia ca o caroserie si 4 roti sunt inventia Tesla. Umflatura de pe plafon e sistemul de conducere autonoma si acolo il vom regasi si la versiunea de serie

  • fan skoda, marţi, 07.04.2020 14:40

    @Edikkk Pentru tine, Tesla a facut totul. Las-o mai usor cu aberatiile.

  • zarnesteanu, marţi, 07.04.2020 15:05

    Mie farurile mi se par ca aduc cu ultimele Ferrari. In rest, design curajos, modern si foarte simplu. Nu prea aduce cu linia clasica de Volvo, si sper sa nu-si schimbe limbajul de la o generatie la alta cum o face honda, de exemplu, si nu mai intelegi nimic din masina aia pentru ca devine o poseta de vinilin ieftin, de unica folosinta. Volvo a fost tinut sub papuc ani de zile de corporatii care n-au inteles nimic din filozofia marcii, sau mai rau, a fost pus la pamant intentionat (calitativ si design) pentru a nu concura cu marcile consacrate ale corporatiilor respective. Astazi, sunt detinuti de chinezi, care sunt zero in istoria auto, si cumva Volvo este ceva la ceea ce ei aspira, nu ceva care trebuie suprimat si tinut in lesa. Din pacate, ca si cu tata motors de la indieni, lipsa de experienta in management si in tred-urile lumii auto isi spun cuvantul. Volvo ar fi bine sa fie lasati in pace sa-si urmeze propriul drum si filozofie, dar din pacate, toata munca lor de creatie, in design, siguranta, tehnica, etc. absolut totul ia calea chinei si intr-o zi toata stiinta asta se va intoarce impotriva noastra cumplit. Si nu doar in domeniul auto. Iubesc nordicii din toata inima, dar din pacate, pentru Volvo, atata timp cat vor fi sub chinezi n-am sa le tin pumnii niciodata.

  • Green_Alex, miercuri, 08.04.2020 10:57

    In general mi se pare frumusica masinuta, linii curate, puternice si destul de bine proportionata. Am ceva rezerve la partea frontala dar....atat s-a putut. Se remarca totusi inrudirea cu lynk&Co, la separea farurilor de proiectoare si linia inalta a grilei desi polestar-ul are o tusa mai moderna/minimalista . http://www.automarket.ro/stiri/imagini-oficiale-cu-lynkco-03-primul-sedan-al-constructorului-chinez-86041.html Da, si mie mi se pare ca farurile duc cu gandul spre ferrari dar nu mi se pare un furt.