Imagini noi cu viitoarea Skoda Elroq: până la 299 CP și 560 km autonomie
Constructorul din Mlada Boleslav a publicat o serie de imagini cu viitorul model electric Elroq. Acesta va fi disponibil în 4 versiuni și va oferi o autonomie de peste 560 de kilometri.
Cehii de la Skoda pregătesc debutul noului model cu zero emisii Elroq. Până la prezentarea oficială, constructorul din Mlada Boleslav publică acum o serie de imagini cu mașina acoperită de camuflaj.
Pentru cei care nu știu să plaseze noul Elroq în portofoliul Skoda, noul model cu zero emisii va fi poziționat între viitorul Epiq (cel mai mic SUV) și familia de modele Enyaq. Dacă vrei, Elroq este alternativa electrică la actualul Karoq.
LIMBAJ DE DESIGN MODERN SOLID
Deși folia de culoare verde acoperă majoritatea elementelor de design, Skoda susține că Elroq este primul model care respectă limbajul Modern Solid.
În partea din față vom regăsi un element negru lucios, intitulat Tech-Deck Face care înlocuiește grila convențională și ascunde armata de senzori, elementul radar și camera frontală. Mai departe, avem o pereche de faruri LED (Matrix LED opțional), iar sigla a fost înlocuită de numele mărcii.
Stopurile vor avea forma literei C și vor fi disponibile în două variante. Cea de top va integra semnalizări dinamice și o serie de animații pentru funcțiile Coming/Leaving Home.
Jantele au dimensiuni cuprinse între 19 și 21 de inch. Ele sunt optimizate aerodinamic și contribuie la coefiecientul Cx de 0.26 anunțat de Skoda.
Pentru interior, cehii au pregătit un instrumentar de bord digital, de 5 inch, un Head-up Display cu realitate augmentată, dar și un display central de 13 inch, oferit încă din standard. Nu lipsesc deja cunoscutele Design Selections.
Spațiile de depozitare din habitalcu însumează 48 de litri. Portbagajul va oferi un volum de încărcare cuprins între 470 și 1.580 de litri.
PÂNĂ LA 299 CP ȘI 560 KM AUTONOMIE
Dezvoltată pe arhitectura MEB a gigantului Volkswagen, noua Skoda Elroq va putea fi comandată în 4 versiuni: Elroq 50, 60, 85 și 85x.
Versiunea de bază este echipată cu un singur motor electric, montat pe puntea spate, care dezvoltă 170 de cai putere. Bateria are, în cazul său, o capacitate netă de 52 kWh. Următoarea versiune păstrează aceeași configurație, dar oferă 204 CP și o baterie de 59 kWh (net).
Mai departe, versiunile Elroq 85 și 85x sunt echipate cu o baterie de 77 kWh. Prima oferă 285 CP, iar cea de-a doua integrează un al doilea motor electric pe puntea față și dispune de 299 CP.
Dacă primele două versiuni au o viteză maximă de 160 km/h, celelalte două vor putea atinge 180 km/h. Mai mult, Elroq 85 și Elroq 85x vor oferi o autonomie de peste 560 de kilometri, transmit reprezentanții Skoda.
Fiecare versiune poate fi încărcată rapid, dar, desigur, diferă viteza de încărcare. Spre exemplu, ultimele două versiuni pot fi încărcate cu maxim 175 kW, caz în care repriza 10-80% durează 28 de minute.
La o stație AC de 11 kW, bateria se încarcă până la 100% în circa 5.5-8 ore.
Lista de sisteme de siguranță include, printre altele, Travel Assist, Intelligent Park Assist cu funcție Remote Parking și Remote Trained Parking.
Livrările noii Skoda Elroq sunt programate pentru finalul acestui an.
via Skoda
Auzi, jante pe 21, curand vor fi mai mari decat autobuzele care au pe 22,5. Stiut fiind ca jante mai mari = consum mai mare, eu nu pricep de ce se mai screm atata cu euro 7 pentru noxe. A, ma scuzati, pentru euro 7 plateste clientul, pentru jante/anvelope mari plateste clientul, pentru consum mai mare plateste clientul, pentru reparatii suspensie tot clientul, deci toate avantajele pentru producatori si service-uri.