Informații noi despre viitorul Mazda CX-90: propulsie spate și tehnologie preluată de la MX-5
Mazda a publicat un clip nou cu viitorul SUV de dimensiuni mari CX-90. Noul clip relevă mai multe informații tehnice despre noul model, care va beneficia de cel mai puternic motor produs vreodată de constructorul japonez, dar și de alte tehnologii preluate de la modele ca MX-5.
Au mai rămas mai puțin de 2 săptămâni până la dezvăluirea oficială a noului SUV de dimensiuni mari Mazda CX-90. Cu acest model, constructorul japonez dorește să se impună în clasa SUV-urilor premium și să fie un rival veritabil pentru modele similare oferite de nume ca BMW, Audi sau Mercedes-Benz.
Am aflat, deja, că noul CX-90 va putea fi echipat cu un motor cu 6 cilindri de 345 de cai putere. Adică cel mai puternic motor produs vreodată de Mazda pentru un model de serie. De asemenea, noul model va fi disponibil și într-o versiune electrificată, cu un propulsor hibrid cu încărcare la priză.
Acum, Mazda a publicat un clip nou în care oferă mai multe detalii despre performanțele viitorului model. În acest clip putem vedea mai mult din exteriorul noului model, care păstrează linii de design asemănătoare cu cele văzute la noul CX-60. Tot aici putem vedea și o parte din habitaclul noului model.
Noul CX-90 va avea propulsie spate pentru un comportament sportiv pe șosea. În clip își face apariția și Ant Antstead, fostul mecanic al celebrei emisiuni Wheeler Dealers, care testează mașina înainte ca aceasta să fie lansată oficial.
O altă noutate a lui CX-90 este și sistemul Kinetic Posture Control, o tehnologie preluată de la emblematicul MX-5, care aplică forțe de frânare individuale pentru fiecare roată în viraje. Cu ajutorul acestei tehnologii, direcția lui CX-90 răspunde mai rapid la comenzi pentru un caracter mai sportiv.
Noul Mazda CX-90 va fi dezvăluit oficial în 31 ianuarie. Pentru început, SUV-ul de dimensiuni mari va fi disponibil în America de Nord.
via Mazda
rival veritabil pentru mercedes?bati campii. ce mai stii de vestitul motor cu aprinere prin compresie de la bujie?